بهترین دوره طراحی قالب وردپرس یکی از موضوعاتی است که امروزه دغدغه های بسیاری از افرادی است که دوست دارند از طریق اینترنت و بدون حضور در شرکت خاصی کسب درآمد کنند اگر شما هم دوست دارید با یک دوره جامع تبدیل به یک طراح قالب وردپرس حرفه ای شوید حتماً تا آخر این مقاله همراه ما باشید.

چرا طراحی قالب وردپرس ؟

وردپرس بهترین سیستم مدیریت محتوای جهان است و تقریباً نصف سایت های جهان با همین سیستم راه اندازی شده است به همین دلیل بازار بسیار بسیار عظیمی را ایجاد کرده که افراد زیادی از طریق آن کسب درآمد می کنند چه در ایران و چه در خارج از ایران پس بازار کار طراحی قالب وردپرس یکی از بهترین دلیل های ورود به این حوزه است چرا که افراد نیاز به قالب های شیک و جذاب وبسایت دارند و چون خودشون کدنویسی نمی دونند حاظرند برای تهیه چنین قالب هایی هزینه خوبی رو پرداخت کنند.

بهترین دوره طراحی قالب وردپرس در سال جدید

در وب فارسی دوره طراحی قالب جامع زیاد نیست و دوره های کاربردی و جامع انگشت شماری هستند که می توانند برای آینده کاری و هدف شما مناسب باشند با توجه به نظرات کاربران وآپدیت بودن دوره طراحی قالب وردپرس سایت کیت وردپرس بهترین وجامع ترین دوره طراحی قالب در وب فارسی است. در این دوره دانشجویان زیادی توانسته اند با استفاده از یادگیری این مهارت به درآمد خوبی برسند و پروژه های مختلفی انجام دهند.

ویژگی های دوره طراحی قالب سایت کیت وردپرس

هر دوره ای که بهترین دوره در بین دوره های دیگر است قطعاً باید یکسری ویژگی های منحصر به فرد داشته باشد در این بخش قصد داریم به دوره طراحی قالب سایت کیت وردپرس بپردازیم  و ویژگی های مثبت این دوره رو شرح دهیم تا کاربران بهتر بتونند دوره مناسب خود را انتخاب کنند.

بهترین دوره طراحی قالب وردپرس وب فارسی

1-آپدیت های بی نظیر دوره

یکی از بهترین ویژگی های دوره آپدیت های بسیار ناب و فوق العاده این دوره است شما بعد از دیدن این دوره همراه آپدیت های آن می تونید هر سایتی به هر شکلی رو طراحی کنید و سفارش طراحی سایت بگیرید و از طریق آن کسب درآمد کنید چندتا از آپدیت های جالب آن در زیر لیست شده است.

  • آموزش ساخت دموهای مختلف برای قالب
  • آموزش کامل بوت استرپ نسخه جدید(بزودی...)
  • آموزش طراحی پیش نمایش دمو قالب مشابه راستچین و ژاکت(بزودی...)
  • بارگذاری دموهای قالب درساب دامین هاست واقعی(بزودی...)
  • آپدیت قالب از سرور جداگانه و خودکار(بزودی...)
  • لایسنسی کردن قالب بر روی یک دامنه(بزودی...)
  • طراحی قالب کامل بدون نصب افزونه اضافی(بزودی...)
  • تحلیل بازار و طراحی قالب پرفروش(بزودی...)
  • ورود با اکانت گوگل و بدون ثبت نام(بزودی...)
  • طراحی قالب آگهی حرفه ای(بزودی...)
  • ساخت رهگیری مرسولات پستی بدون افزونه(بزودی...)
  • چاپ فاکتور حرفه ای خریدار محصول بدون افزونه(بزودی...)

2-جامع بودن پکیج آموزش طراحی سایت

ویژگی بعدی پکیج آموزش طراحی سایت یا همون دوره طراحی قالب جامع بودن آن است یعنی فردی که قصد دارد طراحی سایت یاد بگیرید نیازی به دوره دیگری ندارد و می تواند صفر تا صد طراحی سایت را به راحتی با همین دوره یاد بگیرد بنابراین جامع بودن آن می تواند یکی از مهم ترین دلیلی باشد که شما آن را انتخاب کنید.

3-مدرس متخصص دوره

مدرس دوره طراحی قالب وردپرس جناب مهندس اسحاق شفایی از دانشگاه پادوا ایتالیا است کسی که سالهاست در این حوزه تخصص دارد و پروژه های زیادی را انجام داده و موسس سایت کیت وردپرس است. بنابراین زمانی که این دوره را تهیه می کنید با خیال راحت می تونید به مدرس دوره اطمینان کنید.

4-پشتیبانی فوق العاده سریع 

ویژگی بعدی که در این دوره غوغا کرده و اکثر دانشجویان دوره به همین دلیل این دوره را دوست دارند پشتیبانی بسیار قوی این مدرس و سایت است چنانچه بعد از شرکت در دوره هر مشکلی داشته باشید سریعاً می تونید پاسختون رو دریافت کنید و با سرعت با دوره جلو برید و متخصص حوزه طراحی قالب وردپرس شوید بنابراین اگر شما هم سرعت و پشتیبانی رو دوست دارید می تونید روی این دوره حساب کنید.

 دوره های مکمل طراحی قالب چیست؟

شما می تونید در کنار دوره طراحی قالب وردپرس در دوره های دیگری نیز شرکت کنید از جمله آموزش وردپرس، آموزش المنتور، آموزش قالب وودمارت، آموزش سئو و آموزش های دیگری که می تواند بسیار مفید باشد خبر خوب این هست که همه این آموزش ها در سایت آموزشی کیت وردپرس (https://kitwp.com) وجود دارد.