تبلیغات کلیکی چیست؟ کسب و کارها با فیلترینگ اینستاگرام چگونه می توانند با هوشمندانه ترین روش در فضای اینترنت تبلیغات خود را ادامه دهند؟

با فیلتر شدن اینستاگرام همه کسب و کارهای بزرگ و کوچک متوجه شدند که باید برای خود یک وب سایت شخصی حرفه ای داشته باشند. در این مقاله بررسی خواهیم کرد چگونه از طریق وب سایت مشتری جذب کنیم؟

سئو و بهینه سازی وب سایت

یکی از اساسی ترین و اولین راه های دیجیتال مارکتینگ و ایجاد مشتری از طریق وب سایت سئو می باشد. شما باید وب سایتی که طراحی کرده اید را در کلمات کلیدی هدف Seo کنید تا در نتایج برتر گوگل حضور داشته باشید.

برای مثال اگر در زمینه فروش لوازم خانگی فعالیت می کنید باید هر کاربر در گوگل جستجو کرد " خرید یخچال " وب سایت شما جزو نتایج برتر باشد تا بتواند از شما خرید کند.

البته لازم به ذکر است که سئو زمان بر و شامل هزینه زیاد می باشد.

تبلیغات کلیکی بنر گیف

یکی دیگر از راه های تبلیغات و جذب مشتری از طریق دیجیتال مارکتینگ، راه اندازی کمپین های تبلیغاتی بنر کلیکی می باشد. حتما در وب سایت های معتبر بنرهایی را دیده اید که به عنوان تبلیغات در همه جای سایت حضور دارند و به صورت متحرک در حال ارائه محتوای تبلیغاتی هستند.

شما هم می توانید برای وب سایت خود یک کمپین تبلیغاتی بنر گیف راه اندازی کنید. البته باید قبل از آن، صفحه لندینگ وب سایت خود را طراحی کرده باشید!

طراحی بنر گیف | بنرساز

چگونه کمپین بنر گیف راه اندازی کنیم؟

به راحتی می توانید با ثبت نام در سایت یکتانت یا صبا ویژن از خدمات کمپین های تبلیغاتی بنر متحرک گیف آن ها استفاده کنید. این نوع کمپین ها به این صورت است که شما بنرهای تبلیغاتی خود را در پنل کاربری آپلود می کنید و بودجه تبلیغاتی را نیز مشخص می کنید.

سپس بنرهای شما در سایت های مرتبط با حوزه کاری شما به نمایش گذاشته می شود و به نسبت تعداد کلیک روی بنرهای شما و ورود به صفحه هدف وب سایت شما، از موجودی حساب کاربری که شارژ کرده اید کم می شود.

نکته: توجه داشته باشید برای ایجاد کمپین بنر گیف، نیاز به طراحی بنر دارید! می توانید این خدمات را از سایت بنرساز www.Bannersaaz.ir که از سال 1392 به صورت تخصصی روی طراحی بنرهای گیف فعالیت می کنند استفاده کنید.

تبلیغات همسان

تبلیغات همسان نوعی از تبلیغات است که به شکل مطالب وبسایت در می‌آیند که در آن نمایش داده می‌شوند. روزانه تعداد بسیار زیادی تبلیغ می‌بینیم و ذهن ما به طور خودکار بیشتر آن‌ها را از دایره‌ی پردازشش کنار می‌گذارد و به نوعی به‌ آن‌ها بی‌توجهی می‌کند. تبلیغات همسان به این دلیل وارد صنعت تبلیغات آنلاین شده‌اند که در میان تمام انواع تبلیغات، مخاطب را جذب کنند و ذهن مخاطب را از خود دور نکنند.

برای راه اندازی تبلیغات همسان نیز می توانید از سایت یکتانت استفاده کنید.

خدمات سایت بنرساز

 

حتما گرافیک سازمانی داشته باشید!

برای کسب و کار خود، حتما طراح اختصاصی داشته باشید. از نظر حرفه ای به این گونه است که شما باید با یک شرکت تبلیغاتی قرارداد ببنید تا کلیه طرح های شما ائم از: طراحی بنر گیف، بنر اینستاگرام، بنر همسان، بنر تلگرام و... را به صورت حرفه ای طراحی کنند.

تیم طراحی بنرساز، می تواند کلیه خدمات طراحی را برای کسب و کار شما انجام دهد. برای مشاوره با کارشناسان بنرساز تماس بگیرید: 09214573876

یکی دیگر از خدمات نوین تیم طراحی بنرساز، " طراحی کاور یوتیوب " می باشد که شما یوتیوبرهای عزیز می توانید از این پس کانال حرفه ای و جذابی با استفاده از خدمات سایت بنر ساز داشته باشید.