قیمت خط 912 به عواملی مانند میزان رند بودن شماره آن بستگی دارد. هرچه این شماره رند تر باشد، طبیعتا قیمت بیشتری نیز دارد. خرید خط 0912 از آن دسته خریدهایی به شمار می آید که باید ابتدا بررسی شود. زیرا قیمت خط 912 بخصوص اگر رند هم باشد، در مقایسه با سایر پیش شماره ها بالاتر است.

بنابراین ابتدا باید متوجه شوید که خرید این نوع سیم کارت برای شما به صرفه است یا خیر. برای پاسخ به این سوال، اجازه دهید بررسی کنیم که خرید سیم کارت همراه اول 0912 چه مزایایی را می تواند به همراه داشته باشد.

مزایا خرید سیم کارت همراه اول 0912

حتما می دانید که سیم کارت های 912 مربوط به اپراتور همراه اول هستند و این اپراتور قدیمی ترین اپراتور سیم کارت تلفن همراه، در ایران است. از سوی دیگر سیم کارت ها با پیش شماره 912 بسیار پر طرفدار هستند و ارزش زیادی دارند؛ به همین دلیل خرید خط 0912 نوعی سرمایه گذاری نیز محسوب می شود. بخصوص اگر مربوط به کسب و کار خاصی نیز باشد.

برای مثال فرض کنید که کسب و کار شما قالیشویی است. شما پس از بررسی قیمت خط 912 و انواع آن، یک شماره تقریبا رند را خریداری کرده و به مشتریان قالیشویی خود جهت تماس ارائه می کنید. حال پس از مدتی، به هر دلیلی تصمیم بر فروش آن سیم کارت می گیرید.

در اینجا سه عامل مهم روی قیمت خط 912 شما تاثیر گذار است و موجب افزایش آن می شوند:

  • پیش شماره 912 که به خودی خود طرفداران زیادی دارد.
  • خط شما تا حدودی رند است.
  • از همه مهم تر، خط شما علاوه بر پیش شماره پرطرفدار و رند بودن، مشتریان هدفمند نیز دارد.

بنابراین شما می توانید این خط را با قیمت بسیار بیشتری نسبت به آنچه که خودتان خریده‌اید، به سایر کسانی که قالیشویی دارند بفروشید؛ زیرا قیمت خط 0912 شما، به دلیل تماس های متعددی که جهت خدمات قالیشویی دارد، برای سایر قالیشویی ها بسیار ارزشمند است.

سیم کارت کد ۱ چیست؟

بحث خرید و قیمت خط کد 1 نیز از مواردی است که این روزها سوالاتی زیادی در موردش مطرح می شود. این خطوط نیز طرفداران زیادی دارد، به همین دلیل قبل از پرداختن به عوامل موثر بر قیمت سیم کارت کد 1، خواهیم گفت که منظور از خط کد 1 چیست و این نوع خطوط چه مزایایی دارند.

به اولین عددی که بعد از پیش‌ شماره وجود دارد، کد سیم کارت گفته می‌شود و اگر بعد از پیش شماره (۰۹۱۲) عدد ۱ نمایش داده شود، سیم کارت با کد ۱ نام گذاری خواهد شد. به عنوان مثال شماره خط ۰۹۱۲۱۳۲ کد 1 می باشد. به این خاطر که بعد از عدد ۰۹۱۲، عدد ۱ قرار گرفته است.

سیم کارت کد 1 همراه اول تهران که ابتدا با سرشماره 09112 و بعد از تغییراتی با جابجایی چهارم و پنجم به 091212 تبدیل شد، به دلیل اینکه قدیمی ترین و نخستین سر شماره تلفن سیار است، از اعتبار بیشتری برخوردار بوده و اکثر مدیران و یا کسبه قدیمی از خط کد ۱ برای کسب و کارشان استفاده می کنند.

مزایا و قیمت خط کد 1

خط کد 1 از نظر تعرفه، آنتن دهی، نحوه ارائه خدمات اپراتور و...، هیچ تفاوتی با سایر کد ها ندارد. اما بعضی از افراد بر این باور هستند که خرید سیم کارت همراه اول 0912 با کد 1، وجهه کاری و اجتماعی آن‌ ها را معتبرتر می سازد.

به طور معمول کسانی که در دنیای کسب و کار و تجارت خود، با شرکت‌ ها و افراد مهمی در ارتباط هستند، شماره خط تلفن همراه برای آن‌ ها اهمیت زیادی دارد. به همین دلیل، با وجود این که قیمت خط کد 1 زیاد است، خیلی از افراد این نوع سیم کارت را جهت ایجاد روابط کاری خود انتخاب می کنند.

قیمت سیم کارت کد 1، نه تنها برای پیش شماره 0912، بلکه برای پیش شماره سایر شهرستان ها در مقایسه با کد های دیگر بالاتر است؛ زیرا خط کد 1 با هر پیش شماره‌ای، طرفداران زیادی دارد.

عوامل موثر بر قیمت سیم کارت 0912

قیمت خط 912، بر اساس عوامل مختلفی تعیین می شود. شما می توانید بر اساس نوع کاربری سیم کارت و هدفی که از خرید آن دارید، عواملی که در ادامه بیان می شوند را برای خود اولویت بندی نمایید.

رند بودن شماره

اولین و مهم ترین عامل تاثیر گذار در قیمت سیم کارت 0912، میزان رند بودن آن است. طبیعی است که سیم کارت ها با شماره رند، بخصوص برای افرادی که شماره تلفن همراه کاری می خواهند، بسیار ارزشمند باشد؛ زیرا همانطور که قطعا می دانید، بخاطر سپاری شماره های رند راحت تر بوده و این امر موجب افزایش تماس از سوی مشتریان و درنتیجه افزایش فروش خدمات یا محصولات می شود.

اعتباری یا دائمی بودن خط

برخی از افراد به اشتباه گمان می کنند که خط 0912 اعتباری نیز وجود دارد و به دنبال تفاوت قیمت سیم کارت دائمی همراه اول 0912 با نوع اعتباری هستند. نکته مهم در مورد خطوط 912 این است که این سر شماره، نوع اعتباری نداشته و تمامی سیم کارت های آن، دائمی می باشند.

مدت زمان کارکرد سیم کارت

از دیگر عوامل موثر در قیمت خط 0912، میزان کارکرد آن است. قیمت خط 0912 بر اساس مدت زمان کارکرد قبلی آن متغیر است. هیچ کس علاقه ندارد برای مدت طولانی تماس های اشتباهی داشته باشد. بنابراین هرچه مدت زمان کارکرد سیم کارت بیشتر باشد، قیمت آن کاهش خواهد یافت.

اما در این مورد یک استثنا نیز وجود دارد و آن هم در ابتدای همین صفحه بیان شد (مثال قالیشویی). مدت زمان کارکرد قبلی، در صورتی که صاحب قبلی خط، کسب و کار مربوط به صاحب بعدی آن را داشته و همان شماره را نیز به مشتریان خود داده باشد، موجب افزایش قیمت آن خط تلفن همراه خواهد شد.

یکی از بهترین مراکز جهت اطلاع از قیمت خط 912 و خرید سیم کارت همراه اول 0912، ایران همراه می باشد. iran912.com با داشتن بهترین شماره ها، می تواند گزینه های زیادی را در اختیار شما قرار داده تا بهترین انتخاب را متناسب با نیاز و بودجه خود داشته باشید.

علاوه بر آن، برای اطلاع از قیمت سیم کارت دائمی همراه اول 0912 و قیمت خط کد 1 با پیش شماره 912، می توانید به وب سایت ایران همراه، با آدرس " iran912.com " مراجعه کرده و فهرستی کامل از بهترین سیم کارت های 0912 به همراه قیمت آن ها را مشاهده کنید.