شهر تبریز با تاریخ و فرهنگ غنی از آن دسته از مقاصدی است که هرکسی حداقل یک‌بار باید از آن دیدن کند. چراکه این شهر قدیمی، بناهای تاریخی فوق‌العاده زیبایی را در دل خود جای کرده است. تبریز به‌عنوان یکی از شهرهای مهم کشورمان سالانه میزبان تعداد قابل‌توجهی گردشگر می‌باشد. یکی از مهم‌ترین دغدغه مسافران در سفر به تبریز، انتخاب اقامتگاه است. البته جایی برای نگرانی وجود ندارد، چراکه در تبریز اقامتگاه‌های گوناگونی وجود دارد از هتل‌های معمولی ارزان گرفته تا هتل‌های 5 ستاره لوکس؛ اما اگر به دنبال هتلی درجه‌یک هستید، قطعاً هتل ائل گلی تبریز گزینه مناسبی برایتان خواهد بود.

معرفی هتل ائل گلی تبریز

هتل پارس ائل گلی تبریز که به هتل ائل گلی مشهور است، از معروف‌ترین هتل‌های 5 ستاره تبریز است. این هتل باسابقه درخشانی که دارد، در میان گردشگران بسیار محبوب واقع‌شده است.

هتل ائل گلی ازجمله هتل‎های نسبتاً قدیمی تبریز است که قدمت آن به سال 1380 برمی‌گردد. اکنون شاید با خود فکر کنید این هتل دارای امکانات قدیمی و فرسوده است. درصورتی‌که این تصور کاملاً اشتباه است، زیرا هتل ائل گلی در سال‌های اخیر به‌منظور ارتقا امکانات و نوسازی تجهیزات، مورد مرمت و بازسازی قرارگرفته است.

هنگامی‌که به هتل ائل گلی نزدیک می‌شوید، اولین چیزی که توجه شما را به خود جلب می‎کند، ساختمان مرتفع شیشه‌ای هتل است که شامل 17 طبقه و 180 واحد اقامتی می‌باشد.

هتل ائل گلی در یکی از مناطق خوش آب‌وهوای تبریز واقع‌شده است که با توجه به فاصله‌ای که از مرکز شهر دارد، دور از شلوغی و ترافیک است. پس اگر می‌خواهید در کمال آرامش، اقامت خاطره‌انگیزی را تجربه کنید با خیال راحت، هتل ائل گلی تبریز را رزرو کنید.

واحدهای اقامتی هتل ائل گلی

واحدهای اقامتی متنوع هتل ائل گلی باعث شده این هتل اقامتگاه مناسبی برای سفرهای انفرادی و دسته‌جمعی باشد. در ادامه به معرفی واحدهای اقامتی هتل ائل گلی خواهیم پرداخت.

اتاق یک‌تخته

اتاق‌های یک‌تخته هتل ائل گلی، ازجمله واحدهای اقامتی مقرون‌به‌صرفه است. این اتاق‌ها مناسب کسانی است که به‌صورت تک‌نفره به تبریز سفر کردند. واحدهای اقامتی یک‌تخته هتل ائل گلی، شامل یک اتاق 33 متری با یک تخت تک‌نفره و امکانات رفاهی کامل است.

اتاق دوتخته دبل

اتاق‌های دوتخته دبل با متراژ 37 مترمربع، از فضای وسیع‌تری برخوردار هستند. این اتاق‌ها دارای یک تخت دبل می‌باشد. البته امکان اضافه کردن تخت تاشو درازای پرداخت هزینه در این اتاق‌ها امکان‌پذیر است. از ویژگی‌های بسیار جذاب این اتاق‌ها می‌توان به چشم‌انداز رو به شهر یا کوه‌ها اشاره کرد.

اتاق دوتخته توئین

اتاق‌های دوتخته توئین همانند اتاق‌های دوتخته دبل هستند با این تفاوت که برای هر نفر یک تخت مجزا وجود دارد. این اتاق‌ها مانند سایر واحدهای اقامتی هتل از امکانات رفاهی بسیار عالی برخوردار هستند.

سوئیت‌ دوخوابه برای سه نفر

اگر به‌صورت گروهی قصد اقامت در هتل ائل گلی دارید، سوئیت‌های دوخوابه گزینه مناسبی برایتان خواهد بود. این سوئیت‌های دوخوابه با متراژ 140 مترمربع، وسیع‌ترین واحدهای اقامتی هتل ائل گلی می‌باشد. ظرفیت این اتاق‌ها سه نفر است اما قابلیت دو نفر اضافه نیز وجود دارد. توجه داشته باشید سرویس نفر اضافه، به‌صورت کاناپه تخت شو می‌باشد.

امکانات اتاق‌های هتل ائل گلی

اگر تابه‌حال تجربه اقامت در هتل ائل گلی تبریز را داشته باشید، می‌دانید داخل اتاق‌ها، تمام امکانات رفاهی فراهم‌شده است و مسافران کمبود هیچ‌چیزی را احساس نخواهند کرد؛ اما اگر تاکنون تجربه اقامت در اتاق‌های این هتل را نداشته‌اید، بهتر است بدانید این هتل هر آنچه مسافران برای اقامت راحت نیاز داشته باشند برای آن‌ها فراهم نموده است.

واحدهای اقامتی هتل ائل گلی از خدمات و امکاناتی همچون مبلمان، یخچال، تلویزیون، میز کار، کمد لباس، اینترنت پرسرعت، روم سرویس، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، تلفن، سرویس بهداشتی ایرانی یا فرنگی، لوازم بهداشتی و... برخوردار هستند.

یکی از بهترین ویژگی‌های واحدهای اقامتی در طبقات بالایی هتل ائل گلی، چشم‌انداز فوق‌العاده زیبا است. برخی از این واحدهای اقامتی به فضای سرسبز پارک مشرف هستند.

اگر در طول سفر اشیا یا مدارک ارزشمند همراه خود دارید، نگران نگهداری از آن نباشید، چراکه واحدهای اقامتی هتل ائل گلی دارای صندوق امانات است و امنیت وسایل ارزشمند شما را تضمین خواهند کرد.

یکی دیگر از خدمات هتل ائل گلی سرو صبحانه به‌صورت رایگان است. فرقی ندارد کدام اتاق‌ها را برای اقامت انتخاب کرده‌اید، درهرصورت با وعده صبحانه از شما پذیرایی خواهد شد.

امکانات اتاق های هتل ائل گلی 

امکانات عمومی هتل ائل گلی

امکاناتی که یک هتل در اختیار مهمانان قرار می‌دهد درواقع معیاری برای سنجش کیفیت هتل است. ازآنجایی‌که هتل ائل گلی، ازجمله هتل‌‌های 5 ستاره معروف تبریز است مسافران انتظار بالایی از امکانات این هتل خواهند داشت.

شک نکنید که این هتل با ارائه امکانات متنوع و باکیفیت انتظار مهمانان را برآورده خواهد کرد و همین امکانات عالی باعث شده هتل ائل گلی به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین هتل‌ های تبریز ، در میان مسافران بشمار می‌رود.

از بهترین امکانات عمومی هتل ائل گلی می‌توان به چندین رستوران عالی، کافی‌شاپ، کتابخانه، کافی‌نت، اتاق چمدان، آرایشگاه مردانه، آتلیه، خدمات پزشکی، خدمات خانه‌داری، اتاق سیگار، اتاق بازی، خشک‌شویی، پذیرش 24 ساعته، اینترنت، خدمات ویژه معلولین و... اشاره کرد.

مسافرانی که ترجیح می‌دهند با ماشین شخصی سفر کنند، جای پارک امن یکی از چالش‌برانگیزترین موارد در سفرشان خواهد بود. البته با اقامت در هتل ائل گلی دیگر نگران امنیت ماشینتان نباشید؛ چراکه این هتل پارکینگی با ظرفیت 130 خودرو به‌صورت رایگان در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد.

یکی دیگر از امکانات بسیار خوب هتل ائل گلی وجود فروشگاه و مرکز خرید در محل اقامت است. اگر در طول اقامتتان چیزی نیاز داشتید، نیازی نیست از هتل خارج شوید، بلکه می‌توانید وسایل موردنیازتان را از فروشگاه هتل تهیه کنید.

مسافرانی که در طول سفر کودک همراه خود دارند، گاهی کودکشان برای تفریح و گشت‌وگذار در تبریز همکاری نمی‌کند. در این شرایط بهتر است، کودکتان را به مرکز نگهداری کودک هتل بسپارید و با خیال راحت به تفریح و گشت‌وگذار در تبریز بپردازید.

امکانات تفریحی‌ورزشی هتل ائل گلی

هتل ائل گلی تبریز به‌منظور پر کردن اوقات و فراغت مهمانان، امکانات تفریحی و ورزشی خوبی را فراهم کرده است. به‌طوری‌که اگر یک روز از سفرتان بخواهید در هتل استراحت کنید، قطعاً حوصله‌تان سر نمی‌رود. در ادامه به معرفی امکانات تفریحی‌ورزشی هتل ائل گلی خواهیم پرداخت.

مجموعه آبی

مجموعه آبی هتل ائل گلی تبریز که شامل استخر، سونا و جکوزی است یکی از پرطرفدارترین امکانات تفریحی این هتل بشمار می‌رود. مجموعه آبی هتل این امکان را می‌دهند که مهمانان با شنا و آبتنی ساعت‌ها خود را سرگرم کنند.

استفاده از استخر، سونا و جکوزی برای مهمانان مقیم هتل رایگان است؛ اما سایر افراد برای استفاده از خدمات مجموعه می‌بایست هزینه پرداخت کنند.

خدمات اسپا و ماساژ

اگر یک روز پرتنش و خسته‌کننده‌ای را سپری کرده‌اید، به سالن ماساژ اسپای هتل ائل گلی مراجعه کنید و با ماساژ حرفه‌ای انرژی ازدست‌رفته خود را برگردانید. در سالن ماساژ هتل افراد متخصص و مجرب انواع ماساژهای درمانی و آرامش را انجام می‌دهند.

سالن ورزشی

اگر ورزشکار یا اهل ورزش باشید قطعاً دوست ندارید در طول سفر از برنامه ورزشی خود عقب بمانید؛ پس توصیه می‌شود هتلی را انتخاب کنید که دارای سال ورزشی پیشرفته باشد. هتل ائل گلی تبریز برای رفاه حال مهمانان، سالن ورزشی مجهزی را در اختیار مهمانان قرار می‌دهد.

سالن بیلیارد

بیلیارد یکی از ورزش‌ها و تفریحات محبوب جوانان است که طرفداران خاص خودش را دارد. شما می‌توانید لذت بازی بیلیارد را در هتل ائل گلی تبریز تجربه کنید.

اتاق بازی

هتل ائل گلی برای همه افراد با هر سن و سالی تفریحات مناسبی را فراهم کرده است. یکی از تفریحات جذاب برای کودکان، اتاق بازی است. شما می‌توانید به همراه کودکتان در اتاق بازی لحظات شاد و فراموش‌نشدنی را تجربه کنید.

فضای سبز

اگر هوس پیاده‌روی در فضای سرسبز و دل‌نشین ‌کرده‌اید، لازم نیست مسافت زیادی را طی کنید تا به پارک برسید کافیست از اتاق خود بیرون بزنید و در محوطه زیبای هتل کمی قدم بزنید.

فضای سبز هتل ائل گلی 

رستوران‌های هتل ائل گلی

همان‌طور که گفتیم هتل 5 ستاره ائل گلی با صبحانه مفصل به‌صورت رایگان از مهمانان خود پذیرایی می‌کند؛ اما دیگر وعده‌های غذایی بر عهده مسافران است. البته قطعاً با اقامت در هتل ائل گلی تبریز گرسنه نخواهید ماند چراکه این هتل رستوران‌های گوناگونی را در دل خودی جای‌داده است. بی‌شک رستوران‌های هرکسی را با هر ذائقه غذایی راضی خواهد کرد.

رستوران گردان

یکی از بهترین رستوران‌های تبریز در طبقه هفدهم هتل ائل گلی واقع‌شده است. این رستوران گردان به خاطر فضای شیک و مدرنی که دارد همواره موردتوجه مسافران قرارگرفته است. ازآنجایی‌که این رستوران در طبقه بالایی هتل واقع‌شده چشم‌انداز فوق‌العاده زیبایی از بنای تاریخ شاه گلی (ائل گلی) را پدید می‌آورد.

اگر از فضای دل‌نشین و بی‌نظیر رستوران گردان بگذریم، در این رستوران انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، دریایی و... با بهترین کیفیت سرو می‌شود. رستوران گردان همه‌روزه در سه وعده صبحانه، ناهار و شام آماده پذیرایی از مهمانان می‌باشد.

رستوران گردان هتل ائل گلی تبریز

 

رستوران یاقوت

رستوران یاقوت یکی دیگر از رستوران‌های درجه‌یک واقع در هتل ائل گلی تبریز است. این رستوران در طبقه همکف هتل، ظرفیت پذیرایی از 100 مهمان دارد. در منوی این رستوران انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، سنتی، دریایی و فست‌فودی سرو می‌شود. مهمانان با هر سلیقه‌ای در این رستوران غذای دلخواهشان را پیدا خواهند کرد.

رستوران زمرد

در طبقه همکف هتل ائل گلی شاهد رستوران دیگری با ظرفیت 280 نفر هستیم؛ این رستوران یکی از معروف‌ترین رستوران‌های تبریز است. مسافرانی که هتل ائل گلی تبریز را برای اقامت برگزیدند، می‌توانند طعم واقعی انواع غذاهای سنتی مثل کوفته‌تبریزی یا دیگر غذاهای ایرانی، فرنگی، دریایی و... در رستوران زمرد تجربه کنند.

در ضمن خیالتان بابت کیفیت و سلامت غذاهای رستوران زمرد راحت باشد، چراکه غذاهای این رستوران توسط آشپزان حرفه‌ای با مواد غذایی تازه و سالم طبخ می‌شود.

رستوران الماس

رستوران الماس به‌عنوان یکی دیگر از رستوران‌های عالی تبریز، در طبقه همکف هتل ائل گلی واقع‌شده است. این رستوران با ظرفیت 70 نفر و محیطی راحت و دنج گزینه مناسبی برای دورهمی‌های کوچک دوستانه می‌باشد. در این رستوران با انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، دریایی و فست‌فود از مهمانان پذیرایی می‌شود.

کافی‌شاپ هتل

کافی‌شاپ هتل، فضایی دنج و آرام را برای مهمانان خود به ارمغان آورده است. چنانچه هوس نوشیدنی یا دسر کرده‌اید به کافی‌شاپ هتل بروید و با خوراکی‌های خوشمزه از خود پذیرایی کنید.

کافی‌شاپ هتل ائل گلی به خاطر طراحی شیک و مدرنی که دارد، گزینه مناسبی برای جلسات کاری غیررسمی، تولد یا دورهمی‌های دوستانه می‌باشد. برای رزرو کافی‌شاپ می‌بایست از قبل با مدیریت هتل هماهنگی کنید.

سالن‌های هتل ائل گلی

هتل ائل گلی تبریز تنها یک اقامتگاه نیست بلکه این هتل می‌تواند میزبان عالی برای جلسات و همایش‌ها باشد. در این هتل چندین سالن با چیدمان‌ها و ظرفیت‌های متفاوت وجود دارد. این سالن‌ها با امکانات پیشرفته‌ گزینه مناسبی برای برگزاری ضیافت‌ها، جشن عقد، جلسات کاری، سمینار، کنفرانس و... می‌باشد.

اگر در تبریز به دنبال مکانی برای برگزار مراسمات مهم هستید، قطعاً سالن‌های هتل ائل گلی به شما در برگزاری مهمانی خاطره‌انگیز کمک خواهد کرد.

سالن های هتل ائل گلی 

موقعیت مکانی هتل ائل گلی تبریز

یکی از مهم‌ترین مواردی که مسافران هنگام رزرو هتل می‌بایست به آن توجه کنند، موقعیت مکانی هتل است. چراکه محل اقامت باید دسترسی آسانی را به سایر نقاط مهم شهر فراهم کند.

هتل ائل گلی در جوار مجموعه تاریخی تفریحی ائل گلی (شاه گلی) در یکی بهترین نقاط شیراز واقع‌شده است که سرسبزی درختان اطراف لذت را دوچندان می‌کند. این هتل با مرکز شهر فاصله دارد و همین موضوع باعث شده مسافران با دور بودن از شلوغی و ترافیک، اقامتی آرام و سرشار از آرامش را در هتل ائل گلی تجربه کنند.

بااینکه این هتل با مرکز شهر کمی فاصله دارد، اما دسترسی به جاذبه‌های دیدنی شهر را میسر می‌کند. اگر هدفتان از سفر به تبریز تفریح و گشت‌وگذار در شهر است، با خیال راحت هتل ائل گلی را برای اقامت انتخاب کنید.

آدرس هتل ائل گلی: تبریز، جاده ائل گلی، مشرف‌به پارک ائل گلی

قوانین و مقررات هتل ائل گلی

هر هتل برای پذیرش قوانین خاص خود را دارد که مهمانان مستلزم رعایت آن‌ها هستند. اگر قصد اقامت در هتل ائل گلی تبریز دارید می‌بایست از قوانین و مقررات هتل آگاه باشید تا بدون هیچ دردسری اقامت خوشی را سپری کنید. در ادامه قوانین مهم هتل ائل گلی را موردبررسی قرار می‌دهیم.

قوانین پذیرش

  • پذیرش تنها با مدارک شناسایی معتبر مثل کارت ملی، شناسنامه و پاسپورت صورت می‌گیرد.
  • پذیرش زوج‌های جوان ایرانی فقط با ارائه شناسنامه عکس‌دار امکان‌پذیر است.
  • مهمانان خارجی تنها در صورت داشتن مهر ویزا و مهر ورود به ایران با تاریخ اعتبار و انقضا پذیرش می‌شوند.
  • ساعت تحویل اتاق در هتل ائل گلی تبریز، ساعت 14 می‌باشد و هتل هیچ‌گونه تعهدی برای تحویل زودهنگام اتاق ندارد.
  • پذیرش کودکان زیر 5 سال در صورت استفاده نکردن از سرویس رایگان است؛ اما کودکان بالای 5 سال طبق تعرفه بزرگ‌سالان حساب می‌شوند.
  • در صورت وارد کردن هرگونه خسارت یا خرابی به اموال هتل، توسط پرسنل هتل بررسی می‌شود و جریمه دارد.
  • ورود حیوانات خانگی به هتل ائل گلی تبریز ممنوع می‌باشد.

قوانین عمومی

  • پذیرش خانم و آقا تنها، فقط با ارائه کارت ملی و شناسنامه عکس‌دار امکان‌پذیر است.
  • پذیرش صیغه نامه رسمی به‌صورت دفترچه‌ای با مهر برجسته، به همراه ارائه‌ی کارت ملی و شناسنامه عکس‌دار زوجین، امکان‌پذیر است.

قوانین مهمان

مهمانان مدعو برای ورود به هتل می‌بایست کارت شناسایی ارائه دهند.

مهمانان مقیم و مهمانان مدعو باید هم‌جنس باشند (هر دو خانم یا هر دو آقا)

در صورت اقامت شبانه مهمانان در اتاق هتل، هزینه مازاد به دو صورت سرویس اضافه یا اتاق با ظرفیت بیشتر از مسافران دریافت می‌شود.

هزینه اقامت در هتل ائل گلی

هتل ائل گلی ازجمله هتل‌های 5 ستاره معروف در تبریز است. ازآنجایی‌که این هتل خدمات و امکانات کاملی را برای مسافران فراهم کرده‌اند، نباید انتظار هزینه اقامت ارزان داشت؛ اما شک نکنید مسافران در این هتل فراتر از هزینه پرداختی، خدمات و امکانات دریافت می‌کنند. پس اگر می‌خواهید اقامت خاطره‌انگیز و راحتی را در تبریز تجربه کنید، هتل ائل گلی پذیرای شما خواهد بود.

جاذبه‌های گردشگری و تفریحی نزدیک به هتل ائل گلی

شهر زیبا و خوش‌ آب‌وهوای تبریز با جاذبه‌های گردشگری بی‌نظیری که دارد یکی از بهترین مقاصد گردشگری بشمار می‌رود. از همین رو یکی از مهم‌ترین دلایل مسافران برای سفر تبریز، تفریح و بازدید از جاهای دیدنی شهر است. اگر هتل ائل گلی را برای اقامت انتخاب کرده‌اید، از بازدید جاذبه‌های گردشگری نزدیک به هتل غافل نشوید.

در ادامه نزدیک‌ترین جاذبه‌های گردشگری نزدیک به هتل ائل گلی تبریز را معرفی خواهیم کرد.

تفرجگاه ائل گلی

مجموعه ائل گلی که درگذشته به شاه گلی شناخته می‌شده، یکی از معروف‌ترین جاذبه‌های گردشگری تبریز است به‌طوری‌که به‌عنوان نماد تبریز مشهور است. در بدو ورود به تفرجگاه ائل گلی تبریز، اولین چیزی که توجه شما را به خود جلب می‌کند، عمارتی در مرکز پارک است که توسط آب استخر بزرگ احاطه‌شده.

قدمت این بنای تاریخی به دوره قبل از صفویه و زمان پادشاهی آق قویونلو برمی‌گردد، البته شاه گلی امروزی هیچ شباهتی به زمان تأسیس آن ندارد و در طول تاریخ همواره بخش‌هایی به آن اضافه‌شده.

این مجموعه تفریحی به خاطر امکانات تفریحی و رفاهی بسیار عالی، در میان گردشگران بسیار معروف است. ازجمله امکانات تفریحی رفاهی مجموعه شاه گلی تبریز می‌توان به رستوران، کافی‌شاپ، آلاچیق، مینی گلف، قایق‌سواری، شهربازی، دوچرخه و کالسکه، تالار اندیشه و... اشاره کرد.

مجموعه ائل گلی در نزدیکی هتل ائل گلی واقع‌شده است؛ مسافرانی که این هتل اقامت دارند تنها با 4 دقیقه رانندگی به این تفرجگاه زیبا خواهند رسید.

ارگ علیشاه

ارگ علیشاه یکی از قدیمی‌ترین بناهای به‌جامانده در تبریز است که دیرینه آن به 700 سال قبل برمی‌گردد. این بنا به هدف آرامگاهی بزرگ در صحن مسجد ساخته شد که در قسمت جنوبی آن طاقی به‌اندازه طاق کسری وجود داشته است. این بنای تاریخی در طول تاریخ فراز و نشیب‌های زیادی طی کرده است بااین‌حال مستحکم و استوار، ایستاده است.

ارزش ارگ علیشاه تنها به قدمت طولانی‌اش ختم نمی‌شود بلکه این بنا با معماری بسیار زیبا به سبک آذری، از شاهکارهای تاریخ تبریز بشمار می‌رود. اگر به بازدید از بناهای تاریخی علاقه‌مند هستید، ارگ علیشاه تبریز برایتان بسیار جذاب خواهد بود.

ارگ علیشاه در محدوده میدان ساعت تبریز واقع‌شده است که فاصله چندانی با هتل ائل گلی ندارد. مهمانان هتل پس از 16 دقیقه رانندگی به ارگ تاریخی علیشاه دسترسی خواهند داشت.

خانه پروین اعتصامی

پروین اعتصامی شاعر زن بزرگ ایرانی، کمتر کسی است که آن را نشناسد. این بانوی بزرگ در حرم حضرت معصومه به خاک سپرده است، اما خانه پدری او در تبریز امروزه یکی از جذاب‌ترین جاذبه‌های دیدنی این شهر است.

خانه آجری با معماری سنتی فوق‌العاده، زیبا حال‌وهوای نوستالژی را به ارمغان می‌آورد. این خانه پس از بازسازی به نمایشگاه دائمی صنایع‌دستی تبدیل‌شده است. بازدید از خانه پروین اعتصامی که سرشار از هنر و ادب است، خالی از لطف نیست.

خانه تاریخی پروین اعتصامی ازجمله جاذبه‌های دیدنی نزدیک به هتل ائل گلی بشمار می‌رود؛ مهمانان هتل می‌توانند با 15 دقیقه رانندگی به خانه تاریخی این شاعر بزرگ دسترسی داشته باشند.

پارک آبی تبریز

اگر هوس یک تفریح متفاوت و خاطره‌انگیز در تبریز کرده‌اید، پارک آبی تبریز بهترین گزینه برای شما خواهد بود. جالب است بدانید پارک آبی تبریز، اولین پارک آبی زیرزمینی ایران است. این پارک آبی با ارائه امکانات تفریحی عالی، قطعاً یک روزتان را می‌سازد.

این مجموعه آبی با طراحی و ساختار متفاوت یکی از خاص‌ترین پارک‌های آبی بشمار می‌رود. پارک آبی تبریز برای همه سنین از کودک تا بزرگ‌سالان امکانات تفریحی متنوعی در نظر گرفته است.

توجه داشته باشید پارک آبی تبریز طبق استاندارد‌های روز دنیا ساخته‌شده است پس بدون هیچ نگرانی و با خیال راحت از هیجان سرسره‌‌ها لذت ببرید.

مجموعه پارک آبی تبریز در نزدیکی هتل ائل گلی واقع‌شده است و مهمانان تنها با 8 دقیقه رانندگی به این مجموعه تفریحی، دسترسی خواهند داشت.

مرکز خرید لاله پارک

خرید و گشت‌وگذار در بازارها یا مراکز خرید یکی از جذاب‌ترین تفریحات در سفر است. در تبریز بازارهای سنتی و قدیمی بسیاری وجود دارد اما یکی لوکس‌ترین مراکز خرید نزدیک به هتل ایل گلی، مرکز خرید لاله پارک است.

مرکز خرید لاله پارک در 6 طبقه یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید تبریز بشمار می‌رود. این مرکز خرید، میزبان بورس کالا‌ها و برندهای مطرح دنیا درزمینهٔ پوشاک، کیف و کفش، لوازم‌خانگی، جواهرات، لوازم ورزشی و... می‎باشد.

مرکز خرید لاله علاوه بر فروشگاه‌های متنوع امکانات دیگری نظیر پارکینگ، رستوران، کافی‌شاپ، بانک و... در اختیار بازدیدکنندگان قرار می‌دهد. حتی اگر قصد خرید ندارید، گشت‌وگذار در این مرکز خرید می‌تواند برایتان جذاب باشد.

فاصله هتل ائل گلی تا مرکز خرید لاله پارک با ماشین حدود 17 دقیقه می‌باشد.

سخن پایانی

هتل 5 ستاره ائل گلی تبریز با توجه به خدمات، امکانات تفریحی رفاهی و موقعیت مکانی مناسب، یکی از بهترین هتل‌های تبریز برای اقامت می‌باشد. مسافرانی که این هتل را برای اقامت انتخاب می‌کنند در طول اقامت کمبود هیچ‌چیزی را احساس نخواهند کرد چراکه این هتل هر آنچه مسافران برای اقامت راحت نیاز داشته باشند، فراهم نموده است.

پس اگر در سفرتان به تبریز به دنبال اقامتی راحت و خاطره‌انگیز هستید، با خیال راحت هتل ائل گلی را رزرو کنید.