در حوزه پمپ آب یکی از برند های مطرح و شناخته شده در بازار پمپ آب پمپیران میباشد. پمپ های آب پمپیران علاوه بر اینکه دارای کیفیت بالایی میباشد، مقرون به صرفه میباشد. در ادامه انواع پمپ آب پمپیران برایتان آورده ایم تا با آنها بیشتر آشنا شوید.

انواع پمپ آب پمپیران

انواع پمپ آب پمپیران به شرح زیر میباشد که در ادامه مطلب چند مورد را به اخصار برایتان معرفی کرده ایم.

همچنین شما میتوانید برای آشنایی بیشتر و مشاوره خرید با گروه مستر تماس بگیرید.

پمپ های آب گریز از مرکز پمپیران

گریز از مرکز حلزونی سری EN

پمپ آب حلزونی پمپیران در انواع گوناگون به شکل موتور جدا میباشند و با دهانه بزرگی که دارند جهت اموری مانند صنایع کشاورزی کاربرد دارند. علاوه بر آن در تاسیسات در حوزه های انتقال آب گرم و آب سرد نیز به کار میروند.

مشخصات سری EN به شرح زیر میباشد:

  • دارای قطر خروجی ۳۲ تا ۳۰۰ میلیمتر میباشد.
  • ظرفیت آبدهی آن ۵ تا ۱۶۵۰ متر مکعب در ساعت می باشد.
  • ۵ تا۹۰ متر ارتفاع پمپاژ آن است.
  • درجه حرارت سیال توسط نوار آب بندی از ۱۰- تا۱۱۰درجه سانتیگراد است و بوسیله آب بند مکانیکی از ۱۰- تا۱۴۰درجه سانتیگراد می باشد.
  • فشار تست حداکثر تا ۱۶ بار

گریز از مرکز حلزونی سری EA

پمپ آب حلزونی پمپیران سری EA  در انواع گوناگون به شکل موتور جدا میباشند و با دهانه بزرگی که دارند به منظور اموری همچون صنایع کشاورزی به کار می روند. همچنین از آنها در تاسیسات در حوزه های انتقال آب گرم و آب سرد نیز استفاده میشود.

مشخصات سری EA به شرح زیر میباشد:

قطر خروجی شامل ۱۰۰تا۳۰۰ میلیمتر است

ظرفیت آبدهی شامل ۴۰تا۱۸۰۰ متر مکعب در ساعت می باشد

پمپاژ تا ارتفاع ۵تا۹۰ متر

درجه حرارت مایع در آب بندی با نوارآببندی از ۱۰- تا۱۱۰درجه سانتیگراد می باشد و با استفاده از آب بند مکانیکی از ۱۰- تا۱۴۰درجه سانتیگراد است

فشار تست: 12 بار

گریز از مرکز حلزونی سری ER

پمپ آب حلزونی پمپیران سری EA  در انواع گوناگون به شکل افقی و به صورت موتور جدا میباشند و توسط دهانه بزرگی که دارند به منظور مصارفی همچون صنایع کشاورزی کاربرد دارند. همچنین از آنها در تاسیسات در حوزه های انتقال آب گرم و آب سرد نیز استفاده میشود. لازم به ذکر است که کلیه پمپ های گریز از مرکز حلزونی پمپیران در اصل یک طبقه ای می باشند.

مشخصات سری ER به شرح زیر میباشد:

قطر خروجی ار ۱۰۰ تا ۳۰۰ میلیمتر می باشد

ظرفیت آبدهی از ۴۰ تا ۱۸۰۰ متر مکعب در ساعت است

ارتفاع پمپ از ۵ تا ۹۰ متر

درجه حرارت مایع در آب بندی پمپ با استفاده از نوارآب‌بندی از ۱۰- تا ۱۱۰درجه سانتیگراد و با استفاده از آب بند مکانیکی از ۱۰- تا ۱۴۰درجه سانتیگراد می باشد

ماکزیمم فشار تست شده ۱۲ بار است

الکتروپمپ های فرآیندی سری CPE/CPN

جنس قطعات این پمپ از آلیاژ هایی مقاوم در مقابل خوردگی تهیه شده است. بنابراین به طور معمول از این پمپ جهت انتقال مایعات خورنده استفاده میشود.  در حالت یک طبقه از پروانه های تک مکشه استفاده می شود. از این پمپ میشود به منظور انتقال مایعات خورنده در صنایع کاغذ، صنایع قند و شکر، نیروگاه ها و… استفاده کرد.

مشخصات سری CPE/CPN به شرح زیر میباشد:

قطر خروجی پمپ از ۳۲ تا ۱۰۰ میلیمتر می باشد

ظرفیت آبدهی پمپ های فرایندی پمپیران از تا ۱۶۵۰ متر مکعب در ساعت است

ارتفاع پمپ تا ۹۵ متر

درجه حرارت مایعات در آب بندی با استفاده از نوار آببندی از ۱۰- تا۱۱۰درجه سانتیگراد می باشد و با آب بند مکانیکی از ۱۰- تا۲۶۰درجه سانتیگراد است.

فشار تست شده بر روی پمپ ۴۶ بار است

پمپ های آب شناور چاهکی پمپیران

پمپ های آب شناور چاهکی پمپیران دوسری از محصولات را شامل میشود. که پمپ چاهکی pv4 و پمپ چاهکی pv5 می باشند. که در این بخش هر کدام را به اختصار برایتان شرح میدهیم.

پمپ چاهکی pv4

پمپ چاهکی pv4 پمپیران یک پمپ عمودی معلق با محور چند تکه می باشد. محفظه حلزونی این پمپ ها از نوع تکی می باشد و دارای انواع یاتاقان­های لغزشی در لوله بدنه آن به منظور مهار کردن محور است.

این یاتاقان­ها، امکان خنک­ کردن بوسیله مایع مورد پمپاژ یا مایع خارجی را نیز دارا میباشند. این پمپ به منظور نصب در چاهک­ها، کانال­ها، و مخازن و برای پمپاژ کردن مایعات تمیز و مایعات حاوی ذرات جامد ریز تولید و طراحی شده است.

مشخصات پمپ آب چاهکی pv4 پمپیران به شرح زیر است:

ظرفیت این نوع پمپ ۵ تا ۱۸۰۰ مترمکعب بر ساعت است

ارتفاع پمپاژ تا ۹۵ متر می باشد

قطر رانش این نوع پمپ تا۳۰۰ میلیمتر است

محدوده دمای کاربردی این پمپ ۱۰- تا ۱۰۰ درجه سانتی گراد است

حداکثر طول لوله مستغرق ۵۵۰۰ میلیمتر است

پمپ چاهکی pv5

پمپ چاهکی pv5 پمپیران یک پمپ عمودی معلق با محور چند تکه میباشد. محفظه حلزونی آن از مدل تکی است و دارای انواع یاتاقان­های لغزشی در لوله بدنه آن برای مهار کردن محور است.

این پمپ نیز امکان خنک کردن بوسیله یاتاقانها و مایعهات پمپاژ شده را دارا میباشد. همچنین می توان بوسیله مایعات خارجی نیز آن را خنک کرد. این جهت نصب در چاهک­ها، کانال­ها، و مخازن و برای پمپاژ کردن مایعات تمیز و مایعات حاوی ذرات جامد ریز تولید و طراحی شده است.

مشخصات پمپ آب چاهکی pv5 پمپیران به شرح زیر است:

ظرفیت پمپ ۵ تا۹۰۰ مترمکعب بر ساعت است

ارتفاع پمپاژ آن تا ۹۵ متر می باشد

قطر رانش این نوع پمپ تا ۲۰۰ میلیمتر است

دامنه دمای کاربردی پمپ ۱۰- تا ۱۰۰ درجه سانتی گراد است

ماکزیمم طول لوله در اب ۱۰۰۰ میلیمتر است

پمپ آب گل کش پمپیران

محصول پمپ آب گل کش پمپیران فقط شامل یک سری می باشد و نام آن پمپ گل کش HDS پمپیران میباشد. در ادامه مشخصات آن را بررسی میکنیم.

این پمپ از نوع گریز از مرکز افقی بوده، محفظه حلزونی دارد و یک طبقه است. پروانه یک سر آویز میباشد و موتور جدا می باشد و تک مکشه مرکزی است.

پروانه ی آن بالانس دینامیکی گردیده است و محور توسط نوار گرافیتی آب بندی شده است.

یکی از شاخصه های حائز اهمیت این پمپ قابل تعویض بودن قطعات سایشی آن میباشد. همچنین پروانه پمپ و محفظه آن در برابر خورندگی بسیار مقاوم می باشند.

همچنین برای خنک سازی این پمپ میتوان از سیال خارجی استفاده کرد.

از این پمپ به طور معمول به منظور پمپاژ گل حفاری، آب گل آلود، دوغاب مصالح ساختمانی، محلول موم، صنایع کاغذ سازی و موارد مشابه استفاده می شود.

مشخصات پمپ گل کش پمپیران:

قطر خروجی پمپ گل کش ۵۰ تا ۱۵۰ میلیمتر است

ظرفیت آبدهی این پمپ تا ۳۵۰ متر مکعب در ساعت است

ارتفاع پمپاژ تا ۷۰ متر می باشد

درجه حرارت با نوار آببندی از ۱۰- تا ۱۱۰ درجه سانتیگراد است

فشار تست شده بر روی پمپ ۱۰ بار