زیبایی و جوانی پوست تاثیر زیادی بر روی اعتماد به نفس و زندگی ما دارد. با این وجود که می دانیم پیری امری اجتناب ناپذیر است، اما با انجام اقداماتی ساده می توانیم بروز علائم آن را به تعویق بیاندازیم. یکی از مهم ترین کارهایی که در روتین های مراقبت از پوست انجام می شود، استفاده از آبرسان و مرطوب کننده است. آبرسانی و مرطوب نگه داشتن پوست به بهبود انعطاف پذیری و قابلیت ارتجاعی پوست کمک می کند. از این رو مانع خشک شدن و ایجاد چروک ها خواهد شد. اما افرادی که پوست های چربی دارند، معمولا از مرطوب کننده ها استفاده نمی کنند. زیرا همواره از احساس چرب و سنگین شدن پوست خود در اثر استفاده از این کرم ها شاکی هستند.

اما جالب است بدانید که پوستی که به خوبی آبرسانی شود، کمتر چرب شده و همچنین فرایند سم زدایی را آسان تر انجام خواهد داد. ژل آبرسان و مرطوب کننده دراماتیکالی دیفرنت کلینیک یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین محصولات جهت رطوبت رسانی پوست است. این ژل فوق العاده سبک و عالی با تامین رطوبت مورد نیاز سلول های پوستی به حفظ جوانی و شادابی پوست کمک بزرگی می کند. این مرطوب کننده همچنین فاقد چربی بوده و باعث ایجاد احساس ناخوشایند چرب شدن روی پوست نمی شود. پس اگر شما هم پوست چرب و مختلطی دارید و به دنبال یک مرطوب کننده سبک می باشید، ویژگی های خاص این محصول را در ادامه مطلب مطالعه نمایید.

معرفی ژل آبرسان و مرطوب کننده کلینیک مدل Dramatically Different

ژل مرطوب کننده دراماتیکالی دیفرنت کلینیک یک مرطوب کننده قوی صورت فاقد چربی می باشد. این مرطوب کننده توسط متخصصین پوستی برای انواع پوست خصوصا پوست های چرب و مختلط طراحی شده است. این محصول حاوی ترکیبات رطوبت رسان قدرتمند مانند هیالورونیک اسید و گلیسیرین و عصاره های جو و خیار و دانه آفتابگردان می باشد. آبرسان Clinique Dramatically Different Moisturizing Gel پوست را به خوبی آبرسانی کرده و آن را تا هشت ساعت مرطوب نگه می دارد. این ژل مرطوب کننده از خشک شدن پوست جلوگیری نموده و پوست را نرم، صاف و درخشان می کند. این مرطوب کننده به دلیل بافت ژلی و بسیار سبکی که دارد، به راحتی و به سرعت جذب پوست می شود. همچنین منافذ پوست را مسدود نکرده و احساس سنگینی و چربی اضافی به پوست نمی دهد. این محصول همچنین به محافظت پوست در برابر آلودگی ها کمک می کند.

ژل مرطوب کننده دراماتیکالی دیفرنت Clinique با متعادل کردن و حفظ سطح رطوبت پوست، شادابی و طراوت آن را افزایش می دهد. این آبرسان سد رطوبتی پوست را تقویت کرده که سبب می شود رطوبت بیشتری در آن باقی بماند. بنابراین پوست سالم تر به نظر می رسد. با استفاده از این ژل مرطوب کننده، بافت پوست بهبود یافته و انعطاف پذیری آن به طرز چشمگیری افزایش می یابد. ژل آبرسان و مرطوب کننده Dramatically Different کلینیک فرمولاسیونی گیاهی و وگان دارد. این محصول فاقد روغن و چربی، الکل، سولفات، پارابن، فتالات و ترکیبات عطری می باشد این مرطوب کننده فوق العاده همچنین کاملا ضد حساسیت و غیر کومدوژنیک است. این محصول در حجم های مختلف 15 و 30 و 50 و 125 میلی لیتر تولید شده است. از این رو انتخاب شما را بر اساس مقدار مورد نیازتان آسان می سازد.

اگر پوست چربی دارید، این ژل آبرسان و مرطوب کننده مخصوص شماست

رطوبت رسانی متفاوت با ژل مرطوب کننده پوست دراماتیکالی دیفرنت کلینیک

ژل مرطوب کننده دراماتیکالی دیفرنت برند کلینیک همان گونه که از نامش (dramatically different) پیداست، بیانگر متفاوت بودن این محصول بی نظیر است. این ژل مرطوب کننده اثربخشی فوق العاده ای دارد به طوری که بعد از استفاده، پوست صورتتان به طرز موثری متفاوت تر از قبل خواهد بود. برای تجربه یک رطوبت رسانی متفاوت و فوق العاده، می توانید از محصولات لاین دراماتیکالی دیفرنت برند کلینیک استفاده نمایید.

اگر پوست چربی دارید، این ژل آبرسان و مرطوب کننده مخصوص شماست

ژل مرطوب کننده دراماتیکالی دیفرنت کلینیک اصل را از کجا باید بخریم؟

ژل آبرسان درماتیکالی دیفرنت کلینیک یکی از محبوب ترین محصولات کمپانی آمریکایی و معتبر کلینیک است. این ژل مرطوب کننده در میان مصرف کنندگان سراسر جهان فوق العاده پر طرفدار می باشد. اما متاسفانه نمونه های تقلبی و فیک آن به وفور مشاهده می گردد. این محصولات تقلبی به جای مراقبت از پوست به آن آسیب می رسانند. لذا توصیه می کنیم در هنگام خرید آن به اصل بودن محصول دقت کنید. از طرفی دیگر باید بدانید که تشخیص اصل یا فیک آن ها کار چندان آسانی نیست. همواره بهترین راه برای اطمینان از اصل بودن ژل آبرسان کلینیک، خرید آن از فروشگاه های معتبر است.

فروشگاه رایا میکاپ یک فروشگاه اینترنتی معتبر می باشد که محصولات آرایشی و مراقبت های پوستی اورجینال از برندهای خارجی را برای شما فراهم می نماید. این فروشگاه محصولات خود را به طور مستقیم و بدون واسطه از نمایندگی های مجاز آن ها تامین می کند. فروشکاه رایامیکاپ با واردات مستقیم این محصولات سبب ارائه آن ها با قیمت های مناسب تری شده است. این فروشگاه همچنین اصالت تمامی محصولات خود را تضمین می نماید. شما می توانید جهت اطلاعات بیشتر و مشاهده سایر محصولات برند کلینک میتوانید روی برند کلینیک کلیک کنید.