پیش از اینکه در مورد تتر و نحوه خرید آن صحبت کنیم لازم است که مفهوم ماهیت تتر که استیبل کوین نام دارد را بدانید؛ استیبل کوین یا سکه ثابت به یک ارز که ارزش آن همواره ثابت است می گویند و نسبت به ارزهای فیات مانند دلار ارزش گذاری می شوند.

استیبیل کوین چیست؟

استیبل کوین ارزهای دیجیتالی با ارزش ثابتی هستند که برای حفظ ارزش پول در گذر زمان ساخته شده اند. استیبل کوین‌ها با حجم مارکت بالا مانند تتر ارزش ثابتی برابر با 1 دلار را دارند. البته گاها بخاطر شرایط جوی مارکت نوسانات بسیار جزئی دارند ولی در مجموع همیشه گزینه امنی برای در امان ماندن از نوسانات بازار ارزهای دیجیتال به شمار می روند.

استیبل کوین ها عمدتا مرتبط به صرافی ها یا پروژه های بزرگ در این حوزه می باشند. به عنوان مثال، صرافی ارزدیجیتال بایننس به راه‌اندازی کوین USD کمک کرد. دیگر استیبل کوین ها از لحاظ قیمتی،نرخ ارزهای فیات مانند یورو و یا طلا را دنبال می کنند.

استیبل کوین ها چگونه کار می کنند؟

شما این امکان را دارید که مانند هر ارزدیجیتال دیگر با استفاده از صرافی ارزدیجیتال پی ام ایکسچنج، تتر خرید و فروش کنید و این تراکنش در یک دفتر کل در بلاکچین ثبت می شود.

بلاک چین به تتر و ارزهای دیجیتال دیگر قابلیت های خاصی می دهد که این قابلیت ها را هنگام معامله دلار واقعی ندارید. برای مثال، شما می توانید تتر را برای هر شخصی در دنیا از طریق کیف پول خود و یا از طریق صرافی ارز دیجیتال پی ام ایکسچنج ارسال کنید.این درحالی است که کارمزد انتقال تتر بسیار کمتر از روش های سنتی می باشد.

برای کسانی که در این بازار ترید یا سرمایه گذاری می کنند، استیبل کوین‌هایی مانند تتر به عنوان گزینه ای مناسب برای تبدیل کردن ریال به دلار و در نهایت خرید ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین می باشند.

تتر چیست؟

همانطور که در بالا بیان شد تتر با نماد  USDT یک ارزدیجیتال با ارزش ثابت می باشد که شرکت آن در امریکا تاسیس شده و فعالیت می کند.

تتر علاوه بر خاصیت استیبل بودن خود کاربرد های دیگری نیز دارد که میتوانیم به انتقال سریع پول، انجام خرید های اینترنتی و آنلاین، شارژ و برداشت از حساب های بروکری فارکس و داشتن هزینه انتقال پایین اشاره کنیم.

از مهم ترین کاربرد های تتر که بیشتر مورد استفاده قرار میگیرد میتوان به ترید اشاره کرد و بیشتر تریدر ها به علت سابقه زیاد حضور تتر در ارزهای دیجیتال آن را به عنوان گزینه ای امن برای معاملات خود استفاده می کنند.

شبکه های انتقال تتر

تتر اگرچه دارای بلاکچین اختصاصی نیست ولی  بر روی شبکه های زیادی فعالیت می کند و شما گزینه های زیادی برای انتقال تتر به اشخاص دیگر و یا دریافت از کسی دارید.

اولین شبکه ای که تتر بر روی ان راه اندازی شد شبکه بیت کوین بود که به علت هزینه بالای انتقال و با وجود حضور شبکه های به صرفه تر مانند ترون زیاد از ان استفاده نمی شود.

با گسترش ارزهای دیجیتال و به جود آمدن شبکه هایی مانند ترون انتقال تتر برای کاربران ارزهای دیجیتال کم هزینه تر شد. جالب است بدانید تا دو سال پیش هزینه انتقال تتر بر روی شبکه ترون صفر بود ولی با گذشت زمان این کارمزد به یک دلار افزایش پیدا کرد.

علاوه بر ترون بلاکچین های قدرتمند دیگری نیز وجود دارند که شما میتوانید تتر را بر روی آنها منتقل کنید ولی استفاده از شبکه ترون درمیان صرافی های داخلی و خارجی رایج تر می باشد.

کارمزد انتقال تتر

کارمزد انتقال تتردر میان صرافی های مختلف متفاوت است و گاها تا 10 الی 15 دلار هم برای انتقال تتر دریافت می شود ولی صرافی هایی هم مانند صرافی پی ام ایکسچنج وجود دارند که هزینه انتقال تتر پایین بوده و تقریبا بین 1 الی 2 دلار است. البته لازم به ذکر است که این مبلغ بسته به شبکه مورد نظر متغیر است و این کارمزد ها توسط شبکه ها دریافت می شود.

کیف پول های تتر

کیف پول های زیادی وجود دارد که به علت قدیمی بودن تتر دربازار ارزهای دیجیتال از آن پشتیبانی می کنند ولی اگر میخواهید تتر خود را در کیف پول امنی نگهداری کنید تراست ولت، کوینومی، اتمیک ولت و سیف پل می باشد.

لازم به ذکر است قبل اینکه از هریک از این کیف پول ها استفاده کنید قوانین آنها را مطالعه کنید و با برسی های خود تصمیم به استفاده از هر یک که برای شما مناسب تر بود نمائید.

چگونه تتر بخریم؟

شما میتوانید از دو طریق وب سایت و ربات هوشمند تلگرام پی ام ایکسچنج اقدام به خرید تتر بدون احراز هویت کنید.

پس از انجام احراز هویت و ثبت نام در وبسایت یا ربات تلگرام در هر دو پلتفرم حساب کاربری شما فعال می شود و میتوانید اقدام به خرید و فروش ارز دیجیتال نمائید.

پس از ورود به وبسایت در صفحه خرید و فروش ارز مبدا را بر روی تومان قرار داده و ارز مقصد را تتر انتخاب کنید و مقدار مورد نظر را در کادر مشخص شده وارد کنید و به مرحله بعد بروید.

در این مرحله از شما ادرس تتر درخواست می شود و با ثبت آن به مرحله واریز و پرداخت نهایی خواهید رفت.

تمام مراحل در ربات تلگرام نیز به همین صورت می باشد.

خرید تتر

کاربرد های پرفکت مانی و ووچر پرفکت مانی

اگر تا به امروز با سیستم پرفکت مانی کار نکرده باشید یقینا برای شما هم این سوال پیش آمده که اصلا پرفکت مانی و ووچر پرفکت مانی چه کاربرد هایی دارند؟ آیا می توانیم همانند ارز های دیجیتال بر روی آن ها سرمایه گذاری کنیم؟ خرید پرفکت مانی چه کاربردی دارد؟

خب باید بدانید پرفکت مانی همانند تتر یک دلار همیشه ثابت می باشد که قیمت آن با توجه به قیمت دلار کاغذی تعیین می شود. اما کاربرد های پرفکت مانی چیست ؟

  1. خرید از فروشگاه های آنلاین سراسر جهان
  2. خرید بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس
  3. امکان بوک کردن هتل
  4. خرید هاست و دامنه و خدمات وبسایت
  5. قابل تبدیل به ارز های دیجیتال همانند بیت کوین و تتر
  6. قابل انتقال به سراسر جهان با کمترین کارمزد

خرید ووچر پرفکت مانی بدون احراز هویت در پی ام ایکس چنج

صرافی آنلاین پی ام ایکس چنج با ۵ سال سابقه یکی از قدیمی ترین صرافی های فروش ووچر پرفکت مانی می باشد. که می توانید خرید ووچر پرفکت مانی بدون ثبت نام را انجام دهید. با توجه به روش های جدید پیاده سازی شده در این صرافی شما دیگر نیازی به احراز هویت های طولانی ندارید و می توانید در کسری از ثانیه بصورت تمام اتوماتیک فقط با یک شماره همراه به نام خودتان ثبت نام کنید و ووچر پرفکت مانی خریداری نمائید.

چرا پی ام ایکس چنج ؟

  1. دارای سیستم احراز هویت اتوماتیک بدون ارسال مدارک
  2. خرید بدون ثبت نام
  3. اجازه خرید با تمام کارت های بانکی به نام شخص
  4. تحویل آنی ووچر پرفکت مانی و ارزهای دیجیتال
  5. قابلیت تبدیل ارزهای دیجیتال به پرفکت مانی و بلعکس
  6. واریز وجه ریالی بصورت آنی و کارت به کارت
  7. پشتیبانی ۲۴ ساعته
  8. قیمت منصفانه
  9. بدون پرداخت کارمزد

در سال های اخیر ووچر پرفکت مانی و پرفکت مانی محبوبیت زیادی بین ایرانی ها کسب کرده است و همانطور صرافی ها و سیستم های زیادی شروع به فروش این ارز دیجیتال کرده اند اما همواره کلاهبرداری های زیادی هم در این راه از کاربران شده است و پلفترم های غیر استاندارد شروع به کلاهبرداری می کنند. ما سعی کردیم در این مطلب یک صرافی آنلاین معتبر که مزایا و کاربرد های زیادی دارد را به شما عزیزان معرفی کنیم. شما به راحتی می توانید در صرافی پی ام ایکس چنج بدون احراز هویت به خرید و فروش ارزهای دیجیتال بپردازید.

خرید پرفکت مانی