یکی از بهترین شرکت‌های فعال در زمینه تولید لپ تاپ و گوشی‌های موبایل که توانسته در سراسر جهان به موفقیت‌های زیادی دست پیدا کند، اپل نام دارد. کمپانی اپل را به عنوان غول فناوری ایالات متحده آمریکا می‌شناسیم و باید بگوییم که در تولید دستگاه‌های خود موفق شده زیبایی ظاهری را در کنار مشخصات فنی قدرتمند ارائه کند؛ این موارد و توجه به قدرت بالا از مهم‌ترین ویژگی‌های اپل بوده که باعث شده است کاربران زیادی نسبت به خرید محصولات آن از خود علاقه نشان دهند. در این بخش قصد داریم روی راهنمای خرید بهترین لپ تاپ اپل تمرکز داشته باشیم و اطلاعاتی کاربردی پیرامون محصولات آن در اختیارتان قرار دهیم.

ویژگی لپ تاپ های اپل

همانطور که می‌دانید، کمپانی اپل در زمینه تولید لوازم دیجیتال همانند گوشی موبایل و لپ تاپ توانسته موفقیت‌های زیادی از خود نشان دهد. گوشی‌های آیفون در سراسر جهان طرفداران خاص خود را دارند و کاربران همواره مبالغ بسیار زیادی را برای خرید محصولات اپل پرداخت می‌کنند. این کمپانی موفق شده است در زمینه تولید لپ تاپ عملکردی مشابه گوشی‌های آیفون از خود نشان دهد.

برای مشاهده قیمت و خرید لپ تاپ‌های اپل (مک بوک)، از لینک زیر می‌توانید اقدام کنید.

https://plazadigital.ir/product-category/laptop/apple-laptop/

از مهم‌ترین ویژگی‌های لپ تاپ‌های سری مک بوک اپل باید به طراحی زیبا و منحصر به فرد آن اشاره کرد. از طرف دیگر، اکوسیستم و سیستم عامل انحصاری اپل روی این دستگاه‌ها قرار گرفته که شرایط کار کردن با آن در برابر سایر لپ تاپ‌های مبتنی بر ویندوز متفاوت است. یکی دیگر از ویژگی‌های مهم لپ تاپ‌های اپل را می‌توان مجهز بودن به باتری‌های قدرتمند عنوان کرد. در حقیقت سری مک بوک اپل دارای باتری‌هایی هستند که می‌توانند برای مدت زمان طولانی از خود عملکردی دلنشین نشان دهند و بدین ترتیب، توجه کاربران زیادی را به خود جلب کنند. در صورتی که به دنبال خرید لپ تاپ‌های تولید شده از سوی کمپانی اپل هستید، باید بدانید که این شرکت موفق شده از خود توانمندی بسیار زیادی نشان دهد. در ادامه تعدادی از بهترین مدل‌ها از سری لپ تاپ‌های اپل را به شما معرفی خواهیم کرد.

لپ تاپ 13.3 اینچی اپل MacBook Pro 13 M2 مدل MNEJ3

راهنمای خرید بهترین لپ تاپ اپل، کاربردی و جامع

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های لپ تاپ 13.3 اینچی اپل MacBook Pro 13 M2 مدل MNEJ3 را باید طراحی منحصر به فرد و فوق‌العاده زیبای آن عنوان کرد. لپ تاپ‌های تولید شده از سوی کمپانی اپل دارای زیبایی بسیار زیادی هستند و در نگاه نخست می‌توانند توجه کاربران را به خود جلب کنند. یکی دیگر از ویژگی‌های مهم این دستگاه را باید وزن ایده‌آل 1.4 کیلوگرمی آن عنوان کرد؛ این وزن باعث می‌شود دستگاه برای حمل کاربران، گزینه‌ای مناسب به حساب آید. در صورتی که به دنبال یک لپ تاپ سبک وزن هستید، باید بگوییم که این مدل از محصولات اپل گزینه‌ای ایده‌آل خواهد بود.

قدرت لپ تاپ 13.3 اینچی اپل MacBook Pro 13 M2 مدل MNEJ3 توسط پردازنده اپل M2 تامین می‌شود که تعداد 8 هسته آن نشان‌دهنده قدرت بالای دستگاه است. توجه داشته باشید که پردازنده‌های موجود در دستگاه‌های اپل انحصاری بوده و در مقایسه با سایر برندهای فعال در جهان، قدرت بیشتر و قابل توجه‌تری را ارائه می‌کنند. شما در این دستگاه شاهد 8 گیگابایت حافظه رم خواهید بود، اما باید بدانید که امکان ارتقا برای کاربران وجود ندارد. البته باید بدانید که عملکرد لپ تاپ‌های اپل به گونه‌ای است که باعث می‌شود قدرت بیشتری در مقایسه با سایر لپ تاپ‌های موجود در بازار نصیب کاربران شود.

یکی دیگر از بخش‌های مهم هر لپ تاپ یا دستگاه دیجیتالی را باید حافظه ذخیره‌سازی آن عنوان کرد. باید بدانید که لپ تاپ 13.3 اینچی اپل MacBook Pro 13 M2 مدل MNEJ3 مجهز به فضای ذخیره‌سازی داخلی 512 گیگابایت از نوع SSD بوده که می‌تواند برای ذخیره‌سازی اطلاعات، گزینه‌ای مناسب به حساب آید و پاسخگوی نیازهای شما باشد. توجه داشته باشید که امکان افزایش فضای ذخیره‌سازی داخلی این دستگاه اپل از سوی کاربران وجود ندارد و همواره باید از ظرفیت ذکر شده استفاده کنید. البته شما می‌توانید فضای ذخیره‌سازی جانبی همانند هاردهای اکسترنال خریداری کنید.

یکی دیگر از ویژگی‌های مک بوک پرو را باید پردازنده گرافیکی قدرتمند Apple 10Core معرفی کرد که می‌تواند قدرت بالایی را در زمینه پردازش ارائه کند. در بخش جلوی لپ تاپ 13.3 اینچی اپل MacBook Pro 13 M2 مدل MNEJ3 نمایشگر 13.3 اینچ قرار گرفته که با وضوح 2560×1600 پیکسل همراه است. بد نیست بدانید که نوع پنل دستگاه، IPS بوده و می‌تواند رضایت کاربران را به دست آورد. بدون شک یکی از ویژگی‌های مهم لپ تاپ اپل مک بوک پرو را می‌توان باتری 4 سلولی 58 وات ساعت آن دانست که می‌تواند برای مدت زمان 20 ساعت ماندگاری شارژ را ارائه کند؛ این مدت زمان می‌تواند برای کاربران بسیار ایده‌آل و فوق‌العاده جذاب باشد.

لپ تاپ 13 اینچی اپل MacBook Air مدل MLY23

راهنمای خرید بهترین لپ تاپ اپل، کاربردی و جامع

لپ تاپ 13 اینچی اپل MacBook Air مدل MLY23 را می‌توان به عنوان یکی دیگر از بهترین لپ تاپ‌های کمپانی اپل معرفی کرد که قابلیت‌های منحصر به فرد زیادی دارد. این لپ تاپ در کنار طراحی زیبا و منحصر به فرد خود، وزنی برابر با 1.2 کیلوگرم دارد که باعث می‌شود بتوان گفت با یکی از سبک‌وزن‌ترین دستگاه‌ها مواجه هستید.

لپ تاپ 13 اینچی اپل MacBook Air مدل MLY23 قدرت خود را از پردازنده اصلی اپل M2 دریافت می‌کند و شاهد 8 هسته‌ای بودن تراشه هستیم. یکی دیگر از ویژگی‌های مهم دستگاه، حافظه کش آن بوده که معادل 12 مگابایت است. همانطور که گفته شد، تراشه‌های انحصاری اپل می‌توانند قدرت بالا در پردازش را به همراه عملکردی خیره‌کننده از خود نشان دهند.

سرعت یک لپ تاپ به عوامل زیادی بستگی دارد که در میان آن‌ها می‌توان به حافظه رم 8 گیگابایت از نوع DDR4x 4266MHz اشاره کرد. این حافظه رم می‌تواند عملکرد دستگاه از نظر سرعت را تا حد زیادی افزایش دهد. از طرف دیگر، باید به حافظه ذخیره‌سازی داخلی 512 گیگابایت SSD دستگاه توجه کنید. حافظه ذخیره‌سازی داخلی لپ تاپ 13 اینچی اپل MacBook Air مدل MLY23 به گونه‌ای است که می‌تواند نیاز کاربران را پاسخ دهد، اما باید بدانید امکان ارتقا یا سفارشی سازی آن برای کاربران وجود ندارد. از دیگر ویژگی‌های لپ تاپ 13 اینچی اپل MacBook Air مدل MLY23 می‌توان به پردازنده گرافیکی Apple 10Core اشاره کرد که عملکردی بی‌نظیر را در کنار پردازنده اصلی ارائه می‌کند.

در بخش جلوی لپ تاپ 13 اینچی اپل MacBook Air مدل MLY23 شاهد قرارگیری نمایشگر 13.6 اینچ با وضوح 1664×2560 پیکسل خواهید بود. همچنین این لپ تاپ تولید شده از سوی اپل مجهز به حسگر اثر انگشت است. بد نیست بدانید که انرژی این لپ تاپ توسط باتری 52 وات ساعت تامین شده و می‌تواند برای مدت زمان 15 ساعت ماندگاری شارژ داشته باشد؛ این مدت زمان باعث می‌شود کاربران بتوانند از دستگاه عملکرد خوبی را در زمان‌های مختلف انتظار داشته باشند.

آنچه در این مقاله بررسی شد

شرکت اپل را باید به عنوان یکی از بزرگ‌ترین کمپانی‌های فعال در زمینه طراحی و تولید لپ تاپ معرفی کرد که موفق شده است عملکرد درخشانی از خود نشان دهد. در این بخش سعی شد بهترین لپ تاپ‌های اپل و ویژگی‌های آن را به شما معرفی کنیم تا بتوانید در میان آن‌ها، گزینه‌ای مناسب برای خود انتخاب کنید.