گردشگران زیادی هر ساله به کشور کانادا سفر می­کنند تا بتوانند دوستان و خانواده خود را ملاقات کنند یا زیبایی­های طبیعی کانادا را تجربه نمایند.  اکی تو برد، می­تواند با خدمات ویزای توریستی کانادا به شما کمک کند. باید این را اشاره کنیم که ویزای کانادا، برای یک دوره شش ماهه اعطا می­شود که به شکل یک­بار ورود یا چند بار ورود است. شما با این ویزا، حق کار و تجارت در این کشور را ندارید، اما می­توانید برای گردشگری و تفریح در کانادا سفر نمایید.

جزئیات ویزای بازدید از کانادا

این نوع از ویزای کانادا، یک درخواست روادید ساده است که به شما این امکان را می­دهد تا برای مدت حداکثر 6 ماه از کانادا بازدید کنید. ضمن آنکه، انواع ویزای کانادا، شامل ویزای یکبار و چندبار ورود می شود. با ویزای توریستی، اتباع خارجی می توانند فقط یک مرحله به این کشور وارد شوند.

اما دارندگان ویزای توریستی کانادا چندبار ورود، این امکان را دارند تا مدت زمانی که ویزای آنها دارای اعتبار است، هر چند مرحله که می خواهند، به کانادا سفر کنند. این در حالیست که برای تمامی متقاضیان، در حالت عادی، ویزای چندبار ورود صادر می شود، مگر اینکه شرایط خاصی وجود داشته باشد. این ویزای توریستی، به گردشگران اجازه می دهد تا به مدت شش ماه، طی چند بار، وارد خاک این کشور شوند.

نکات مهم در ویزا توریستی

اگر تصمیم دارید برای تفریح و گردش به کانادا سفر کرده و به صورت موقت در آن اقامت داشته باشید، بایستی برای ویزای توریستی کانادا اقدام نمایید. برای اینکار، ابتدا لازم است تا برای وقت سفارت کانادا اقدامات لازم را انجام دهید. توجه داشته باشید که این نوع از ویزا، فقط برای مقاصد تفریحی یا گردشگری قابل استفاده است.

توجه داشته باشید، شما نمی­توانید از این ویزا برای کار یا درخواست کار بهره ببرید. از طرفی، این امکان را دارید که فرزندان و همسر خود را همراه داشته باشید. اما اگر تمایل دارید برای تحصیل به این کشور سفر کنید، لازم است تا ویزای تحصیلی کانادا را درخواست نمایید.

الزامات واجد شرایط بودن دریافت ویزای توریستی

برای اخذ ویزای توریستی کانادا ، بایستی دارای شرایط ذیل باشید:

  • ارائه مدارک لازم، جهت اثبات داشتن بودجه کافی برای اقامت خود و خانواده نیاز است.
  • برنامه­ریزی برای شروع یک کار در این کشور را نداشته باشند.
  • باید بدون سابقه کیفری بوده و خود را ملزم به رعایت تمامی قوانین کشور بدانند.
  • کسانی که به نیت بازدید از اقوام یا دوستان خود به این کشور سفر می­کنند، باید دعوت­نامه داشته باشند.
  • این احتمال وجود دارد که از برخی از متقاضیان ویزا، اهداف و مقاصد ورودشان به کانادا خواسته شود.

شرایط ویزای شینگن   

اگر در کنار درخواست برای ویزای توریستی کانادا، می­خواهید شرایط ویزای شینگن را هم بررسی نمایید، باید راهنمایی­های لازم را از کارشناسان اکی تو برد دریافت نمایید. آنها به شما خواهند گفت که برای تعیین vfs وقت سفارت فرانسه و وقت سفارت ایتالیا ckgs، چه اقداماتی را باید انجام دهید و به چه مدارکی نیاز دارید. با کمک Oktoboard، سفری مطمئن خواهید داشت.