مهاجرت تحصیلی کانادا یکی از بهترین گزینه ها برای دانشجویان ایرانی جهت تحصیل در یکی از بهترین نظام های آموزشی جهان است. همه ساله متقاضیان مختلفی از کشورهای مختلف جهان برای دریافت پذیرش تحصیلی از دانشگاههای این کشور اقدام می کنند. خوشبختانه کشور کانادا از نظر پذیرش دانشجویان ایرانی در وضعیت مناسبی قرار دارد. این امر باعث شده است که همواره تقاضا برای مهاجرت تحصیلی به کانادا وجود داشته باشد. اگر می خواهید که با فرایند انجام این کار آشنا شوید، میتوانید به مطالعه ادامه این مقاله بپردازید.

مهاجرت تحصیلی به کانادا

 در اینجا به بررسی مهاجرت تحصیلی به کانادا به صورت کامل و جامع پرداخته ایم. برای دریافت پذیرش تحصیلی از این کشور، لازم است تا مراحل زیر را به ترتیب پیگیری نمایید.

  • یک مدرسه ارائه دهنده خدمات آموزشی به متقاضیان بین‌المللی را پیدا کنید‌. در مرحله اول شما باید مدرسه و یا دانشگاهی که خدمات آموزشی به متقاضیان غیر کانادایی ارائه می‌دهد را پیدا نمایید. در ادامه باید درخواست خود را جهت اخذ پذیرش تحصیلی از آن موسسه آموزشی ارسال نمایید.
  • تامین بودجه و مشخص نمودن نحوه پرداخت هزینه تحصیل در کانادا. در اینجا شما باید بتوانید هزینه های مربوط به تحصیل و اقامت در کانادا را برآورد نموده و مدارک لازم در جهت تأمین آن را از طریق مراجع بانکی پیگیری نمایید.
  • برای یک مدرسه یا دانشگاه درخواست دهید. پس از اینکه در مراحل قبلی بودجه خود را تخمین نموده و دانشگاه مورد نظر خود را پیدا کردید، باید درخواست پذیرش خود را به آن موسسه ارسال نمایید. توجه نمایید که ویزای تحصیلی کانادا منوط به دریافت پذیرش تحصیلی از یک موسسه آموزشی مورد تایید این کشور باشد.
  • اقدام برای ویزای تحصیلی. پس از اینکه از موسسه آموزشی مربوطه پذیرش گرفته، باید نسبت به دریافت اجازه تحصیل در کانادا و ویزای تحصیلی این کشور اقدام نمایید. مجوز تحصیل از طریق اداره مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا IRCC صادر می شود. پس از اینکه ویزای خود را دریافت کردید، این فرم را با خود به کانادا آورده و به افسر خدمات مرزی کانادا ارائه دهید. پس از آن مجوز تحصیلی برای شما صادر خواهد شده و شما امکان ادامه تحصیل در کشور کانادا را خواهید داشت.

 

تحصیل در کانادا ویزا 724

 

ویزا ۷۲۴ بهترین شرکت ارائه دهنده خدمات مهاجرت تحصیلی

در صورتی که تصمیم خود را جهت مهاجرت تحصیلی به کانادا گرفته اید، شما نیاز به طی نمودن مراحل بالا خواهید داشت. مسلماً پیگیری چنین پروسه هایی برای یک فرد جوان ۲۰ ساله می‌تواند مشکل باشد‌. به خصوص که اگر تجربه کافی را در بحث سفر به کشورهای خارجی نداشته باشید. برای رفع این مشکل شما می توانید از خدمات و کمک های شرکت های برتر فعال در حوزه ویزا و مهاجرت تحصیلی استفاده کنید.

گروه ویزا ۷۲۴ به عنوان یکی از برترین شرکت های فعال در حوزه دریافت ویزا و مهاجرت تحصیلی به کانادا است. این شرکت با بهره مندی از تیم مجرب کارشناسی مهاجرت، خدمات خود را با بالاترین سطح کیفیت ارائه می دهد. در صورتی که در روند درخواست ویزای تحصیلی کانادا با مشکلی مواجه شدید، وکلای حرفه ای ایرانی کانادایی گروه ویزا ۷۲۴ می‌توانند به حل مشکلات شما بپردازند. در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با کارشناسان ویزا ۷۲۴ از طریق وب سایت این شرکت در ارتباط باشید.