آموزشگاه فنی پویان با ارائه کلاس های متفاوت آماده خدمت به شما عزیزان است. شماره تماس: 66566140-021 شماره تماس: 66402309-021 تلفن همراه: 7538980-0922

بهترین شغل ها برای جوانان بیکار؛ متاسفانه در جامعه امروز بسیاری از جوانان تحصیل کرده و یا نوجوان ها به دنبال شغل و منبع درآمدی برای خود هستند. در کشور ایران از سن 15 سال به بالا در سنین کار قرار می گیرند.

آمار بیکاری در ایران در سال 1401 بر اساس اعلام مرکز آمار

بر اساس اعلام مرکز آمار ایران در سال 1401، آمار و نرخ بیکاری در تابستان امسال به 8.9 درصد رسید که در مقایسه با فصل مشابه پارسال یعنی تابستان سال 1400، نرخ بیکاری 0.7 درصد کاهش را نشان می دهد.

اما با این حال باز هم 8.9 درصد جوانان و نوجوانانی که در سنین کار هستند، بیکار می باشند که باز هم آمار قابل توجهی را دربرمی گیرد.

دلایل بیکاری در جامعه ایران

از جمله دلایل بیکاری در جامعه ایران می توان به عدم تناسب رشته تحصیلی جوانان تحصیل کرده با بازار کار، نبود تقاضا برای مهارت و یا رشته دانشگاهی یک فرد تحصیل کرده و... اشاره کرد.

همچنین می توان به این مورد که می تواند یکی از مهم ترین دلایل بیکاری جوانان باشد نیز اشاره کرد که دانشگاه های ایران بیشتر پایه ای تئوریزه دارند و بیش از آن که مهارت محور باشند، بر پایه حفظ کردن یک سری مطالب نظری هستند؛ این در حالی است که با یادگیری عملی مهارت شغلی مورد علاقه در کنار دانش نظری آن بازدهی بهتری داشته و با درصد شانس و احتمال بالاتری می توان به بازار کاری ورود کرده و خود را از بلای بیکاری برهانیم.

به همین خاطر، در این مقاله می خواهیم تعدادی از بهترین شغل ها برای جوانان بیکار را معرفی کنیم که می تواند بلافاصله شما را وارد بازار کار کرده و با استفاده از آن بتوانید درآمد زایی نسبتا خوبی داشته باشید.

بهترین شغل ها برای جوانان بیکار

شاید شما که اکنون دارید این مقاله را مطالعه می کنید، این سوال در ذهنتان خطور کند که بهترین شغل برای من به عنوان یک جوان بیکار چیست؛ بهترین شغل ها همه با پارتی بازی و ... به دست می آید و به همین خاطر هم هست که آمار بیکاری این قدر زیاد است؛ این که می گویند بهترین شغل ها برای جوانان بیکار همه بیهوده است؛ پس اگر بهترین شغل وجود دارد، چرا من و یا همنوعان من بیکار هستند و یا نمی توانند شغل دلخواه خود را به دست بیاورند و....

در ادامه مقاله و با معرفی بهترین شغل ها برای جوانان بیکار به این سوال شما پاسخ خواهم داد تا بدانید بهترین شغل که هم مورد علاقه تان باشد و هم درآمدزا باشد وجد دارد و دسترسی به آن دشوار نیست.

شما تنها با گذراندن یک دوره حرفه ای این شغل ها عملی نه تنها خواهید توانست که خودتان به درآمد برسید، بلکه می توانید کارآفرینی کرده و با در اختیار گذاشتن دانش و مهارت های کسب شده خود در اختیار دیگران، آن ها را به سوی این بازارهای شغلی پرآمد هدایت کنید.

اگر شما هم از جمله افراد جویای کار هستنید و به دنبال بهترین شغل ها می گردید، به شما توصیه می کنم که این مقاله و مطالب آن را به هیچ وجه از دست ندهید!

بهترین شغل ها برای جوانان بیکار؛ تعمیرات موبایل

همان طور که اشاره کردیم، داشتن مهارت در رشته شغلی مورد علاقه بهتر از داشتن دانش نظری و صرفا آکادمیک می تواند ما را به سمت بازار کاری هدایت کند و به همین خاطر است که هنوز عده زیادی از شما عزیزان نتوانسته اید به آینده شغلی مورد نیاز خود دست یابید.

در این زمینه، یکی از بهترین شغل ها برای جوانان بیکار که درآمدزا بوده و بعضی از شما عزیزان نیز علاقه مند هستید در این زمینه شغلی مشغول به کار شوید، شغل تعمیرات موبایل است.

چرا می گوییم شغل تعمیرات موبایل یکی از بهترین شغل ها برای جوانان بیکار است؟ زیرا همان طور که مشاهده می کنید، امروزه نسبت به دهه پیش استفاده از گوشی موبایل بسیار گسترده و فراگیر شده؛ به طوری که حتی این افراد از جمله شما هم به سختی می توانید تصور آن را هم داشته باشید که یک روز بدون موبایل را سپری کند.

از طرفی نیز با توجه به افزایش قیمت گوشی های موبایل، در صورت خرابی گوشی تلفن همراه، بسیاری از افراد ترجیح می دهند به جای آن که بسته به برند گوشی مورد علاقه خود چندین میلیون پول پرداخت کنند تا یک گوشی جدید بخرند، به مراکز تعمیرات موبایل مراجعه کنند تا با صرف هزینه کم تری گوشی خود را برای استفاده مجدد تعمیر نمایند.

به همین دلیل و وجود تقاضای رو به افزایش برای انجام تعمیرات موبایل، شغل تعمیرات موبایل را در دسته یکی از بهترین شغل ها برای جوانان بیکار قرار داده ایم که می تواند آینده شغلی شما را به عنوان یک فرد جویای کار تضمین نموده و درآمد نسبتا بالایی را نیز نصیب شما سازد.

بنابراین و با این توصیفات از بازار کاری شغل تعمیرات موبایل که آن را در دسته یکی از بهترین شغل برای جوانان بیکار قرار دادیم، اگر شما هم به دنبال آموختن مهارتی برای کسب درآمد هستید و شغل تعمیرات موبایل نیز حرفه ای ایده آل و مورد علاقه برای شماست، کافی است تا با ترکیب معجون علاقه اشتیاق خود با گذراندن دوره های عملی آموزش شغل تعمیرات موبایل در یک آموزشگاه فنی حرفه ای معتبر، به آینده شغلی مد نظرتان که همان کسب مهارت و تخصص در زمینه تعمیرات گوشی موبایل است، دست یابید.

به این منظور، شما کافی است که با مراجعه به سایت آموزشگاه معتبر فنی حرفه ای فنی پویان که چندین سال سابقه حرفه ای و عملی درخشان دارد، در کلاس های این آموزشگاه فنی حرفه ای ثبت نام کرده و آینده شغلی خود را تضمین نمایید.

 

بهترین شغل ها برای جوانان بیکار

 

بهترین شغل ها برای جوانان بیکار؛ تعمیرات لوازم خانگی

یکی دیگر از بهترین شغل ها برای جوانان بیکار، شغل آموزش تعمیرات لوازم خانگی است.

از آن جا که لوازم خانگی نیز جزو یکی از اقلام ضروری و پر مصرف برای همه افراد جامعه است و قیمت لوازم خانگی نیز بالاست، بسیاری از افراد در صورت خرابی لوازم خانگی خود ترجیح می دهند به جای آن که مجددا پول هنگفتی را برای خرید وسایل و لوازم خانگی پرداخت کنند، به مراکز تعمیرات لوازم خانگی مراجعه کنند و یا برای برخی لوازم خانگی غیر قابل حمل به با مراکز تعمیرات لوازم خانگی تماس بگیرند تا لوازم خانگی آن ها با قیمتی کم ترعیب یابی و تعمیر شود.

به همین دلیل، شغل تعمیرات لوازم خانگی را نیز می توان در رده بهترین شغل ها برای جوانان بیکار قرار داد؛ زیرا لوازم خانگی مورد استفاده به مرور زمان، بر اثر استفاده طولانی مدت و یا بر اثر استفاده نادرست ممکن است احتیاج به تعمیرات پیدا کنند.

بنابراین با گذراندن دوره عملی و فنی حرفه ای رشته شغلی تعمیرات لوازم خانگی نیز می توان به سود و درآمد چشمگیری دست یابید و آینده شغلی خود را در آن تضمین نمایید.

اگر شما هم جزو آن دسته از افراد جویای کار هستید که به تعمیرات لوازم خانگی علاقه مند هستید کافی است با مراجعه به سایت آموزشگاه معتبر فنی حرفه ای فنی پویان، دوره عملی و تخصصی آموزش تعمیرات لوازم خانگی را تنها در یک مدت کوتاه چندماهه گذرانده و سپس پس از آن وارد بازار کار شده و در عرض کوتاه ترین مدت خود را از شر بیکاری خلاص کنید!

برای شرکت در دوره آموزش لوله کشی گاز با تخفیف 30 درصدی کلیک کنید.

بهترین شغل ها برای جوانان بیکار؛ شغل سیم پیچی

امروزه و با پیشرفت تکنولوژی به منظور فراهم آوردن یک زندگی راحت تر برای انسان ها، روز به روز شاهد آن هستیم که وسایل الکتریکی و مکانیکی جدیدتری برای پاسخگویی به نیاز انسان ها برای تامین نیاز خود به رفاه بیشتر، وارد بازار می شوند.

به تناسب گسترش استفاده از وسایل الکترونیکی ومکانیکی مثل ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی، یخچال و... نیاز به وجود افراد متخصصی که در زمینه شغل سیم پیچی مهارت و تخصص دارند نیز روز به روز افزایش یافت و این شغل نیز توانست خود در لیست بهترین شغل ها برای جوانان بیکار جای دهد.

برای آن که تمامی موتورهای تک فاز و سه فاز لوازم الکتریکی و الکترونیکی به درستی کار کنند، به سیم پیچی نیاز دارند. سیم پیچی باعث تولید میدان مغناطیسی که طی فرآیندی الکتریکی، باعث چرخش روتور ماشین های الکتریکی می گردد.

همچنین بسته به انواع ماشین ها و قدرت الکتریکی مورد نیاز، این ماشین ها نیاز به سیم پیچی های مختلفی دارند که یک کار تخصصی با مهارت بالا بوده که از عهده افراد معمولی و بدون تخصص خارج است.

با این حال، با توجه به گسترش روزافزون تولید انواع وسایل الکترونیکی و با توجه به آن که هر یک از انواع لوارم الکترونیکی نیاز به سیم پیچی های متفاوتی بسته به نیروی مورد نیاز دازند، شغل سیم پیچی لوازم الکترونیکی تبدیل به یکی از شغل های مورد نیاز در صنایع مختلف وهمچنین بهترین شغل ها برای جوانان بیکار شده است.

از این رو، برای آن دسته از افراد علاقه مندی که از دوران کودکی خود علاقه مند به سر و کله زدن! با لوازم و سایل الکترونیکی مختلف بوده اند، می توانند با گذراندن دوره عملی و تخصصی آموزش سیم پیچی در یک آموزشگاه فنی حرفه ای معتبر، آینده شغلی و درآمدی خود را تضمین کنند.

اگر شما هم جزو همین دسته از افراد هستید که از دوران شیرین کودکی خود با لوازم الترونیکی مختلف سر و کله زده اید! و احساس می کنید که کار با لوازم الکترونیکی در خون شماست! کافی است این معجون علاقه و اشتیاق خود را با گذراندن دوره عملی و تخصصی آموزش سیم پیچی در آموزشگاه معتبر فنی حرفه ای فنی پویان ترکیب کرده و با گذراندن تنها چند ماه دوره آموزشی وارد بازار کار و یا حتی کارآفرینی شوید و با قراردادن دانش ها و مهارت های کسب شده خود در اختیار سایرعلاقه مندان به این رشته شغلی، آن ها را نیز از معضل بیکاری نجات دهید.

سخن آخر

در این مقاله با برخی از بهترین شغل ها برای جوانان بیکارآشنا شدید و مطمئنا پاسخ بسیاری از سوالات و ابهامات خود در رابطه با این که چگونه می توان به بهترین شغل دست یافت و از آن درآمد زایی کرد را دریافتید.

آموزشگاه فنی حرفه ای معتبر فنی پویان با داشتن چندین سال سابقه درخشان در زمینه آموزش مهارت های عملی پرمتقاضی در بازار کار از جمله آموزش تعمیرات موبایل، آموزش تعمیرات خانگی، آموزش سیم پیچی و... می تواند متضمن فراهم آوردن بهترین آینده شغلی برای جوانان بیکار و جویای کار باشد

این آموزشگاه با تاکید بر پروش مهارت های عملی می تواند برای بسیاری افراد جویای کار راهگشا بوده و آن ها در کم ترین مدت زمان ممکن راهی بازار کارنماید.

همچنین جهت اطلاع از زمان و نحوه ثبت نام دوره های فنی عملی آموزشگاه فنی پویان می توانید به سایت اصلی این آموزشگاه مراجعه کرده تا اطلاعات لازم در این زمینه را کسب نموده و سپس بعد از دریافت مشاوره رایگان، در دوره فنی حرفه ای مود علاقه خود ثبت نام نموده و خود را برای ورود به بازار کار آماده نمایید.

آموزشگاه فنی پویان با ارائه کلاس های متفاوت آماده خدمت به شما عزیزان است.

  • شماره تماس: 66566140-021
  • شماره تماس: 66402309-021
  • تلفن همراه: 7538980-0922