کالاف دیوتی یکی از بازی ‌های اکشن با سبک هیجان انگیز بتل رویال است. یک بازی که با داشتن طیف وسیعی از کاربر توانسته در زمره محبوب ترین‌ ها قرار بگیرد. از این رو شرکت اکتیویژن به عنوان سازنده این بازی، به طور مداوم آن را به روز رسانی می‌ نماید. در به روز رسانی تلاش می شود که مطابق با سلیقه بازیکنان و جهت برطرف کردن نواقص، تغییرات اعمال شود. در بین تمام نسخه‌ های آن، وارزون موبایل طرفداران بیشتر و حمایت گسترده تری دارد. زیرا جهت نصب و بازی، سهولت زیادی را برای بازیکن به ارمغان می ‌آورد. وارزون یکی از نسخه ‌های موبایلی کالاف دیوتی است که تغییرات زیادی را متحمل شده است. در این نسخه، خرید سی ‌پی کالاف دیوتی وارزون موبایل از ارزان جم می ‌تواند به بازیکن جهت پیشبرد هدفمند بازی کمک نماید. در ادامه این مطلب نه تنها با این نسخه آشنا می ‌شوید، بلکه فواید خرید و استفاده از پول بازی را نیز یاد می ‌گیرید.

بازی کالاف دیوتی وارزون موبایل

اگر بازی کالاف دیوتی را بشناسید، با وارزون موبایل نیز آشنا هستید. زیرا یکی از نسخه ‌های منشا گرفته از این بازی اکشن می ‌باشد. نسخه ‌ای که متناسب با پلتفرم‌ های جهانی و همگانی ios و اندروید طراحی شده است. سبک بتل رویال و بازی آنلاین در این برنامه کامل امحفوظ مانده است. از این طریق از حالت خسته کننده تکرار و رکود دور مانده است. البته یک تفاوت بارز و مهم با کالاف دیوتی پیدا نموده است. در میدان اصلی برنامه مذکور، به جای 100 بازیکن، 120 بازیکن به رقابت و کشمکش با هم می ‌پردازند. تعداد زیاد بازیکن در هر مرحله از این بازی، حاکی از یک رقابت سخت و فشرده می ‌باشد. علاوه بر این، روند داستانی حماسی و خیره کننده‌ ای پیدا نموده است. ضمن این که می ‌توانید از پیشرفته ‌ترین تجهیزات روز دنیا کمک بگیرید. هر نوع وسیله نقلیه‌ ای که مد نظرتان باشد، جهت حمل و نقل و جابجایی در این بازی خواهید یافت.

کاربرد سی پی در وارزون موبایل

وارزون موبایل در رده بازی‌ های اول شخص با سبک تیر اندازی و اکشن قرار گرفته است. یک بازی کاملا آنلاین که همانند کالاف دیوتی دارای ارزی اختصاصی و پولی منحصر به فرد است. نام پول درون برنامه ای در این نسخه انشعابی از کالاف نیز سی ‌پی نام دارد. منتها سی ‌پی وارزون یک سری تفاوت ‌هایی با سی‌ پی کالاف دیوتی دارد. به عبارت دیگر نمی ‌توانید از ارز کالاف در نسخه وارزون استفاده نمایید. به منظور فعال سازی این ارز بایستی وارد اکانت بازی خود شوید. مدت زمان ارائه شده جهت فعال سازی، بسته به میزان سی‌ پی خریداری شده متفاوت است. ضمن این که نوع اتصال از نوع اکتیویژن پیروی می ‌نماید. با خرید سی ‌پی وارزون موبایل می ‌توانید از امکانات متعدد این برنامه استفاده نمایید. کافیست اقدام به خرید درون برنامه ‌ای امکانات و تجهیزات کنید. اما قابلیت سی پی چیست؟

خرید انواع سلاح و تجهیزات تنها یکی از قابلیت‌ های سی‌ پی وارزون است. این پول رایج بازی می ‌تواند زمینه دستیابی به بتل پس هر فصل از بازی را نیز مقدور نماید. شاید بگویید بتل پس چیست؟ بتل پس قابلیتی است که می ‌تواند منجر به شروع فصلی پر از امتیاز در بازی شود. بنابراین با خرج کردن مقداری سی ‌پی می ‌توانید وارد عملیاتی پر از جایزه شوید. به نظر می‌ رسد بتوانید چندین برابر سی ‌پی خرج شده، ارز رایگان نیز به دست بیاورید.

نکات مهم خرید سی پی کالاف دیوتی وارزون موبایل

آیا تا به حال اقدام به خرید ارز رایج بازی‌ های آنلاین نموده ‌اید؟ با کدام نوع از ارز های رایج برنامه ‌های آنلاین آشنایی دارید؟ بر طبق اطلاعات قبلی، مراحل خرید انواع پول درون برنامه ‌ای تفاوت زیادی با هم ندارند. بنابراین خرید سی ‌پی وارزون موبایل مشابه با سایر ارز های مجازی صورت می ‌گیرد. تنها تفاوت موجود، در نام این ارز رقم خورده است. در هنگام خرید این نوع ارز اختصاصی به چند نکته توجه نمایید. بدین صورت خواهید توانست یک خرید رضایت بخش را به انجام برسانید.

  • جهت خرید سی ‌پی وارزون به سمت سایت ‌هایی با قیمت ارزان بروید. البته ارزان بودن دلیل منطقی جهت انجام این خرید نیست. قبل از خرید، میزان اعتبار و سابقه سایت مربوطه را نیز مورد ارزیابی قرار دهید. باید خاطر نشان شد که برخی از سایت‌ های واسطه قیمت‌ های سرسام‌ آور و نا معقولی دارند. باید کمی وقت بگذارید و در نهایت یک سایت قانونی با قیمت مناسب پیدا نمایید.

سی پی ارزان وارزون موبایل کالاف

  • دومین نکته برای خرید سی ‌پی وارزون، توجه به مدت زمان انتظار جهت تکمیل فرایند خرید است. خرید فوری یا ارسال آنی از جمله موضوعاتی است که باید همواره مد نظر قرار بگیرد. اکثر سایت ‌های معتبر در مدت زمانی کمتر از ۳۰ دقیقه این کار را به انجام می‌ رسانند. باید اشاره کرد که خرید فوری به سود بازیکن تمام می ‌شود. زیرا بدین واسطه گیمر می ‌تواند در کمترین زمان ممکن تغییرات لازم را در میدان بازی به عمل بیاورد. از این رو، مسیر موفقیت برای او هموار تر خواهد شد.

علاوه بر این دو نکته مهم توجه کنید که سی ‌پی پسوند وارزون داشته باشد. مبادا سی ‌پی کالاف دیوتی را بخرید. زیرا این یک اشتباه بزرگ خواهد بود. شایان ذکر است که این ارز قابل انتقال نیست و در این صورت هزینه مصرفی شما از دست می‌ رود.

جمع‌ بندی

در دنیای بازی ‌های بتل رویال، کالاف دیوتی جزو معروف ‌ترین بازی ‌های شناخته شده است. در این مطلب اهمیت خرید سی ‌پی وارزون موبایل به عنوان یکی از نسخه های کالاف بررسی شد. بدون استفاده از این ارز، از بسیاری از بازیکنان وارزون عقب خواهید ماند. ضمن این که امکان صعود به رده ‌های بالاتر سخت خواهد شد. امکان خرید فوری و ارزان پول رایج این برنامه یعنی سی پی وارزون موبایل در سایت ارزان جم، امتیازات بی‌ شماری را نصیب کاربر می ‌نماید. قبل از خرید حتماً در مورد این پول درون برنامه‌ ای و قابلیت‌ های آن اطلاعات لازم را کسب نمایید. اگر در این زمینه با مشکلی مواجه هستید، می توانید وارد وب سایت ارزان جم شوید. از این طریق می‌ توانید به کارشناسان ما اتصال پیدا نموده و سوالات خود را مطرح نمایید.