تقاضا برای مهاجرت به کشور کانادا در ایران بسیار بالا است و بیشتر افراد تمایل دارند ادامع زندگی خود را در کشور کانادا بگذرانند. کشور کانادا برای افراد متقاضی که واجد شرایط باشند ویزای کانادا اخذ می کند.  به دلیل اینکه کانادا با  مشکل پیری جمعیت روبه رو است، لذا موقعیت کاری مناسبی برای افراد جوان مهاجر از کشورهای دیگر وجود دارد و از مهاجران با آغوش باز استقبال می کند. با روش های مختلفی از جمله ویزای توریستی و ویزای دانشجویی و … اقدام به اخذ ویزای کانادا نمود. شرایط مهاجرت برای ورزشکاران مهیا است و ورزشکاران می توانند به دلخواه برای اخذ ویزای کانادا و ویزای کلمبیا یا ویزای مکزیک اقدام کنند. به دلیل اینکه ورزشکاران می توانند موفقیت های زیادی برای کشورهای خارجی کسب کنند، از آن ها به خوبی استقبال می شود. می توان از طریق اخذ ویزای کانادا ورزشکاران به کشور کانادا مهاجرت کرد و یکی از روش های مهاجرت است‌.

اگر شما یا اطرافیانتان در رشته های ورزشی فعال هستید و مدال های قهرمانی کسب کرده اید و یا مربی و مسئول کادر ورزشی هستید می توانید از این راه برای اخذ ویزای کانادا و یا اخذ ویزای مکزیک و اخذ ویزای کلمبیا اقدام کنید.

افراد ورزشکار می توانند از این طریق برای اخذ کارت پی آر کانادا اقدام نمایند و با موفقیت این کارت را دریافت کنند.

به عبارتی می توان از ویزای ورزشکاران به عنوان ویزای خود اشتغالی نیز یاد کرد. دولت کانادا و فدرال راه جدایی را برای ورزشکاران و صاحبان هنر که می توانند به صورت مستقل کار کنند، در نظر گرفته است تا این افراد به راحتی کارهای مهاجرت خود را انجام دهند و موفق به اخذ ویزای کانادا یا ویزای کلمبیا و ویزای مکزیک شوند.

مهاجرت کانادا یکی از مراکز با تجربه در روند کارهای مهاجرت و اخذ ویزای کانادا است که می تواند در این راه به شما کمک شایانی کند و با خیالی آسوده برای اخذ ویزای کانادا اقدام کنید. در ادامه با  مشاوران مهاجرت کانادا به تمامی شرایط لازم برای مهاجرت ورزشکاران به کانادا میپردازیم پس به شما خوانندگان عزیز توصیه میکنیم تا اخر مطلب با ما همراه باشید.

شرایط اخذ ویزای ورزشکاران کانادا

اخذ ویزای ورزشکاران مانند دیگر ویزاها دارای شرایط خاصی است که توسط کشور کانادا و فدرال تنظیم شده است و هر ورزشکاری نمی تواند برای اخذ ویزای کانادا از طریق ورزش اقدام نماید. اگر فرد ورزشکار از شرایط اخذ ویزای ورزشکاران بهره مند باشد می تواند اقدام به شروع کارهای مهاجرتی خود کند. از جمله این شرایط به شرح زیر می باشد:

یکی از مهمترین و در واقع اصلی ترین شرط برای اخذ ویزای ورزشکاران، داشتن تجربه و سابقه حرفه ای در رشته های ورزشی است. در حقیقت ورزشکار باید کدارکی ارائه دهد که ثابت کند طی ۵ سال گذشته به مدت حداقل ۲ سال از طریق رشته های ورزشی کسب درامد کرده است.

بر حسب قوانین کشور کانادا ویزای ورزشکاران فقط به افرادی تعلق میگیرد که در بخش قهرمان ورزشی و یا مربیان و داوران و یا مسئولان به مدت دو سال مشغول بوده اند.

یکی دیگر از شرایط اخذ ویزای ورزشکاران این است که فرد ثابت کند برای اقتصاد و ورزش کانادا مسمر ثمر است و می تواند تحول بزرگی در حرفه ی ورزش کشور کانادا ایجاد کند.

فرد ورزشکار هر چقدر جوانتر باشد راحت تر می تواند ویزای ورزشکاران را دریافت کند‌. به همین دلیل سن یکی از شرط های مهم در امر اخذ ویزای کانادا با این روش است.

سطح سواد نیز فاکتور مهمی است که ورزشکاران باید به آن توجه کنند.  داشتن تحصیلات آکادمیک و حداقل مدرک دیپلم و حداکثر دکترا برای اخذ ویزای ورزشکاران الزامی است.

فرد ورزشکار بایستی بتواند خود را با جامعه و کشور کانادا تطبیق بدهد و زندگی عادی و به دور از حاشیه را شروع کند. همچنین افراد متقاضی ویزای ورزشکاران بایستی به یکی از دو زبان رسمی کانادا یعنی فرانسوی و انگلیسی تسلط کافی داشته باشند.

مراحل اخذ ویزای ورزشکاران

برای دریافت ویزای ورزشکاران یا همان ویزای خود اشتغالی فرد بایستی مانند دیگر ویزاها به صورت آنلاین اقدام کند. برای اینکار فرد به سایت رسمی مهاجرت مراجعه می کند و چندین سوال را به صورت آنلاین جواب می دهد و همچنین مشخصات فردی خود را به صورت دقیق وارد می کند. پس از امجام این مرحله یک ایمیل بعد از گذشت کدتی برای فرد متقاضی ارسال می شود مبنی بر اینکه در مرحله اول قبول و یا رد شده اید.

شرایط مهاجرت ورزشکاران به کانادا

برای اطلاع از مراحل اخذ ویزای کانادا به طور کامل می توانید به مهاجرت کانادا مراجعه کنید و با مشاوران این مرکز در ارتباط باشید.

مهاجرت کانادا تیم بالقوه ای متشکل از چندین مشاور و وکیل حاذق و خبره در امر اخذ ویزا برای متقاضیان عزیز است. وکلای مهاجرت کانادا تمامی مشکلات مبنی بر کارهای حقوقی مهاجرت را در اسرع وقت حل کرده و در کمترین زمان موفق به اخذ ویزای کانادا برای شما می شوند.