همان‌طور که می دانید، اینستاگرام به محبوب‌ترین پلتفرم برای اشتراک گذاری عکس و فیلم‌ها در سراسر جهان تبدیل شده است. اما نکته اصلی این است که در حالت عادی کسی نمی‌تواند محتویات پست‌ها را از داخل برنامه اینستاگرام دانلود کند و برای دانلود پست اینستاگرام، نیاز به یک برنامه یا ابزار دیگری است تا بتوان عکس‌ها و ویدئوها را دانلود و ذخیره کرد. آیا می‌خواهید عکس‌ها و ویدئوهای اینستاگرام را به صورت آنلاین و بدون نصب برنامه دانلود کنید؟ بسیاری از افراد دوست ندارند برای دانلود پست اینستاگرام از اپلیکیشن ها استفاده کنند بلکه می‌خواهند عکس‌ها و ویدئوهای اینستاگرام را از کامپیوتر و یا مرورگر تلفن همراه خود دانلود کنند. بنابراین اکنون وقت آن رسیده است تا سایت‌های آنلاینی را که در این حوزه فعالیت می‌کنند، بررسی و معرفی کنیم. برای آشنایی با نحوه دانلود پست اینستاگرام از سایت با ما همراه باشید.

سایت های برتر برای دانلود پست اینستاگرام به صورت آنلاین

سایت هایی که در ادامه آمده است، بهترین ابزارهای آنلاین برای دانلود پست اینستاگرام هستند. شما می‌توانید با استفاده از این سایت‌ها، عکس ها و ویدئوهای موجود در اینستاگرام را بدون اطلاع صاحب محتوا، دانلود کنید. برای آشنایی با نحوه تولید محتوای گرافیکی (پست و استوری) برای اینستاگرام، آموزش فرادرس می تواند برای شما مفید باشد:

Downloadgram.org

ابزارهای کاربردی برای دانلود پست اینستاگرام

این سایت یکی از ابزارهای محبوب و رایگان اینستاگرام برای دانلود است. با استفاده از Downloadgram می توانید با یک کلیک و خیلی ساده، عکس ها و ویدئوها را به صورت آنلاین دانلود کنید. فقط کافی است لینک پست مورد نظر خود را در فضای مشخص شده کپی کنید و روی دکمه دانلود بزنید و 2 الی 3 ثانیه صبر کنید. به این ترتیب، لینک دانلود در اختیار شما قرار می گیرد که می توانید آن را در حافظه موبایل یا کامپیوتر خود ذخیره کنید.

Saveinsta.net

دانلود پست اینستاگرام از سایت Saveinsta.net هم به راحتی قابل انجام است و نیاز به نصب هیچ نرم افزار یا اپلیکیشنی ندارد. با استفاده از این ابزار می توانید عکس و ویدئوهای مورد نظر خود را خیلی سریع و ایمن از اینستاگرام دانلود کنید.

Istaspy.pro

به کمک Instaspy.pro، می توانید هر نوع محتوایی را از اینستاگرام دانلود کنید. به عبارت بهتر، با استفاده از این ابزار می‌توانید علاوه بر عکس‌ها و ویدیوها، استوری‌ها، هایلایت‌ها و تصاویر پروفایل را دانلود کنید. لازم به ذکر است که فایل های دانلود شده نیز با حداکثر کیفیت در دسترس شما قرار می گیرد. علاوه بر این ویژگی ها، Instaspy.pro، ابزاری برای ذخیره خودکار استوری ها در اختیار شما قرار می دهد.

Instasave.website

ابزارهای کاربردی برای دانلود پست اینستاگرام

Instasave وبسایت دیگری برای دانلود پست اینستاگرام است که شما می توانید با استفاده از آن هر ویدئو یا عکسی را از هر مرورگری مثل گوگل کروم، فایرفاکس، اُپرا، اینترنت اکسپلورر و ... دانلود کنید.

Instaoffline.net

ابزارهای کاربردی برای دانلود پست اینستاگرام

این ابزار علاوه بر دانلود پست اینستاگرام، از دانلود محتوای خصوصی اینستاگرام هم پشتیبانی می کند. Instaoffline در همه پلتفرم‌ها کار می‌کند و کاربری آسانی دارد. برای شروع، لینک پست مورد نظر خود را در قسمت ورودی صفحه اصلی وارد کنید. روی دکمه دانلود بزنید و منتظر بمانید تا لینک های دانلود ایجاد شود.

Downloadgram.App

ابزار دانلودگرام برای دانلود پست اینستاگرام از سایت، بسیار مناسب است چرا که شما می توانید به راحتی ریلزها reels (در سابق ویدئوهای IGTV) و ویدئوهای اینستاگرام را هم دانلود کنید. این ابزار به دلیل آنکه از دانلود آلبوم نیز پشتیبانی می کند، در بین کاربران اینستاگرام بسیار محبوب است.

Instasaveonline.com

InstasaveOnline، بهترین و جدیدترین ابزار دانلود عکس و ویدئوهای اینستاگرام است. با استفاده از این ابزار می توانید محتوای مورد نظر خود را از طریق کامپیوتر شخصی و یا هر دستگاهی مانند اندروید، مک و iOS دانلود کنید. پیشنهاد می کنیم برای دانلود پست اینستاگرام از سایت Instasaveonline.com استفاده کنید.

Saveinsta.com

ابزارهای کاربردی برای دانلود پست اینستاگرام

این سایت به زبان های انگلیسی، اسپانیایی، پرتغالی، Русский و ترکی برای دانلود پست اینستاگرام در دسترس است.

اگر از ابزارهای فوق استفاده نکردید و یا از آنها رضایت نداشتید، می توانید وبسایت های دیگری را برای دانلود عکس و ویدئوهای اینستاگرام امتحان کنید. پس برای دانلود پست اینستاگرام سایت های زیر را هم در نظر داشته باشید:

  • downloadgram.org
  • downgram.co
  • instasave.xyz

برنامه های برتر برای دانلود پست اینستاگرام

ابزارهای کاربردی برای دانلود پست اینستاگرام

حالا که با سایت های آنلاین برای دانلود پست اینستاگرام آشنا شدید، بهتر است برای آن دسته از افرادی که دوست دارند این کار را از طریق برنامه ها (نه سایت ها) انجام دهند نیز ابزارهایی را معرفی کنیم. در ادامه لیستی از برترین و محبوب ترین برنامه های دانلود از اینستاگرام به همراه ویژگی هایشان آورده شده است.

Inflact

ابزارهای کاربردی برای دانلود پست اینستاگرام

این برنامه به شما این امکان را می دهد عکس ها و فیلم ها را در کامپیوتر شخصی، سیستم عامل مک، اندروید، آیفون و iPad ذخیره کنید. شما فقط باید لینک را کپی کنید تا عکس یا ویدیو را به صورت خودکار در دستگاه خود دریافت کنید.

Glassagram

ابزارهای کاربردی برای دانلود پست اینستاگرام

با استفاده از این برنامه می توانید حساب های اینستاگرام را به صورت ناشناس ردیابی کنید و همچنین عکس پروفایل ها را به راحتی دریافت کنید. برای این کار تنها چیزی که نیاز دارید، لینک حساب کاربری است. بعد از آن می توانید کار با Glassagram را شروع کنید.

4K Stogram

ابزارهای کاربردی برای دانلود پست اینستاگرام

این برنامه به شما این امکان را می دهد تا تمام داده های اینستاگرام خود را دانلود کنید و عکس ها را بر اساس هشتگ، نام کاربری یا لوکیشن (محل) ذخیره کنید. از دیگر ویژگی های آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ذخیره و دانلود پست های به اشتراک گذاشته شده از یک حساب کاربری خصوصی (private)
  • ذخیره و دانلود هایلایت ها و استوری های اینستاگرام
  • مشاهده فید اینستاگرام افراد دیگر
  • بک‌آپ گیری (پشتیبان گیری) از حساب اینستاگرام
  • ذخیره پست های اینستاگرام بر اساس تاریخ

iTubeGo

ابزارهای کاربردی برای دانلود پست اینستاگرام

iTubeGo برنامه ای است که بیشتر برای دانلود ویدئوهای یوتیوب استفاده می شود اما برای دانلود پست اینستاگرام هم کاربرد دارد. با استفاده از این برنامه می توانید ویدئوهای خروجی را به کیفیت های مختلفی مثل MP3، MP4 و HD MP4 تبدیل کنید. همچنین این برنامه از چندین فرمت صوتی و تصویری هم پشتیبانی می کند. ویژگی های دیگر آن عبارتند از:

  • دانلود ویدیوها، فایل های صوتی، پلی لیست های یوتیوب با یک کلیک
  • تبدیل فایل های خروجی به mp4، mp3، mov، avi، m4a و موارد دیگر
  • دانلود ویدیوها از سایت های YouTube، Instagram، Facebook، Dailymotion، TikTok، Xvideos، SpankBang، xHamster و ...
  • دانلود چندین ویدیو به صورت انبوه
  • برش زدن و کات کردن ویدیوها و موزیک های یوتیوب

Hashtags For Likes

ابزارهای کاربردی برای دانلود پست اینستاگرام

این برنامه مبتنی بر وب است و به شما این امکان را می دهد تا هر عکس، ویدئو یا استوری را با کیفیت مناسب و مستقیماً از اینستاگرام دانلود و ذخیره کنید. برای این کار هم کافی است تا لینک عکس یا ویدئو مورد نظر را در برنامه کپی کنید.

Qoob

ابزارهای کاربردی برای دانلود پست اینستاگرام

Qoob بیشتر برای دانلود انبوه استوری ها کاربرد دارد اما به شما کمک می کند تا استوری ها، هایلایت ها، عکس ها و ویدئوها را از حساب های عمومی و خصوصی اینستاگرام دانلود و ذخیره کنید. همچنین با استفاده از این برنامه می توانید پست و استوری جدیدی به اینستاگرام خود اضافه کنید که به طور خودکار در کامپیوتر شما ذخیره خواهد شد. سایر ویژگی های Qoob در ادامه آمده است:

  • می توانید پست های اینستاگرامی که در آنها تگ شده اید را مستقیماً به کامپویتر خود منتقل کنید.
  • می توانید پست هایی را که در اینستاگرام بوکمارک (علامت گذاری) کرده اید به کامپویتر خود منتقل کنید.
  • به شما کمک می کند تا پست های اینستاگرام را با کیفیت بالا و فرمت های رایج دانلود کنید.
  • به شما این امکان را می دهد تا محتوای دلخواه خود را از اینستاگرام دانلود کنید.

 

SocialDown

ابزارهای کاربردی برای دانلود پست اینستاگرام

SocialDown.com برنامه ای برای دانلود از شبکه های اجتماعی است که کاملا رایگان ارائه شده و مطابق با نیازهای اساسی کاربران شبکه های اجتماعی طراحی و توسعه یافته است. سایر ویژگی های این برنامه عبارتند از:

  • دانلود عکس پروفایل اینستاگرام را با کیفیت HD
  • انتشار عکس ها و ویدئوها در اینستاگرام خود
  • پشتیبانی از پلتفرم های SoundCloud و Twitter

Free Instagram Download

ابزارهای کاربردی برای دانلود پست اینستاگرام

با استفاده از این برنامه می توانید از ویندوز برای دانلود پست اینستاگرام استفاده کنید. سایر ویژگی ها عبارتند از:

  • دانلود ویدئوهای تکی
  • دانلود و ذخیره عکس
  • دانلود کل محتویات یک پیج یا صفحه کاربران
  • کارکردن با سرورهای پروکسی و VPN

FastSave for Instagram

ابزارهای کاربردی برای دانلود پست اینستاگرام

FastSave یک برنامه اندروید با بیش از 10 میلیون دانلود برای ذخیره عکس و ویدئو از اینستاگرام است. این برنامه یکی از بهترین ابزارها برای دانلود پست اینستاگرام بوده که در دستگاه های تلفن همراه یا تبلت قابل استفاده است. سایر قابلیت های این برنامه عبارتند از:

  • مجموع استوری ها را در نوار بالای صفحه اصلی می توانید مشاهده کنید.
  • با نگه داشتن دست روی عکس‌ها و ویدیوهای ذخیره‌شده، جزئیات کاربران را دریافت خواهید کرد.
  • سرعت دانلود بالایی دارد.
  • در داشبورد مدیریتی این برنامه، می توانید عکس ها و ویدئوها را سریع تر مدیریت کنید.
  • می‌توانید عکس‌ها و ویدئوها را دوباره منتشر کنید، به اشتراک بگذارید و یا حذف کنید.
  • عکس ها و ویدئوهای ذخیره شده را مخفی کنید.

Repost for Instagram – Regrann

ابزارهای کاربردی برای دانلود پست اینستاگرام

این برنامه به شما این امکان را می دهد تا عکس و ویدئوهای خود را بدون نیاز به اضافه کردن واترمارک، مجددا منتشر و پست کنید. همچنین به کمک Regrann می توانید استوری و عکس ها را در گوشی خود ذخیره کنید. سایر ویژگی ها عبارتند از:

  • دانلود فوری عکس های اینستاگرام
  • این برنامه برای ارسال مجدد عکس ها و ویدئوها از خود برنامه اینستاگرام استفاده می کند.
  • می‌توانید عکس‌های اینستاگرام را مستقیماً از داخل خود اینستاگرام بدون نیاز به خروج از برنامه، مجددا منتشر کنید.

Saver Reposter for Instagram

ابزارهای کاربردی برای دانلود پست اینستاگرام

Saver یک برنامه اندروید است که به شما کمک می کند تا متن، عکس ها و ویدئوهای اینستاگرام را در تلفن همراه یا تبلت خود کپی کنید و آنها را در سایر برنامه ها به اشتراک بگذارید.

  • با این برنامه می توانید محتوای دانلود شده را در گالری گوشی خود نگه دارید.
  • این برنامه به شما امکان کپی توضیحات پست (کپشن) را می دهد.
  • به شما کمک می کند تا بتوانید فقط هشتگ ها را از توضیحات پست ها کپی کنید.

InstaLoadGram

ابزارهای کاربردی برای دانلود پست اینستاگرام

این برنامه برای دانلود پست اینستاگرام بسیار مناسب است و ابزار بازاریابی اینستاگرام نیز می باشد. از دیگر ویژگی های آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • می توانید داده های اینستاگرام را به صورت فایل Excel یا Google Sheet خروجی بگیرید.
  • می توانید یک تصویر آپلود کنید و به شما اجازه می دهد تا 30 هشتگ اینستاگرام ایجاد کنید.
  • به کمک این برنامه می توانید ایموجی ها، هشتگ ها و لیست ها را در کلیپ بورد (حافظه موقت) اضافه کنید.

Quick Save

ابزارهای کاربردی برای دانلود پست اینستاگرام

Quick Save یک برنامه اندرویدی با ویژگی های فوق العاده ای است که عبارتند از:

  • اشتراک گذاری  عکس ها یا ویدئوهای دانلود شده در هر یک از شبکه اجتماعی
  • ذخیره عکس ها و ویدئوهای دانلود شده در خود برنامه
  • رابط کاربری آسان

Instaoffline

ابزارهای کاربردی برای دانلود پست اینستاگرام

Instaoffline یک برنامه تحت وب برای دانلود عکس ها، ویدیوها، IGTV اینستاگرام به صورت آنلاین و ذخیره آنها برای استفاده آفلاین است. سایر ویژگی های آن در ادامه آمده است:

  • دانلود عکس و فیلم از اینستاگرام بدون محدودیت.
  • استفاده از این برنامه آسان بوده و نیاز به نصب برنامه ای ندارد.
  • اتصال و استفاده از این برنامه ایمن است چرا که از حریم خصوصی شما محافظت می کند.
  • این برنامه بر روی هر دستگاهی مثل تبلت یا گوشی هوشمند کار می کند.

Apphi

ابزارهای کاربردی برای دانلود پست اینستاگرام

این برنامه دارای نسخه اندروید، iOS و دسکتاپ است. با کمک این برنامه، علاوه بر آن که می توانید انتشار محتوا در اینستاگرام را زمان بندی کنید، به شما این امکان را می دهد تا عکس، ویدئو و استوری ها را به راحتی به اشتراک بگذارید.

  • پست کردن فید و استوری شما به صورت خودکار
  • برنامه ریزی انتشار با قابلیت درگ و دراپ کردن پست ها (کشیدن و رها کردن در برنامه)
  • امکان اضافه کردن افراد، لوکیشن، هشتگ و محصولات به پست ها و به صورت خودکار
  • تنظیم زمان برای تکرار و بازنشر پست ها
  • ارسال چندین عکس و ویدئو به طور همزمان

نتیجه گیری

حالا که با نحوه دانلود پست و ویدئوهای اینستاگرام آشنا شدید، می توانید سایر ابزارهای کاربردی این پلتفرم را هم یاد بگیرید و در حوزه بازاریابی، تبلیغات، کسب و کار در اینستاگرام، تولید محتوای گرافیکی (پست و استوری) فعالیت داشته باشید تا علاوه بر کسب مهارت فردی، درآمد هم به دست آورید. برای اینکه در این حوزه حرفه ای شوید و بتوانید نیازهای خود را برطرف کنید، پیشنهاد می کنیم آموزش های فرادرس را مشاهده کنید: