لمینیت ناخن یکی از کارهای بسیار رایج در بین بانوان است که برای زیباسازی ناخن انجام می شود و همچنین فواید و مزایای بسیار دیگری دارد. با توجه به هزینه این کار ممکن است که هزینه آن برای شما زیاد باشد ما به شما می خواهیم آموزش راهی ساده برای لمینیت ناخن در خانه را بدهیم.

شما با مطالعه این مقاله و آموزش راهی ساده برای لمینیت ناخن در خانه دیگر می توانید خودتان به راحتی در خانه ناخن های با هزینه کمتر لمینیت کنید. اگر می خواهید با آموزش راهی ساده برای لمینیت ناخن در خانه آشنا شوید؛ ما به شما پیشنهاد می کنیم که ادامه این مقاله را از دست ندهید و با ما همراه باشید.

ضد قارچ کاشت ناخن

لمینیت ناخن چیست؟

قبل از اینکه به سراغ آموزش راهی ساده برای لمینیت ناخن در خانه برویم؛ برای درک این آموزش بهتر است که بدانید که لمینیت ناخن چیست؟ احتمالا چیزهایی زیادی درباره با کاشت ناخن شنیده اید.

لمینیت ناخن هم یکم نوع کاشت ناخن است ولی با این تفاوت که در این روش کاشت ناخن صورت نمی گیرد و تنها ناخن روکش می شود. به زبان ساده تر اگر خواسته باشیم به شما بگوییم یعنی اینکه در این روش چون کاشت ناخن صورت نمی گیرد برای بلند کردن ناخن از این روش استفاده نمی شود.

مواد کاشت ناخن

تمام کارهایی که در آموزش راهی ساده برای لمینیت ناخن در خانه انجام می شود؛ بر روی سطح خود ناخن طبیعی است و ناخن طبیعی روکش می شود. همچنین از لمینیت ناخن به عنوان ترمیم ناخن نیز با انجام تسطیح، تغذیه با برخی از پروتئین ها و مواد معدنی انجام می شود.

ناخن های اغلب افراد دارای برخی از بی نظمی هایی است که زیبایی ناخن را از بین می برد؛ هستند. به همین دلیل این افراد برای زیبایی ناخن و از بین بردن آن بی نظمی ها اقدام به لمینیت ناخن  و یا استفاده از پلی ژل کاشت ناخن می کنند.

لمینت ناخن

وسایل لازم برای لمینیت ناخن

هر کاری نیاز به وسایل و شرایطی دارد که برای بهتر انجام شدن آن کار باید در دسترس شما قرار گرفته و از آنها برای نتیجه بهتر استفاده شود. قبل از اینکه شروع کنید به آموزش راهی ساده برای لمینیت ناخن در خانه باید وسایل مورد نیاز لمینیت را بدانید و آنها را برای این کار فراهم کنید.

  • ابزار مانیکور: برای سم زدایی و از بین بردن اثر آلودگی هوا استفاده می شود.
  • پرایمر مخصوص ناخن: برای ایجاد چسبندگی و بهتر قرار گرفتن مواد بر روی ناخن استفاده می شود.
  • ضد قارچ: ضد قارچ ناخن برای جلوگیری از رشد قارچ هایی استفاده می شود در سطح ناخن وجود دارد و مضر هستند.

پلی ژل کاشت ناخن

  • ژل بیس: ماده ای است که پس از انجام مانیکور برو روی ناخن برای ساخت لایه اولیه روی ناخن استفاده می شود.
  • مواد لمینیت: موادی هستند که برای زیبایی ناخن و طراحی آن استفاده می شوند.
  • دستگاه uv: دستگاهی است که وقتی شما روی ناخن از لاک یا مواد لمینیت استفاده می کنید؛ با استفاده از امواج ماوراء بنفش باعث خشک شدن سریع آن مواد روی ناخن می شود.

روناک نیل

  • پد الکلی: استفاده از این پد را احتمالا می دانید که برای ضد عفونی کردن محل ناخن و اطراف آن استفاده می شود.

این موارد مهم ترین وسایلی است که برای آموزش راهی ساده برای لمینیت ناخن در خانه باید آنها را فراهم کنید.

آیس ژل

آموزش گام به گام لمینیت ناخن

شما در بخش های قبلی آموختید اطلاعات زیادی درباره با لمینیت ناخن آموختید. اکنون به مهم ترین بخش این آموزش رسیده ایم یعنی جایی که قرار است به شما گام به گام آموزش راهی ساده برای لمینیت ناخن در خانه را بگوییم. پس با وب سایت ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

  • انجام مانیکور:

اولین مرحله از آموزش راهی ساده برای لمینیت ناخن در خانه انجام مانیکور است. اطراف ناخن پوست هایی هستند که روی ناخن آمده اند و این پوست ها به شکل منظمی قرار نگرفته اند. اولین کار این است که شما با استفاده از مانیکور ابتدا پوست های روی ناخن را عقب بزنید تا بتوانید نتیجه بهتری از لمینیت داشته باشید.

  • استفاده از ضد قارچ ناخن:

سطح ناخن مانند سطح پوست و دیگر سطوح در تماس با هوا است. هوا دارای آلودگی هایی است که بر روی سطوحی مانند ناخن و پوست باقی می ماند. همچنین چربی هایی در ساختار ناخن و پوست وجود دارد.

ابتدا و قبل از اینکه مراحل بعدی آموزش راهی ساده برای لمینیت ناخن در خانه را انجام دهید؛ باید ابتدا این آلودگی ها و چربی ها را از بین ببرید تا باعث نشود برخورد شما با مشکل نشود.

آیس ژل ناخن

  • انجام فرایند مواد گذاری:

این مرحله را می توان به عنوان مهم ترین مرحله در آموزش راهی ساده برای لمینیت ناخن در خانه یاد کرد که باید با دقت بسیار بالایی انجام شود. زیرا کمی بی دقتی در انجام فرایند مواد گذاری می تواند باعث شود که طرح کاملا خراب شود.

در این مرحله با مواد گذاری نقش و طرحی که می خواهید را بر روی سطح ناخن پیاده می کنید. بهتر است که طرحی زیبا برای انجام روی ناخن خود انتخاب کنید که بعدا پیشمان نشوید چون باید تمام این کارها را دوباره انجام دهید.

  • لاک ژل ناخن:

آخرین مرحله از لمینیت ناخن است که می تواند باعث زیباتر شدن و همچنین مقاومت بیشتر مواد روی ناخن شود. در این مرحله بعد از اتمام فرایند مواد گذاری و خشک کردن موارد با استفاده از دستگاه یو وی، روی آنها از لاک ژل ناخن استفاده می شود که هم براق تر شود و همچنین باعث شود که موادی که روی ناخن استفاده شده است ماندگاری بیشتری داشته باشد.

دیسکو ژل

لوازم لمینیت ناخن را از کجا تهیه کنیم؟

یکی از مهم ترین سوالاتی که افراد از ما می پرسند این است که وسایل مورد نیاز برای لمینیت ناخن و یا پودر کاشت ناخن را از کجا تهیه کنیم که علاوه بر معتبر بودن؛ همچنین قیمت های مناسبی نیز داشته باشد؟

در جواب به این سوال باید به شما بگوییم که دیگر نیازی نیست که به دنبال کسی یا شرکتی باشید که این وسایل را برای شما ارائه کند. وب سایت روناک نیل: ronaknail.com یکی از بهترین ارائه کننده های لوازم لمینیت ناخن است که معتبر بوده و قیمت های آن خیلی مناسب تر از سایت ها و شرکت های دیگر است.

قلم پلی ژل

کلام آخر درباره با آموزش راهی ساده برای لمینیت ناخن در خانه

شما در این مقاله با نکات بسیار زیاد و مهمی درباره با آموزش راهی ساده برای لمینیت ناخن در خانه آشنا شدید. امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشد و از اینکه با ما همراه بودید از شما کمال تشکر داریم.