اکانت گرامرلی چیست و نحوه استفاده از آن چگونه است؟ خرید اشتراک گرامرلی پرمیوم ارزان قیمت قانونی و فوری از فروشگاه اکانتی شاپ

آیا تا به حال نام گرامرلی را شنیده اید؟ با آن آشنا هستید؟ آیا می دانید گرامرلی چیست و استفاده از آن به چه شکلی است؟ گرامرلی را می توان افزونه ای رایگان به شمار آورد که متون شما را بررسی و اشتباهات و ایرادات نگارشی و یا تایپی را مشخص می کند. فرقی نمی کند متون شما در فیس بوک، Gmail و یا هر کجای اینترنت باشد.

گرامرلی پیشنهادات کاربردی برای تصحیح اشتباهات در اختیارتان قرار می دهد که ممکن است برای کاربران آموزنده هم باشد. از مشخصه های بارز افزونه گرامرلی این است که تنها به معرفی گزینه صحیح اکتفا نمی کند. به عبارتی گرامرلی علت اشتباهات شما را بازگو می کند تا دیگر مرتکب این اشتباه نشوید.

گرامرلی چیست؟

گرامرلی پلت فرمی است که بر اساس هوش مصنوعی طراحی شده است که کاربری آن در زبان انگلیسی است. شرکت گرامرلی برای توسعه این پلت فرم در سال 2009 تلاش بسیاری کرده است. بررسی و تشخیص سرقت ادبی، غلط گیری متون انگلیسی از لحاظ گرامری، تشخیص غلط های واژه ها و املایی متون و تشخیص منابع متن و یا مقاله از امکانات ارائه شده در گرامرلی است.

این افزونه با داشتن بیش از 450 نکته گرامری، قادر است نکاتی را که Microsoft Word تشخیص نمی دهد را نیز شناسایی کند. شما می توانید این پلت فرم را بر روی جستجوگرهای سافاری، موزیلا و کروم نصب کنید. علاوه بر این برای نصب گرامرلی بر روی برنامه آفیس و یا در ویندوز مشکلی نخواهید داشت.

گرامرلی و تقویت زبان انگلیسی

با گرامرلی می توانید غلط های املایی خود را تصحیح کنید و مهارت نوشتاری متون انگلیسی را در خود تقویت کنید. در ادامه از نظر نگارشی نیز متون انگلیسی شما بهبود خواهد یافت. در حقیقت می توان گرامرلی را به مانند معلمی در نظر گرفت که می تواند آموزش شما را به بهترین شکل ممکن بر عهده بگیرد. 

گرامرلی و دستیار ویرایش

از گرامرلی می توان به عنوان بهترین ابزار ویرایش متن های انگلیسی استفاده کرد. افرادی که سر و کارشان با متن های انگلیسی است از قبیل اساتید دانشگاه، محققان، دانشجویان رشته های مختلف و نویسندگان می توانند از این نرم افزار کاربردی نهایت استفاده را داشته باشند. برای این افراد اکانت رایگان گرامرلی پاسخگو نخواهد بود و باید برای تصحیح و ویرایش متن ها تخصصی خود نسخه پرمیوم این نرم افزار را خریداری نمایند. 

برای استفاده از خدمات اکانتی شاپ در این زمینه می توانید به آدرس وب سایت ما مراجعه نمایید.

نحوه بررسی متون

برای بررسی متون به چند روش می توانید اقدام کنید که در ادامه به برخی از آنها اشاره می کنیم:

  1. شما می توانید متن موردنظرتان را در وب سایت گرامرلی و در قسمت پنل کاربری خودتان آپلود نمایید. افزونه گرامرلی فورا تعداد اشتباهات متن را نمایش خواهد داد. در ضمن کفایت آنها را به صورت گرافیکی نیز نمایش داده و پیشنهاداتی برای اصلاح آنها ارائه خواهد داد. 

ذخیره متون از مزیت های استفاده از حساب کاربری است که می توانید در صورت نیاز دوباره از آنها استفاده کنید. در این روش می توانید گزارش هفتگی نیز از گرامرلی دریافت کنید که نشانگر چگونگی پیشرفت و عملکرد شما خواهد بود. 

  1. روش دیگر استفاده از گوگل ترنسلیت و مشاهده ترجمه متن است که می تواند به رفع اشکالات و بررسی متن کمک نماید.
  2. استفاده از نرم افزارهایی از قبیل آفیس یا ویندوز، روش پیشنهادی دیگری برای بررسی متون می باشد.
  3. اخیرا برای افزونه گرامرلی نسخه اندروید و آیفون نیز ارائه شده است. برای اطلاع از نحوه استفاده و کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص می توانید به راهنمای نسخه موبایل این افزونه مراجعه کنید.

اکانت گرامرلی پرمیوم

نحوه استفاده از گرامرلی

نحوه استفاده از گرامرلی زیاد سخت نیست. جهت استفاده از گرامرلی لازم است وارد وب سایت اصلی آن شوید. پس از ورود به سایت می توانید نرم افزار را دانلود نمایید. از دیگر قابلیت های گرامرلی می توان به امکان دانلود اولیه آن اشاره نمود. به این معنا که نخست می توانید نرم افزار را بدون پرداخت هیچ وجهی و به حالت رایگان تهیه کرده و پس از راه اندازی نرم افزار، خرید اکانت را از داخل آن انجام دهید. 

با نصب گرامرلی، نرم افزار از شما در مورد افزونه نرم افزاری که برای دانلود مدنظر دارید سوال خواهد کرد. در مرحله بعد از دانلود، نرم افزار آن را بر روی Word و یا کروم قرار می دهد. در مواقعی که گرامرلی فعال است، هر جمله ای که تایپ کنید نرم افزار آن را بررسی خواهد کرد.

مزایای استفاده از گرامرلی

نرم افزار گرامرلی پشتیبانی قوی ای دارد و با توجه به خدمات بسیاری که برای کاربران ارائه می دهد، مقرون به صرفه است. با توجه به بررسی های به دست آمده، بسیاری از کارشناسان به این نتیجه رسیده اند که گرامرلی هیچ ایرادی ندارد. به دلیل کارایی بسیار مناسبی که این نرم افزار دارد، آن را به یکی از ابزارهای ویرایشی پرکاربرد تبدیل نموده است. در ادامه به برخی از بارزترین مزایای این نرم افزار اشاره می کنیم:

  1. دقت گرامرلی بسیار بالا است.
  2. این نرم افزار متن را از جنبه های مختلف ویرایشی و نگارشی مورد بررسی قرار می دهد.
  3. نرم افزار گرامرلی می تواند ویندوز، مک و IOS را پشتیبانی کند.
  4. برای استفاده از گرامرلی هیچ گونه محدودیت مکانی و یا زمانی ندارید. به عبارتی امکان استفاده از آن در هر شرایطی وجود دارد. 

قابلیت ها و ویژگی های موجود در گرامرلی

  • اصلاح جملات از لحاظ ساختاری
  • بررسی متون از نظر سرقت ادبی و یا پلاجیاریسم
  • مقایسه متن موردنظر با متون وب سایت های دیگر
  • اصلاح اشتباهات املائی متن
  • پیشنهاد سبک های نوشتاری متفاوت
  • اختیاری بودن استفاده از پیشنهادات گرامرلی
  • قابلیت افزودن به نرم افزار Word
  • ارائه پیشنهادات مختلف برای اصلاح اشتباهات

اکانت پرمیوم گرامرلی چیست؟

همان طور که در بالا اشاره کردیم گرامرلی نیز مانند بیشتر نرم افزارهای دیگر دارای دو اکانت و نسخه می باشد که یکی رایگان و دیگری پولی است. کاربران با تهیه نسخه رایگان تنها می توانند از امکانات محدودی از نرم افزار استفاده کنند. در صورتی که ترجیح می دهید از تمامی امکانات گرامرلی استفاده کنید باید حساب یا اکانت پرمیوم آن را خریداری کنید. 

آیا تمام خدمات گرامرلی رایگان است؟

با دانلود و نصب گرامرلی می توانید به صورت رایگان متن های خود را بررسی کنید ولی لازم به ذکر است که به این شیوه فقط می توانید بخشی از اشتباهات نگارشی را ویرایش کنید. به عبارتی در گرامرلی رایگان تنها می توانید از بخش کوچکی از خدمات نرم افزار استفاده کنید. 

بیشتر قسمت های گرامرلی پولی هستند که برای استفاده از آنها لازم است اشتراک و یا اکانت پرمیوم گرامرلی را تهیه نمایید. اکانتی شاپ فروشگاهی اینترنتی است که می توانید برای خرید اکانت به وب سایت آن مراجعه کنید.

اکانت گرامرلی پرمیوم

چگونه می توان برای خرید اکانت گرامرلی اقدام کرد؟

خرید اکانت گرامرلی را می توانید از داخل خود افزونه گرامرلی نیز انجام دهید. البته روش پرداخت از داخل برنامه برای ایرانیان فعال نمی باشد و ایرانیان برای این کار باید از طریق وب سایت های واسطه مانند اکانتی شاپ اقدام نمایند. 

برای خرید اکانت گرامرلی و یا به عبارتی تهیه اشتراک پرمیوم گرامرلی می توانید به صورت ماهانه یا سه ماه و یا سالانه اقدام کنید.

امکانات ارائه شده در اکانت پرمیوم گرامرلی

  • ارائه گزارشی از میزان خوانایی متن
  • ارائه پیشنهاد به همراه استناد
  • بالغ بر 400 بررسی متن از لحاظ دستور زبان
  • ارائه دستیار نگارش با استفاده از هوش مصنوعی
  • بررسی متن از نظر سرقت ادبی

منبع اصلی این گزارش وب سایت اکانت پرمیوم اکانتی شاپ می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به این وب سایت مراجعه نمایید.