قیمت تلویزیون 4K سامسونگ

امروزه فناوری و تکنولوژی‌های بسیاری در تلویزیون‌ها گنجانده شده است که هر کدام نقشی در افزایش کیفیت تصویر یک محتوای پخش شده توسط تلویزیون دارند. در هنگام خرید تلویزیون حتما کیفیت 4K به گوشتان خورده است، این فناوری امروزه در اکثر تلویزیون‌های باکیفیت و هوشمند وجود دارد و یکی از مواردی است که خریداران در هنگام خرید تلویزیون به آن توجه می‌کنند. تمام برندها سعی دارند تلویزیون‌های خود را با کیفیت 4K روانه بازار کنند و این تلویزیون‌ها در مقایسه با تلویزیون‌های نسل قدیم که فول اچ‌دی بودند دارای کیفیت بالاتری هستند. این مقاله که توسط فروشگاه بانه آی تی تهیه و گردآوری شده است برای شما نکاتی را بازگو میکند که لازم است در هنگام خرید تلویزیون 4K سامسونگ حتما به آن ها توجه کنید.

برند سامسونگ در به کار بردن نوآورانه‌ترین فناوری‌ها همواره پیشتاز بوده‌است و و توانسته مدل‌های مختلفی از تلویزیون 4K را وارد بازار کند. سامسونگ در تلویزیون‌های 4K خود تضمین کرده که تصاویر به بهترین شکل و کیفیت به کمک پردازنده‌های 4K پردازش خواهند شد. رزولوشن تصویر به وسیله تعداد پیکسل‌ها در نمایشگر اندازه‌گیری خواهد شد و هرچه این تعداد بیشتر باشد کیفیت تصویر بالاتر است؛ تلویزیون 4K 4 برابر بیشتر از تلویزیون Full HD از کیفیت تصویر برخوردار است و این یعنی این نوع از تلویزیون‌ها از 3840 پیکسل افقی و 2160 پیکسل عمودی برخوردار هستند.

تلویزیون 4k در فروشگاه آنلاین بانه آی تی

در اصطلاح 4K به کار برده شده "K" به معنی Kilo (1000) است یعنی تلویزیون با کیفیت 4K از وضوح افقی 4000 پیکسل برخوردار است. رزولوشن نیز نشان خواهد داد چه مقدار پیکسل بر روی صفحه نمایش قرار گرفته است و هرچه این مقدار بیشتر باشد کیفیت تصویر بیشتر است. پس تلویزیون دارای کیفیت 4K تصاویری بی‌نظیر را نمایش خواهد داد و تلویزیون 4K سامسونگ با وجود تکنولوژی‌های کارآمد دیگری تجربه تماشای شما را به سطح بالایی خواهد رساند که به یادماندنی خواهد بود.

اما بسیاری از کاربران در تشخیص و جداسازی 4K و UHD از هم دچار مشکل می‌شوند. به بیان ساده وضوح 4K نوعی از وضوح UHD است و به مرور برندهای مختلف دریافتند که عبارت 4K برای مصرف‌کنندگان راحت‌تر است به همین دلیل عنوان‌هایی همچون 4K UHD به 4K خلاصه شد و اصطلاح 4K بیشتر مورد استفاده قرار گرفت و اکثریت افراد با این نام و فناوری آشنایی دارند. تلویزیون 4K سامسونگ توانسته به خوبی به فروش بالایی دست پیدا کند و در عرصه رقابت با رقبایش سربلند بیرون آید.

در تلویزیون 4K سامسونگ و سایر تلویزیون‌های 4K موجود فناوری به نام 4K upscaling وجود دارد که برای افزایش کیفیت محتواهایی که کیفیت کمی دارند به کار برده می‌شود. هنگامی که محتوای FHD با کیفیت پایین را در تلویزیون 4K مشاهده می‌کنید فناوری Upscaling به کمک شما خواهد آمد و با بهینه کردن تصاویر و افزایش وضوح تصویر کیفیت تماشا را چندبرابر خواهد ساخت. این فناوری کمک خواهد کرد تا جزییات بهتری از رنگ و تصویر را در دست داشته باشید و نویز تصویر را به حداقل ممکن خواهد رساند در نتیجه تصاویری بهبود یافته با کیفیت 4K برای تماشا در اختیار دارید.

تلویزیون 4K سامونگ در اینچ‌های مختلفی تولید و عرضه شده است که می‌توانید با توجه به بودجه و فضای مورد نظر خود تلویزیون با سایز مناسب را انتخاب کرده و خانه‌ای تکمیل داشته باشید. با تکیه بر کیفیت 4K این امکان وجود دارد تا در محتوای پخش شده غرق شوید و کوچک‌ترین جزییات را از دست ندید، تصاویر و حرکات از همیشه بهتر پردازش خواهد شد و روشنایی و کنتراست متناسب و بهینه است. همه این موارد تجربه دیداری فوق‌العاده‌ای را برای شما به وجود خواهد آورد و در هر زاویه‌ای از تلویزیون قرار بگیرید محتوا به زیبایی در دید شما قرار خواهد گرفت.

خرید تلویزیون 4k سامسونگ

در کنار رزولوشن 4K، تلویزون‌های 4K اکثرا دارای فناوری HDR  نیز هستند و با توجه به وجود این دو فناوری هر آن‌چه مشاهده می‌کنید زنده و خیره کننده است؛ فناوری HDR روشنایی مناسبی در تصاویر تلویزیون‌ها به وجود خواهد آورد و محتوای مد نظر شما خیره کننده و زنده جلوه می‌کند. تلویزیون‌های 4K سامسونگ اکثرا دارای موتورهای پردازشگر قدرتمندی هستند که تصاویر با بهترین کیفیت و رزولوشن پردازش می‌کنند. وجود یک تلویزیون 4K در خانه شما سبب خواهد شد تا به تماشای محتواهای گوناگونی ترغیب شوید و یک سرگرمی عالی را در اختیار داشته باشید.

قیمت تلویزیون 4K سامسونگ بسته به مدل و اینچ تلویزیون متغیر است اما با توجه به طراحی منحصر بفرد این برند و فناوری‌های کارآمد به کار برده شده قیمتی مقرون به صرفه و مناسب دارد. در ابتدا تلویزیون‌های 4K از قیمت بالایی برخوردار بودند اما به مرور وقتی تعداد این نوع از تلویزیون‌ها در بازار بالا رفت و برندهای مختلف این تکنولوژی را در تلویزیون‌های خود به کار برند قیمت آن مناسب‌تر شد. قیمت تلویزیون 4K در همه مدل‌ها و اینچ‌های آن یکی از مواردی است که خریداران را به سمت خرید آن سوق می‌دهد.

خرید خود را محدود کرده و از بین مدل‌ها جدید تلویزیون 4K سامسونگ انتخاب خود را انجام داده و خریدی مناسب و مقرون به صرفه داشته باشید. وجود یک تلویزیون با طراحی و کارایی بالا خانه‌ای از همیشه تکمیل‌تر برای شما به وجود خواهد آورد.