امروزه تکنولوژی به کمک دانشجویان آمده است تا با استفاده از نرم افزار‌های تبدیل ویس کلاس به متن تایپ شده، بتواند با تمرکز بیشتری به درس گوش دهند و دیگر مجبور به نوت برداری همزمان با تدریس استاد نشوند. علاوه بر این ، امکان ایجاد تغییراتی در جزوه تایپ شده برای دانشجو فراهم است و بدین منظور کافیست در نرم افزار ورد، جزوه تبدیل شده را باز و ویرایش کند. همچین با تبدیل ویس به متن ، امکان جستجو برای خواننده فراهم می‌ شود تا به راحتی مطلب مورد نظر خود را پیدا کند. شایان تاکید است که تایپ فایل‌های صوتی خصوصا برای دانشجویانی که تایپیست حرفه‌ای نیستند کاری بسیار سخت و زمان بری هست ، البته اینکار حتی برای افرادی که مهارت تایپ ده انگشتی را دارند هم تا حدودی زمان بر می باشد.

خوب راه حل چیه؟ راه حل کاربردی و لذت بخش استفاده از نرم افزارهای هوش مصنوعی برای پردازش و تبدیل صدا به به متن است که با سرعت باور نکردی ، ویس کلاس‌های رو به متن تبدیل می‌کند. مثلا ورژن سوم نرم افزار فارس‌آوا قادر است یک فایل یک ساعت را در عرض 5 دقیقه تبدیل به متن کند.

 تبدیل ویس استاد به متن

یکی از مزایای استفاده از فارس‌آوا، اعتبار اولیه رایگان آن است تا دانشجویان بتواند 1 ساعت از فایل تدریس اساتید خود را در وب سایت مربوطه بارگذاری کنند و از دقت سرویس تبدیل گفتار به نوشتار فارس‌آوا مطمئن شوند.

برای استفاده از نرم افزار تبدیل ویس به متن فارس‌آوا مراحل زیر را انجام دهید.

  • وارد پنل فارس‌آوا شوید.
  • اگر اولین بار است وارد سایت فارس‌آوا می‌شوید نیاز است تا یک حساب کاربری جدید بسازید.
  • از قسمت بارگذاری فایل، ویس ضبط شده کلاس خود را انتخاب کنید و سپس بر روی دکمه ارسال کلید کنید. و منتظر بمانید تا فایل آپلود شود متناسب با سرعت اینترنت و حجم فایل شما ممکن است این مرحله چند دقیقه طول بکشد.
  • از قسمت فایل‌ها می‌توانید جزوه تبدیل شده را دانلود کنید.

چگونه فایل ضبط شده کلاس درس را به متن تبدیل کنیم؟

هزینه تایپ از روی فایل صوتی کلاس درسی

هزینه تبدیل فایل کلاس درسی به کمک هوش مصنوعی با دقت قابل برای یک ساعت 24 هزار تومان است که با خرید اعتبار بیشتر تا حدود 14 تومان کاهش می یابد و این مبلغ حدود 5 درصد هزینه‌ای است که سایت‌های سفارش تایپ برای نوشتن دستی ویس کلاس‌ها دریافت می‌کند و کاملا مشخص است که استفاده از این نرم افزار علاوه بر سرعت و سهولت تبدیل ویس به متن توسط دانشجو، باعث صرفه جویی زیاد در هزینه های تهیه جزو می گردد.

چرا نرم افزار فارس‌آوا

این سامانه با تکیه بر دانش متخصصان هوش مصنوعی ایرانی و با بهره‌گیری از آخرین فناوری‌های روز دنیا براساس تکنیک‌های یادگیری‌ماشین توسعه داده شده و با جمع‌آوری بزرگ‌ترین دیتاست موجود در زبان فارسی و تمرکز ویژه بر روی این زبان، ضمن بهره‌مندی از تنوع گفتاری بسیار وسیع، موفق شده است تا در مقایسه با شرکت‌های پیشرو تکنولوژیکی بین المللی از جمله گوگل ضریب عملکرد بهتری ارائه دهد. از این رو با استفاده از محصول نرم‌افزاری هوشمند فارس‌آوا می‌توان فایل‌های صوتی را با دقت و کیفیت مطلوب و قابل قبول به متن تبدیل نمود.

ویدیو مقایسه نرم افزار تایپ صوتی فارس‌آوا و گوگل:

در صورت مشکل در پخش ویدیو، آن را از لینک زیر دریافت کنید

ویژگی‌های کلیدی نرم‌افزار فارس‌آوا

  • بهره‌گیری از آخرین تکنولوژی هوش مصنوعی در توسعه نرم‌افزار
  • بهره‌مندی از تکنولوژی یادگیری عمیق در تولید نرم‌افزار
  • غیر وابسته به گوینده
  • عملکرد قابل قبول در محیط‌های نویزی
  • تبدیل گفتار به متن با دقت بالا در زبان فارسی (هم‌سطح و بالاتر از گوگل)
  • قابلیت تبدیل گفتارها در دو حالت رسمی و محاوره‌ای
  • پشتیبانی از انواع فرمت‌های ویدیویی و صوتی
  • برخورداری از بزرگترین دایره واژگان در زبان فارسی
  • برخورداری از بیشترین ساعت آموزش انجین در زبان فارسی