در شرایط تورمی ایران که ما در آن زندگی می‌کنیم همچنین با افزایش قیمت دلار و کاهش ارزش ریال آموزش صحیح، مثل خوردن غذا ضروری است. یکی از راه‌های مقابله با تورم داشتن درآمد دلاری بوده همچنین سرمایه‌گذاری روی دارایی‌هایی که پتانسیل افزایش قیمت زیادی دارند مثل خرید زمین طلا و سهام؛ بنابراین یادگیری مفاهیم و نحوه کسب درآمد دلاری از فارکس جز موارد اجتناب ناپذیر زندگی ما ایرانیان است

آموزش فارکس در مشهد با همیار کریپتو  باکیفیت‌ترین مباحث آموزشی و خدمات پشتیبانی برای افرادی که قصد یادگیری مفاهیم به ‌صورت حضوری را دارند توسط بهترین مؤسسه فعال در زمینه بازارهای مالی؛ یعنی مجموعه همیار کریپتو برگزار می‌شود.

فارکس چیست؟

کلمه فارکس به انگلیسی FOREX مخفف واژه Foreign Exchange است. فرض کنید شما به یک صرافی می‌روید و در قبال یک ارزی ارز دیگر را معامله می‌کنید. در فارکس ارزهای مهم جهان درازای یکدیگر معامله می‌شوند. بازار فارکس یکی از بزرگترین بازارهای مالی در جهان است که بسیاری از تاجران موفق در آن فعالیت دارند و روزانه معاملات عظیمی در آن انجام می شود.

ویژگی های بازار فارکس

1. استفاده از اهرم: یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های بازار فارکس، استفاده از اهرم یا لوریج (Leverage) هست. به کمک این ویژگی قادر خواهید بود با سرمایه‌ای اندک در معاملات بزرگی سهیم شده که می‌تواند سود کسب‌شده را به میزان چشم‌گیری افزایش دهد. البته توجه داشته باشید که این امر می‌تواند افزایش ریسک معاملاتی را نیز در پی داشته باشد.

۲. فعالیت ۲۴ ساعته: بازار فارکس ازآنجاکه بازاری جهانی هست لذا به‌صورت ۲۴ ساعته در دسترس بوده و این امکان را فراهم می‌کند تا در هر نقطه از دنیا که باشید بتوانید در زمان موردنظر به بازار متصل شده و معاملات خود را انجام دهید.

۳. معاملات دوسویه: روند انجام معاملات در این بازار دوسویه است. به‌عبارت‌دیگر می‌توان از رشد و یا ریزش بازار کسب سود نمود.

آموزش فارکس در مشهد با همیار کریپتو

 فرصت های بازار فارکس

  • نقدینگی بالا
  • کسب درآمد دلاری
  • پشتیبانی از تمامی ارزهای خارجی
  • بالا بودن حجم معاملات روزانه همین ویژگی باعث شده فارکس بزرگ‌ترین بازارمالی شود.
  • دوطرفه بودن بازار و امکان کسب سود در حالت صعودی و نزولی
  • بازار فارکس 24 ساعته فعال است و می‌توان از دوشنبه تا جمعه در آن معامله انجام داد.
  • حالت آزمایشی خریدوفروش به نام دمو که در این قسمت سرمایه‌گذاران می‌توانند به‌صورت رایگان معامله کنند.
  • عدم کنترل توسط نهادی خاص، با توجه به بالا بودن حجم معاملات امکان کنترل وجود ندارد.
  • محدودیتی برای انتخاب جفت ارزها وجود ندارد و شما می‌توانید صدها جفت ارز را معامله کنید.

آموزش فارکس در مشهد با همیار کریپتو

آموزش فارکس در مشهد با طرح حرفه ی شو همیار کریپتو

بازار  فارکس بزرگ‌ترین بازار مالی ۲۴ ساعته دنیاست و به دلیل حجم معاملات بالایی که دارد در هر لحظه می‌توانید وارد معامله شده یا از آن خارج شوید. قابل‌ذکر است درآمد شما از بازار فارکس به‌صورت دلاری بوده و واریز و برداشتِ راحت و امنی دارد. آموزش فارکس در مشهد همیار کریپتو که به‌صورت حضوری و غیرحضوری برگزار می‌شود صددرصد کاربردی است و امکان کسب درآمد دلاری را برای شما فراهم می‌کند.

شما درآموزش فارکس همیار کریپتو با کل بازار فارکس همانند سایت‌های مهم، تحلیل جفت‌ارزها، کامودیتی‌ها مانند طلا و نفت و شاخص‌های بورسی آشنا می‌شوید و در پایان دوره می‌توانید باتوجه ‌به ریسک‌پذیری خود هر یک از نمادهای فارکس را برای تحلیل و معامله انتخاب کنید. مباحث آموزشی بازار فارکس صفر تا صد بوده و نیازی به دوره آموزشی دیگری نخواهید داشت.

آموزش فارکس  در مشهد همیار کریپتو نیز همانند آموزش ارز دیجیتال دارای مزایای بیان شده در ابتدای صفحه است

چرا باید در تدریس خصوصی فارکس همیار کریپتو شرکت کنم؟

ادعای ما آن است که تخصصی‌ترین محتوا در تدریس خصوصی فارکس را داریم، چراکه قبل از شروع آموزش، جلسه‌ی مشاوره‌ای توسط استاد برگزار می‌شود و طبق نتایج گفت‌وگوها و داده‌های دانشجو، بر اساس شرایط ایشان، مباحث شخصی‌سازی خواهد شد. این شخصی‌سازی محتوا بر اساس اطلاعات موردنیاز دانشجو، برترین مزیت تدریس خصوصی فارکس همیار کریپتو است.

نهایتاً بعضی از افراد فقط به ۱ یا ۲ جلسه آموزش خصوصی نیاز دارند تا سؤالات و گره‌های ذهنی‌شان را بپرسند. ما امکان اینکه را هم برای رفاه حال شما فراهم ساختیم.

در علاوه بر آموزش خصوصی در طی جلسات ویدئوهای آموزشی تکمیلی هر بخش برای شما فرستاده می‌شود.

لازم به ذکر است در تدریس خصوصی فارکس شما پشتیبان استادی به‌صورت شخصی دارید، یعنی استاد مستقیما بعد جلسه نیز با شما در ارتباط خواهد بود.و اگر آموزش فارکس در مشهد را به حضوری می خواهید این امکان فراهم است.

آموزش فارکس در مشهد با همیار کریپتو

چرا آموزش خصوصی فارکس بهتر از کلاس عمومی است؟

هرکسی که وارد بازار مالی مخصوصاً بازاری مانند وارد می‌شود هدف کسب سود دلاری دارد و قصد دارد به‌صورت حرفه‌ای بتواند تحلیل و درنهایت معامله سودآور داشته باشد؛ بنابراین بزرگ‌ترین دغدغه هر شخص در ابتدای کار آن است که اولین قدم را به شکلی اصولی بردارد؛ یعنی یک آموزش درست کامل و آپدیت را ببیند.

طی تجربه‌هایی که در طی سال‌های گذشته تیم همیار کریپتو به دست آورده است
همیشه افراد بهترین نتیجه را از جلسات خصوصی گرفتند چرا که محتوا جلسات شخصی‌سازی‌شده و کاملاً متناسب با سطح دانشجو ارائه می‌شود.

در کلاس‌های آموزش فارکس در مشهد سطح هر دانشجو متفاوت است و ممکن است محتوا یک جلسه برای دانشجو اول سنگین باشد چرا که اولین بار است با مفاهیم جدید آشنا می‌شود؛ اما همین مفاهیم برای دانشجویی دیگر کسل‌کننده باشد؛ چراکه قبلاً آموزش‌دیده است …

یا آنکه شخصی به‌خاطر قضاوت‌شدن توسط دیگران نتواند سؤالاتش را در کلاس مطرح کند و بدون آنکه مطالب تدریس شده را بیاموزد جلسات را پشت‌سرهم طی کند.

یکی دیگر از دلایل برتری کلاس خصوصی فارکس نسبت به روش‌های دیگر آموزشی آن است زمان هر جلسه کاملاً مطابق با زمان‌بندی دانشجو قابل تغییر است.

چرا آموزش خصوصی فارکس بهتر از دوره آفلاین است؟

قطعاً تا الآن برایتان پیش‌آمده که یک ویدئو آموزشی را پلی کرده‌اید؛ اما یک‌لحظه به خودتان آمده‌اید و دیده‌اید که ۲۰ دقیقه از زمان آموزش گذشته؛ ولی شما هیچ توجهی به محتوا نداشته‌اید یا آنکه چندین بار یک بخش خاص را پلی کرده‌اید؛ اما بازهم متوجه مفهوم و منظور استاد نشده‌اید. در آموزش خصوصی هیچ‌گاه چنین اتفاقی نمی‌افتد؛ چراکه استاد در کنار شماست و اجازه نمی‌دهد حواس شما پرت شود یا اگر یک قسمت را مشکل داشته باشید استاد چندین بار با روش و مثال‌های مختلف برایتان توضیح خواهد داد تا سؤالتان کاملاً رفع شود.اگر می خواهید آموزش فارکس در مشهد به صورت و حضوری و خصوصی ببنید این امکان در همیار کریپتو فراهم شده.

آموزش فارکس در مشهد با همیار کریپتو

 ارز دیجیتال چیست؟

در واقع به جای عبارت “ارز دیجیتال” باید “ارز رمزنگاری شده” استفاده بشه و این عبارت برگردانده شده از واژه انگلیسی cryptocurrency هست اما خب چون ارز دیجیتال مرسوم‌تر شده ما هم از این عبارت استفاده می‌کنیم.

ارزهای دیجیتال از فناوری غیرمتمرکز استفاده می‌کنند و این امکان را می‌دهد که پرداخت امن و ذخیره پول را بدون نیاز به سازمان‌های واسطه انجام داد. برخی از ارزهای دیجیتال طی فرایندی به نام استخراج یا ماین کردن تولید می‌شوند. اکثر ارزهای دیجیتال روی پایگاه داده به نام بلاک چین توزیع‌شده‌اند و بر روی همین پایگاه اجرا می‌شوند.

چرا باید در ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کنیم؟

بازارهای مالی مخصوصاً بازار ارز دیجیتال در عین جذابیت منحصر به فردی که دارند، برای اشخاص تازه‌کار و بدون اطلاع از علم سرمایه‌گذاری، بسیار پرریسک  وبه نوعی سم است و امکان ازبین‌رفتن دارایی این افراد در این حالت بسیار بالا است. اگر تمایل دارید یک معامله‌گر یا سرمایه‌گذار در بازار ارزهای دیجیتال شوید، حتماً باید قبل از شروع هر کاری آموزش‌های لازم را ببینید.مثله رانندگی کردن

مجموعه همیار کریپتو به‌عنوان بهترین آموزشگاه آموزش ارز دیجیتال در مشهد را به شما معرفی می‌کنیم. این مجموعه آموزشی در مسیر یادگیری علم بازارهای مالی تا آخرین مرحله، یعنی کسب درآمد از این علم همراه بنابراین اگر ساکن مشهد هستید و تمایل به شرکت در یک کلاس حضوری آموزش ارز دیجیتال در مشهد را دارید یا در شهر دیگری سکونت دارید و می‌خواهید از خدمات آنلاین استفاده کنید؛ دوره ارز دیجیتال مشهد همیار کریپتو برای شما طراحی شده است.

آموزش فارکس در مشهد با همیار کریپتو

بهترین آموزش ارز دیجیتال در مشهد کجاست؟

همیار کریپتو تمامی پارامترهایی که بهترین آموزشگاه بازارهای مالی باید داشته باشد را دارد، چراکه؛

۱- کلاس‌های آموزش ارز دیجیتال در مشهد در طرح حرفه ی شو همیار کریپتو به‌صورت VIP برگزار شده و پرسش‌وپاسخ محور است.

۲- ساعت برگزاری کلاس‌ها فقط ۲ ساعت است.

همه می‌دانیم وقتی که ساعت آموزش طولانی شود، کیفیت یادگیری کاهش می‌یابد به همین دلیل همیار کریپتو جلسات آموزشی ارز دیجیتال در مشهد را دوساعته برگزار می‌کند؛ چراکه ساعت‌های طولانی در دوره‌ها باعث خستگی دانشجو می‌شود یا حجم مطلب بالا باعث می‌شود مطالب نهفته نشود.

۳- همیار کریپتو کامل‌ترین سرفصل آموزشی در بازارهای مالی را دارد.

شما پس از گذراندن دوره آموزش ارز دیجیتال در مشهد یا دیگر دورها تمامی اطلاعات پایه تا پیشرفته برای ترید یا سرمایه‌گذاری در بازارهای مالی را فراگرفته‌اید.

۴- دریافت ژورنال معاملاتی: دفترچه ژورنال معاملاتی هدیه می‌گیرید تا از ابتدا آموزش ببینید در معاملاتتان منظم باشید و با ژورنال نویسی به نقاط ضعف و قدرتتان پی ببرید.

۵- جلسات کوچینگ گروهی رایگان: پس از تمام شدن دوره می‌توانید به‌صورت ‌رایگان در جلسات کوچینگ گروهی شرکت کنید تا همچنان در محیط باشید و سؤالاتتان را بپرسید.

۶- آپدیت رایگان دوره آموزشی: تمامی آپدیت‌ها مادام‌العمر به‌صورت رایگان در اختیارتان قرار می‌گیرد.

۷- پرداخت قسطی: امکان پرداخت قسطی برای علاقه‌مندان به آموزش ارز دیجیتال و آموزش فارکس وجود دارد.

۸- تضمین کیفیت: همیار کریپتو از کیفیت مباحث آموزشی خود مطمئن است؛ بنابراین امکان بازگشت ۱۰۰ درصدی وجه تا پایان جلسه اول وجود دارد.

چرا تدریس خصوصی ارز دیجیتال

آموزش دیدن ارز دیجیتال آن هم به‌صورت خصوصی مزایای زیادی دارد. اولین مزیت زمان برگزاری بسیار انعطاف‌پذیر است شما وقتی در کلاس عمومی ثبت‌نام می‌کنید ممکن است به خاطر اتفاقاتی که به‌صورت ناگهانی رخ می‌دهد تعدادی از جلسات آموزشی را از دست بدهید اما زمان‌های برگزاری جلسات در تدریس خصوصی ارز دیجیتال کاملاً بر اساس زمان شما تغییر خواهد کرد و انعطاف‌پذیر است.

مزیت دوم آن است که در جلسات خصوصی زمان کافی برای پاسخ‌گویی به‌تمامی سؤالات شما وجود دارد از طرفی افرادی هستند که برایشان پرسیدن سؤال در جمع دشوار است. این مشکل در جلسات خصوصی وجود ندارد.

چرا باید در تدریس خصوصی ارز دیجیتال همیار کریپتو شرکت کنم؟

ادعای ما آن است که تخصصی‌ترین محتوا در تدریس خصوصی ارز دیجیتال را داریم، چراکه قبل از شروع آموزش، جلسه‌ی مشاوره‌ای توسط استاد برگزار می‌شود و طبق نتایج گفت‌وگوها و داده‌های دانشجو، بر اساس شرایط ایشان، دوره شخصی‌سازی خواهد شد. این شخصی‌سازی محتوا بر اساس اطلاعات موردنیاز دانشجو، برترین مزیت تدریس خصوصی ارز دیجیتال همیار کریپتو است.

نهایتاً بعضی از افراد فقط به 1 یا 2 جلسه آموزش خصوصی نیاز دارند تا سؤالات و گره‌های ذهنی‌شان را بپرسند. ما امکان اینکه را هم برای رفاه حال شما فراهم ساختیم.

تدریس خصوصی ارز دیجیتال برای چه کسی مناسب نیست؟

1- افرادی که معتقدند ارز دیجیتال کلاهبرداری بیش نیست.

2- افرادی که علاقه‌مند به درآمد آنلاین و دلاری نیستند.

3- افرادی که کسب‌وکار سنتی را ترجیح می‌دهند.

4- افرادی که درامد کافی دارند و تأمین بودن آینده‌شان مطمئن‌اند.

آموزش فارکس در مشهد با همیار کریپتو

بهترین کانال سیگنال ارز دیجیتال

امروزه بازار ارزهای دیجیتال بسیار داغ و پرطرفدار شده و اکثر مردم به فکر خرید و فروش در این بازار هستند. اما همه افراد علم و تجربه کافی برای خرید و فروش یا وقت کافی برای تحلیل ندارند و باید از دانش و مهارت متخصصان این حوزه استفاده کنند. در حال حاضر گروه و کانا‌ل‌های تلگرامی بسیاری در این رابطه راه‌اندازی شده است. اما مجموعه همیار کریپتو بر پایه تجربه علمی و عملی ترید ارزهای دیجیتال بهترین کانال سیگنال ارز دیجیتال را با ویژگی‌های زیر برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم.

ویژگی‌های کانال سیگنال ارز دیجیتال‌

  • سیگنال‌های اسپات و فیوچرز اهداف روزانه یا حداکثر 48 ساعته دارند.
  • مدیریت سرمایه و حد ضرر در تمامی سیگنال‌ها رعایت می‌شود و شما نیز در معاملاتتان حتما باید رعایت کنید.
  • در صورتی که سیگنالی به اهداف اولیه رسید و شما از نقطه ورود جا ماندید تا سیگنال‌های بعدی حتما صبر کنید.
  • بعد از آن که قیمت به تارگت اول رسید، بهتر است معامله را ریسک فری کنید یعنی استاپ معامله را در نقطه ورود قرار دهید یا معامله را با سود ببندید
  • سعی کنید با ریسک پایین‌تری معامله‌ها را باز کنید و سیگنال‌هایی که اخطار ریسک می‌دهیم را با احتیاط ورود کنید.
  • از صرافی‌ bingx برای سیگنال ها در  معاملات استفاده کنید.اگر به صرافی بینگ ایکس آشنا نیستید به مقاله آموزش صرافی bingx در سایت همیار کریپتو سری بزنید

آموزش فارکس در مشهد با همیار کریپتو

برای کسب اطلاعات جامع راجع به دوره آموزش ارز دیجیتال، آموزش کسب درآمد از متاورس و آموزش فارکس به وب‌سایت همیار کریپتو

(https://www.hamyarcrypto.com) مراجعه کرده یا با شماره (۰۹۳۰۹۱۲۷۴۷۴) تماس بگیرید.

سودآورترین کانال سیگنال فارکس

تحلیل بازار فارکس به معنی بررسی نوسان‌های قیمت، اخبار مهم فاندامنتال و شرایط تأثیرگذار سیاسی بر بازار است. یک تحلیل‌گر حرفه‌ای و کارکُشته به شما می‌گوید در آینده نزدیک جهت حرکتی هر نماد چه سمت و سویی خواهد داشت سپس پس از بررسی نهایی بازار سیگنال ورود به بازار را در احتیار شما قرار می‌دهد.

کانال سیگنال فارکس همیار کریپتو با استفاده از تحلیل بهترین تحلیلگران، معامله‌گران و متخصصان این بازار، تمامی توانایی خود را جمع‌آوری کرده تا شما به کمک سیگنال‌های این کانال کسب سود و درآمد دلاری از بازار فارکس داشته باشید.

آموزش فارکس در مشهد با همیار کریپتو

مهم‌ترین اهداف کانال سیگنال فارکس

1- تمرکز در بازار فارکس یکی از مهم‌ترین عوامل موفقیت است؛ بنابراین در کانال سیگنال فارکس تمرکز روی جفت ارزهای اصلی و اُنس طلا خواهد بود.

2- هدف ما کیفیت است؛ بنابراین به‌جای آنکه تعداد سیگنال بالایی فرستاده شود، موقعیت‌های معاملاتی دست‌چین شده و سیگنال هایی که احتمال برد بالاتری دارند در کانال ارسال می‌شود.

3- در کانال سیگنال فارکس علاوه بر سیگنال معاملاتی، ویدئوهای آموزشی باکیفیت از مباحث مهم و تأثیرگذار در تحلیل ارائه خواهد شد.

4- قوانین مدیریت سرمایه در تمامی سیگنال ها رعایت می‌شود.

5- در مدیریت سرمایه، نسبت سود به ضرر تک تک موقعیت‌های معاملاتی بررسی شده، سپس در سیگنال آن موقعیت داده می‌شود؛ یعنی اصلاً حد سودهای کوچک برای بالابردن نرخ برد کانال سیگنال فارکس ارائه نمی‌دهیم. حد سود و زیان در تمامی سیگنال ها مدیریت می‌شوند.

6- سیگنال ها دقیقاً مطابق با ستاپ‌های معاملاتی آموزش داده شده در دوره آموزشی فارکس ارائه می‌شوند تا برای علاقه‌مندان به یادگیری نحوه تحلیل نیز تمرینی برای پیداکردن ستاپ باشد

آموزش فارکس در مشهد با همیار کریپتو

آموزش متاورس در همیار کریپتو

همیار کریپتو اولین برگزارکننده همایش‌های متاورس در ایران است. آقای محمدحسن زاده بنیان‌گذار همیار کریپتو در همایش قراردادهای هوشمند و متاورس از اهمیت یادگیری متاورس به دلیل گسترش متاورس و تسخیر آینده توسط متاورس صحبت کرد.

متاورس دنیایی است که دقیقاً مانند اینترنت که اکنون جز جدانشدنی زندگی ما شده است، در آینده‌ای نزدیک نحوه تعاملات انسان‌ها باهم را متحول خواهد کرد بدین ترتیب اگر می‌خواهید در آینده سهمی قابل‌توجه از متاورس داشته باشید. اکنون زمان اقدام است. دوره آموزش متاورس و کسب درآمد متاورس همیار کریپتو با به‌روزترین محتوای آموزشی و پشتیبانی مادام‌العمر در اختیار شما همراهان گرامی قرار گرفته است.

اگر در رابطه با متاورس سؤالاتی از قبیل؛

متاورس چیست؟ بهترین پروژه های متاورس کدام اند؟ آینده متاورس چگونه خواهد بود؟ چگونه از متاورس کسب درآمد داشته باشیم؟ یا چگونه در متاورس سرمایه گذاری کنیم؟

دارید حتماً سری به سایت همیار کریپتو بزنید.