فری فایر یکی از بازی های ویدیویی محبوب در سبک بتل رویال است که گیمر های زیادی را به خود جذب کرده و با سناریوی جذاب و گرافیک فوق العاده ای که دارد نظر بسیاری از گیمر های جهان را به خود جلب کرده است.

اگر شما یکی از طرفدار های این بازی بی نظیر هستید با ما همراه باشید تا با برخی از ترفند های این بازی آشنا شوید. هچنین برای بهره مندی از امکانات بیشتر، تهیه جم توصیه میشود. برای مطلع شدن از قیمت جم فری فایر به سایت ویکتورشاپ مراجعه کنید.

معرفی بازی فری فایر

در ابتدای بازی، بازیکنان در مطقه دلخواه خود بر روی نقشه فرود می آیند. بازیکنان باید به سرعت به دنبال اسلحه و تجهیزات جنگی باشند تا شانس پیروزی خود را در برابر بازیکنان دیگر افزایش دهند.

بازیکنان در این بازی باید دقت زیادی داشته باسند. از آنجایی که این بازی یکی از قوی ترین بازی های سبک بتل رویال است، بازیکن باید به تمام سلاح ها، تجهیزات، انتخاب کاراکترها، صداهایی که میشنود، علائم و حرکات دشمن توجه کند تا به پیروزی نزدیک تر شود.

ترفند هایی برای حرفه ای شدن

برای تسلط داشتن در هر چیزی باید ترفند های آن را دانست. برای تسلط داشتن و حرفه ای شدن در بازی فری فایر و هر بازی دیگری نیز باید ترفند های مربوط به بازی را دانست. در ادامه به برخی از ترفند های بازی فری فایر اشاره میکنیم.

ترفند های  بازی فری فایر

انتخاب کاراکترها

یکی از دلایل اصلی محبوبیت این بازی، گاراکتر های آن میباشد که هر کدام طراحی بینظیری دارند که از شخصیت هایی که احتمالا با آن آشنا هستید، الهام گرفته شده است. هر کدام از این کاراکتر ها ویژگی و قدرت به خصوص خود را دارند. از آنجایی که پیروزی در این بازی به انتخاب کاراکتر مناسب بستگی دارد، آشنایی با مهارت ها و خصوصیات کاراکتر ها بسیار مهم میباشد.

در این بازی به طور کلی 37 کاراکتر طراحی شده. در ابتدای بازی به طور خودکار دو کاراکتر برای انتخاب، به شما نمایش داده میشود که یکی از آن ها را باید انتخاب کنید. با تهیه جم فری فایر میتوانید کاراکتر های دیگر را که ویژگی های متنوعی دارند، خریداری کنید و هیجان بازی را بیشتر کنید.

خرید جم فری فایر

در تمام بازی های ویدیویی، برای پیروز شدن در بازی نیازمند پرداخت درون برنامه ای با واحد پولی مخصوص بازی را دارید. به طور مثال واحد پولی بازی فری فایر، جم میباشد. یا برای بازی پابجی، یوسی میباشد. بنابراین در بازی پابجی با خرید یوسی میتوانید از امکانات بیشتری بهره مند شوید و شانس پیروزی خود را بالا ببرید.

استفاده از اسلحه های حرفه ای

در بازی های اکشن و جنگی داشتن اسلحه های مناسب و قدرتمند برای مقاله با دشمنان، اهمیت زیادی دارد. بنابراین با شناختن اسلحه ها و قابلیت های آن ها، انتخاب درست تری داشته باشید.

بازیکنان در بازی فری فایر امکان انتهاب 3 اسلحه را دارند. برای لذت بردن از بازی و تجربه پیروزی باید در انتخا اسلحه دقت زیادی کنید. در هنگام انتخاب اسلحه به بردی که دارد و میزان آسیبی که به حریف وارد میکند، توجه کنید.

بهترین اسلحه های فری فایر:

  • MP40
  • M1887
  • M249
  • P90
  • AWM
  • Kar98k

ترفند های  بازی فری فایر

تشکیل دادن تیم

یکی از موارد مهمی که در بازی باید توجه داشته باشید، انتخاب تیم مناسب و حرفه ای میباشد. این تیم میتواندی شامل دوستان و آشنایان نیز باشد. بازیکنان باید با تیمی که دارند تعامل داشته باشند و تمرین کنند. تمرین کردن به تصمیم گیری بهتر در هنگام لحظات حساس کمک میکند و همچنین اعضای تیم بهتر میتوانند مسائل را حل کنند.

پس انتخاب تیم مناسب یک امر ضروری میباشد. همچنین سعی کنید با توجه به قابلیت ها و مهارت های هر فرد، تقسیم وظیفه کنید و به هر فرد نقشی که از پس آن بر می آید، بسپرید.

استفاده از وسایل نقلیه حرفه ای

با استفاده از وسیله نقلیه ای که انتخاب میکنید میتوانید به راحتی و ایمن تر به نقاط امنی که در نظر دارید بروید و یا به رقبای خود حمله کنید.

فرض کنید با پای پیاده در منطقه جنگی باشید؛ بدیهی است که سریع تر مورد حمله دشمنان قرار میگیرید و احتمال پیروزی شما در بازی فری فایر نیز بدون وسیله نقلیه، بسیار پایین میباشد. بنابراین انتخاب وسیله نقلیه مناسب نیز از نکات مهمی میباشد که حتما باید در نظر بگیرید.

تمرین و تکرار

اگر به بازیکنان حرفه ای دقت کنید، میفهمید که با ساعت ها تمرین و تکرار به این سطح از مهارتی که دارند، رسیده اند. شما هم صبور باشید و با تکرار رو تمرین، سطح خود را ارتقا دهید و پیشرفت کنید و توقع نداشته باشید که یک شبه به نتیجه دلخواه خود برسید. حرفه ای شدن نیازمند صبر و حوصله و همینطور تکرار و تلاش کردن میباشد.

سخن پایانی

در این مطلب، سعی کردیم شما را با ترفند هایی آشنا کنیم تا بتوانید تجربه لذت بخش تر و هیجان انگیز تری از بازی داشته باشید.

برای تهیه جم میتوانید به سایت ویکتورشاپ مراجعه کنید. سایت ویکتور شاپ با پشتیبانی حرفه ای، شما را در خریدتان راهنمایی میکند. این سایت علاوه بر جم، خدماتی مانند یوسی و سی پی کالاف ارزان موبایل نیز ارائه میدهد.