در یکسال اخیر و به دلیل از دسترس خارج شدن بسیاری از اپلیکیشن‌های خارجی و البته پیشرفت و بروزرسانی پلتفرم های داخلی، بسیاری از کاربران به این فکر افتادند که جایگزین های مناسبی برای پیام رسان‌های خارجی وجود دارد، بسیاری از فعالیت‌های روزانه با استفاده از اپلیکیشن‌های مجازی انجام می‌شود و بسیاری از این برنامه‌ها، کمک زیادی را به بهبود ارتباط و همچنین پیشرفت در فضای اینترنت کرده‌اند.

پیدایش و توسعه سوپراپلیکیشن‌ها این روزها به یک موفقیت بزرگ تبدیل شده‌اند زیرا هم‌زمان که تکنولوژی به تکامل خود ادامه می‌دهد، نیاز ما به ابزارهای همه‌کاره‌ و فراگیر هم بیشتر می‌شود. اینجاست که سوپر اپلیکیشن‌ها به کار می‌آیند. این برنامه‌های همه‌کاره طیف گسترده‌ای از خدمات و ویژگی‌ها را در خود جای داده‌اند و همین موضوع مدیریت ابعاد مختلف زندگی دیجیتال شما را فقط از طریق یک پلتفرم ممکن می‌کند.

در میان انبوهی از برنامه‌های موجود، روبیکا برای ایفون به عنوان یک سوپر اپلیکیشن منحصر به فرد ویژگی‌های متمایز کننده بسیاری نسبت به رقبای سوپر اپلیکیشن خود دارد. این اپلیکیشن ایرانی، دسترسی به امکانات فراوان در زمینه‌های مختلف مانند خدمات مالی، ارتباطات مجازی، رسانه و غیره فراهم می‌کند. روبیکا نقطه اتکای خود را شبکه گسترده‌ای از ابزارهای سرگرمی و فیلم و سریال‌های ایرانی و خارجی قرار داده است.

با قسمت‌های مختلف پیام رسان روبیکا آشنایی دارید؟ این سوپر اپلیکیشن چه امکاناتی دارد؟

از زمان پیدایش تاکنون، روبیکا دچار تغییر و تحولات زیادی شده و در طول زمان تکامل یافته است. بعضی سرویس‌ها با گذر زمان از مجموعه خدمات روبیکا حذف شده و بعضی هم به فراخور نیازهای روز جامعه به این سوپر اپلیکیشن اضافه شده‌اند. در حال حاضر سرویس‌هایی مانند پیام‌رسان، شبکه اجتماعی روبینو و سرویس فیلم و سریال یا درخواست ویدیوی آنلاین را ارائه می‌دهد. از بین جدیدترین سرویس‌های روبیکا می‌توان به نسخه جدید سرویس کسب درآمد اشاره کرد که به تازگی راه‌اندازی شده و کاربران از طریق آن می‌توانند فقط با داشتن یک کانال، گروه یا صفحه روبینو، کسب درآمد را در روبیکا شروع کرده و با تولید محتوا درآمدزایی کنند. در واقع، روبیکا در این سرویس، درآمد حاصل از مصرف ترافیک را با کاربران تولیدکننده محتوا شریک می‌شود.

امکانات این پیام رسان عبارت اند از:

  • سرعت بالا در امر پیام رسانی
  • پشتیبانی از انواع فرمت های فایل
  • تماس صوتی رایگان
  • تماشای فیلم و سریال بدون استفاده از حجم اینترنت
  • خرید کتاب‌های الکترونیکی
  • دسترسی به اخبار
  • قابلیت ساخت استیکرهای شخصی و فروش آن
  • ایجاد گروه های چندین نفری
  • ایجاد کانال
  • ایجاد مسابقه و نظرسنجی های مختلف
  • امکان ساخت فروشگاه مجازی
  • دریافت و پرداخت درون برنامه ای با امنیت بالا
  • امکان پاسخ دهی و لایک کردن در کانال ها
  • امکان ارسال بازخورد به مدیر کانال
  • توانایی خرید شارژ تلفن همراه از طریق برنامه
  • سرویس اوقات شرعی
  • سرویس آب و هوا
  • برخورداری از کیف پول دیجیتال
  • امکان شمارش تعداد بازدید و لایک در مطالب کانال
  • قابلیت ارسال گزارش تخلف برای کانال، گروه و حتی چت های شخصی
  • قابلیت استفاده از فضای ابری شخصی
  • امکان فروارد موقعیت مکانی برای دیگران و در کانال
  • پرداخت قبوض تلفن و گاز
  • خرید شارژ آسان
  • انجام کارهای نیکوکارانه

بخش های مختلف روبیکا

ویترین روبیکا: این بخش که بی شباهت به اکسپلور اینستاگرام نیست بصورت تصادفی ویدیوها و تصاویر مورد علاقه ی شما را نمایش میدهد، از طریق بخش ویترین و با جستجوی موضوع دلخواه خود در بالای صفحه می توانید تصاویر و ویدیوهای مرتبط با موضوع مورد نظر را تماشا نمایید. بخشهای مختلف ویترین شامل فروشگاه، دانستنی، ورزشی، سرگرمی، آرایش و زیبایی، طبیعت و گردشگری، فیلم و موسیقی، خودرو، هنر و مذهبی میباشد.

با قسمت‌های مختلف پیام رسان روبیکا آشنایی دارید؟ این سوپر اپلیکیشن چه امکاناتی دارد؟

روبینو: روبینو نیز با شبیه‌سازی پروفایل اینستاگرام به کاربران اجازه می‌دهد محتوای تصویری مخصوص به خود را در اپلیکیشن روبیکا منتشر کنند. این قسمت درست مانند فضای اینستاگرام دارای دو بخش پست و استوری است که کاربر می‌تواند عکس‌های خود را از طریق این دو بخش با سایر کاربران اپلیکیشن روبیکا به اشتراک بگذارد.

فیلم و سریال در روبیکا: یکی دیگر از امکاناتی برنامه روبیکا تماشای فیلم و سریال است. فیلم ها و سریال های ایرانی، کارتون و انیمیشن ، هندی، کره‌ای، پلیسی، اکشن، مستند، کمدی، ترسناک، حتی فیلم‌های ویژه ناشنوایان و فیلم تئاتر بخشی از فیلم و سریال های اپلیکیشن روبیکا هستند. تماشای این برنامه‌ها برای کاربران همراه اول و ایرانسل نیم بهاست.

پیام رسان: پیام رسان روبیکا از دیگر بخش‌های پرطرفدار این اپلیکیشن می‌باشد که شباهت زیادی به اپلیکیشن واتساپ داشته و جایگزین خوبی برای آن نیز به حساب می‌آید. شما در بخش پیام رسان روبیکا میتوانید با مخاطبین خود ارتباط برقرار نمایید، علاوه بر این میتوانید گروه یا کانال نیز در روبیکا ایجاد کنید.

برقراری تماس : یکی از قابلیت‌هایی که در این قسمت قرار دارد، امکان برقراری تماس صوتی با سایر کاربران این اپلیکیشن است. در بخش سرویس برقرار تماس می‌توان خیلی راحت و با بالاترین کیفیت، با مخاطبان مورد نظر خود تماس صوتی برقرار کرد.

با قسمت‌های مختلف پیام رسان روبیکا آشنایی دارید؟ این سوپر اپلیکیشن چه امکاناتی دارد؟

خرید شارژ و بسته های اینترنتی: شما میتوانید از طریق روبیکا اقدام به خرید شارژ و بسته های اینترنتی برای اپراتورهای ایرانسل، همراه اول و رایتل نمایید.

خدمات پرداخت : از موارد مهمی که در اپلیکیشن روبیکا باعث شده سازندگان مدعی همه کاره‌بودن آن شوند، قسمت پرداخت است که به مگا پِی شناخته می‌شود. خدمات پرداختی از جمله: پرداخت قبوض مصرفی، امکان ایجاد کیف پول، مدیریت حساب شخصی، پرداخت به صورت دنگی و خرید شارژ برای اپراتورهای مختلف از جمله ایرانسل، همراه اول و رایتل است.

فروشگاه آنلاین کتاب: در فروشگاه آنلاین کتاب کاربران می‌توانند کتاب‌های الکترونیکی و صوتی مختلف را با قیمت مناسب خریداری و در فضای خود روبیکا آن‌ها را مطالعه کنند.

اخبار: روبیکا به کاربرانش اجازه دسترسی به محتوای خبرگزاری‌های مختلف، از جمله خبرگزاری مهر، ایسنا، تسنیم و فارس را نیز می‌دهد. به این ترتیب کاربران می‌توانند با انتخاب خبرگزاری‌های مورد نظرشان اخبار آن‌ها را دنبال کنند.

چگونه اپلیکیشن روبیکا را روی تلفن همراه خود نصب کنیم؟

کاربران اندروید می‌توانند نسخه اندروید اپلیکیشن روبیکا را از وب‌سایت روبیکا و اپ‌استورهای اندرویدی دریافت و نصب کنند. با این که محدودیت‌های اخیر اپ استور اپل برای نصب اپلیکیشن‌های فارسی زبان، کاربران گوشی‌های آیفون را با چالش روبرو کرده است، اما هنوز راه‌های مختلفی برای استفاده از اپلیکیشن روبیکا در سیستم عامل ios وجود دارد. دانلود اپلیکیشن روبیکا از طریق اپ استور ایرانی سیبچه؛ پیشنهاد ما به شماست.

شما با خرید اشتراک سیبچه می‌توانید تمام اپلیکیشن‌های معتبر و کاربردی ایرانی از جمله اپلیکیشن روبیکا و ایتا برای ایفون را بدون نگرانی روی تلفن همراه آیفون خود نصب و استفاده کنید. با داشتن اشتراک سیبچه، نصب این اپلیکیشن‌ها بر روی گوشی شما به راحتی امکان پذیر است و می‌توانید بدون دردسر از تمام خدمات فوق‌العاده این برنامه‌ها لذت ببرید.