مودم‌های سیم کارت خور جزء مودم‌های قابل حملی هستند که می‌توانند به راحتی برای دسترسی به اینترنت در هر مکانی مورد استفاده قرار گیرند. اگر به دنبال خرید بهترین مودم سیم کارت خور رومیزی هستید و کیفیت و سرعت برای شما مهم است، حتما این مقاله را مطالعه کنید.

لیست بهترین مودم سیم کارت خور رومیزی

مودم‌های سیم کارت خور می‌توانند برای استفاده در هر مکانی و به صورت بی سیم خریداری شود. این مودم‌ها سایز نسبتا کوچکی دارند و می‌توانند برای استفاده در مسافرت، جاده و ... مورد استفاده قرار گیرند. بهترین مودم سیم کارت خور رومیزی، مودمی است که بتواند کارایی ایده آلی داشته باشد و با سرعت بالا در محیط‌های مختلف اطلاعات دریافت و ارسال کند. در ادامه بهترین این مودم‌ها را که اکثر آن‌ها از آخرین فناوری اینترنت یعنی 4G پشتیبانی می‌کنند، به شما معرفی می‌کنیم.

بهترین مودم سیم کارت خور رومیزی

5 تا از بهترین مودم سیم کارت خور رومیزی

هواوی HWS33 L02

برند هواوی یکی از برندهای مطرح تولید کننده انواع مودم و روتر است. یکی از بهترین مودم‌های سیم کارت خور رومیزی هواوی، مودم و روتر هواوی HWS33 L02 است. این مودم با ظاهر جذابی طراحی شده است. ظاهر استوانه‌ای شکل این مودم می‌تواند به شما این امکان را بدهد تا آن را روی میز قرار دهید و از زیبایی آن لذت ببرید.

این مودم با کیفیت از شبکه 4G و 3G پشتیبانی می‌کند. امکانات به کار رفته در این مودم به گونه‌ای است که می‌توانید از طریق شبکه به راحتی آن‌ها را تنظیم کنید. سرعت بالای این مودم، یکی از مشخصه‌های خوب آن است. سرعت ارسال این مودم 75 مگابایت بر ثانیه و سرعت دریافت این مودم 440 مگابایت بر ثانیه است. بنابراین، خیالتان از بابت سرعت اطلاعات این مودم در حالت بی سیم راحت باشد. در حالتی که مودم به همراه کارت به شبکه متصل شود نیز سرعت به 1000 مگابایت بر ثانیه می‌رسد.

ایرانسل TF-i60 B1

به عنوان بهترین مودم سیم کارت خور رومیزی، می‌توان مودم ایرانسل TF-i60 B1 را معرفی کرد. این مودم که توسط شرکت ایرانسل تولید شده است، جزء مودم‌های ارزان قیمت و سیم کارت خور با کیفیت است که می‌تواند برای استفاده روزانه شما گزینه بسیار خوبی محسوب شود. البته این مودم بر خلاف مودم قبلی، از اینترنت 4.5 G پشتیبانی نمی‌کند و حداکثر می‌تواند از سرعت 4G پشتیبانی کند.

مودم ایرانسل TF-i60 B1 دارای ظاهر مستطیلی شکل است. دو آنتن داخلی در این مودم به کار رفته که آنتن دهی آن را بهبود می‌بخشد. این مودم سرعت دریافت 300 مگابایت بر ثانیه دارد که سرعت نسبتا قابل قبولی برای یک مودم بی سیم و سیم کارت خور است. خلاصه اگر به دنبال خرید یک مودم ارزان قیمت سیم کارت خور هستید، این مودم یکی از بهترین گزینه هاست.

بهترین مودم سیم کارت خور رومیزی

تی پی لینک Archer MR600 V2

همه ما نام تی پی لینک را به عنوان یک تولید کننده مودم حرفه‌ای می‌شناسیم. مودم‌های این برند از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند و می‌توانند جایگزین خوبی برای مودم‌های بی کیفیت موجود در بازار باشند. اگر به دنبال بهترین مودم سیم کارت خور رومیزی می‌گردید، تی پی لینک Archer MR600 V2 یکی از بهترین گزینه هاست.

این مودم از اینترنت نسل 3G و 4G پشتیبانی می‌کند. دو آنتن خارجی جدا شونده برای این مودم وجود دارد که استفاده از آن را ساده‌تر کرده است. این مودم از دو باند پشتیبانی می‌کند. سرعت انتقال اطلاعات در باند 2.4 گیگاهرتزی 300 مگابایت بر ثانیه و در باند 5 مگاهرتزی 867 مگابایت بر ثانیه است. دیگر این به شما بستگی دارد که از کدام یک از باندهای این مودم استفاده کنید.

هواوی B612s-25d

اگر به دنبال خرید یک مودم همه چیز تمام رومیزی و سیم کارت خور می‌گردید، مودم هواوی B612s-25d یکی از بهترین گزینه‌ها است. این مودم مستطیلی شکل بوده و با ظاهر جذاب خودش برای استفاده روی میز شما بهترین گزینه است. این مودم از اینترنت نسل 2G، 3G و 4G پشتیبانی می‌کند و می‌تواند کارایی خوبی داشته باشد.

سرعت انتقال اطلاعات در این مودم در حالت 4G برای دریافت 300 مگابایت بر ثانیه و برای ارسال 50 مگابایت بر ثانیه است. از طریق این مودم می‌توان به حداکثر 32 دستگاه متصل شد. این مودم دارای دو آنتن خارجی قابل اتصال است که می‌توانید برای بهبود آنتن دهی از آن‌ها استفاده کنید. برای تنظیم کردن این موتور باید از طریق یک اپلیکیشن اقدامات لازم را انجام دهید.

مودم سیم کارت خور رومیزی سرکام

سرکام LTE2122GR

مودم سرکام LTE2122GR را می‌توانیم به عنوان بهترین مودم سیم کارت خور رومیزی با قابلیت پشتیبانی از اینترنت 4.5G بشناسیم. این مودم دارای قابلیت‌های بسیار متنوعی است و می‌تواند با سرعت بالای خودش برای انتقال اطلاعات مورد استفاده قرار گیرد.

یکی از مزیت‌های اصلی این مودم سرعت بالای انتقال اطلاعات آن است. به طوری که در حالت 4G این مودم می‌تواند با سرعت 600 مگابایت بر ثانیه اطلاعات دریافت کند و با سرعت 100 مگابایت بر ثانیه اطلاعات را ارسال نماید. در صورتی که این مودم را با سیم به یک شبکه متصل کنید، می‌توانید از سرعت 1000 مگابایت بر ثانیه‌ای آن بهره مند شوید.

بهترین مودم سیم کارت خور رومیزی را از کجا بخریم؟

اگر قصد خرید هر یک از انواع مودم‌های معرفی شده را دارید، پیشنهاد می‌کنیم که به یک فروشگاه معتبر مراجعه کنید. فروشگاه زومیت تمامی این مودم‌ها را با قیمت مناسب به شما ارائه می‌کند. می‌توانید برای مشاهده قیمت مودم سیم کارتی و سایر مشخصات هر یک از مودم‌های معرفی شده به سایت زومیت مراجعه نمایید.