اینستاگرام یکی از منابع مهم درآمدی برای افراد معروف در دنیاست. شاید باور کردنی نباشد که بازیگرها، فوتبالیست ها و حتی هنرمندان از پیج اینستاگرام شان بیشتر از کار اصلی شان پول در می آورند! نمونه اش سلبریتی های معروف در کشور خودمان را مثال می زنیم. آیا می دانید بابت هر پستی که در پیج اینستاگرام شان منتشر می کنند چقدر پول میگیرند؟ پای ارقام نجومی در میان است! از 50 تا 500 میلیون تومان ممکن است این عدد متغیر باشد.

اگر کنجکاوید تا بدانید معروف ترین فرد در اینستاگرام کی هست؟ چقدر فالوور دارد و چقدر از پیجش درآمد دارد پیشنهاد می کنیم تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

بیشترین فالوور را در اینستاگرام چه کسی دارد؟

بیشترین فالوور را در اینستاگرام چه کسی دارد؟

رکورد بیشترین فالوور در اینستاگرام تا به این لحظه که در حال خواندن این مطلب هستید دست کریستیانو رونالدو ستاره فوتبال پرتغالی با بیش از 450 میلیون فالوور است. قطعا درآمد کسی هم که بیشترین فالوور را در اینستاگرام دارد از بقیه بیشتر است که در ادامه به شما می گوییم. تا قبل از این بیشترین فالوور را در اینستاگرام سلنا گومز داشت و پس از آن خواننده معروف هیپ هاپ یعنی امینم داشت. اما در این یکی دو سال اخیر رونالدو جای این دو خواننده را گرفت و جالب است بدانید در رتبه های بعدی هم فوتبالیست های معروفی نظیر مسی و نیمار قرار دارند. این نشان می دهند حوزه فوتبال از موسیقی طرفداران بیشتری پیدا کرده است.

درآمد کسی که بیشترین فالوور را در اینستاگرام دارد!

حتما می دانید که افراد معروف در اینستاگرام بدون هدف پستی منتشر نمی کنند! اکثر این افراد در قبال هر پستی که منتشر می کنند پول می گیرند. اگر به پست های کریستیانو رونالدو هم دقت کرده باشید همیشه چند تگ از برندهای معروف در دنیا روی آن ها قرار دارد. این دقیقا نشان دهنده آن است که در پست منتشر شده برندی را تبلیغ کرده است. قطعا عددهای زیادی هم در قبال این مدل تبلیغات دریافت می کند چون فردی تاثیر گذار در دنیا محسوب می شود که افراد زیادی او را دنبال می کنند. منظور از فالو کردن پیجش نیست! منظور این است که به حرف او گوش می دهند و هر برندی را معرفی کند مردم دوست دارند از آن استفاده کنند.

خب حالا به نظر شما رونالدو ستاره این روزهای فوتبال دنبال بابت هر پستی که در اینستاگرام خود منتشر می کند چقدر پول می گیرد؟ طبق آماری که از سایت هاپر اچ ‌کیو به دست ما رسیده است رونالدو بابت هر پست تبلیغاتی خود در اینستاگرام مبلغی حدود 2.4 میلیون دلار دریافت می کند. یعنی اگر فقط 5 پست در اینستاگرام خود منتشر کند. حدود 12 میلیون دلار درآمد ماهانه اوست. به پول ما می شود حدود 600 میلیارد تومان که مطمئن باشید بیشتر از این عدد است چون ما در حساب کتاب خود کمترین میزان انتشار پست را در نظر گرفتیم.

مهم ترین دلیل معروفیت افراد در اینستاگرام چیست؟

مهم ترین دلیل معروفیت افراد در اینستاگرام

اصلی ترین عاملی که افراد را در اینستاگرام معروف می کند تعداد فالوورهای آن هاست. حتی اگر فیک هم باشد باز برای مردم تعداد فالوورها مهم است. همین حالا فکر اگر به شما بگویند دو پیج در یک زمینه وجود دارد و یکی از آن ها 100 کا فالوور دارد و دیگری 1000 فالوور دارد حاضرید کدام یک را فالو کنید؟ قطعا پیجی که 100 کا فالوور دارد حتی اگر فیک باشد هم فالوش می کنید. چون در شبکه های اجتماعی مردم دوست دارند افرادی را دنبال کنند که از قبل افراد زیادی آن را دنبال کرده اند.

پس اگر شما هم قصد فعالیت در اینستاگرام را دارید و به دنبال کسب درآمد از پیج تان هستید بهتر است از همین حالا به فکر افزایش فالوورهای پیج تان باشید. اگر دوست دارید سریع تر به تعداد فالوور بالا برسید پیشنهاد ما به شما خرید فالوور اینستاگرام است. چون با خرید فالوور به سرعت می توانید تعداد فالوورهای پیج تان را (آن هم با هزینه ای ناچیز نسبت به تبلیغات) بیشتر کنید و محبوبیت خود را در اینستاگرام افزایش دهید. در نهایت درآمد شما نیز از اینستاگرام بیشتر می شود. چون در این شرایط افراد بیشتری به شما اعتماد می کنند.

کلام پایانی

در این مطلب متوجه شدید که چه کسی در اینستاگرام بیشترین فالوور را دارد و درآمد او از اینستاگرام چقدر است. این مطلب صرفا جهت اطلاع رسانی به افرادی بود که دوست دارند از اینستاگرام شان کسب درآمد داشته باشند. اگر تصمیم گرفته اید فعالیت خود را در اینستاگرام شروع کنید فراموش نکنید که مهمترین کاری که باید انجام دهید این است که فالوورهای پیج تان را افزایش دهید. چون همانطور که متوجه شدید با تعداد فالوورهای کم در اینستاگرام راهی برای موفق شدن ندارید! اگر دوست دارید خیلی سریع فالوورهای خود را با کمترین هزینه ممکن افزایش دهید همین حالا اقدام به خرید فالوور کنید. چون این روش بهترین و سریع ترین راه برای بالا بردن فالوورهای پیج اینستاگرام تان است.