قابلیت ارسال پیام صوتی نیز در شبکه‌ی اجتماعی Instagram اضافه شد! اکنون در اپلیکیشن اینستاگرام علاوه بر بخش Direct Message یا پیام‌های مستقیم، می‌توانید پیام‌ها را به صورت صدای ضبط شده و درست شبیه به اغلب پیام‌رسان‌های محبوب امروزی ارسال کنید.

در ادامه به روش ارسال پیام صوتی یا به عبارت دیگر ویس در اینستاگرام می‌پردازیم. با سیاره‌ی آی‌تی همراه شوید.

شاید کاربران این شبکه‌ی اجتماعی محبوب انتظار داشتند که از مدت‌ها پیش قابلیت ارسال پیام‌های صوتی در Instagram اضافه شود اما به هر حال خط مشی توسعه‌دهندگان اینستاگرام این است که اپلیکیشن ساده و کوچکشان را تدریجاً کامل کنند و لذا قابلیت‌های متعدد این شبکه‌ی اجتماعی همگی به یکباره اضافه نشده است. به همین جهت است که قابلیت ضبط صدا و ارسال پیام صوتی که در اغلب پیام‌رسان‌های محبوب وجود دارد، بالاخره پس از مدت‌ها در اینستاگرام نیز اضافه شده است.

چگونه Voice Message یا پیام صوتی در اینستاگرام بفرستیم؟

برای ارسال پیام صوتی توجه کنید که اپلیکیشن Instagram را به آخرین نسخه بروز کنید. سپس در صفحه‌ی اینستاگرام دایرکت یکی از گفت‌وگوهای خویش را باز کنید. در پایین صفحه روی آیکون میکروفون تپ کرده و آن را نگه دارید. اکنون ضبط صدا آغاز می‌شود و می‌توانید با نگه داشتن دکمه‌ی ضبط صدا، آنچه لازم است را ضبط کنید.

در حال حاضر محدودیت ضبط پیام صوتی در اینستاگرام فقط ۱ دقیقه است!

پس از تکمیل ضبط پیام صوتی، آن را به صورت منحنی صدا در چت مشاهده خواهید کرد و در واقع به صورت خودکار با رها کردن دکمه‌ی میکروفون ارسال می‌شود. قابلیت ارسال پیام صوتی یا Voice Message در چت‌های خصوصی و گروهی Instagram Direct امکان‌پذیر است.

چگونه در دایرکت اینستاگرام، پیام صوتی ارسال کنیم؟

برای جلوگیری از ارسال ویس ضبط شده، می‌توانید به جای رها کردن دکمه‌ی میکروفون که صدا را ضبط می‌کند، انگشت خود را به سمت سطل زباله حرکت بدهید و در واقع پیام ضبط شده را دیلیت کنید.