بررسی مهم ترین نکات برای شروع پروژه طراحی سایت

امروزه با توجه به افزایش رقابت در حوزه طراحی سایت از شما انتظار می رود که از استعدادهای خلاق خود برای ایجاد یک وب سایت کاربردی و منحصر به استفاده کنید. طراحی سایت نقش مهمی در مسیر موفقیت شما در دنیای دیجیتال دارد، زیرا بازدیدکنندگان پس از 15 ثانیه از وارد شدن به وبسایت، تصمیم می گیرند در آن بمانند یا نمانند. در نتیجه، طراحی به طور مستقیم بر نرخ تبدیل و اعتبار یک شرکت یا فروشگاه تاثیر می گذارد. به همین دلیل، برای شروع پروژه طراحی وب خود به عنوان یک صاحب کسب و کار نباید عجله کنید، زیرا یک طراحی نامرغوب تأثیر مخربی بر مشتری شما خواهد داشت. در ادامه قصد داریم نکاتی در رابطه با طراحی سایت فروشگاه اینترنتی ، سایت شرکتی و انواع سایت ها برای موفقیت در این حوزه را بررسی کنیم.

1. انتظارات خود را برای پروژه طراحی وب تعیین کنید

اگر قبل از شروع طراحی سایت اهداف و انتظارات خود را ننویسید قطعا در انتهای طراحی با مشکل مواجه خواهید شد و گاها دیده می شود بر سر این اختلاف پروژه نصف کاره رها می شود. برای جلوگیری از چنین موقعیت‌های ناخواسته‌ای، باید از همان ابتدا انتظارات و اهداف خود را برای طراحی سایت شرکتی و یا هر نوع سایتی به طراح بگویید. به عنوان مثال، باید بگویید که صفحات هدف شما چگونه باید طراحی شود. همچنین رنگ، عکس، بنر و ... همه به عهده شما می باشد. برای شروع حتما موارد زیر را به طراح بگویید.

  • از نظر شما یک سایت موفق چه ویژگی هایی باید داشته باشد.

  • طراحی سایت برای کسب و کار شما چقدر اهمیت دارد

  • مخاطبان هدف شما چه کسانی هستند

اینکه طراحی سایت صرفا یک نماد است و یا قصد فروش با آن را دارید قطعا بر طراحی شما تاثییر خواهد گذاشت.

پس از درک این موارد، اگر طراح خوبی داشته باشید دیگر جای نگرانی نیست. بنابراین، می توانید طراحی سایت خود را آغاز کنید و تمام عناصر ضروری باقی مانده را خود طراح برای شما ارائه خواهد داد.

2- برنامه داشته باشید

مانند هر کار دیگری، اگر برنامه ی برای طراحی سایت خود نداشته باشید، نمی توانید شروع به طراحی وب سایت کنید. بدون برنامه، هدف نهایی خود را نمی‌دانید و به سختی می‌توانید بهترین راه برای نزدیک شدن به موفقیت در فضای وب را انتخاب کنید.

داشتن یک برنامه تضمین می کند که در زمان کمتری به هدف نهایی خود برسید زیرا از قبل هدف نهایی و هزینه کل پروژه را محاسبه کرده اید.

از آنجایی که یک پروژه طراحی وب شامل کار های زیادی است، ممکن است مشکلات زیادی در حین کار پیش بیاید و هر طراح وب شما را از اتمام کار به موقع بازدارد. داشتن یک برنامه به شما کمک می کند تا مسائل را از قبل پیش بینی کنید و از اتفاق افتادن آن جلوگیری کنید. زیرا مراحلی را که در طول پروژه طراحی وب باید دنبال کنید را مشخص می کند.

4. مطمئن شوید که کاربران مسیر درستی را طی می کنند

هدف از طراحی سایت دسترسی به مخاطب هدف است. بنابراین، طراحی وب سایت شما باید در راستای راحتی کاربران طراحی شود تا مطمئن شوید که واقعاً کاربران را جذب می کند. برخی از مواردی که باید از خود بپرسید و می توانند شما را برای درک بهتر دیدگاه مخاطب هدف راهنمایی کنند عبارتند از:

  • چگونه می توانند اطلاعات مورد نظر خود را بدست آورند؟

  • وب سایت چه چیزی به آنها ارائه می دهد؟

همچنین در رابطه با اینکه کاربران طراحی سایت را چگونه می بینند باید بیشتر تمرکز کنید، برای شروع حتما موارد زیر را رعایت کنید.

  • از اصطلاحات تخصصی خودداری کنید و در عوض با مخاطبین هدف خود با استفاده از کلماتی که با آنها آشنا هستند و در زندگی روزمره خود استفاده می کنند ارتباط برقرار کنید.

  • پیچیدگی بیش از حد سایت با عناصری که مخاطبان هدف شما نمی دانند چگونه از آنها استفاده کنند. می تواند باعث خروج آن ها از سایت شود.

اگر همه این کارها را انجام دهید، مخاطبان هدف شما اغلب می توانند با سایت شما تعامل کنند. به این ترتیب منجر به افزایش سرنخ و در نهایت افزایش فروش خواهد شد.

5. از ابزارهای مناسب برای پروژه طراحی وب حرفه ای استفاده کنید

ابزارهایی که استفاده می کنید نیز در تعیین موفقیت پروژه طراحی وب سایت شما بسیار مهم هستند. پس اگر، می خواهید از ابزارهای سازگار با پروژه طراحی وب خود استفاده کنید. می توانید از، فریمورک های ایده آل برای زمانی که می خواهید وب سایتی با تجربه کاربری سریع طراحی کنید استفاده کنید. همچنین، اگر وب‌سایتی می‌خواهید که دارای سرعت و انعطاف‌پذیری بالایی باشد ، باید Symfony را انتخاب کنید.

ابزار دیگری که باید در نظر بگیرید جاوا اسکریپت است که برای پروژه هایی که نیاز به تجربه frontend دارند عالی است. اما هنگامی که به دنبال یک برنامه کاربردی با محتوا هستید، دروپال بدون شک بهترین انتخاب برای خدمات طراحی وب پیشرفته است. با در نظر گرفتن این موضوع، باید بدانید که به دنبال ساخت چه پروژه ای هستید. که در نتیجه بیشترین کمک را به شما می کند تا ابزارهای مناسب را برای استفاده پیدا کنید.

طراحی سایت با سایت ساز زرین

شرکت طراحی سایت، سایت ساز زرین

علاوه بر هزینه های بالای برنامه نویسی و رقابت شدید، طراحی وب می تواند گیج کننده باشد. بنابراین، یادگیری نکات مفید در مورد نحوه شروع پروژه طراحی وب خود ضرری ندارد. این راهنمای عمیق دارای اطلاعات دقیقی است که به شما کمک می کند تا عوامل مختلفی را که برای اطمینان از اجرای روان پروژه طراحی وب حیاتی هستند در نظر بگیرید.

طراحی و توسعه یک وب‌سایت بی‌نقص کار هرکسی نیست. با این حال، اگر مراحل بالا را به دقت دنبال کنید، مطمئناً می توانید کل فرآیند طراحی وب را بسیار راحت تر کنید.

با این حال، اگر احساس می کنید که به تخصص فنی نیاز دارید، همیشه می توانید با بهترین شرکت طراحی وب که خدمات طراحی وب عالی را با هزینه مقرون به صرفه ارائه می دهد، تماس بگیرید. چه به دنبال یک طراحی وب واکنش گرا یا یک وب سایت تجارت الکترونیک باشید، همیشه می توانید از کارشناسان کمک بگیرید!

اما شاید این سوال به وجود بیاید که چگونه به این شرکت ها اعتماد کنیم؟ مفتخریم که بگوییم شرکت سایت ساز زرین با بیش از 10 سال سابقه در این حوزه با بهترین قیمت ساخت سایت و برترین کیفیت، قدرتمند ترین سایت ها را در اختیار مشتریان خود قرار داده است. پس فرصت را از دست ندهید و همین حالا با همکاران ما جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.

همچنین با خرید سایت از سایت سازان زرین ، می توانید برای کسب و کار خود در بازار بزرگ اینترنت سهمی داشته و مشتریان خوبی نیز از این طریق پیدا کنید.

اگر تمایل به کسب درآمد از اینترنت را داشته باشید ، اولین قدم مهم در این زمینه ، ساخت سایت و راه اندازی سایت برای خود می باشد. تنها کافی است از میان وب سایت های آماده سایت سازان ، یک خرید سایت آماده وردرپس انجام دهید، راه اندازی و تحویل سایت به همراه هاست و دامنه را به ما بسپارید. همچنین اگر تمایل داشته باشید ، ما می توانیم وب سایت شما را به موتور های جستجو از جمله گوگل معرفی کنیم تا سایت شما هم در صفحات گوگل سهمی داشته باشد.

منبع: sitesazz.ir