هتل نگین بجنورد، بزرگترین هتل خراسان شمالی است که در میدان امام رضا (ع) قرار دارد. این هتل سه ستاره، مجهز به انواع امکانات رفاهی است و هتلی مناسب برای پذیرایی از مسافران عزیز محسوب می شود. اگر دوست دارید با یکی از بهترین هتل های خراسان شمالی آشنا شوید، از شما دعوت می کنیم تا انتهای این نوشته با ما همراه باشید.

معرفی هتل نگین بجنورد

هتل نگین بجنورد، هتلی سه ستاره است که در سال 1385 و در میدان امام رضا ساخته شد. هتل نگین بجنورد، انواع امکانات و خدمات رفاهی را ارائه می دهد تا مسافران عزیز، اقامت راحت و آرامی را در این هتل تجربه کنند.

هتل نگین بجنورد، ساختمانی 5 طبقه است که 49 اتاق مختلف دارد. در این هتل، شما می توانید از میان انواع اتاق های یک تخته، دو تخته، سه تخته و چهار تخته، واحد اقامتی دلخواه خود را انتخاب کنید.

در تمام اتاق های هتل نگین بجنورد، امکانات رفاهی مختلف مانند تلویزیون، یخچال، حوله، دستمال کاغذی، مبلمان، سشوار، وسایل بهداشتی، کمد لباس، صندوق امانات، دمپایی، رخت آویز، شوفاژ، آباژور، اسپیلت، بالکن و مینی بار وجود دارد که مهمانان عزیز می توانند از تمام این امکانات در طول مدت اقامت خود استفاده کنند.

از جمله خدمات ارائه شده در هتل نگین بجنورد می توان به خدمات روم سرویس، خشکشویی، خدمات خانه داری و تاکسی سرویس اشاره کرد.

تالار عروسی، سالن کنفرانس، دستگاه خودپرداز و پارکینگ اختصاصی از دیگر امکانات هتل نگین بجنورد است که مهمانان عزیز می توانند از این بخشها استفاده کنند.

در محوطه هتل نگین بجنورد، مسیر دوچرخه سواری و مسیر پیاده روی را مشاهده خواهید کرد. وجود فضای سبز به همراه میز و صندلی از دیگر امکانات موجود در محوطه هتل نگین هستند.



موقعیت مکانی هتل نگین بجنورد

هتل نگین، در منطقه‌ای خوش آب و هوا قرار دارد و چشم انداز اتاق های هتل، رو به جنگل، کوه و خیابان است. هتل نگین بجنورد در بلوار معلم و میدان امام رضا ساخته شده است و موقعیت مکانی خوبی دارد.

 از هتل نگین بجنورد می توان به راحتی به مرکز شهر رفت. هتل نگین بجنورد به مراکز خرید و رستوران های معروف شهر نیز نزدیک است. همچنین می توانید با ماشین، خیلی سریع به مکانهای تاریخی و دیدنی بجنورد بروید و جاذبه های بجنورد را مشاهده کنید. لازم است بدانید که هتل نگین، در خارج از محدوده طرح ترافیک بجنورد قرار دارد.

خوردن غذا و نوشیدنی در رستوران های هتل نگین بجنورد

در طول اقامت در هتل نگین بجنورد، شما می توانید برای خوردن غذا به رستوران سنتی و رستوران فست فود هتل بروید و غذای دلخواه خود را سفارش دهید. برای نوشیدن انواع نوشیدنی های سرد و گرم هم می توانید به کافی شاپ هتل نگین بجنورد بروید و نوشیدنی خود را در فضایی دنج و زیبا میل کنید.

تمام افراد با رزرو هتل نگین بجنورد، از بوفه صبحانه هتل بهره‌مند می شوند و می توانند روزشان را با خوردن غذاهای خوشمزه و مقوی آغاز کنند.

رزرو هتل نگین بجنورد از سامانه سفربازی

اگر قصد اقامت در خراسان شمالی را دارید و به دنبال هتلی شیک و تمیز در این منطقه هستید، می توانید برای رزرو هتل نگین بجنورد اقدام کرده و لذت حضور در این هتل سه ستاره را تجربه کنید.

قیمت مناسب، وجود پرسنل خوش برخورد، تنوع امکانات رفاهی، وجود اتاق های شیک، موقعیت مکانی عالی از جمله مزایای اقامت در هتل نگین بجنورد هستند.

برای رزرو هتل نگین بجنورد با قیمت مناسب، شما می توانید همین حالا به سامانه سفربازی مراجعه کرده و اتاق دلخواه خود را با بهترین قیمت در این هتل رزرو کنید.