یک سفر بسیار عالی و فوق‌العاده را تنها به سفر در هتل‌ های چهار ستاره می‌توانید تجربه کنید. مشهد یکی از شهرهای زیارتی و سیاحتی در کشور است که سالیانه افراد زیادی به این شهر سفر می‌کنند. با توجه به موقعیتی که مشهد دارد هتل ‌ها و هتل آپارتمان‌های زیادی در سطح این شهر ساخته شده‌اند. بد نیست بدانید که هتل‌ های چهار ستاره به حد هتل ‌های پنج ستاره دارای امکانات رفاهی است. به همین منظور اگر هزینه یک هتل پنج ستاره برایتان به صرفه نیست می‌توانید یک هتل چهار ستاره مانند هتل لیان مشهد را جایگزین کنید. اختلاف قیمت‌های بین این نوع از هتل­ها کاملا محسوس و قابل توجه است.

هتل های محبوب در مشهد

زائران زیادی موقعیت هتل در مشهد برایشان حائز اهمیت است. آنها دوست دارند در یک هتل تمیز و با کیفیت مناسب اقامت داشته باشند. اگر شما هم جزء افرادی هستید که برایتان راحتی و کیفیت هتل مهم است با ادامه این مقاله همراه ما باشید.

بهترین مزیت یک هتل چهار ستاره مانند هتل لیان این است که در عین فراهم کردن یک محیط ایده‌آل و آرام برای شما مقرون به صرفه‌تر نیز است. در ادامه این مقاله قصد داریم شما را با محبوب ‌ترین هتل‌های چهار ستاره این شهر آشنا کنیم.

هتل لیان مشهد

هتل لیان مشهد جزء هتل‌های چهار ستاره است که به تازگی در سال 1400 در این شهر زیارتی و سیاحتی ساخته شده و میزبان زائران بسیار زیادی است. دسترسی هتل لیان به حرم امام رضا (ع) بسیار آسان بوده و زائران در طول مدت اقامت در هر ساعتی از روز که دوست داشته باشند می‌توانند برای زیارت به حرم بروند.

این هتل دارای شش طبقه و 126 باب اتاق و سوئیت است. پرسنل مجرب و آموزش دیده که در این هتل در حال فعالیت هستند از مهمان‌ها و زائران با مهربانی تمام میزبانی می‌کنند که همین امر موجب محبوبیت این هتل در همین بازه یک ساله شده است. کیفیت غذا، تمیزی اتاق‌ها و همچنین خدمات رفاهی فوق‌العاده از دیگر ویژگی‌های منحصر به فرد هتل لیان مشهد است.

هتل ایران زمین

هتل ایران زمین نیز یکی دیگر از هتل‌ های چهار ستاره محبوب در سطح مشهد است. این هتل در خیابان امام رضا واقع شده و تا حرم امام رضا تنها پنج دقیقه فاصله دارد. شما با یک پیاده‌روی ساده می‌توانید به این حرم دسترسی داشته باشید.

این هتل به نسبت سایر هتل‌ های چهار ستاره نوساز بوده و در بهمن سال 1393 بازگشایی شده است. هتل ایران زمین دارای شش طبقه است که در مجموع 90 باب اتاق را در خود جای داده است. اگر شما هم به دنبال یک هتل چهار ستاره مقرون به صرفه در مشهد هستید، می­توان گفت، هتل ایران زمین نیز در کنار هتل لیان مشهد انتخاب مناسبی برای شماست.

اقامت در هتل های 4 ستاره مشهد را تجربه کنید

هتل سی نور

در انتهای بازار رضا، می­توان هتل سی نور را مشاهده کرد. جالب است بدانید که این هتل چهار ستاره نه تنها در بین هتل‌های چهار ستاره کیفیت مناسبی دارد بلکه از قیمت بی‌نظیری نیز برخوردار است. هتل سی نور یکی از بهترین و مجهزترین هتل‌ های مشهد است و به نسبت سایر هتل‌های هم رده خود، نوساز بوده و در سال 1393 افتتاح شده است.

این هتل 22 طبقه و شامل 300 واحد است. این هتل مانند سایر هتل‌ های چهار ستاره مانند هتل لیان مشهد، دارای امکانات بسیار زیادی است که برخی از آنها عبارتند از:

  • مراکز تجاری و اداری موجود در ساختمان هتل
  • رستوران‌هایی متنوع در طبقات ۱۶ و ۱۷ هتل با چشم‌انداز شهر
  • کلوپ ورزشی و امکانات مربوط به سونا و جکوزی
  • کافی‌شاپ ۲۴ و سالن آمفی تاتر و همایش
  • مجموعه آبی هتل سی نور در حال حاضر در دست احداث است. پس از تکمیل شدن احتمالا فعلا بخش آقایان راه‌اندازی شود.

هتل فردوس مشهد

از دیگر هتل‌ های چهار ستاره محبوب مانند هتل لیان مشهد، هتل فردوسی است. این هتل چهار ستاره بسیار شیک و مدرن است. در عین خدمات رفاهی بی‌نظیر این هتل به زیبایی‌های داخلیش نیز اهمیت داده است.

آکواریوم بزرگی که در این هتل وجود دارد، زیبایی و جذابیت آن را دو برابر کرده است. تنوع غذایی بالا و همچنین وجود غذاهای ایرانی و فرنگی با کیفیت از دیگر امکانات بی‌نظیر این هتل است. شما برای گذراندن لحظات ناب خود می‌توانید در کافی شاپ هتل فردوسی چند ساعتی را بنشینید و یک نوشیدنی جذاب نوش جان کنید.

اگر هتل لیان مشهد را برای اقامت بررسی می  کنید، خوب است که خدمات این هتل را نیز مطالعه کنید. امکانات رفاهی هتل فردوسی به شرح زیر است:

  • امکانات بازی کودکان، روم سرویس 24 ساعته
  • پارکینگ
  • سالن بدنسازی
  • نزدیکی به مراکز خرید مشهد از جمله امکانات این هتل 4 ستاره است.

نرخ هتل فردوسی نسبت خدماتی که ارائه می‌کند به نسبت مقرون به صرفه است. برای رزرو در این هتل شما کافیست چند روزی قبل از سفر به مشهد اقدامات لازم را انجام دهید. هتل فردوسی یکی از هتل‌ های چهار ستاره به نسبت قدیمی در شهر مشهد است.

هتل آبان مشهد

در کنار هتل لیان مشهد، هتل آبان یکی دیگر هتل‌های چهار ستاره این شهر است که در مکانی آرام و به دور از هیاهو قرار گرفته است. رستوران باز با آلاچیق‌های زیبا، اتاق ماساژ با کارمندان مجرب، سونا خشک و بخار، جکوزی، نزدیکی به ایستگاه‌های حمل و نقل‌ عمومی، ترانسفر به حرم، نزدیک بودن به جاهای دیدنی مشهود و غیره از دیگر خدمات این هتل است.

برای رزرو هتل آبان شما می‌توانید از طریق وبسایت‌های آنلاین و همچنین آژانس‌های مسافربری استفاده کنید. اگر شما هم به دنبال یک هتل با خدمات رفاهی به نسبت عالی هستید، هتل آبان مشهد گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.

اقامت در هتل های 4 ستاره مشهد را تجربه کنید

هتل الماس نوین مشهد

در کنار هتل لیان مشهد از دیگر هتل‌ های چهار ستاره این شهر، هتل الماس نوین است. این هتل به نسبت سایر هتل‌های چهار ستاره خدمات رفاهی عالی در اختیار زائران قرار می‌دهد. معماری این هتل موجب شده تا همه آن را به عنوان یک هتل چهار ستاره بسیار لوکس بشناسند.

برخی از اتاق‌ها و سوئیت‌های این هتل چشم‌اندازی رو به حرم دارند. از جمله خدمات این هتل عبارتند از:

  • پارکینگ اختصاصی
  • رستوران با چشم انداز حرم
  • ترانسفر از فرودگاه
  • فروشگاه‌های متعدد و غیره...

از هتل الماس نوین مشهد تا حرم فاصله کمی وجود دارد.

رزرو متنوع ترین هتل های 4 ستاره مشهد در فلای تودی

در این مطلب سعی بر آن داشتیم که شما را با هتل‌ های چهار ستاره مشهد آشنا کنیم. هتل لیان مشهد یکی از بهترین هتل‌های چهار ستاره مشهد محسوب می‌شود که شما می‌توانید از خدمات رفاهی این هتل بهره ببرید. برای رزرو متنوع ترین هتل های مشهد کافی است وارد سایت فلای تودی شوید. وبسایت فلای تودی به عنوان یکی از معتبرترین سایت‌های رزرواسیون هتل در ایران، امکان رزرو انواع هتل های مشهد از لوکس تا اقتصادی را فراهم کرده است. شما با ورود به این سایت، می‌توانید لیست هتل‌ های مشد را مشاهده و با مقایسه قیمت‌ها و امکانات، بهترین انتخاب را انجام دهید. فلای تودی ارزانترین مرجع رزرو بلیط هواپیما و رزرو هتل با پشتیبانی 24 ساعته بهترین خدمات سفر را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.