نصب سوپر اپلیکیشن تاپ، این امکان را به شما می‌دهد تا با افتتاح حساب آنلاین، در وقت و هزینه خود صرفه‌جویی کنید. انجام افتتاح حساب آنلاین با یک تلفن همراه

گمان کنید تصمیم گرفته‌اید یک حساب در بانک برای خود ایجاد کرده و سرمایه خود را در آن پس‌انداز و ذخیره کنید. اولین کاری که باید برای این فرآیند انجام دهید آن است که به بانک بروید. بسیاری از افراد در سراسر دنیا با کار‌های بانکی مشکل داشته و به هیچ وجه دوست ندارند در چنین شرایطی قرار بگیرند. اگر شما هم در این دسته از افراد قرار دارید، بهتر است با افتتاح حساب آنلاین آشنا شوید. با این کار دیگر لازم نیست خودتان را اذیت کنید و ساعات زیادی، وقت خود را به بطالت گذرانده و هدر دهید.

از آنجایی‌که در دست هر فرد یک تلفن همراه دیده می‌شود، به‌نظر می‌رسد انجام‌دادن برخی کار‌ها به‌صورت آنلاین، بسیار ساده بوده و می‌توان همه چیز را به­سادگی حل کرد. بسیاری از افراد معتقدند که تکنولوژی چندان هم مفید نیست و بر‌خلاف فواید، ضرر‌هایی را همراه خود دارد. وقتی یک شخص نتواند حتی از موبایلی که دارد به‌خوبی بهره ببرد، اینجا است که می‌توان گفت تکنولوژی درون تلفن همراه، چندان چیز خوبی هم نیست؛ اما اگر بتوانید با نصب یک سوپر اپلیکیشن، به افتتاح حساب آنلاین بپردازید، می‌توانید با فواید تلفن همراه هم آشنا شوید.

نصب سوپر اپلیکیشن تاپ، این امکان را به شما می‌دهد تا با افتتاح حساب آنلاین، در وقت و هزینه خود صرفه‌جویی کنید

مزایایی که با افتتاح حساب به صورت آنلاین نصیب تان می شود!

بسیاری از بانک‌ها این امکان را برای کاربران خود به‌وجود آورده‌اند که افراد بتوانند به‌صورت آنلاین، حسابی را افتتاح کرده و تراکنش‌های آن را مورد بررسی قرار دهند. همین مسئله باعث شده تا افراد کمتری به شعبات مختلف مراجعه کرده و از این رو شلوغی در چنین اداراتی به وضوح کاهش یافته است. یکی از اصلی‌ترین مزایای این روش مربوط به افراد سالمند است. بسیاری از این اشخاص، توانایی رفتن به بانک یا نشستن طولانی‌مدت را ندارند؛ به همین دلیل، افراد دارای تلفن همراه همچون فرزند یا نوه‌هایشان می‌توانند چنین کاری را انجام دهند.

اگر کارمند هستید و زمان کافی برای رفتن به شعبه‌های مختلف را ندارید، بهتر است شما هم از شیوه افتتاح حساب آنلاین استفاده کرده و از مزایای آن بهره‌مند شوید؛ در‌واقع اولین مزیتی که شامل حال شما می‌شود، همان صرفه‌جویی در زمان‌تان است. با در دست‌داشتن یک تلفن همراه هوشمند، می‌توانید سوپر اپلیکیشن تاپ را نصب کرده و از این طریق، حساب مختص به خود را در بانک پارسیان باز کنید. این مورد، تنها گوشه‌ای از مزایای چنین شیوه کاربردی است. در ادامه با برخی از دیگر مزایا هم آشنا خواهید شد:

  • صرفه‌جویی در هزینه رفت‌و‌آمد
  • تمرکز بیشتر کارمندان شعبه روی مسائل مهم‌تر
  • توانایی ایجاد حساب در هر ساعتی از شبانه‌روز که بخواهید.
  • ثبت‌شدن مدارک شناسایی در سیستم و پیشگیری از مسدود‌شدن حساب
  • افتتاح حساب آنلاین و بالا‌بودن دقت در احراز هویت
  • کم‌شدن مراجعه حضوری به شعبه‌های مختلف
  • کاهش حجم فعالیت کارمندان
  • دسترسی‌داشتن سریع و آنی به خدمات بانکی
  • دسترسی به بانک پارسیان در هر زمان و هر مکان
  • ارسال‌شدن کارت بانکی به نشانی دلخواه به‌صورت رایگان
  • قابلیت باز‌کردن حساب در کمترین زمان ممکن
  • صادر‌شدن کارت بانکی بدون کارمزد و به‌صورت کاملا رایگان در تاپ

نصب سوپر اپلیکیشن تاپ، این امکان را به شما می‌دهد تا با افتتاح حساب آنلاین، در وقت و هزینه خود صرفه‌جویی کنید

چه مدارک و شرایطی برای افتتاح حساب در تاپ مورد نیاز است؟

برای افتتاح حساب آنلاین بانک پارسیان در سوپر اپلیکیشن تاپ، لازم است ابتدا این اپ را نصب کرده و سپس به‌راحتی و در شرایطی امن، کار‌های لازم را انجام دهید. برای این کار نیاز به مدارک دارید. البته باید بدانید که داشتن مدارک بدون وجود شرایط، هیچ اعتباری ندارد. می‌توان از نصب اپ، داشتن حداقل 18 سال سن، مالک یک سیمکارت‌بودن، ضبط ویدیو در محیطی آرام و با نور کافی و همچنین رعایت شئونات اسلامی به‌عنوان شرایط مورد‌نیاز برای این کار نام برد.

شناسنامه، کارت ملی هوشمند یا حتی کپی آن، تصویری از امضاء روی کاغذ سفید و داشتن کد پستی، از مدارک مورد‌نیاز برای افتتاح حساب آنلاین در سوپر اپلیکیشن تاپ هستند.

چگونگی افتتاح حساب آنلاین در تاپ

ابتدا باید وارد اپ شده و از فضای داخلی آن به بخش مالی و اعتباری بروید. سپس روی گزینه افتتاح حساب غیر‌حضوری کلیک کرده و بخش خالی که مربوط به کد ملی است را، پر کنید. پس از ثبت کد ملی، لازم است تا تمامی قوانین را با‌دقت مطالعه کرده و تیک تایید را بزنید تا مرحله بعد را مشاهده کنید. حالا باید برای باز‌کردن حساب، مشخصات فردی مختص به خود را وارد کرده و در مرحله بعد، آدرس کامل محل سکونت و شماره تلفن همراهی که مالک آن هستید را وارد کنید.

پس از تایید موارد گذرانده‌شده، باید روی برگه‌ای سفید امضا زده و تصویر آن را بارگذاری کنید. پس از بارگذاری این تصویر، باید از کارت ملی خود عکس گرفته و در ویدیویی 15 ثانیه‌ای متن خواسته‌شده را بخوانید. حالا باید برای افتتاح حساب آنلاین خود، نوع و همچنین چگونگی صدور آن را مشخص کنید.

نصب سوپر اپلیکیشن تاپ، این امکان را به شما می‌دهد تا با افتتاح حساب آنلاین، در وقت و هزینه خود صرفه‌جویی کنید

سوپر اپلیکیشن تاپ و خدمات آن

این اپ تنها برای افتتاح حساب کاربرد نداشته و می‌توانید تمامی خدمات بانکی را بدون مراجعه حضوری انجام دهید. تاپ، اپلیکیشنی است که تمامی خدمات آن به‌صورت هوشمند در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. این اپ دارای بیش از 100 سرویس است که این سرویس‌ها محدود به خدمات مالی یا سجام نبوده و می‌توانید علاوه‌بر افتتاح حساب آنلاین، کار‌های بسیار دیگری را هم با آن انجام دهید.