همانطور که می‌دانید،ما دوره های آموزشی بسیاری داریم که برای کودکان و بزرگسالان مناسب هستند اما در این مطلب قصد درایم تا سه تا از بهترین دوره های آموزشی را به شما معرفی کنیم. با تونومیک همراه باشید.

دوره آموزش چرتکه

هدف از دوره چرتکه ،درک آسانتر ریاضیات، انجام عملیات ذهنی، افزایش حافظه دیداری و شنیداری، افزایش دقت، تمرکز و پویایی ذهن کودک، تقویت حافظه تجسمی و افزایش هوش سازنده.

بهترین دوره های آموزشی  تونومیک برای فرزندان شما

چرتکه چیست؟

چرتکه یک ابزار قدیمی برای انجام محاسبات است. می توان از آن برای انجام چهار عملیات اساسی ریاضی استفاده کرد و حتی می توان از آن برای محاسبه ریشه های مربع و سوم اعداد استفاده کرد.

ریاضیات به عنوان یک مهارت در یادگیری کودکان در نظر گرفته می شود و اعتقاد بر این است که 4-7 سالگی بهترین سن برای یادگیری این مفاهیم است. در این سن، ظرفیت مغز برای درک زیاد است و می توان چیزها را برای مدت طولانی تری به خاطر آورد.

آموزش چرتکه در سال های اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است و اثرات مثبت آن بر کودکان به خوبی نشان داده شده است. در دوره آموزش چرتکه پس از مدتی فعالیت با چرتکه تصویر مجازی از چرتکه در ذهن شکل می گیرد. در واقع می توان گفت که کودکان و دانش آموزان می توانند با استفاده از ماشین حساب مجازی که در ذهن خود ایجاد شده است، محاسبات ریاضی را انجام دهند و محاسباتی مانند: جمع، تفریق، ضرب و تقسیم را به سرعت در ذهن خود و با سرعت بسیار بالا انجام دهند.

یادگیری چرتکه با توسعه و بهبود عملکرد نیمکره چپ و راست مغز باعث می شود:

  • افزایش سرعت محاسبات ریاضی
  • تقویت بینایی، شنوایی و احساس افراد
  • قدرت ذهن را افزایش دهید
  • افزایش تخیل و خلاقیت
  • افزایش عزت نفس
  • مهارت شنیداری و درک مطلب را افزایش دهید
  • افزایش مهارت های نظارتی و... در کودکان.

همچنین اگر آموزش چرتکه به کودکان همراه با نمایش و قصه گویی باشد منجر به یادگیری دقیق و پایدار همراه با لذت می شود. در دوره های آموزش چرتکه، کودکان نحوه محاسبه با چرتکه و نحوه آموزش را یاد می گیرند.

دوره آموزش رباتیک

با توجه به پیشرفت جوامع بشری و افزایش چشمگیر نیاز مردم به محصولات مصرفی در جهان، سایر کارخانه ها به دلیل نیروی انسانی خود قادر به تامین این نیاز نبودند. بنابراین برای حل این مشکل به نیروی کار مافوق بشری با قدرتی فراتر از توانایی انسان نیاز بود تا با نیروی کار مداوم و توانایی طولانی مدت به تولید کارخانه ای دست یابد که نقطه شروع فناوری رباتیک در صنعت بود.

امروزه به لطف پیشرفت علم رباتیک و دستاوردهایی که در سایه توسعه فناوری های خودکار و هوشمند محقق می شود، به طور فزاینده ای شاهد ورود ابزار و ماشین آلات رباتیک در عرصه های مختلف کار و زندگی هستیم.

ربات ها می توانند بسیار ساده یا با ساختار پیچیده باشند، اما در همه موارد، ربات ترکیبی از علوم مکانیک، الکترونیک و کامپیوتر است، کاری که روبات ها انجام می دهند توسط ریزپردازنده ها و میکروکنترلرها کنترل می شود.

بهترین دوره های آموزشی  تونومیک برای فرزندان شما

در این دوره به معرفی و آشنایی با هوشمندی سیستم های مکانیکی و سنسورهای رایج صنعتی می پردازیم.

امروزه آموزش رباتیک یک موضوع مهم و جدی است. شکوفایی استعدادها و یادگیری و کسب مهارت های اولیه اغلب از سنین پایین شروع می شود، بنابراین خانواده ها سعی می کنند از طریق کلاس رباتیک شرایط مناسبی را برای فرزندان و نوجوانان خود فراهم کنند.

با اقتصاد در حال تحولی که با آن روبرو هستیم و تقاضای رو به رشد برای آموزش رباتیک، مهم است که نسل بعدی یاد بگیرند که چگونه می توانند دنیای خود را تغییر دهند. به همین دلیل، Engineering Knowledge کلاس های رباتیک را برای بچه ها ارائه می دهد تا بچه ها در هر سنی بتوانند از آنها لذت ببرند.

شرکت در کمپ ها و کلاس های رباتیک به کودکان و نوجوانان این امکان را می دهد تا خود را در دنیای رباتیک غرق کنند و کشف کنند که چگونه با یادگیری برنامه نویسی کامپیوتری و طراحی ربات ها می توانند مشکلات بزرگ و کوچک را حل کنند و حرفه ای درخشان داشته باشند.

دوره آموزش الکترونیک

دوره الکترونیک یکی از ابتدایی ترین و مهم ترین دوره های تحصیلی برای کسانی است که به هر نحوی با وسایل الکترونیکی سروکار دارند، به خصوص کسانی که قصد تعمیر وسایل الکترونیکی را دارند.

در دنیایی که وسایل الکترونیکی علاوه بر تمام کارخانه‌ها و مراکز تولیدی، خانه‌ها و حتی اتاق‌های ما را پر کرده است، آموزش الکترونیکی می‌تواند ما را به سمت مشاغل پردرآمد سوق دهد. یک متخصص الکترونیک همیشه در همه جا مورد نیاز است. متخصصی که می تواند مشکلات را پیدا کند و آنها را برطرف کند.

به عنوان یک قاعده کلی، برای نصب یا تعمیر هر وسیله الکترونیکی، اساسی ترین چیزی که نیاز دارید، داشتن دانش کافی در زمینه الکترونیک است. در واقع همه دوره های آموزشی یک پیش نیاز مشترک دارند و آن مطالعه الکترونیک است.

به عنوان مثال اگر به دنبال آموزش و آموزش تعمیرات لپ تاپ هستید باید آموزش الکترونیک لپ تاپ را بگذرانید.عملا الکترونیک شاخه های تخصصی نیز دارد!

ابتدا باید بدانید که هدف شما از شرکت در دوره آموزش الکترونیکی چیست. اگر دانشجو هستید و می خواهید از دوره آموزشی برای پروژه های دانشگاهی یا درک بهتر مطالب استفاده کنید، اگر قصد دارید به صورت عملی وارد بازار کار در این زمینه شوید و درآمد کسب کنید و حتی اگر فقط به این موضوع علاقه دارید. رشته، ابتدا باید دوره را بگذرانید. اصول الکترونیک را بدانید تا بتوانید وارد دوره پیشرفته شوید. در دوره الکترونیکی سفیرقران تمامی موارد در مورد بازار کار به صورت عملی به شما آموزش داده می شود.

در دوره مقدماتی الکترونیک ابتدا با مفهوم الکترونیک آشنا می شوید و سپس در کارگاه الکترونیک با اصول کار دستگاه آشنا می شوید. مسائل ایمنی کارگاه، اصول اولیه و دانش قطعات الکترونیکی اولین قدم هایی است که پس از گذراندن دوره مقدماتی یاد خواهید گرفت. سپس با جزئیات برد و قطعات و عملکرد آن مانند دیود، خازن، مقاومت، ترانزیستور و غیره آشنا خواهید شد. در نهایت نحوه تست و تشخیص قطعات را یاد خواهید گرفت.