خرید تلویزیون جدید در این چند سال اخیر به دلیل تنوع زیاد مدل بسیار چالش‌برانگیزتر از قبل شده است. هر چند تلویزیون‌های پیشرفته و گران‌قیمت زیادی تولید می‌شوند اما همه خریداران لازم نیست که سراغ گران‌ترین مدل‌ها بروند. در ادامه بهترین تلویزیون‌های سامسونگ 2023 معرفی می‌شود که قیمت مناسبی دارند و از مدل‌های اقتصادی گرفته تا لاکچری را شامل می‌شوند و برای کاربری‌های متفاوت مناسب هستند.

سامسونگ غول ادعاهای جاه طلبانه و ناخدای کشتی نوآوری در بازار تکنولوژی است. تلویزیون سامسونگ نقطه تلفیق تخیلات و واقعیت است، جایی که طرفداران با تماشای تصاویر به وجد می‌آیند. خرید تلویزیون سامسونگ همان چیزی را به شما می دهد که دوست داشتید ساعت‌ها بدون خستگی پایش بنشینید.

سامسونگ در سال‌های اخیر علاوه‌بر تلویزیون LED و QLED، سراغ فناوری‌های صفحه جدیدی همچون Neo QLED و QD-OLED رفته است که هر کدام مزیت‌های خاص خودشان را دارند و برای کاربری‌های مختلف مناسب هستند. هر مدل تلویزیون سامسونگ «https://dehkade.shop/tvs/samsung-tv/» با توجه به مشخصات و امکاناتی که دارد قیمت متفاوتی دارد و برای کاربری متفاوت شامل خانگی،‌ گیمینگ حرفه‌ای و ... مناسب است.

تلویزیون سامسونگ s95b

انتخاب بهترین تلویزیون سامسونگ

انواع تلویزیون سامسونگ برای بودجه‌های مختلف تولید می‌شود و مهم‌ترین معیار برای خرید تلویزیون تعیین بودجه است، در کنار قیمت شما باید به کاربری که در نظر دارید، هم توجه کنید چون اگر دنبال یک تلویزیون گیمینگ باشید باید بیشتر هزینه کنید و سراغ نمایشگرهای 120 هرتز بروید اما اگر گیمر نیستید و دنبال یک تلویزیون معمولی برای تماشای فیلم و سریال و استفاده عادی هستید پس می‌توانید نمایشگرهای ارزان‌تر سامسونگ را انتخاب کنید.

مدل

نوع نمایشگر

تلویزیون سامسونگ BU8000

LED

تلویزیون سامسونگ BU8500

LED

تلویزیون سامسونگ Q70B

QLED

تلویزیون سامسونگ Q80B

QLED

تلویزیون سامسونگ QN85B

Neo QLED

تلویزیون سامسونگ QN90B

Neo QLED

تلویزیون سامسونگ S95B

QD-OLED

تلویزیون کریستال LED سامسونگ

ارزان‌ترین سری این شرکت تلویزیون Crystal یا همان LED سامسونگ هستند که در سری 7 و 8 تولید می‌شوند. در سال 2022 سامسونگ تنها سری 8 این دسته را تولید کرد اما سال 2023 سری 7 دوباره به خط تولید بازگشته است. نمایشگرهای کریسالی همان ال ای دی‌ها هستند که یک لایه کریستالی اضافه دارند و روشنایی و دقت رنگی بهتری ارائه می‌دهند. این محصولات برای استفاده معمول روزمره مناسب هستند و امکانات هوشمند و تصویر با کیفیت دارند اما خیلی برای گیمینگ حرفه‌ای مناسب نیستند. تلویزیون سامسونگ BU8000 پرفروش‌ترین مدل این دسته است که به دلیل قیمت مناسب و طراحی و امکانات عالی توانسته است طرفدارن زیادی برای خود دست‌و‌پا کند.

تلویزیون سامسونگ BU8000 نمایشگری با امکانات پیشرفته، طراحی بسیار باریک و خوش‌استایل و قیمتی متعادل است، که نیاز بیشتر کاربران منجمله تماشای فیلم و سریال، اخبار و بازی غیر حرفه‌ای را ساپورت می‌کند.

تلویزیون QLED سامسونگ

دسته تلویزیون‌های کیولد سامسونگ جزو نمایشگرهای نام‌آشنایی این شرکت هستند که چند سالی است همواره در لیست پرفروش‌ترین تلویزیون‌ها حضور داشته‌اند. تلویزیون سامسونگ Q70B اقتصادی‌ترین نمایشگر گیمینگ این شرکت است که با فناوری کیولد روشنایی و کنتراست بسیار عالی خلق می‌کند و همین باعث شده که بیشتر گیمرهایی که نمی‌خواهند خیلی هزینه کنند سراغش را بگیرند. تلویزیون QLED با استفاده از فناوری کوانتوم دات روشنایی بالاتری به نسبت ال ای دی معمولی دارد و همچنین به کمک پنل VA می‌تواند کنتراست بسیار عالی ارائه دهد.

تلویزیون سامسونگ q70b

تلویزیون کیولد Q70B سامسونگ با کوله پشتی پر از امکانات و قابلیت های جذاب به بازار رقابت ها پانهاده و قصد دارد به یکی از بهترین انتخاب های سال 2022 بازار نمایشگرها بدل شود.

تلویزیون سامسونگ Neo QLED

دسته جدید تلویزیون سامسونگ نئو کیولد «Neo QLED» است، فناوری جدیدی که تلویزیون‌های کیولد را ارتقاء داده و با کمک بک لایت Mini LED به سطح کیفیت بالاتری دست پیدا کرده است. نمایشگرهای این دسته روشنایی بسیار عالی دارند و در بین انواع فناوری‌های صفحه نمایش بیشترین میزان روشنایی را دارند. تلویزیون سامسونگ QN90B مدل بالارده و پیشرفته این شرکت است که قیمت بالایی هم دارد اما تمامی امکانات حرفه‌ای که از یک تلویزیون گران‌قیمت انتظار دارید را در اختیارتان قرار می‌دهد و از طراحی فوق‌باریک گرفته تا روشنایی و تصویر بینظیر و سیستم صوتی قدرتمند را شامل می‌شود.

تلویزیون سامسونگ QD-OLED

جدیدترین دسته تلویزیون سامسونگ نمایشگر QD-OLED هستند که همان اولد اما با فناوری متفاوتی هستند که قادرند روشنایی بیشتری خلق کنند. در چند سال گذشته سامسونگ حاضر به استفاده از پنل اولد ال جی نبود و به همین دلیل تصمیم گرفت که خودش دست به تولید این نمایشگرها بزند و در سال 2022 اولین مدل این دسته را عرضه کرد. تلویزیون سامسونگ S95B اولد این برند است که با کمک فناوری Quantum Dot OLED قادر است علاوه‌بر کنتراست بی‌نهایت و طراحی فوق باریک، روشنایی بسیار عالی خلق کند و به همین دلیل لقب بهترین تلویزیون اولد را ازآن خود کرده است.

تلویزیون اولد سامسونگ S95B محصولی ابتکاری و خلاقانه است که قصد دارد جایگزین اولدهای معمولی شود. این محصول با عملکرد عالی گیمینگ، کیفیت تصویر روشن و سرزنده، طراحی بسیار باریک و جذاب، در کنار بروزترین امکانات هوشمند هر آنچه برای بهترین بودن نیاز است را در کوله خود دارد.

کلام پایانی

سامسونگ با تولید چند دسته تلویزیون متخلف با فناوری صفحه نمایش متفاوت تنوع مدل‌هایش را بیشتر کرده است و همین باعث می‌شود افراد در هنگام خرید تلویزیون نتوانند به راحتی تفاوت بین مدل‌ها و سری‌ها را تشخیص دهند. اگر هنوز نمی‌دانید که کدام تلویزیون سامسونگ را خریداری کنید پیشنهاد می‌کنیم به فروشگاه دهکده مراجعه کنید و با کارشناسان فروش این وبسایت در تماس باشید تا شما را در فرایند خرید تلویزیون سامسونگ راهنمایی کنند. تمامی محصولات دهکده دارای گارانتی معتبر و ضمانت اصالت هستند و قیمت بسیار مناسب‌تری به نسبت دیگر فروشگاه‌های اینترنتی دارند.

  • آدرس وبسایت: Dehkade.shop
  • تماس: 09199029446
  • ایمیل: info@dehkade.shop