سالیان درازی است که تکنولوژی و مدرنیته در بخش بازی ‌ها نیز نفوذ پیدا کرده است. گارنا فری فایر در زمره بازی های مدرن و جدید می باشد. پلتفرم بی نظیری که امکان بازی های دوستانه و گروهی را فراهم نموده است. بازیکنان مختلفی در سراسر دنیا می توانند در یک بازی کنار هم جمع شوند. به صورت آنلاین و در لحظه می توانید از یک بازی گروهی هیجان انگیز لذت ببرید. فرقی نمی کند در کدام نقطه از این کره خاکی باشید. کافیست به شبکه جهانی وب اتصال داشته باشید، تا بازی کنید. یک بازی آنلاین، اکشن و تیراندازی، هیجان زیادی را برای بازیکن به ارمغان می آورد. شایان ذکر است که در این بازی یک آیتم فوق العاده به چشم می کند. این آیتم جم فری فایر یا الماس بازی است که بخش مالی برنامه محسوب می شود. ارزان جم ، شرایط خرید جم فری فایر با آیدی و تحویل سریع آن را مقدور نموده است. بازیکنان این بازی با این آیتم هیجان انگیز به طور کامل آشنایی دارند. در ادامه، در این باره توضیحات کاملی داده می شود.

بازی محبوب گارنا فری فایر

امروزه free fire یکی از پلتفرم های اکشن و محبوب در بین بازیکنان می باشد. در واقع گیمر ها به دنبال کسب هیجان و داشتن اوقاتی دلچسب هستند. بازی های اکشن و بتل رویال سبک هایی هستند که ساعاتی هیجان انگیز را به نمایش می گذارند. همان چیزی که یک بازیکن برای پر کردن ساعت بیکاری خود به آن نیاز دارد. این گروه از سرگرمی های مدرن در بین کاربران تمام دنیا رواج یافته است. روند داستانی بازی فری فایر خیلی جالب است.  مرحله های ۱۰ دقیقه ای که در آن ۵۰ بازیکن به رقابت و جنگ با هم می پردازند. نتیجه این رقابت و کشمکش نفس گیر این است که یک نفر زنده از مرحله بیرون می آید. این سبک بتل رویال در تمام مراحل بازی اجرا شده است. به مرور زمان، از مراحل ابتدایی تا مراحل انتهایی، بازیکن نیازمند افزایش توانمندی و قدرت خود می باشد. زیرا سطوح بازی به مرور سخت تر و پیچیده تر می شود. بازیکن باید خود را همگام با مراحل سخت، قوی تر و حرفه ای تر نماید. جم فری فایر یکی از آیتم های فوق العاده در جهت افزایش توانمندی بازیکن است.

 جم فری فایر چیست؟

جم فری فایر یک آیتم دیجیتال در بازی محبوب گارنا فری فایر است. این آیتم معادل با ارز رایج بازی یا همون پول درون برنامه ای است. به عبارت دیگر اعتبار این برنامه به حساب می آید که امکان خرید درون برنامه ای را مهیا نموده است. برای پیشرفت در بازی به چه چیزی نیاز دارید؟ احتمالا انواع سلاح، تجهیزات، اسکین، کاراکتر های قدرتمند، مهمات، وسایل نقلیه و پت فری فایر می خواهید. افزایش توانمندی و ارتقاء سطح قدرت هر کدام از تجهیزات از جمله نیازمندی های بازیکن است. این ارز رایج امکان دسترسی به تمامی موارد گفته شده را مهیا می کند. کمپانی گارنا تدبیر های مختلفی را جهت دریافت رایگان این ارز در بازی در نظر گرفته است. انجام ماموریت ها، غارت تجهیزات دشمن و برد در مراحل مختلف از راه های دریافت این ارز رایج می باشد. با این حال، کلیدی ترین و متداول ترین شیوه کسب ارز رایج، خرید آن می باشد. از این رو ارزان جم، شرایط دریافت پولی این ارز دیجیتال را برای تمامی کاربران ایرانی فراهم کرده است.

چگونه داخل فری فایر جم بخریم؟

بازی فری فایر یک سایت اصلی متعلق به کمپانی سازنده خود دارد. در این سایت، انواع آیتم به همراه الماس فری فایر، با قیمت های مناسبی در اختیار تمامی کاربران قرار می گیرد. دسترسی به این آیتم ها برای تمام کاربران در سراسر جهان یکسان بوده و تبعیضی قائل نشده اند. اما متاسفانه بازیکنان ایرانی به راحتی نمی توانند در این سایت خرید نمایند. این عدم دسترسی به تحریمات اقتصادی و سیاسی ایران بر می گردد. ضمن این که امکان پرداخت بین المللی برای این کاربران موجود نمی باشد. بنابراین بایستی قید خرید درون برنامه ای جم را زد. این عدم دسترسی به معنای توقف بازی کاربران ایرانی نیست. ارزان جم در کنار سایر سایت های واسطه داخلی و خارجی، این دسترسی را تسهیل نموده است. اگر وارد سایت و فروشگاه معتبر ارزان جم شوید، تمام آیتم های این بازی را خواهید یافت.

جم فری فایر با ایدی

 خرید مستقیم جم با آیدی

شیوه های متفاوتی جهت خرید جم فری فایر از ارزان جم ، برای گیمر وجود دارد. یکی از شیوه های محبوب و کارآمد در این خرید، استفاده از آیدی بازیکن می باشد. آیدی یک شماره اختصاصی و منحصر به فرد مربوط به هر بازیکن در این برنامه می باشد. در حقیقت آیدی مانند نام خانوادگی هر فرد او را از سایر بازیکنان کاملا متمایز می کند. در بین تمام کاربران فری فایر، آیدی های مشابه و یکسانی وجود ندارد. از این رو با کمک شماره آیدی می توان هر بازیکن و اکانت مخصوص او را شناسایی نمود. اما شماره آیدی بازیکن در کدام قسمت از برنامه ارائه شده است؟ وارد قسمت پروفایل خود در برنامه شوید. وقتی وارد این قسمت شوید در کنار شماره آیدی، نام کاربری خود را هم می بینید. ضمن این که امکان کپی کردن آن ها نیز در این بخش وجود دارد. جهت ممانعت از خطا در تایپ اطلاعات آیدی، می توانید به راحتی آن را copy کرده و در فیلد مورد نظر past نمایید.

بسته های متنوع جم فری فایر

در ارزان جم با انتخاب بسته مورد نظر به بخش تکمیل فرم اطلاعات وارد می شوید. با وارد کردن اطلاعات مربوط به آیدی در فیلد اختصاصی فرم اطلاعات خرید، بسته خریداری شده زود تر دریافت می شود. ارسال فوری بسته و خرید مستقیم منجر به افزایش سرعت خرید شده است. در کنار بالا بودن سرعت این شیوه، خود سایت نیز عملکرد فوق العاده حرفه ای و سریعی دارد. در مدت زمانی کمتر از نیم ساعت، الماس های خریداری شده در اختیار بازیکنان قرار می گیرد. می توانید به فروشگاه بازی رفته و هر آن چه را که می خواهد به راحتی بخرید. با این تفاسیر، امکان تغییرات آنی در بازی مهیا می شود. در نتیجه، بازیکن حرفه ای تر و قدرمند تر می شود.

 جمع بندی

 بر طبق اطلاعات به دست آمده، از جمله بهترین فروشگاه های خرید جم فری فایر، ارزان جم می باشد. سایتی معتبر و برخوردار از نماد اعتماد الکترونیک بوده که خرید فوری و ارزان این ارز دیجیتال را فراهم نموده است. از این رو، با استقبال گسترده ای از سمت کاربران داخل کشور روبرو شده است. کافیست یکبار از سایت ارزان جم به آدرس arzangem.com خرید کنید تا متوجه تفاوت و تمایز آن نسبت به فروشگاه های دیگر شوید.