برند شیائومی‌ در سال 2010 تاسیس شد و خیلی طولی نکشید که گوشی‌های ساخت این برند، طرفدارای پروپاقرصی در بسیاری از کشورهای دنیا و مخصوصا ایران پیدا کرد.

برند شیائومی‌ در سال 2010 تاسیس شد و خیلی طولی نکشید که گوشی‌های ساخت این برند، طرفدارای پروپاقرصی در بسیاری از کشورهای دنیا و مخصوصا ایران پیدا کرد. رابط کاربری محصولات شیائومی به نام MIUI که عناصر و اجزای مشابهی به ios اپل داره، بسیار کاربر پسنده و توجه افراد زیادی رو به خودش جلب کرده. 8 سال بعد در سال 2018، شیائومی به اوج درخشش خودش در اون سال‌ها دست پیدا کرد و با عبور از سامسونگ، سهم 25 درصدی از کل بازار گوشی هند رو به خودش اختصاص داد. دو سال بعد از اون شیائومی از اپل هم پیشی گرفت و به سومین سازنده بزرگ گوشی در جهان تبدیل شد.

شیائومی‌‌‌‌‌‌ سال 2020 تونست 146.3 میلیون دستگاه، گوشی رو بفروشه که آمار قابل توجهیه، تا ماه اوت سال 2021 هر ماه بیشتر از 450 میلیون کاربر از سیستم‌عامل اختصاصی شیائومی ((MIUI  استفاده می‌کردن.

در‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ سه ماه دوم سال 2021، شیائومی با گذشتن از اپل تونست به دومین فروشنده بزرگ گوشی همراه تبدیل بشه و 17 درصد از بازار جهانی رو به خودش اختصاص بده.

در‌‌‌‌ واقع مجموعه‌ای از ویژگی‌های منحصر به فرد با تمرکز به فروش زیاد و سود پایین، منجر به ارائه محصولات باکیفیتی از برند شیائومی شده که قیمت نسبتا پایین‌تری در مقایسه با هم‌رده‌های دیگه خودشون دارن و در عین حال، قابلیت‌های بی‌نظیری در اختیار کاربرا قرار می‌دن.

البته شیائومی‌‌‌‌‌‌ محبوبیتش رو تا حدی مدیون هواویه، چون هواوی اعتماد مردم به گوشی‌های چینی رو تقریبا جلب کرد و کاربرا بعد چند وقت اون گاردی که قبل درباره هوآوی داشتن رو دیگه نداشتن.

قیمت مناسب گوشی شئویامی

یکی‌‌‌ از مهم‌ترین نقطه قوت های شیائومی که تونسته خیلی‌هارو به خودش ملحق کنه قیمت مناسب محصولات اونه، گوشی‌های شیائومی نسبت به هم‌رده‌های خودشون ارزون هستن، به‌نظرم این بخش نیاز به توضیح زیادی ندارخ چون امروز مشخصه که گوشی‌های شیائومی در مقایسه با رقیباشون قیمت کمتری دارن و این بر هیچکس پوشیده نیست و البته در کنار قیمت مناسب امکانات خوبی هم ارائه می‌دن.

گوشی شیائومی واقعا ارزونه

علت پایین بودن قیمت گوشی‌های شیائومی مشخصات پایین اون نیستش چون اکثرا این گوشی‌ها با امکانات پیشرفته‌ای ارائه شدن و کارایی و عملکرد بالاای دارن. در واقع این گوشی‌های میان‌رده، امکانات یک گوشی پرچمدار رو در اختیار کاربرا قرار می‌دن.

به نظرم تو این سایت میتونین پایین ترین قیمت شیائومی رو ببینین !!! https://www.ecell.ir/category/mobile-phone/xiaomi-phone/ البته در ترب و ایمالز هم میتونین بهترین مقایسه رو داشته باشین.

مثلا نمایشگر ۶.۳۹ اینچ، رم ۶ گیگابایتی، پردازنده Snapdragon 855، دوربین سه‌گانه ۴۸ مگاپیکسلی سونی با زاویه دید گسترده مجهز به هوش مصنوعی، دوربن جلو ۲۰ مگاپیکسلی، حسگر اثر انگشت در صفحه نمایش، باتری ۳۳۰۰ میلی‌آمپرساعتی و ۶۴ تا ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی از جمله امکانات گوشی‌های میان‌رده شیائومیه.

کوالکام خوش‌نام

شیائومی در اکثر گوشی‌هاش از تراشه‌های کوالکام عرضه‌‌‌‌‌‌ استفاده می‌کنه، تراشه‌های کوالکام که با سری اسنپدراگون شناخته می‌شن از نظر قدرت و بازدهی، پایداری و طول عمر، تولید گرما و مدیریت مصرف شارژ، یک پله بهتر از همه تراشه‌های اگزینوس، مدیاتک و کایرین هستن .

کوالکام گوشی شیائومی

رابط کاربری جذاب MIUI گوشی شیائومی

رابط کاربری شیائومی روز به روز در حال بهتر شدن است و خیلی از باگ‌هاش رفع شده، این رابط کاربری با وجود بخش‌های متنوع، قابلیت‌های شخصی‌سازی زیاد و برنامه‌های پیش‌فرض متعدد، خیلی سبک و روانه و سخت افزار گوشی‌های این شرکت از پس این رابط کاربری ‌‌‌‌‌‌برمیان.

شیائومی تلاش کرده تا MIUI با رابط‌‌‌‌ کاربر‌‌‌ی‌های شرکت‌های دیگه، تفاوت داشته باشه. از و منو برنامه‌ها گرفته تا نرم‌افزار دوربین و نوار اعلان، خلاصه همه بخش‌ها در رابط کاربری شیائومی ‌‌متفاوت و جذابه.

در رابط کاربری شیائومی قابلیت‌های اختصاصی زیادی مثل گیم‌توربو و ویدیو تول‌باکس وجود داره، یکی از‌ بخش‌های دیگه Second Space ست که با اون میشه فضای دومی رو در گوشی ایجاد کرد و در مواقع لزوم از اون فضا استفاده کرد.

امکان شخصی‌سازی منو، مالتی‌تسکینگ، امکانات بخش Always On Display، لاک اسکرین، وجود تم‌ها و والپیپرهای بی‌نهایت، امکانات مربوط به ادیت تصاویر و ویدیو‌ها، تنظیمات مربوط به بخش صدا و ... همگی جزوی از این امکاناتن.

تنوع زیاد با قیمت‌های مختلف در گوشی های شیائومی

شیائومی گوشی‌های بیشتری نسبت به برندهای دیگه مثل سامسونگ تولید می‌کنه، این برند تنوع محصولات زیادی داره و در هر رده قیمتی چندین مدل بسیار خوش ساخت و باکیفیت از شیائومی پیدا می‌شه.

عکسی از تنوع گوشی های شیائومی

برای همین دست شما برای خرید یک گوشی از برند شیائومی خیلی بازه و کلی انتخاب پیش‌روتون وجود داره.

طراحی جذاب گوشی شیائومی

مدل‌های شیائومی زیبا و جذابن و حس خوبی به ما می‌دن، تنوع رنگ و طرح‌های به کار رفته در گوشی‌های شیائومی خیلی بالاست. به طور کلی برای اولین بار این گوشی‌های چینی بودن که با رنگ‌های متنوع مثل سبز، صورتی یا آبی کمرنگ، به بازار اومدن.

طراحی عجیب غریب گوشی شیائومی

گوشی‌های چینی مثل شیائومی رنگ و لعاب جذابی دارن، شیائومی عادت داره که با این رنگ‌ها بازی کنه؛ استفاده از پلاستیک براق و شیشه برای ترکیب بازتاب رنگ و نور و همچنین ظرافت‌های خاص طراحی که در

کمتر پیش‌ میاد چند مدل این شرکت مشابه هم باشن. شیائومی چند سری مختلف مثل سری می، ردمی، ردمی نوت، ردمی K، پوکو و بلک شارک رو تولید می‌کنه و مدل‌های مختلف هر کدام از این زیربرندها با طراحی مختلفی تولید می‌شن.

شما میتونین بهترین گوشی شیائومی رو از مقاله روبرو انتخاب کنین: https://www.ecell.ir/mag/best-xiaomi-phone/

کیفیت خوب صفحه نمایش گوشی شیائومی

گوشی‌های شیائومی به لطف بهره‌مندی از تکنولوژی AMOLED رنگ‌ها و طرح‌ها را به بهترین شکل ممکن نمایش می‌دن.

کیفیت عالی صفحه نمایش گوشی شیائومی

البته بعضی از مدل‌های این برند که در رده‌های پایین‌تر قرار میگیرن و به این فناوری مجهز نیستن، شاید به بررسی بیشتری نیاز داشته باشن، اما به صورت کلی می‌شه کیفیت صفحه نمایش این گوشی‌ها رو نسبت به قیمت اون‌ها تحسین کرد.

 گارانتی گوشی ‌های شیائومی

شاید گمان کنین این گوشی‌ها به دلیل نداشتن گارانتی و عدم پشتیبانی شرکت ارزونن. اما اینطوری نیست و این گوشی‌ها کاملا از گارانتی شرکت برخوردارن و شرکت شیائومی بهترین خدمات رو در اختیار مشتریان قرار می‌ده.

باتری مطمئن گوشی شیائومی

گوشی های شیائومی اکثرا حداقل 4500 میلی آمپر ساعت ظرفیت باتری دارن و همین باعث میشه حداقل تا یک روز کامل شارژ داشته باشن. علاوه بر ظرفیت بالای باتری، گوشی های شیائومی عملکرد خوبی رو توی قسمت شارژدهی دارن.

یک نمونه باتری شیائومی

گوشی‌های شیائومی سریع شارژ می‌شن. شما می‌تونین آداپتور های 33 واتی رو توی گوشی های میان رده شیائومی ببینین. شیائومی توی گوشی های میان رده POCO M3 رو داره که میتونه حتی تا دو یا سه روز به شما شارژدهی داشته باشه و فقط 90 دقیقه زمان برای شارژ شدن میخواد.

حالا اگه قصد خرید یه گوشی شیائومی رو دارین و نمی‌دونین چه گوشی‌ای رو انتخاب کنین من می‌تونم کمکتون کنم.

با سر زدن به سایت ایسل می‌تونین اطلاعات کاملی درباره انواع گوشی‌ها کسب کنین و به راحتی می‌تونین انواع گوشی‌هارو باهم مقایسه کنین و به یک نتیجه مطمئن برسین.