هتل آریانا شیراز، هتلی ارزان قیمت در شهر شیراز است که در خیابان زند قرار دارد. موقعیت مکانی هتل آریانا در شیراز بسیار خوب است و این هتل، فاصله کمی با آرامگاه شاهچراغ دارد.

هتل آریانا از جمله هتل های باسابقه و قدیمی در شیراز محسوب می شود که تجربه زیادی در پذیرایی از مسافران شیراز دارد. موقعیت مکانی عالی و وجود پرسنل حرفه ای و خوش برخورد از جمله بزرگترین امتیازات هتل آریانا شیراز هستند.

برای آشنایی با امکانات رفاهی هتل آریانا شیراز، از شما دعوت می کنیم تا انتهای این نوشته با ما همراه باشید.

معرفی هتل آریانا شیراز

هتل آریانا شیراز، هتلی دو ستاره است که فعالیتش را از سال 1367 آغاز کرد. هتل آریانا، ساختمانی 5 طبقه با 58 اتاق و سوئیت مختلف است. بازسازی این هتل در سال 1393 انجام شد و هتل آریانا به شکل امروزی در آمد.

برای رزرو هتل آریانا شیراز، شما می توانید از میان انواع اتاق های یک تخته، دو تخته، سوئیت یک خوابه و سوئیت دو خوابه واحد اقامتی موردنظر خود را انتخاب کنید.

از جمله امکانات رفاهی موجود در هتل آریانا شیراز می توان به وجود امکاناتی مانند یخچال، چای‌ساز، تلویزیون، اینترنت پرسرعت، دستمال کاغذی، حوله، کمد لباس، مبلمان، شوفاژ، اسپیلت، وسایل بهداشتی، مینی بار و صندوق امانات اشاره کرد.

خدمات رفاهی ارائه شده در هتل آریانا شیراز، متنوع است تا مهمانان عزیز اقامتی آرام و آسوده را در این هتل تجربه کنند. از جمله خدمات ارائه شده در هتل آریانا شیراز می توان به خدمات روم سرویس، خشکشویی و لباسشویی، خدمات خانه داری، خدمات گردشگری، خدمات اورژانس، خدمات باربری، فکس و فتوکپی و خدمات بیدارباش اشاره کرد.

چشم انداز اتاق های هتل آریانا، رو به حیاط هتل و خیابان است. پرسنل هتل آریانا شیراز، به زبان های فارسی، عربی و انگلیسی مسلط هستند و به همین دلیل، این هتل گزینه خوبی برای اقامت گردشگران خارجی محسوب می شود.

رعایت کامل بهداشت در هتل آریانا شیراز

اگر به تمیزی محل اقامت خود اهمیت می دهید، لازم است بدانید که خدمات نظافت و خانه داری در هتل آریانا شیراز، دائماً انجام می شود و به همین دلیل است که فضای اتاق ها و سوئیت های این هتل بسیار تمیز است.

اقامتی ارزان در نزدیکی حرم شاهچراغ با رزرو هتل آریانا شیراز

صرف وعده های غذایی در رستوران ایرانی هتل آریانا شیراز

مهمانان عزیز می توانند برای خوردن وعده های ناهار و شام به رستوران ایرانی هتل آریانا بروند و غذای دلخواهشان را میل کنند.

در نزدیکی هتل آریانا، رستوران دیگری به نام رستوران عمارت شاپوری نیز وجود دارد که از جمله رستوران های معروف در شیراز است.

موقعیت مکانی هتل آریانا شیراز

هتل آریانا شیراز، در خیابان زند قرار دارد و به آرامگاه شاهچراغ بسیار نزدیک است. با ده دقیقه پیاده روی از این هتل، به ارگ کریمخان می رسید و می توانید این بنای تاریخی و جذاب را ببینید.

با ماشین می توان فاصله میان هتل آریانا تا آرامگاه سعدی و آرامگاه حافظ را در عرض 15 دقیقه طی کرد. همچنین شما می توانید با ماشین شخصی یا تاکسی های هتل آریانا و در کمتر از 20 دقیقه، خودتان را به مسجد نصیرالملک، موزه سنگ، خانه زینت الملوک، باغ جهان نما، باغ عفیف آباد، موزه موسیقی و بازار مسگرها برسانید.

وجود سالن بیلیارد، کافی شاپ، رستوران و بیزینس سنتر از دیگر امکانات هتل آریانا در شیراز است.

خلاصه اگر به دنبال هتلی ارزان و تمیز با معماری سنتی هستید، رزرو هتل آریانا شیراز را به شما پیشنهاد می کنیم. برخورد خوب پرسنل هتل آریانا، حس امنیت و راحتی را به شما هدیه می دهد تا اقامتی آرام و آسوده را در این هتل تجربه کنید.

رزرو هتل آریانا شیراز با تخفیف ویژه در سامانه سفربازی

برای رزرو هتل آریانا با بهترین قیمت، همین حالا به سامانه سفربازی مراجعه کرده و خیلی راحت، اتاق یا سوئیت دلخواه خود را به صورت آنلاین رزرو کنید.