وردپرس یک نرم افزار متن باز است که می توانید از آن برای ایجاد یک وب سایت، وبلاگ یا فروشگاه استفاده کنید. نرم افزار اصلی وردپرس ساده و قابل پیش بینی است، بنابراین می توانید به راحتی شروع به کار کنید. همچنین ویژگی های قدرتمندی برای رشد و توسعه کسب و کار ارائه می دهد. وردپرس محبوب ترین پلت فرم ساخت وب سایت در جهان است.

طبق آمار گزارش شده وردپرس توسط 43.3٪ از تمام وب سایت های موجود در اینترنت و 65.3٪ از تمام وب سایت های دارای سیستم مدیریت محتوای شناخته شده (CMS) استفاده می شود. چرا بسیاری از مردم از طراحی سایت با وردپرس استفاده می کنند در حالی که پلتفرم های سازنده وب سایت و سیستم های مدیریت محتوا زیادی وجود دارد؟ در این مقاله قصد داریم به این موضوع بپردازیم.

چرا وردپرس؟ | 6 مزیت برتر طراحی سایت وردپرس

دلایل زیادی وجود دارد که ما طراحی سایت با وردپرس را دوست داریم و بیش از یک دهه است که با آن وب سایت می سازیم. در اینجا بهترین مزایای وردپرس همانطور که می بینیم آورده شده است.

1- نرم افزار متن باز

این بدان معنی است که نرم افزار رایگان است و شما با هیچ میزبان خاصی، توسعه دهنده وب یا آژانس طراحی وب گیر نمی کنید. یکی از مهمترین اصطلاحات مربوط به وردپرس «متن باز» است. ابزار منبع باز کد منبعی است که در توسعه نرم‌افزار استفاده می‌شود و به ‌طور رایگان برای اصلاح و توزیع مجدد در دسترس قرار می‌گیرد.

2- مقیاس پذیری از طریق پلاگین ها

مقیاس پذیری از طریق افزونه ها به این معنی است که شما همواره می توانید وب سایت وردپرس خود را رشد دهید و می توان آن را برای انجام تقریباً هر کاری توسعه داد. پلاگین های معتبر بسیار در سطح اینترنت و در مخزن وردپرس وجود دارد و به قدری تعداد آنها بالاست که تقریبا برای هر مشکلی یک پلاگین وجود دارد و می توانید با پرداخت هزینه بسیار پایین آنها را تهیه و در وردپرس خود نصب کنید.

3- قابلیت سفارشی سازی از طریق تم

قابلیت سفارشی سازی به این معنی است که با هزاران تم ممکن و با کمک یک شرکت طراحی سایت وردپرس، وب سایت شما می تواند به هر شکلی که می خواهید به نظر برسد. همانند پلاگین ها ، قالب های وردپرسی نیز بسیار فراوان و متنوع هستند و مناسب هر کسب و کاری قالب مخصوصی طراحی شده است که فقط کافی ست قالب را در هاست خود نصب و به راحتی شروع به سفارشی سازی قالب سایت نمایید.

وردپرس چیست و چرا بهترین پلتفرم طراحی وب سایت است؟ | یاس وب

4- انجام عملیات سئوی عالی و آسان

وردپرس برای سئو بسیار بهینه شده است و کار سئو سایت را برای سئوکاران بسیار آسان کرده است. یکی از مهم‌ترین دلایلی که وردپرس بهترین پلتفرم طراحی وب سایت است این است که به‌طور کامل برای موتورهای جستجو بهتر از همه پلتفرم‌های دیگر بهینه شده است. تمام کارشناسان معتقد اند که وردپرس بهترین CMS برای سئو (بهینه سازی موتور جستجو) است.

5- قیمت

خود نرم افزار وردپرس رایگان است و می توانید در صورت نیاز آن را تغییر و توسعه دهید! در طراحی سایت با وردپرس هیچ محدودیتی برای تعداد صفحات یا پست های وبلاگ یا کاربرانی که می توانید داشته باشید وجود ندارد.

با وجود رایگان بود خود وردپرس اما هزینه های دیگری وجود دارد:

  • میزبانی وب سایت
  • ثبت دامنه
  • پلاگین ها
  • طراحی و توسعه وب
  • نگهداری و پشتیبانی وب سایت

6- هزینه کم در پشتیبانی سایت وردپرس

به راحتی می توانید اقدامات پشتیبانی سایت وردپرس را با کمترین هزینه نسبت به سایت اختصاصی انجام داد و مدیریت وردپرس نیز آسان است. طراحی سایت وردپرس به دلیل اینکه بدون کدنویسی انجام می شود هزینه طراحی و پشتیبانی آن بسیار پایین و مقرون به صرفه است و برای مدیریت هزینه های خود و صرفه جویی در زمان می توانید از این سیستم مدیریت محتوا استفاده کنید.

وردپرس چیست و چرا بهترین پلتفرم طراحی وب سایت است؟ | یاس وب

سخن آخر

در این مقاله سعی کردیم به طور خلاصه 6 مزیت اصلی وردپرس را شرح دهیم و توضیح دادیم که چرا باید از طراحی سایت وردپرسی استفاده کنید. همانطور که می دانید برای راه اندازی و توسعه کسب و کار نیاز به وب سایت داریم تا خدمات و محصولات خود را به کاربران اینترنتی نمایش دهیم. و چون در این مرحله در ابتدای توسعه کسب و کار خود هستیم ، پس بهتر است ریسک کمتری متحمل شویم و در هزینه و زمان خود صرفه جویی کنیم تا بتوانیم درصد موفقیت کسب وکارمان را افزایش دهیم.

شرکت یاس وب با سالها تجربه در زمینه طراحی سایت وردپرس، سئو سایت و پشتیبانی و نگهداری سایتهای وردپرسی می تواند گزینه مناسبی برای رسیدن به اهداف کسب وکارتان باشد. در صورتی که نیاز به خدمات و مشاوره رایگان داشتید می توانید به سایت یاس وب به آدرس اینترنتی www.yasweb.net سر بزنید و یا با شماره 09196289328 تماس بگیرید.