اگر می خواهید در قیمت تور گرجستان خود صرفه جویی کنید، بهتر است از حمل و نقل عمومی استفاده کنید. اگر می خواهید از شهری به شهر دیگر سفر کنید، پیشنهاد می کنم از ماشروتکا یا قطار استفاده کنید. قطار بسیار ارزان است. برای یک سفر 5 ساعته با قطار از تفلیس تا باتومی، حدود 18 لاری می پردازید. تاکسی های گرجستان همه جا هستند و معمولاً گران نیستند. اما گاهی اوقات رانندگان دوست دارند از خارجی های بی احتیاط سوء استفاده کنند. قبل از سوار شدن به تاکسی، مطمئن شوید که روی قیمت به توافق رسیده اید! زمانی که می خواهید برای مسافت کوتاهی در تفلیس یا باتومی سوار تاکسی شوید، باید بین 5 تا 8 لاری برای هر سواری بپردازید. در شهرهای دیگر بابت تاکسی، هزینه ی کمتری پرداخت می کنید. برخی از رانندگان، تاکسی‌ متر دارند. اما چند راننده ی گستاخ هستند که اگر ببینند شما خارجی هستید، آن را خاموش می‌کنند. اگر تمایلی به چانه زنی ندارید و می خواهید روی قیمت منصفانه حساب کنید، می توانید از برنامه هایی مانند Taxify استفاده کنید. استفاده از اپلیکیشن های کاربردی در کاهش قیمت تور گرجستان در هلدینگ تامارا تاثیر زیادی دارد.

قیمت تور گرجستان و صرفه جویی در هزینه ها

سفر به گرجستان

قطعا هزینه ی ترانسفر فرودگاهی روی قیمت تور گرجستان شما، محاسبه شده است. اما اگر می خواهید با تاکسی به فرودگاه بروید یا از آن برگردید، باید بدانید  قیمت استاندارد بین مرکز شهر تفلیس و فرودگاه 25 لاری است. ( نه 65 یا 70 لاری که رانندگان گستاخ دوست دارند از گردشگران هزینه ی اضافی بگیرند)

هزینه غذا در این کشور چقدر است؟

احتمالا هزینه ی وعده های غذایی در قیمت تور گرجستان ( https://holding-tamara.com) شما بی تاثیر است. زیرا هزینه وعده های خوراکی توسط توریست پرداخت می شود. ارزان ترین راه برای غذا خوردن، صرف نظر از اینکه در کدام کشور هستید، خرید غذا از سوپرمارکت های محلی است. فقط باید غذاهای لذیذ گرجی را امتحان کنید!

هزینه ی خورد و خوراک شما در گرجستان تقریبا به شکل زیر است:

  • غذای 2 نفره در رستوران ارزان قیمت: 15 لاری
  • غذای 2 نفره در رستوران گران قیمت: 50 لاری
  • قهوه یا چای: 2 لاری
  • لیوان کولا یا لیموناد: 1 تا 2 لاری
  • لیوان آب: 0.50 لاری

یادتان نرود که شما برای گردش به گرجستان آمده اید. همچنین ممکن است بخواهید فعالیت‌ ها و بازدید های بیشتری را علاوه بر پیشنهاد تور لیدر خود انجام دهید. این هزینه ها، قیمت تور گرجستان را افزایش می دهد. هزینه ورودی بیشتر موزه ها و مکان های میراث ملی مانند Vardzia حدود 3 تا 5 لاری خواهد بود. یک تور با راهنما بین 15 تا 50 لاری هزینه دارد. فقط بدانید که مکان های عمومی روزهای دوشنبه تعطیل است. نتیجه گیری: شما می توانید سفر خود به گرجستان را هر چقدر که می خواهید ارزان یا گران کنید.

قیمت تور گرجستان و صرفه جویی در هزینه ها

گرجستان

این سال را تبدیل به سالی کنید که در اعماق شگفتی ‌های طبیعی گرجستان، به اوج ماجراجویی‌ های شهری، از میان شهرهای کوچک جذاب گرجستان، عبور می کنید.  تا جایی که می‌توانید تصور کنید از زندگی روزمره خود دور می‌شوید.

هزینه سفر چقدر است؟

تعطیلات یک هفته ای در گرجستان معمولاً برای یک نفر حدود 905 دلار هزینه دارد. بنابراین، هزینه سفر دو نفره به گرجستان در حدود 1810 دلار برای یک هفته است. هزینه سفر دو هفته ای دو نفره در گرجستان 3620 دلار است.

آیا این کشور برای گردشگران امن است؟

در حالی که یک دهه قبل در طول جنگ گرجستان و روسیه، خطر وجود داشت، گرجستان اکنون کشوری امن برای بازدید است. در واقع، شاخص بین المللی جرم و جنایت، گرجستان را به عنوان هفتمین کشور امن در جهان در سال 2017 رتبه بندی کرد!

قیمت تور گرجستان و صرفه جویی در هزینه ها

قیمت تور گرجستان

آیا سفر به گرجستان گران است؟

گرجستان مقصدی است عالی برای دوستداران طبیعت، فرهنگ و تاریخ است و یکی از ارزان ترین کشورهایی است که می توانید به آن سفر کنید. اگر با بودجه متوسط سفر کنید، می توانید انتظار داشته باشید که هزینه سفر به گرجستان حدود 30 تا 35 یورو برای هر نفر در روز (36 تا 42 دلار آمریکا) باشد. با این حال، اگر با بودجه محدودی قصد بازدید دارید، می‌توانید با اقامت در خوابگاه ‌ها یا مهمان‌خانه ‌های اصلی و خوردن وعده‌های غذایی ارزان، نزدیک به 20 یورو برای هر نفر در روز (24 دلار آمریکا) هزینه کنید.