چرا خرید گوسفند زنده از اهمیت بالایی برخوردار است

این سوال برای خیلی از ما پیش آمده که چرا خرید گوسفند زنده از اهمیت بالایی برخوردار است.اغلب مردم ترجیح میدهند تا گوشت تازه خود را از فروشگاه ها تهیه کنند تا اینکه برای خرید گوسفند زنده اقدام کنند. البته راحت تر شدن مراحل خرید گوسفند زنده نیز در این تصمیم بی تاثیر نیست. چرا که امروزه دیگر نیاز نیست به صورت حضوری به مراکز خرید دام مراجعه کنید و انرژی و زمان زیادی را صرف انتخاب گوسفند زنده کنید. می توانید بدون هیچ دردسری دام مورد نظرتان را به صورت تلفنی و یا اینترنتی سفارش دهید و در کوتاه ترین زمان ممکن همراه با یک قصاب ماهر و مجرب، درب منزل خود تحویل بگیرید. با ما همراه باشید تا شما را با اهمیت خرید گوسفند زنده بیشتر آشنا کنیم.

همانطور که گفتیم، معمولا از خرید گوسفند زنده، نسبت به خرید گوشت از قصابی ها و یا فروشگاه ها استقبال بهتری می شود. چرا که به طور کلی، گزینه مقرون به صرفه تری است و از همه مهم تر می توان از سایر قسمت های بدن گوسفند مانند دل، جگر و قلوه آن نیز استفاده کرد. در حالیکه در خرید فروشگاهی، برای دل و جگر گوسفند نیز باید هزینه ای جداگانه پرداخت کرد. البته مقرون به صرفه بودن خرید گوسفند زنده، تنها یکی از مهم ترین مزایای آن است.

صرفه جویی در زمان با خرید اینترنتی دام زنده

در گذشته خرید گوسفند زنده باید زمان بیشتری صرف و حتما باید به مراکز فروش دام مراجعه میکردید.ولی امروزه با اینترنتی شدن تمامی امور میتوانید بصورت تلفنی یا اینترنتی دام خود را سفارش داده و همراه با ارسال رایگان و قصاب مجرب درب منزل تحویل بگیرید.

البته در چنین شرایطی توصیه می کنیم پیش از هر چیز، دررابطه با نژاد گوسفندان ایرانی و مهم ترین نکات خرید گوسفند زنده مطالعه داشته باشید. همچنین می توانید با کارشناسان لایو شیپ مشورت کنید تا نتیجه مطلوبی بگیرید.

مصرف گوشت ارگانیک و تازه

اگر جزو آن دسته از افراد هستید که به سلامت و رژیم غذایی خود اهمیت زیادی می دهند، بدون شک بهترین گزینه برای شما خرید گوشت ارگانیک و تازه است. به همین دلیل است که اکثر مردم، خرید گوسفند زنده را ترجیح می دهند تا بتوانند گوشت آن را تازه مصرف کنند. از همه مهم تر شما با انتخاب و خرید گوسفند زنده می توانید از سلامت و بهداشت دام و کیفیت گوشت آن اطمینان خاطر حاصل کنید.

نکاتی که در خرید گوسفند زنده باید به آن توجه کنید

یکی از مهم ترین نکاتی که باید به آن توجه کنید، نژاد گوسفند است.باید بدانید که کدام گوسفند برای خرید و تهیه گوشت و پرورار بندی مناسب هستند. چرا که برخی از نژادها مانند نژاد گوسفندان افشاری به دلیل وزن گیری بالا و تولید گوشت مناسبی که دارند، گزینه ای عالی برای پرواربندی هستند. برای انتخاب نژاد گوسفند مناسب، می توانید با کارشناسان لایو شیپ تماس بگیرید تا شما را به خوبی راهنمایی کنند.

چرا خرید گوسفند زنده از اهمیت بالایی برخوردار است

مراکزی را برای خرید دام زنده انتخاب کنید که زیر نظر اتحادیه دام و وزارت بهداشت فعالیت کنند چون همانطور که گفتیم سلامت گوسفند زنده و مصرف گوشت آن، رابطه مستقیم با سلامت بدن مصرف کننده دارد. بنابراین بهداشت محل نگهداری و وضعیت سلامت دام از اهمیت زیادی برخوردار است.

فروش دام زنده

انواع مختلفی از دام زنده به صورت شبانه روز در سراسر نقاط دنیا و کشور ما ایران عرضه می شوند. دام زنده یکی از اصلی ترین نیاز های انسان به مواد غذایی یعنی گوشت قرمز را تامین می کند به همین دلیل خرید و فروش زیادی در این زمینه صورت می گیرد. آگهی هایی مانند فروش دام زنده، و قیمت دام زنده ، برخی از آگهی هایی هستند که اهمیت این موضوع را به خوبی می توانند به اثبات برسانند.

این روزها در بسیاری از نقاط دنیا همچنین کشور ما ایران، دام زنده یکی از حیواناتی است که خرید و فروش آن در صدر خرید و فروش حیوانات زنده دنیا قرار دارد. به خصوص در کشور های اسلامی مانند ایران،دام زنده که از حیوانات حلال گوشت محسوب می شود، برای تامین گوشت مورد نیاز خانوار بیش تر اهمیت دارد.

مرکز فروش گوسفند زنده پیام علاوه بر پرورش گوسفند زنده و فروش حضوری، اقدام به راه اندازی سایت نیز کرده است تا مشتریان بدون اتلاف وقت بتوانند خرید آسانی داشته باشند. در این سایت قابلیت‌های زیادی اعم از: انتخاب ویژگی گوسفندان، نحوه خرید، پشتیبانی به موقع برای مشتریان، ارسال رایگان دام به تهران و کرج، ارسال فرد ماهر جهت ذبح دام شما کاملاً رایگان و بدون هزینه، انواع گوسفند زنده با رنگ، نژاد و وزن‌های مختلف و.... را دارا است. مجموعه ما برای دام‌ها قیمت گوسفند ایده آل و مناسبی نیزدر نظر دارد. چون مرکز ما پرورش دهنده گوسفندان است و شما کاملاً بی واسطه خرید خواهید کرد.

گوسفند زنده پیام در بهترین شرایط و محیط پرواربندی می‌شود. برای مثال دما و رطوبت محیط کاملاً مناسب شرایط و احوالات دام است. آخور و غذاخوری گوسفندان ضدعفونی شده است. گوسفندان از بهترین خوراک و کنسانتره‌های موجود تغذیه می‌کنند.

نحوه ثبت سفارش در سایت

برای ثبت سفارش گوسفند زنده در مرکز لایو شیپ ابتدا باید گوسفند مورد نظر خود را در سایت انتخاب کنید.(از لحاظ نژاد، وزن، رنگ، قیمت). سپس اقدام به ثبت آدرس خود نمایید. همچنین باید شماره تماس خودتان را جهت هماهنگی برای ما ثبت کنید. با واریز مبلغ نهایی سفارش شما ثبت می‌شود و می‌توانید با خیال راحت منتظر ارسال محصول باشید.

مرکز فروش دام زنده لایو شیپ بصورت شبانه روزی در تمام مناطق تهران و کرج اماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد نژاد و قیمت دام زنده با ما در ارتباط باشید.

تلفن همراه در تمام مناطق :

  • 09122005029
  • 09127125345

تلفن ثابت:

  • 22507255
  • 22302030
  • 22522467