اخیرا شبکه های اجتماعی ایرانی با افزایش کیفیت در ارائه خدمات موفق شده اند که توجه بسیاری از کاربران را در ایران به خود جلب نمایند. این موضوع وقتی بیش از پیش قوت گرفت که تعداد بالایی از شبکه های اجتماعی خارجی در ایران از دسترس خارج گردید. یکی از این شبکه های اجتماعی که امروزه مدنظر کاربران است روبیکا می باشد. این اپلیکیش دارای بخش های متعدد و متنوعی می باشد که مهم ترین و مورد توجه ترین بخش ان روبینو می باشد.

روبیکا چیست؟

روبیکا (Rubika) یک شبکه اجتماعی محبوب ایرانی است. بخش روبینو این شبکه اجتماعی رقیبی جدی برای اینستاگرام محسوب می شود و نسخه ای جذاب برای کاربران ایرانی است که می توانند با امنیت و ارامش خاطر از یک پلتفرم ایرانی لذت ببرند. در روبینو هر فردی دارای یک صفحه شخصی می باشد و می تواند این صفحه را به نام خود یا به نام کسب و کار تجاری خود نامگذاری کند و از ان برای توسعه کسب و کار خود بهره ببرد.

در روبینو شما می توانید پست یا استوری بگذارید، دیگران را فالو کنید و انها را تشویق به فالو نمودن خود نمایید و با این افزایش تعداد مخاطبان خود به درامد بالاتری برسید.

حال چگونه می توان در روبیکا (روبینو) کسب درامد نمود. در ادامه این امر تشریح می گردد.

کسب درامد در روبیکا (روبینو)

کسب درامد در روبیکا (روبینو) به زبان ساده

اولین گام به منظور کسب درامد در روبیکا افزایش تعداد فالوورهای شماست. زمانی که شما پایگاه قدرتمندی داشته باشید و افراد زیادی شما را فالو نمایند شما قادر خواهید بود محصولات و خدمات خود را راحت فروخته و همچنین دیگران ترغیب خواهند شد امور بازرگانی و تبلیغات و فروش خود را به شما بسپارند.

به دو روش می توان تعداد فالوورها را در روبیکا افزایش داد:

خرید فالوور روبیکا (روبینو)

افزایش تعداد فالوور روبیکا به طور ارگانیک

در ادامه این روش ها تشریح می گردد و روش ها و ابزارهای نیل به ان معین می گردد.

خرید فالوور روبیکا ( روبینو )

اگر شما به دنبال افزایش فالوور خود در روبیکا به صورت سریع هستید تنها راه شما خرید فالوور روبیکا (روبینو) می باشد. باید بدانید هرگز نباید قدرت تعداد فالوور های خود را نادیده بگیرد.

کسب درامد در روبیکا (روبینو) به زبان ساده

بدانید که زمانی که شما اقدام به خرید فالوور روبینو می نمایید به صورت اتوماتیک زمینه را برای جذب فالوور واقعی و فعال خود افزایش می دهید. چراکه این فالوورها برای شما اعتبار به ارمغان می اورند و اعتبار بیشتر فالوور بیشتر را برای شما خواهد اورد.

البته باید در هنگام خرید به نکات ذیل توجه نمایید.

از سایت های معتبر اقدام به خرید نمایید

همواره به این نکته توجه داشته باشید که به دنبال کیفیت خدمات باشید. در زمینه خدمات شبکه های اجتماعی سایت های بسیاری اقدام به ارائه خدمات می نمایند لکن پیشنهاد می گردد همواره از سایت های معتبر مانند سایت فالوده اقدام به خرید نمایید.

سایت فالوده کیفیت خدمات ، قیمت های ارزان تر از همه جا، انجام سفارشات در کوتاه ترین زمان ممکن را تضمین می نماید . همچنین زمانی که شما خدمات را با گارانتی خریداری می کنید در صورت ریزش سایت مجددا به صورت رایگان برای شما فالوور را مجددا ارسال خواهد نمود.

کسب درامد در روبیکا (روبینو) به زبان ساده

با لینک صحیح اقدام به ثبت سفارش نمایید

انجام سفارشات خرید فالوور روبیکا (روبینو) به واسطه نام کاربری شما صورت می پذیرد. لذا در هنگام خرید شما می بایست تنها نام کاربری  خود را ارائه نمایید. توجه داشته باشید سایت هایی که از شما به جز نام کاربری اطلاعات دیگری را درخواست می نمایند کلاه بردار بوده و ممکن است برای پیج شما خطر ایجاد نمایند.

پیج خود را در حالت عمومی قرار دهید

نکته دیگری که می بایست در هنگام خرید فالوور روبیکا مدنظر داشته باشید این است که حتما پیج خود را در حالت عمومی قرار دهید. چراکه ارسال فالوور برای پیج های خصوصی امکان پذیر نمی باشد.

افزایش فالوور روبیکا به طور ارگانیک

مهمترین فاکتور ارزیابی پیج شما از نگاه مخاطبان تعداد فالوورهای شما می باشد. وقتی سایر کاربران به صفحه شما مراجعه می کنند ابتدا به این نکته توجه می کنند که تعداد فالوورهای شما چه تعداد می باشد. لذا اگر شما به دنبال افزایش اعتبار و محبوبیت خود در روبیکا می باشید و می خواهید به اهداف تجاری و بازاریابی خود نایل شوید تنها راهکار شما افزایش تعداد فالوورهای شما می باشد.

حال چگونه می توانید اقدام به افزایش فالوورهای خود در روبیکا بنمایید. برای این منظور باید راهکارهایی وجود دارد که در ادامه تشریح می گردد.

خرید فالوور روبینو

خرید فالوور روبینو نیز ابزار دیگری در افزایش تعداد فالوور های واقعی شما می باشد. چراکه عمدتا افراد واقعی تمایلی به عضویت در پیج هایی که تعداد دنبال کننده های کمی دارند را ندارند . لذا همواره بسیار از افراد به دنبال سایت های فروش فالوور روبیکا می گردند تا از این طریق پیج خود را توسعه دهند.

خرید لایک روبیکا ( روبینو )

با افزایش فالوور روبیکا شما شاهد افزایش تعداد لایک ها و ویو های خود نیز می باشید. زمانی که فالوورهای زیادی دارید پست های شما توسط افراد بیشتری دیده می شود و به دنبال ان لایک بیشتری می گیرد.

لذا خرید لایک روبیکا (روبینو) یکی از ابزارهای مهم برای ورود شما به ویترین روبیکا می باشد. پس همواره مدنظر داشته باشید اگر به دنبال افزایش فالوور واقعی خود هستید باید لایک های خود را بالا ببرید که از طریق افزایش ضریب تعامل شما قادر باشید شانس خود را  برای قرار گرفتن در ویترین روبینو افزایش دهید.  

خرید ویو روبیکا ( روبینو )

تعداد ویوهای شما نشانگر میزان جذابیت مطالب منتشر شده توسط شما می باشد. شما با افزایش فالوور ، لایک ، تولید محتوا در شبکه اجتماعی به دنبال این هستید که تعداد ویو پست های خود را افزایش داده و به طبع ان محصولات و خدمات خود را در معرض دید افراد بیشتری قرار دهید و یا اقدام به تبلیغات نماید.

کسب درامد در روبیکا (روبینو) به زبان ساده

لذا هر چه ویو های شما بیشتر باشد اعتبار مطالب شما افزایش می یابد و افزایش اعتبار برای شما شانس ورود به ویترین روبیکا را افزایش می دهد و ورود به ویترین روبینو یعنی فالوور بیشتر، لایک بیشتر و ..... و در نهایت کسب درامد در روبینو و رونق تجارت شما.

فعالیت روزانه و منظم

اولین و مهم ترین گام برای موفقیت در روبیکا انجام فعالیت های روزانه و منظم می باشند. باید به صورت روزانه اقدام به گذاشتن پست بنمایید و ارتباط موثری را با مخاطبان خود برقرار نمایید. بدیهی است هر چه ارتباط شما مستحکم تر باشد شانس موفقیت شما در روبیکا بیشتر است.

تولید محتوای با کیفیت

گام بعدی به منظور موفقیت در روبیکا تولید محتوای با کیفیت است. بدین منظور باید بدانید کدام موضوعات برای مخاطب شما جذاب است و مخاطب شما به دنبال چه اطلاعاتی می باشد. به عنوان مثال اگر شما فروشنده لوازم ارایشی هستید و کرم می فروشید باید بدانید که مخاطب شما چه اطلاعاتی که در خصوص کرم ، نحوه استفاده ، قیمت و .... برای او مهم است و به دنبال ان می گردد. همان محتوا را تولید و در اختیار وی قرار دهید.

تبلیغات

همواره به یاد داشته باشید که یکی از ابزارهای موفقیت در شبکه های اجتماعی تبلیغات است. به قول بزرگان تبلیغات هزینه نیست سرمایه گذاری است. با نگاه سرمایه گذاری به تبلیغ خود و پیج خود بپردازید. بدانید هزینه های تبلیغات در بلندمدت برای شما نویدهای خوبی را می دهد. سایت فالوده خدمات تبلیغات پاپ آپ روبیکا هم به کاربران خود ارائه می دهد.

نتیجه گیری

همواره باید بدانید که پیشرفت در شبکه های اجتماعی مانند روبیکا مستلزم صرف زمان ، انرژی و هزینه بالایی می باشد و افرادی موفق هستند که هم زمان زیادی را صرف نمایند و هم با استفاده از امکانات فراهم شده به دلیل پیشرفت در تکنولوژی از ابزارهای کمکی استفاده نموده و اقدام به خرید فالوور روبیکا،  لایک ، ویو و سایر خدمات قابل ارائه از سایت های معتبر مانند سایت فالوده نمایند..