امروزه کالاف دیوتی موبایل یکی از بهترین و محبوب ترین بازی های آنلاین است. کاربران زیادی از ایران و سایر نقاط جهان در این بازی حضور دارند. به همین دلیل جذابیت آن چندین برابر بازی های دیگر است. از طرفی رقابت با سایر کاربران کمی سخت خواهد بود. با توجه به این موارد، کالاف ارز درون بازی را فراهم کرده است تا کاربران بتوانند از آن برای خرید آیتم های مختلف استفاده کنند.

امکان خرید آیتم ها در کالاف با استفاده از سی پی وجود دارد و برای برنده شدن در بازی و رقابت با دشمنان خود باید از سلاح ها و موارد دیگر استفاده کنید. راه های مختلفی برای دریافت سی پی در بازی وجود دارد. یکی دیگر از روش های رایج که اکثر کاربران نیز از آن استفاده می کنند، خرید سی پی کالاف است. برای خرید سی پی می توانید از طریق خود بازی این کار را انجام دهید. اما با توجه به اینکه امکان پرداخت بین المللی برای کاربران ایرانی وجود ندارد، این گزینه حذف شده است. راه دیگر برای خرید سی پی از طریق فروشگاه ها و وب سایت های ایرانی است. در این مقاله شما را با یکی از این فروشگاه ها آشنا می کنیم.

سی پی کالاف و کاربردهای آن

همانطور که گفتیم، سی پی یک ارز درون بازی در کالاف است. با استفاده از این ارز می توانید اقلام جذابی برای خود بخرید. روش های مختلفی برای دریافت سی پی وجود دارد که هر کدام از این روش ها مزایا و معایبی خواهند داشت. سی پی در بازی کالاف کاربردهای زیادی دارد که خرید سلاح، زره و کلاه ایمنی تنها یکی از آنهاست.

با خرید سی پی چیزهای زیادی در اختیار خواهید داشت. امکانات و ویژگی هایی که در بازی به کمک آن در اختیار شما قرار می گیرد به بهبود بازی شما و جذابیت آن کمک می کند. با استفاده از سی پی و ارتقاء شخصیت خود در بازی، سطح شما در بازی نیز افزایش می یابد و در نتیجه چالش ها را راحتتر پشت سر خواهید گذاشت. بنابراین سی پی بیشتری دریافت می کنید. خرید آن در بازی در واقع یک سرمایه گذاری برای به دست آوردن سی پی بیشتر است.

یکی از اولین کاربردهای سی پی در کالاف این است که می توانید آیتم های مختلفی را خریداری کنید. تعدادی سلاح در بازی وجود دارد که می توانید با سی پی کافی خریداری کنید. با این کار در مبارزات حضور بهتری خواهید داشت و رقابتی برابر با رقبای خود خواهید داشت. همچنین می توانید پوسته متفاوتی بخرید یا خودتان جستجو کنید. به طور کلی می توانید انواع سلاح های نظامی را با کمک سی پی خریداری کنید و قدرت خود را در بازی افزایش دهید.

بخش جالب کالاف، بتل پس است. برای دریافت این بخش به سی پی نیاز دارید. شما می توانید با خرید سی پی از یک فروشگاه معتبر ایرانی بتل پس و باندل را فعال کنید. برای این کار باید به تعداد معینی از کاربرانی که توسط خود بازی تعیین شده است برای شرکت در بازی هزینه پرداخت کنید. یکی از ویژگی های این قسمت از بازی این است که با کسب امتیاز لازم، سی پی هایی که خرج کرده اید را پس می گیرید. همچنین، اگر امتیاز بالایی کسب کنید، سی پی اضافی به عنوان جایزه دریافت می کنید.

سی پی به عنوان یک ارز درون بازی در کالاف بسیار موثر است و کاربران برای دریافت آن تلاش زیادی می کنند. با توجه به کاربردهای زیاد این ارز در بازی، برخی از کاربران آن را خریداری می کنند. برای خرید سی پی کالاف در ایران بهتر است از یک وب سایت معتبر و تخصصی استفاده کنید تا دچار مشکل نشوید.

نحوه دریافت سی پی در کالاف دیوتی موبایل

راه های مختلفی برای دریافت سی پی وجود دارد. چالش ها و ماموریت های مختلفی در بازی وجود دارد که با انجام آنها مقداری سی پی به عنوان جایزه به شما می دهد. با توجه به اهمیت این ارز در بازی، امکان خرید این ارز را برای کاربران خود فراهم کرده است. اما به دلیل محدودیت ها، پلیر های ایرانی امکان خرید آن را نخواهند داشت. بهترین راه برای دریافت سی پی خرید آن از فروشگاه های معتبر است. قبل از خرید و پرداخت هزینه سی پی باید به قابلیت اطمینان وب سایت توجه کنید. سایت ها و فروشگاه های زیادی در ایران وجود دارند که سی پی می فروشند. برای جلوگیری از ضررهای احتمالی، قبل از خرید باید از سایت مربوطه اطمینان حاصل کنید.

بهترین سایت خرید سی پی

ارزان جم، بهترین سایت ایرانی خرید سی پی کالاف

بازی کالاف یکی از بهترین و جذاب ترین بازی های اکشن است که به صورت آنلاین و در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرد. کاربران این بازی از سراسر جهان هستند. بنابراین سطح رقابت بسیار بالاست. بسیاری از بازیکنان از سی پی یا ارز درون بازی برای ارتقای حساب خود استفاده می کنند. برای اینکه بتوانید در این مسابقه زنده بمانید، می توانید سی پی را نیز خریداری کنید. اما برای خرید آن باید از یک سایت معتبر داخلی این کار را انجام دهید.

با توجه به استفاده گسترده از سی پی در بازی کالاف، می توانید این ارز را از فروشگاه معتبر ارزان جم، فروشگاه تخصصی در این زمینه خریداری کنید.

از دیگر خدمات ارائه شده در ارزان جم، امکان خرید انواع محصولات بازی های موبایل می باشد. یکی از مزایای خرید در این سایت واریز فوری محصول خریداری شده است. همچنین پشتیبانی 24 ساعته این وب سایت باعث شده بسیاری از کاربران از ارزان جم خرید کنند. اگر از بازیکنان حرفه ای کالاف دیوتی موبایل هستید و می خواهید در این بازی برنده شوید، می توانید با خرید سی پی مورد نیاز از سایت ارزان جم به این اهداف دست یابید.