چوب های ترموود یکی دیگر از محصولات چوبی خاص می باشد که کاربرد های زیادی برای پروژه های مختلف دارد و انواع رنگ و چوب ترموود را می توانید از فروشگاه وود استار تهیه کنید.

انواع مختلف چوب های ترموود را می توانید از مجموعه وود استار با کیفیت بالا و قیمت مناسب تهیه کنید.

راه های ارتباطی با ما : 09935929654 – 26855679

ما پاسخگوی شما هستیم در تمامی ایام حتی ایام تعطیل.

در ادامه در مورد محصولات ترموود اطلاعات کاربردیو مفیدی را ذکر کردیم  که برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت ترموود ارزان می توانید با ما همراه باشید.

چوب ترموود و انواع آن

چوب های ترموود بیشتر با دیدن در دکوراسیون های داخلی و خارجی پروژه های مختلف می شناسید که با توجه به ظاهر  زیبایی که این محصولات دارند ، توجه هر فردی را نسبت به خود جلب می کنند.

این محصولات قابلیت استفاده در تمامی قسمت های مختلف دیزاین های مختلف را دارند که پر کاربرد بودن این محصولات را می  رساند.

برای افرادی که می خواهند در مورد چوب های ترموود اطلاعات بیشتری داشته باشند با ما تا انتهای این مطلب همراه باشند.

انواع ترموود

چوب های ترموود در انواع مختلفی در کشور های مختلفی تولید می شوند که هر کدام از چوب های ترموود کاربرد ، قیمت و مشخصات مختص به خود را دارد.

چوب های ترمو به طور عمده در انواع فنلاندی -  استونی – ترک وایرانی تولید می شوند.

+ ترموود فنلاندی : مناسب برای تمامی پروژه ها – بدون محدودیت در استفاده – کیفیت بالا – مقاومت بالا – رنگ پذیری بالا

+ ترموود استونی : مناسب برای بیشتر پروژه های ترموود – بدون محدودیت در استفاده – کیفیت نزدیک به فنلاندی – مقاومت نزدیک به فنلاندی – رنگ پذیری نزدیک به فنلاندی

+ ترموود ترک : مناسب برای بیشتر پروژه های ترموود – بدون محدودیت در استفاده – کیفیت نزدیک به فنلاندی – مقاومت نزدیک به فنلاندی – رنگ پذیری نزدیک به فنلاندی

ترموود ایرانی : مناسب برای بیشتر پروژه های فضای داخلی – دارای محدودیت در استفاده – کیفیت متوسط و رو به بالا – مقاومت متوسط

از لحاظ قیمت : 1- ترموود فنلاندی 2- ترموود استونی 3- ترموود ترک  4- ترموود ایرانی

از لحاظ کیفیت و مقاومت : 1- ترموود فنلاندی 2- ترموود استونی 3- ترموود ترک 4- ترموود ایرانی

ابعاد ترموود

 چوب های ترموود در ابعاد مختلفی برای کاربرد های مختلفی تولید می شوند تا از این محصولات بتوان در تمامی قسمت ها استفاده کرد و تعدادی از آن ها عبارتند از :

92*16 – 92*19 – 117*19 – 140*19 – 92*26 – 117*26 – 42*42 – 68*42 – 92*42 – 140*42 – الوار های ستون و ...

به طور مثال چوب های ترموود در سایز 92*16 مناسب پروژه هایی مانند نما – دیوار – سقف – بدنه و ... می باشد.

تمامی ابعاد چوب ترموود را می توانید همین حالا از مجموعه وود استار با خیالی آسوده تهیه کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ابعاد مختلف ترموود و مشاوره خرید ، همین حالا می توانید با ما تماس بگیرید.

قیمت ترموود ارزان

محصولات ترموود

با چوب های ترموود محصولات مختلفی را می توان تولید کرد و محصولات مختلفی نیز برای چوب های ترموود استفاده می شود که در این بخش به طور کامل  به بررسی آن می پردازیم.

  • تایل ترموود

تایل ترموود یکی دیگر از محصولات ترموود است که متشکل از چوب ترمو + زیرسازی پلاستیکی 30*30 یا 40*40 + پیچ گالوانیزه می باشد که در انواع مختلف فنلاندی – استونی – ترک و ایرانی در فروشگاه وود استار موجود می باشد. همچنین این محصولات را می توان به عنوان جایگزین برای نصب چوب ترمو در کف به صورت الواری ، در نظر داشت ، زیرا در هزینه ها صرفه جویی و امکان جابجایی و نصب آسان را نیز به مشتریان می دهد. انواع تایل ترموود نیز در فروشگاه وود استار موجود می باشد.

  • محصولات پیش ساخته ترموود

محصولات پیش ساخته ای مانند فلاورباکس با ترموود یا نیمکت و صندلی و ... با چوب ترمو نیز یکی دیگر از کاربرد های خوب این محصولات است که برای سفارش یا خرید این محصولات می توانید همین حالا با کارشناسان مجموعه وود استار تماس بگیرید.

  • یراق آلات ترموود

یراق آلات ترموود یکی دیگر از دسته محصولاتی است که در تمامی پروژه های ترموود به کار می روند و تعدادی از آن ها عبارتند از :

+ کلیپس ترموود » کلیپس پلاستیکی ترموود – کلیپس T پلاستیکی – کلیپس T فلزی – کلیپس خرچنگی ترموود – کلیپس آهن سیاه – کلیپس مخفی ترموود و ... که کلیپس های فلزی در ضخامت 1.15 میل – 1.5 میل و 2 میل در جنس های مختلف آهن سیاه – مشکی کوره ای و گالوانیزه در فروشگاه وود استار موجود می باشد.

+ پیچ رنگی قههوه ای » این محصول در انواع ایرانی و تایوانی در اندازه های 3 سانت و 4 سانت موجود می باشد.

+ اتصال U چوب 42 میل » این محصول نیز در جنس های مختلف آهن سیاه – مشکی رنگ کوره ای و قهوه ای رنگ کوره و هر کد رنگی که مد نظر مشتری باشد ، در فروشگاه وود استار موجود می باشد و همچنین ورق آن ها در ضخامت 2 میل است که در انتهای این یراق ، دو عدد جای سوراخ وجود دارد تا از چرخش یراق جلوگیری نماید.

همین حالا برای  خرید یا کسب اطلاعات بیشتر در مورد این محصول می توانید با ما تماس بگیرید.

+ پیچ سرمته معمولی و واشردار » این محصولات نیز در انواع ایرانی و تایوانی در اندازه های 3 سانت – 4 سانت و 5 سانت می توانید از مجموعه وود استار تهیه کنید.

+ ال گونیا ترموود » این محصول را نیز در جنس های آهن سیاه و رنگ کوره ای ( قهوه ای و هر کد رنگی دیگر ) با ضخامت 2 میل از مجموعه وود استار تهیه کنید.

+ چوب زیرسازی روسی » این محصول را نیز می توانید در ابعاد 4*2 و 3*2 از مجموعه وود استار تهیه کنید.

برای  کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید تمامی  محصولات ترموود می توانید همین حالا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

  • رنگ ترموود

رنگ ترموود مجموعه وود استار با فرمولاسیون آلمان در انواع پایه روغن و پایه آب مناسب برای تمامی پروژه های ترموود موجود می باشد . + مناسب برای تمامی پروژه ها + سازگار با تمامی شرایط آب و هوایی + 24 ماه گارانتی ماندگاری + پوشش 10 مترمربع با دو دست رنگ آمیزی چوب ترمو + ضد قارچ و کپک+ آنتی UV+ مناسب تمامی پروژه های ترموود نما – ترموود کف – ترموود استخر – ترموود در فضای باز – ترموود در دکوراسیون داخلی و ... برای خرید یا اطلاعات بیشتر در مورد خرید رنگ ترمووود یا اجرای رنگ چوب ترمو همین حالا می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

کاربرد ترموود

چوب های ترموود کاربرد های زیاد و متنوعی دارند که در این بخش به تعدادی از پر استفاده ترین های آن اشاره می کنیم :

کف – نما – سقف – فضای باز – دیوار – روف گاردن – دکوراسیون داخلی – استخر – سونا – جکوزی – آلاچیق چوبی و پرگولا – سایه بان ترموود و ...

نصب و اجرای تمامی پروژه های ترموود را نیز مجموعه وود استار با در اختیار داشتن نیروی مجرب و متخصص نصب ترموود می تواند در سراسر کشور پوشش دهد.

جمع بندی

مجموعه وود استار  با بیش از ۱۰ سال سابقه فعالیت در زمینه ترموود می تواند تمامی خدمات چوب های ترموود از فروش و پخش مستقیم محصولات تا اجرا ،  نصب و تعمیرات را در سراسر کشور پوشش دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات ترموود و قیمت ترموود ارزان ، همین حالا می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

ما پاسخگوی شما هستیم  حتی در ایام تعطیل.

راه های ارتباطی با ما : 09935929654 - 26855679