یکی از دغدغه‌های اصلی کاربران اینستاگرام، دانلود فیلم یا پست های مورد علاقه در اینستاگرام و ذخیره آن ها در گالری است. حتماً برای شما هم پیش آمده که پست یا ویدیویی در اینستاگرام نظر شما را به خود جلب کند و بخواهید آن را برای همیشه در حافظه تلفن همراه خود داشته باشید. برای این منظور  نیاز است تا آن پست و ویدیو را از اینستاگرام دانلود کنید،اما دانلود فیلم از اینستاگرام  مراحل خاصی دارد و از طریق خود اپلیکیشن امکان پذیر نیست. در این محتوا قصد داریم برای رفع این دغدغه آموزش دانلود فیلم از اینستاگرام را به شما بیاموزیم . طریقه دانلود فیلم از اینستاگرام در اندروید به روش های مختلفی انجام می شود که برخی از این روش ها نیاز به نصب برنامه و برخی دیگر نیاز به مراجعه به سایتی خاص دارند.

به طورکلی اینستاگرام یک اپلیکیشن بسیار کاربردی هم برای فعالیت های شخصی و هم در زمینه کاری و کسب و کار است. یاد گرفتن تخصصی کار با اینستاگرام و استفاده از آن در کسب و کار یا توسعه های فردی نتایج بسیار خوبی به همراه خواهد داشت، به همین منظور فرادرس آموزش های بسیار متنوع و با کیفیتی در زمینه نحوه کار با اینستاگرام و ترفند های پست و استوری برای جذب بیشتر مخاطب منتشر کرده است که با مراجعه به لینک زیر می توانید این ویدیوها را مشاهده کنید.

اهمیت دانلود ویدیو از اینستاگرام

بسیاری از ما تنها به مشاهده آنلاین فیلم ها و ویدیو ها از اینستاگرام اکتفا می کنیم، اما خیلی از مردم تمایل دارند تا این ویدیوها را برای همیشه برای خود ثبت کنند تا در هر زمانی دوباره آن را مشاهده کنند و یا حتی به اشتراک بگذارند. اما دانلود ویدیو از اینستاگرام کار راحتی نیست و چنین بخشی در خود اپلیکیشن اینستاگرام برای دانلود ویدیو وجود ندارد. احتمال می‌رود که این سیاست اینستاگرام به دلیل حفظ کپی رایت و جلوگیری از نسخه برداری ویدیوهای این اپلیکیشن توسط اکانت دیگر باشد. همین مسئله باعث شده که بسیاری از افراد به دلیل نداشتن امکان دانلود مستقیم از اپلیکیشن اینستاگرام از دانلود ویدیو های مورد علاقه خود منصرف شوند. در اینجاست که اهمیت روش های مختلف دانلود ویدیو و فیلم از اینستاگرام به چشم می خورد. این روش ها بسیار متنوع هستند و از روش های پولی تا روش های  رایگان را در بر می گیرند. هدف اصلی ما در این متن آموزش دانلود فیلم از اینستاگرام به ساده ترین روش و از راه های رایگان، بدون صرف هیچگونه هزینه است که در ادامه متن بیشتر به این موضوع می پردازیم.

دانلود ویدیو از اینستاگرام اندروید به روش های مختلف

حال به بررسی انواع روشهای موجود برای دانلود فیلم از اینستاگرام می پردازیم .برخی از این روش ها به کمک سایت های خاص و برخی دیگر در اپلیکیشن های طراحی شده و اختصاصی برای دانلود فیلم از اینستاگرام می باشند .هر کدام از این روش ها مراحل خاص خود را دارند و هر فرد متناسب با شرایط خود می تواند از این روش ها برای دانلود فیلم از اینستاگرام استفاده کند.

آموزش دانلود فیلم از اینستاگرام به کمک سایت ها

سایت flydownloader

این سایت یک بستر بسیار راحت برای دانلود فیلم و ویدیو از اینستاگرام می باشد. سایت flydownloader کاملا رایگان بوده و هیچ گونه محدودیتی برای دانلود ویدیو ندارد. شمامی توانید هر تعداد ویدیو با هر حجمی را از طریق این سایت و به راحتی دانلود کنید. برای دانلود ویدیو از اینستاگرام از طریق سایت flydownloader  به ترتیب مراحل زیر پیش روید:

  • اول باید آدرس ویدیو را از خود اپلیکیشن اینستاگرام کپی کنید، برای اینکار در کنار ویدیو مورد نظر سه نقطه را انتخاب کرده و در ادامه یا انتخاب کپی لینک، لینک ویدیو را برمیدارید.
  • حال لینک را در سایت flydownloader جا گذاری کرده و با زدن دانلود ویدیو مورد نظر شما در کوتاه ترین زمان دانلود شده و فایل آن در اختیارتان قرار می گیرد.

همانطور که دیدیم دانلود فیلم از اینستاگرام از طریق این سایت بسیار راحت است.

سایت pokoinsta

سایت pokoinsta از دیگر سایت های آنلاین و رایگان برای دانلود فیلم، عکس، ویدیو، رییلز، IGTV و هایلایت و حتی عکس پروفایل از اینستاگرام است. برای دانلود ویدیو اینستاگرام از طریق این سایت باید آدرس  ویدیو را داشته باشید . طریقه یافتن آدرس ویدیو همانگونه که در بخش قبل گفتیم به این صورت می باشد که به اپلیکیشن اینستاگرام و خود ویدیو مورد نظر مراجعه کرده و در قسمت کپی لینک، لینک را برمیداریم. در ادامه به سایت pokoinsta آمده و لینک کپی شده را در مستطیل موجود در بالای سایت جا گذاری کرده و با زدن دانلود، ویدیو در اختیار شما قرار می گیرد. در ادامه با کلیک بر روی دانلود، میتوانید ویدیو را در دستگاه ذخیره کنید.

آموزش دانلود فیلم از اینستاگرام به ساده ترین روش

سایت givefastlink

طریقه دانلود ویدیو از طریق سایت givefastlink نیز مانند دو سایت قبلی است. لینک مخصوص ویدیو مورد نظر را در مستطیل موجود در سایت جا گذاری کرده و با زدن گزینه دانلود، ویدیو در اختیار شما قرار می‌گیرد. حال می‌توانید آن را در دستگاه مورد نظر خود دانلود و ذخیره کنید.

سایت igram.io

‏سایت igram.io  یکی از سایت های بسیار معروف و سریع و رایگان برای دانلود ویدیو از اینستاگرام می باشد. برای این منظور تنها کافیست آدرس این سایت را در گوگل جستجو کرده و پس از مراجعه به سایت، مراحل دانلود ویدیو را سپری کنید. این مراحل شامل درج آدرس ویدیو اینستاگرام و سپس دانلود ویدیو می باشد ‏.

سایت Aloinstagram

این سایت نیز از جمله بهترین وب سایت های فعال در زمینه خدمات رسانی اینستاگرام بوده که خدمات متفاوتی را به طور رایگان در اختیار کاربران قرار می دهد. تنها کافی است که لینک محتوای مورد نظر خود را از طریق اپلیکیشن اینستاگرام کپی کرده و آن را در سایت Aloinstagram درج کنید . در نتیحه سایت با توجه به نوع محتوا، اطلاعات،تصویر یا  ویدیو آن را در اختیار شما قرار می دهد.

سایت  inflact

در این بخش از محتوا چند سایت آنلاین و رایگان برای دانلود راحت فیلم از اینستاگرام را با هم بررسی کردیم ، همانطور که مشاهده شد نحوه دانلود فیلم از این سایت ها مشابه بوده و تنها نیاز به داشتن آدرس خود ویدیو و وارد کردن آن در سایت مورد نظر است. آموزش دانلود فیلم از اینستاگرام در دیگر سایت ها نیز به همین روش است.

آموزش دانلود فیلم از اینستاگرام به ساده ترین روش

طریقه دانلود فیلم از اینستاگرام در اندروید به کمک اپلیکیشن

دیگر روش برای دانلود فیلم از از اینستاگرام، استفاده از اپلیکیشن های جانبی است. این اپلیکیشن ها به طور مخصوص برای دانلود ویدیو، عکس، رییلز و... طراحی شده و قابل نصب بر روی سیستم های اندروید هستند که در ادامه چند مورد از آنها را با یکدیگر بررسی میکنیم.

برنامه Insta-Save

اپلیکیشن Insta-Save   یکی از اپلیکیشن های بسیار خوب و کاربردی برای دانلود عکس و فیلم از اینستاگرام میباشد.  شما میتوانید به کمک این اپلیکیشن چندین پست را با هم دانلود کنید. اپلیکیشن  فوق محیطی شبیه به محیط اینستاگرام دارد که در ابتدا پس از دانلود و نصب آن، باید با نام کاربری و رمز عبور اینستاگرام وارد اکانت خود شوید. در ادامه هر پست یا  تصویری که مد نظرتان است را می توانید از داخل اپلیکیشن دانلود کنید. از جمله شرایط ویژه Insta-Save  می توان به قابلیت دانلود تصویر و ویدیو از پیج های عمومی و خصوصی اشاره داشت که در کمتر اپلیکیشن دیده می شود. در صورتی که تمایل دانلود پست ورقه ای و ویدیویی از اینستاگرام را دارید، می توانید شماره اسلاید آن را انتخاب کنید. به عنوان مثال تمامی اسلایدهای آن پست دانلود شوند یا تنها برخی از اسلایدها مورد نظر است. از دیگر امکانات این اپلیکیشن می توان به امکان کپی کردن هشتگ ها، کپشن، اشتراک گذاری پست دانلود شده و... اشاره داشت.

اپلیکیشن Downloader for Instagram

اپلیکیشن Downloader for Instagram یکی دیگر از اپلیکیشن های کاربردی برای دانلود ویدیو از اینستاگرام اندروید است. اپلیکیشن فوق ازبرنامه گوگل پلی قابل دانلود بوده و  پس از نصب آن می توانید به راحتی پست های مورد نظر خود را هم به طور تصویر به طور ویدیویی، از پیج های خصوصی و عمومی دانلود کنید. اگر قصد دانلود فیلم از پیج عمومی دارید  نیازی به ورود به اکانت شخصی نیست اما اگر میخواهید عکس یا ویدیو را از پیج خصوصی و پرایوت را دانلود کنید، باید به اکانت اینستاگرام خود وارد شده و عکس یا ویدیو را از پیج هایی که در فالوور خود دارید دانلود نمایید.

اپلیکیشن IG Downloader

از جمله بهترین اپلیکیشن ها برای دانلود ویدیو از اینستاگرام اندروید، میتوان به اپلیکیشن IG Downloader اشاره داشت. این اپلیکیشن نیز دارای قابلیت دانلود ویدیو و عکس از پیج های عمومی و خصوصی اینستاگرام می باشد. برای استفاده از اپلیکیشن کافیست آن را از گوگل پلی دانلود کرده و بر روی سیستم اندروید خود نصب کنید. پس از نصب برنامه با ورود به آن و درج آدرس، ویدیو یا پست مورد نظر از پیج عمومی قابل دانلود است.

اگر قصد دانلود ویدیو از پیج پرایوت و خصوصی را دارید، ابتدا باید به اکانت اینستاگرام خود وارد شده و سپس مراحل دانلود را سپری کنید. این اپلیکیشن در کنار قابلیت دانلود ویدیو و عکس از اینستاگرام، امکانات ویژه ای نیز در اختیار کاربر قرار می دهد. با زدن سه نقطه کناره پست میتوانید  گزینه هایی نظیر تغییراتی بر روی ویدیو مانند جدا کردن آهنگ پس زمینه ، پست کردن مجدد آن، اشتراک گذاری، کپی کردن هشتگ ها و... را انتخاب کنید. این برنامه تمامی ابزارها و امکانات لازم برای دانلود ویدیو وعکس از پیج های اینستاگرام را در اختیار کاربران اندروید قرار میدهد.

آموزش دانلود فیلم از اینستاگرام به ساده ترین روش

اپلیکیشن FastSave

اپلیکیشن FastSave  از دیگر اپلیکیشن های طراحی شده برای دانلود تصویر و ویدیو از اینستاگرام است. این اپلیکیشن هم برای نسخه ios  و هم اندروید قابل نصب و اجرا میباشد. پس از نصب اپلیکیشن وارد حساب کاربری اینستاگرام خود شده و در ادامه میتوانید هر محتوایی که مد نظرتان است را به راحتی دانلود کنید.

پلیکیشن  Easy Downloader for Instagram

اپلیکیشن فوق یک اپلیکیشن برای دانلود ویدیو از اینستاگرام اندروید می باشد که تنها برای سیستم عامل های اندروید قابل نصب و اجرا است. مراحل دانلود ویدیو و تصویر از طریق اپلیکیشن بسیار راحت بوده و مانند اپلیکیشن های دیگر می باشد.

اپلیکیشن InstaGet

موارد نام برده شده جزو معروفترین اپلیکیشن ها برای دانلود ویدیو از اینستاگرام هستند و بر روی سیستم عامل اندروید قابل نصب و اجرا می باشند. شما می توانید متناسب با سلیقه خود یکی از این اپلیکیشن ها را دانلود کرده و از آن استفاده کنید.

دانلود ویدیو از اینستاگرام اندروید بدون نیاز به برنامه

یک راه دیگر نیز برای دانلود ویدیو از اینستاگرام اندروید وجود دارد که نیاز به هیچ اپلیکیشن و سایتی ندارد. در این راه تنها کافی است به حافظه کش خود گوشی مراجعه کنید. هنگامی که شما یک ویدیو را به طور کامل در اینستاگرام نگاه می کنید این ویدیو در قسمت cache گوشی شما ذخیره می شود، در نتیجه با مراجعه به حافظه گوشی اندروید خود و بخش File Manager می توانید به ویدیو های اینستاگرامی خود دسترسی داشته و آن ها را مشاهده کنید.  در این روش حتماً باید ویدیو مورد نظر را به طور کامل از اینستاگرام دیده باشید.

دانلود ویدیو از اینستاگرام اندروید با ربات تلگرام

در کنار موارد گفته شده، قابلیت دانلود ویدیو و تصویر از اینستاگرام به کمک ربات های تلگرامی مانند ربات FullSavebot نیز امکان پذیر است. البته استفاده از ربات برای دانلود از اینستاگرام  دارای محدودیت هایی بوده و ممکن است ربات از دسترس خارج شود.

آموزش دانلود فیلم از اینستاگرام به ساده ترین روش

کلام آخر در مورد آموزش دانلود فیلم از اینستاگرام

در این محتوا سعی داشتیم تا طریقه دانلود فیلم از اینستاگرام در اندروید را از راه های مختلف به شما آموزش دهیم ، از جمله راه های ساده و رایگان برای دانلود فیلم از اینستاگرام می توان به استفاده از سایت های آنلاین و رایگان، دانلود از طریق اپلیکیشن های اندرویدی و استفاده از ربات و حافظه خود گوشی اشاره داشته.  راحت ترین و مطمئن ترین راه برای سیستم عامل اندروید، دانلود یکی از اپلیکیشن های فعال در این زمینه می باشد. در صورتی که به آموزش های مرتبط در زمینه اینستاگرام یا حتی دیگر اپلیکیشن ها نیاز دارید، می توانید کاملترین و بهترین آموزش ها را با کیفیت بالا از فرادرس تهیه کنید. اینستاگرام یک اپلیکیشن بسیار کاربردی هم برای فعالیت‌های شخصی و هم برای گسترش کسب و کارها می باشد.