کیس و کامپیوتر استوک مناسب برای راه اندازی کافی نت را می‌توانید در برندهای مختلفی در بازار جستجو کنید. سؤالی که در این شرایط به وجود می‌آید این است که آیا می‌توان به هر فروشگاهی در این زمینه اعتماد کرد و کیس استوک مناسب را خریداری کرد؟ 🤔

صد درصد پاسخ منفی است. به هر حال امروزه با پیشرفت تکنولوژی فروشگاه‌های اینترنتی با قدرت بیشتری روی کار آمده‌اند و به راحتی می‌توانند خدمات خود را در این حوزه ارائه دهند و به خاطر داشتن گارانتی معتبر محصولات استوک، خرید آنلاین می‌تواند یک اقدام بسیار هوشمندانه و کم هزینه‌تر باشد.

آشنایی با کافی نت‌ها

با اینکه تکنولوژی پیشرفت کرده است، اما اکثر مردم ممکن است به اینترنت و کامپیوتر شخصی دسترسی نداشته باشند و به همین دلیل، استقبال از کافی نت و گیم نت بسیار مورد توجه قرار گرفته است. چنانچه شما در گروه افرادی قرار دارید که به دنیای الکترونیک و کامپیوتر علاقه دارید، می‌توانید بهترین راه کارآفرینی یعنی راه‌اندازی کافی نت را امتحان کنید.

کافی نت یا گیم نت یک مکان عمومی است که برای استفاده از اینترنت، مردم به آنجا مراجعه می‌کنند. بسیاری از اداره‌‌ها و موسسات به دلیل اینکه خدمات خود را به صورت اینترنتی ارائه می‌دهند، باعث شده‌اند تا مردم از خدمات کافی نت به نحو احسنت استفاده کنند.

حتی برخی از افرادی که در محل کار یا در منزل به اینترنت دسترسی دارند، ممکن است از سرعت اینترنت خود راضی نباشند و به همین دلیل به کافی نت مراجعه کنند. برای بانکداری الکترونیک، پرداخت قبوض، دریافت کارت ورود به جلسه کنکور و بسیاری از مسائل این چنینی دیگر، قطعاً کافی نت می‌تواند یک راهکار ایده‌آل باشد.

بهترین کامپیوتر برای سرور اصلی و کلاینت

به عنوان سرور اصلی توصیه ما به شما این است که به هیچ عنوان از لپ‌تاپ استفاده نکنید. هرچند امروزه لپ تاپ استوک بسیار روی کار آمده‌، اما به عنوان سرور اصلی بهترین گزینه کیس و کامپیوتر است. کامپیوترهای استوک باعث می‌شوند تا شما بتوانید یک سیستم قدرتمند را مورد استفاده قرار دهید.

در کافی نتی که راه‌اندازی می‌کنید، ممکن است چندین دستگاه کامپیوتر توسط مشتری‌ها مورد استفاده قرار بگیرند و از طریق کامپیوتر اصلی شما به عنوان مدیر کافی نت می‌توانید کامپیوتر مشتریان را مدیریت کنید. به همین دلیل اگر از یک سیستم قدرتمند استفاده نکنید، قادر نخواهید بود به عنوان سرور اصلی مدیریت قابل قبولی را انتظار داشته باشید.

برای سیستم مشتری که به عنوان کلاینت معرفی می‌شود، از کامپیوترهایی با 2 گیگابایت رم هم می‌توان استفاده کرد که البته اگر شما در اینجا مسئله‌ای بابت بودجه ندارید، سیستمی با 4 و 8 گیگابایت رم می‌تواند انتخاب بسیار مناسب‌تری باشد؛ چرا که اگر سیستمی با 2 گیگابایت رم را انتخاب کنید، در هنگام باز کردن صفحات ممکن است مشتری با هنگ کردن سیستم روبرو شود پس با این حساب در هنگام انتخاب و خرید کیس و کامپیوتر استوک مناسب برای راه اندازی کافی نت به این موارد هم دقت کنید.

کیس و کامپیوتر استوک مناسب برای راه‌اندازی کافی نت

تفاوت کامپیوتر دست دوم و استوک

در هنگام انتخاب کیس و کامپیوتر استوک مناسب برای راه‌اندازی کافی نت، سوالی که بسیار پیش می‌آید این است که آیا محصولات دست دوم و استوک با یکدیگر فرق دارند؟

باید گفت متاسفانه در ایران بسیاری از مردم کالای استوک و دست دوم را یکی می‌دانند. در صورتی که کالای استوک یک کالای تمیز و سالم است که خود درجه‌بندی متفاوتی دارد و این کالاها که همچون کامپیوتر و کیس هستند از فروشگاه‌های اروپایی و امارات وارد می‌شوند. اما کالای دست دوم، در داخل ایران مورد استفاده قرار گرفته شده است.

متأسفانه دیده شده است که برخی از فروشندگان کالای استوک را به عنوان کالای نو به فروش می‌رسانند که این کار به هیچ عنوان منصفانه نیست. به همین دلیل است که شما باید از یک فروشگاه اینترنتی معتبر نسبت به خرید کالای استوک اقدام کنید.

توجه داشته باشید که معمولاً کیس و کامپیوتر استوک حدوداً با قیمت۵۰% کمتر از نو به فروش می‌رسد و اگر شما یک محصول استوک با کیفیت را انتخاب کنید، حقیقتاً شاید به خاطر کیفیت بالایی که دارد، تفاوتی با محصول آکبند احساس نکنید.

در صورتی که بسیاری از کیس و کامپیوترهای دست دوم به خاطر نداشتن گارانتی معتبر باعث می‌شوند تا شما نسبت به خرید آنها اقدام نکنید، اما کالای استوک با داشتن گارانتی و مهلت تست شما را ترغیب می‌کند تا با قیمت کمتر بتوانید یک محصول با کیفیت را خریداری کنید.

کیس مناسب برای راه اندازی کافی نت

می‌توان گفت که کیس و کامپیوتر استوک مناسب برای راه‌اندازی کافی نت اگر کامپیوتر کوچک یا همان مینی کیس باشد، قطعاً انتخاب قابل قبول‌تری است؛ چرا که امروزه مینی کیس‌ها در ابعاد کوچک خود که توسط برندهای مختلفی همچون hp تولید می‌شوند، باقیمت مناسب‌تر و به صورت استوک می‌توانند آن دسته از افرادی که قصد راه‌اندازی کافی نت دارند را ترغیب به خرید کنند.

مینی کیس هم مشخصات متفاوتی دارد و با توجه به امکاناتی که ارائه می‌دهد، قطعاً شما را با قیمت‌های گوناگونی روبرو می‌کند. اگر تصور می‌کنید که قطعاتی که در مینی کیس به کار می‌رود با قطعاتی که در یک کیس معمولی وجود دارد متفاوت است، اشتباه می‌کنید؛ چرا که دقیقاً هارد، رم، گرافیک و... همگی یکی هستند.

شما برای خرید مینی کیس استوک لازم نیست شک و تردیدی داشته باشید؛ چون که مینی کیس با کیس معمولی به هیچ عنوان تفاوت خاصی ندارد و با توجه به بودجه‌ای که در اختیار دارید و همچنین نوع کاربری می‌توانید از اندازه جمع و جور مینی کیس با توجه به وزن کمی که دارد به راحتی در فضای کافی نت خود استفاده کنید.

امروزه از مینی کیس می توان به عنوان اتصال به سرور مرکزی در سیستم‌های شبکه و همچنین زیروکلاینت هم استفاده کرد؛ زیرا یک طراحی بهینه دارد و مصرف برق آن به شدت پایین است. شما می‌توانید مینی کیس را به راحتی به دو مانیتور وصل کنید و از قیمت مناسب آن رضایت داشته باشید.

راهنمای خرید کیس و کامپیوتر استوک برای راه اندازی کافی نت

بهترین برند مینی کیس برای راه اندازی کافی نت

شما از مینی کیس استوک به راحتی به دو حالت ایستاده و خوابیده می‌توانید استفاده کنید و این چنین است که فضای کاربری خاصی از کافی نت را به خود اختصاص نمی‌دهد. معمولاً مینی کیس‌ها به دلیل ابعاد کوچکی که دارند بهترین گزینه برای محیط‌های کافی نتی هستند.

برندهای مختلفی اقدام به تولید مینی کیس کرده اند و به صورت استوک به فروش می‌رسند، ولی مینی کیس‌های استوک hp بسیار پرفروش و پرطرفدار تر هستند. اگر بخواهیم ویژگی‌‌های منحصر به فرد مینی کیس‌های hp را بیان کنیم، داشتن اسپیکر داخلی، صدای بسیار کم در هنگام کارکردن در کنار سرعت عالی و همچنین قابلیت پخش چندگانه از جمله ویژگی‌های اصلی کیس استوک مناسب با برند اچ پی به شمار می‌آیند.

فروش کامپیوتر و کیس استوک مناسب به صورت اقساطی

با توجه به آنچه گفته شد برای خرید کیس و کامپیوتر استوک مناسب برای راه‌اندازی کافی نت، شما باید به یک فروشگاه اینترنتی معتبر مراجعه کنید که در این بین، اگر مشکلی بابت بودجه دارید به هر حال فروش اقساطی هم وجود دارد که می‌توانید با ثبت نام در سایت مورد نظر، ثبت سفارش خود را انجام دهید و به صورت اقساطی خرید کنید.

به هر حال راه اندازی کافی نت با توجه به تجهیزاتی که لازم دارد، حقیقتاً آنچنان کار ساده‌ای نیست و در این بین، باید شرایطی وجود داشته باشد تا افراد بتوانند با دغدغه فکری کمتری این چنین قدم بزرگی را در حوزه کارآفرینی و کسب و کار بردارند.

خرید کیس استوک برای کافی نت

در هنگام خرید کیس و کامپیوتر استوک به چه نکاتی توجه کنیم؟

شما در هنگام انتخاب کامپیوتر و کیس استوک مناسب برای راه‌اندازی کافی نت باید در ابتدا سطح نیاز خود را بررسی کنید. اگر قرار است در کافی نت تنها برای انجام کارهای ساده از کیس و کامپیوتر استفاده کنید، لازم نیست تا به سراغ مینی کیس‌های گیمینگ بروید که در این بین، بررسی رم، پردازنده، کارت گرافیک و هارد از جمله مشخصات اصلی هستند.

⚡️ در برخی کافی نت ها، بازی و گیم نیز به کاربران ارائه می شود. یک کیس استوک مناسب برای گیم، باید حداقل پردازنده i7، رم 8 گیگابایتی در کنار هارد SSD و گرافیک 2 گیگابایت داشته باشد.

اصالت و سلامت قطعات از جمله موارد مهم دیگری هستند که برخی از افراد در هنگام خرید محصولات استوک به آن توجهی ندارند. محصولات استوک درجه‌بندی شده‌اند و این باعث می‌شود تا شما بتوانید انتخاب هوشمندانه‌تری داشته باشید.

طبیعتاً قیمت کیس استوک با توجه به امکاناتی که ارائه می‌دهد هم متفاوت است، پس اگر به دنبال کیس استوکی هستید که قابلیت ارتقای کارت گرافیک تا 4 گیگابایت داشته باشد، باید قیمت بالاتری را هم مدنظر قرار دهید. در حال حاضر کیس استوک به خاطر گارانتی تستی که دارد شما را در هنگام خرید دچار شک و تردید نمی‌کند.

خرید بهترین کیس استوک برای کافی نت

همانطور که گفته شد برای انتخاب کامپیوتر و کیس استوک مناسب شما اگر به فروشگاه اینترنتی معتبری مراجعه کنید، می‌توانید بدون دغدغه خرید نقد یا اقساطی خود را به ثبت برسانید. جهان بازار یکی از فروشگاه‌های اینترنتی با سابقه‌ای است که در این حوزه می‌تواند شما را با برندهای معتبری همچون اچ پی برای خرید کیس و کامپیوتر استوک با قیمت مناسب آشنا کند.

در فروشگاه جهان بازار، کالاهای استوک با شرایط اقساطی نیز به فروش می رسند. این شرکت قیمت های عمده نیز برای همکاران دارد. همچنین سایر کالاهای استوک، مانند آی مک و مانیتور استوک در سایت جهان بازار با قیمت های باورنکردنی موجود می باشند. 🌷🙏🏻