این واقعیت که درآمد فارکس عالی است ممکن است در نگاه اول درست باشد! شرط اول هر چیزی صداقت است. بنابراین ما می خواهیم با شما صادق باشیم. هیچ کس نمی تواند ادعا کند که در بازار فارکس ضرر نکرده است. همه معامله گران فارکس (ما تاکید می کنیم همه معامله گران) گاهی اوقات برخی از معاملات خود را از دست می دهند.

حدود 90 درصد از معامله گران به دلیل عدم برنامه ریزی، عدم آمادگی، عدم نظم و انضباط، عدم محدودیت در فعالیت های خود و مدیریت ضعیف پول ضرر می کنند و کار در فارکس را متوقف می کنند.

اگر از باخت متنفرید یا کمال گرا هستید؛  احتمالاً برای سازگاری با معامله‌گری درآمد فارکس دچار چالش خواهید شد زیرا شما هم مثل همه معامله‌گران در قسمت‌هایی از معاملات خود متحمل ضرر خواهید شد.

آشنایی با بازار فارکس

به عبارت ساده تر، معاملات فارکس دقیقاً مشابه صرافی است که هنگام سفر به خارج از کشور، پول ملی سایر کشورها را برای شما تبدیل می کند. به طور معمول، یک ارز توسط یک معامله گر خریداری می شود و توسط شخص دیگری فروخته می شود، بنابراین نرخ ارز به طور مداوم بر اساس عرضه و تقاضا تغییر می کند. به عنوان مثال، یک معامله گر فارکس ممکن است از طریق تجزیه و تحلیل به این نتیجه برسد که ارزش دلار آمریکا در آینده تقویت خواهد شد، بنابراین او می تواند دلار آمریکا را بخرد و یورو بفروشد تا بعداً یورو بیشتری بخرد.

این بازار 24 ساعت و پنج روز هفته از دوشنبه تا جمعه باز است. به طور کلی، ارزها در مراکز مالی بزرگ در سراسر جهان مانند لندن، نیویورک، پاریس، سنگاپور، فرانکفورت، هنگ کنگ، سیدنی، توکیو، زوریخ و در هر منطقه زمانی جهانی معامله می شوند. این بدان معناست که بازار فارکس در توکیو و هنگ کنگ با پایان روز معاملاتی آمریکا آغاز می شود. به این ترتیب بازار ارز در هر زمان و مکان فعال و قابل دسترسی خواهد بود. در واقع تنها بازار معاملات مستمر در جهان فارکس نام دارد.

تمام معاملات فارکس در خارج از بورس (OTC) انجام می شود. این بدان معناست که هیچ تراکنش فیزیکی وجود ندارد و یک شبکه جهانی از بانک ها و سایر موسسات مالی بر بازار نظارت دارند. در نهایت، تجارت فارکس بدون شک یکی از ساده ترین بازارهای مالی برای تجارت است. برای شروع، به سادگی در بهترین بروکر فارکس یک حساب باز کنید و سرمایه گذاری کنید.

با فارکس نمیشه یک شبه پولدار شد!

معامله‌گری در فارکس مهارتی است که یادگیری آن به زمان نیاز دارد.

معامله‌گران ماهر می‌توانند و می‌توانند در فارکس درآمد کسب کنند. با این حال، مانند هر شغل یا حرفه دیگری، موفقیت یک شبه به دست نمی آید.

تجارت فارکس یک تکه کیک نیست. فکرش را بکنید، اگر اینطور بود، همه کسانی که فارکس می‌کنند میلیونر می‌شدند. حقیقت این است که حتی معامله گران باتجربه با سال ها تجربه گهگاه ضرر می کنند.

آیا با فارکس می توان پولدار شد

این را به خاطر داشته باشید: هیچ میانبری برای معامله در فارکس وجود ندارد. تسلط بر آن به تمرین و تجربه زیادی نیاز دارد. هیچ جایگزینی برای تمرین و تلاش وجود ندارد.

یک حساب آزمایشی باز کنید و معامله کنید. روشی را پیدا کنید که کاملاً از آن آگاه هستید و بتوانید بدون هیچ مشکلی از آن استفاده کنید. باید راهی پیدا کنی که به دردت بخوره!!!

آیا برای شروع فارکس باید دوره‌های آموزشی گران‌قیمت بخریم؟

اگر کمی در اینترنت جست و جو کنید با دوره های زیادی برای مهندس الف و دکتر ب مواجه می شوید. گاهی دوره های گران قیمت.

لطفا، لطفا، حتی اگر پول زیادی دارید، فعلا سراغ خرید دوره نروید.

اگر به دنبال یک منبع معتبر و ایرانی برای آموزش فارکس هستید، بهتر است به سایت کهن اف ایکس مراجعه کنید. این سایت در سال های اخیر در زمینه آموزش بازار مالی، از جمله بورس، فارکس و ارز دیجیتال مطالب آموزشی مفید را به رایگان منتشر کرده است.

ترید فارکس برای چه افرادی مناسب نیست؟

آیا می توانید از طریق معاملات فارکس ثروتمند شوید؟ افراد بدهکار باید از تجارت فارکس اجتناب کنند زیرا می تواند با افزایش بدهی وضعیت را بدتر کند. این صنعت برای افرادی که نمی توانند قبض برق خود را به موقع پرداخت کنند یا توانایی پرداخت هزینه غذا را ندارند مناسب نیست.

شما می توانید یک حساب معاملاتی فارکس با کمتر از صد دلار باز کنید اما اگر تصمیم به ثروتمند شدن با فارکس را دارید، باید حداقل 1000 دلار داشته باشید تا از دست دادن آن تاثیر قابل توجهی بر وضعیت مالی شما نداشته باشد.

معاملات فارکس یکی از محبوب ترین ابزارهای مالی است. چون بزرگ و جدی است. این بازار 24 ساعته باز است و پرفروش ترین بازار محسوب می شود. با این توضیحات بسیاری از معامله گران با اطلاعات غلط وارد بازار می شوند. این گروه از افراد امیدوارند با فارکس ثروتمند شوند و میلیاردها دلار درآمد کسب کنند. عموماً چنین معامله گرانی فاقد نظم و انضباط و تفکر منطقی هستند. در واقع، آنها اطلاعات کمی در مورد هنر تجاری دارند.

آیا با فارکس می توان پولدار شد

پروفسور لری هریس، استاد دانشگاه کالیفرنیای جنوبی و همچنین یک اقتصاددان ارشد، به «کمیسیون بورس و اوراق بهادار» گفت:

مدل کسب و کار بازار فارکس این است که یک مشتری می سوزد و به دنبال دیگری می گردد.

لازم به ذکر است که معاملات کوتاه مدت فقط مختص معامله گران با تجربه است. این یک راه سریع پولدار شدن نیست. هیچ کس نمی تواند چنین سود هنگفتی را بدون به خطر انداختن ثروت به دست آورد. از طرفی باید مراقب باشید که یک استراتژی معاملاتی با ریسک بسیار بالا نیز می تواند آسیب های زیادی را به همراه داشته باشد.

به جای یک شبه پولدار شدن، ضرر نکنید!

بله، این بخشی از واقعیت بازار برای کسانی است که بدون آگاهی و خودکنترلی وارد این تجارت پرخطر می شوند و می خواهند یک شبه پولدار شوند!

اهرم فارکس به شما این امکان را می دهد که پولی را که ندارید ریسک کنید

به عبارت دیگر، استفاده از بروکر به شما این امکان را می دهد که چندین برابر موجودی خود فشار و ریسک بیشتری بر معاملات خود وارد کنید که می تواند سود شما را چند برابر کند و سرمایه اولیه شما را به سرعت صفر.

اما بیشتر ضرر می کنند زیرا می خواهند سریع ثروتمند شوند بدون اینکه مراحل کیفیت آن را طی کنند.

سیگنال فارکس چیست؟

سیگنال فارکس را می توان به ساده ترین شکل ممکن به صورت زیر توضیح داد:

استفاده از تحلیل و تجربه یک فرد یا گروه آگاه و با تجربه در بازار فارکس و انجام معامله بر اساس آن‌ها. پس می‌توانیم به سیگنال به این شکل نگاه کنیم که کلیه حرکات و دستوراتی که توسط ارائه دهنده سیگنال ارائه میشود را بدون کمی و کاستی باید انجام داد.

بنابراین با توجه به تعریف فوق کلیه سفارشات تحلیلی و معاملاتی ارائه شده توسط کارشناسان و فعالان مجرب این بازار در خدمت سرمایه گذاران می باشد. در واقع، سیگنال قیمتی را تعیین می کند که در آن باید موقعیت معاملاتی را در جهت بالا یا پایین وارد کنید. همچنین با یک سری آنالیز، اهداف قیمتی خاصی مشخص می شود که نقطه سود یا حد سود شما است. و یک عدد به صورت استاپ ضرر نیز به شما داده می شود تا اگر بنا به دلایلی بازار طبق تحلیل حرکت نکرد، در یک نقطه منطقی از موقعیت معاملاتی خارج شوید و از ضرر بیشتر جلوگیری کنید.

با رعایت این اصول معاملاتی و کنترل احساسات خود بدون تجربه زیاد در بازار فارکس، می توانید سود کسب کنید و منبع درآمد خوبی برای خود فراهم کنید.

جمع بندی

در این مقاله به امکان ثروتمند شدن در فارکس و امکان معامله فارکس پرداخته ایم. شما می توانید تمام خدمات معاملاتی فارکس را در یک کارگزار قابل اعتماد ثبت کنید. در مورد ثروت و میزان درآمدهای ارزی نیز گفته شده است که فارکس عمق زیادی دارد و نمی توان پایانی برای آن تصور کرد. هر کسی با آموزش مناسب می تواند در فارکس درآمد نامحدودی داشته باشد. مهم نیست کجای دنیا هستید. فارکس می تواند رویای ثروتمند شدن شما را محقق کند. موفق باشید