خیلی از ما ایرانیان ممکن است برای ثبت نام در سرویس‌های مختلف، به خاطر تحریم هایی که وجود دارد، دچار مشکل شویم و نتوانیم از سرویس موردنظر خودمان استفاده کنیم. شماره مجازی یکی از روش‌هایی است که می‌تواند به ما کمک کند محدودیت‌های مربوط به کشور را حذف کنیم و تحریم‌ها را دور بزنیم تا بتوانیم کارهای خودمان را انجام دهیم. ساخت شماره مجازی رایگان برای پی پال یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است که ایرانیان در آن به مشکل می‌خورند و نمی‌توانند به راحتی از پی پال و امکاناتی که این سرویس ارائه می‌دهد استفاده کنند تا کار خودشان را انجام دهند.

در این مقاله می‌خواهیم در مورد ساخت شماره مجازی رایگان برای پی پال صحبت کنیم و بگوییم که چطور می‌توانید از سرویس پی پال بدون مشکل استفاده کنید و همچنین نکاتی را به شما می‌گوییم که کمک می‌کنند بتوانید امنیت بیشتری برای حساب پی پال خودتان در استفاده از شماره‌های مجازی، ایجاد کنید. اگر به دنبال ساخت شماره مجازی رایگان برای پی پال هستید و می‌خواهید با استفاده از این سرویس، کارهای پرداخت و دریافت دلاری خودتان را انجام دهید، توصیه ما این است که تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا بتوانید نکات فوق‌العاده‌ای را در این مورد یاد بگیرید.

یکی از مهمترین مواردی که در زمان استفاده از درگاه های پرداخت باید مورد توجه قرار دهید بحث حفظ امنیت اطلاعات و جلوگیری از نفوذ هکرها به حساب های کاربری شما در وبسایت های مختلف از جمله درگاه های پرداخت است؛ با توجه به این موضوع اگر تمایل دارید تا نکاتی را برای بالا بردن دانشتان در زمینه حفظ امنیت حساب های کاربیتان بیاموید پیشنهاد ما دریافت آموزش امنیت در شبکه های کامپیوتری و اینترنت فرادرس است؛ برای دریافت این آموزش روی لینک زیر کلیک کنید:

پی پال چیست؟

اولین سوالی که برای خیلی‌ها پیش می‌آید، این است که اصلا پی پال چیست و چه کاربردی دارد که نیاز است برای آن اقدام به ساخت شماره مجازی کنیم؟ باید بگوییم که پی پال یک سرویس پرداخت و دریافت پول است که به صورت واسطه عمل می‌کند و به شما اجازه می‌دهد که به راحتی بتوانید انتقال و دریافت پول را انجام دهید. احتمالا در ایران سرویس‌هایی مانند پی پینگ یا زرین پال را دیده‌اید که کمک می‌کنند بتوانیم راحت‌تر برای دیگران پول انتقال بدهیم یا با استفاده از امکاناتی که این سرویس‌ها ارائه می‌دهند، بتوانیم از دیگران پول دریافت کنیم. در پی پال نیز چنین امکانی وجود دارد و پی پال، سرویسی مانند زرین پال است؛ اما به صورت دلاری است. در نتیجه برای افرادی که با مشتریان خارجی کار می‌کنند، پی پال بسیار مفید و کاربردی است و کمک می‌کند بتوانند راحت‌تر درآمدهای خودشان را نقد کنند.

راهنمای ساخت شماره مجازی رایگان برای پی پال – معرفی بهترین روش ها

چرا نیاز به ساخت شماره مجازی رایگان برای پی پال داریم؟

پی پال یک شرکت آمریکایی است؛ اما به صورت بین‌المللی کار می‌کند، اما نکته‌ای که وجود دارد این است که این شرکت مجبور است با قوانین آمریکا کار خود را پیش ببرد و به همین خاطر تحریم‎هایی که علیه ایران انجام می‌شوند، باید توسط این شرکت نیز اجرا شود.

موضوع مهم این است که فریلنسرها و افرادی که در ایران حضور دارند و می‌خواهند از پی پال برای دریافت درآمدهای خودشان استفاده کنند، برای ثبت نام باید احراز هویت انجام دهند تا بتوانند حساب خود را فعال‌سازی کنند. برای احراز هویت نیز شما نیاز به یک شماره مجازی دارید تا بتوانید کارهای فعالسازی و... را از طریق آن انجام دهید و در مراحل فعالسازی حساب کاربری خودتان به مشکلی نخورید. برای همین منظور نیاز است که بتوانید با ساخت شماره مجازی رایگان برای پی پال آشنایی کافی داشته باشید تا در زمان نیاز، به راحتی شماره مجازی ساخته و در PayPal ثبت نام کنید و بتوانید بدون مشکل از سرویس‌های موجود در این سایت استفاده کنید.

پی پال برای چه کسانی مناسب است؟

شاید این سوال برایتان پیش آمده باشد که اصلا سرویس پی پال، برای چه افرادی مناسب است و می‌تواند کاربردی باشد؟ قبل از اینکه به سراغ آموزش ساخت شماره مجازی رایگان برای پی پال برویم، بهتر است کمی در مورد این موضوع صحبت کنیم تا بتوانید با کاربردهای این سرویس بیشتر آشنا شوید:

فریلنسرها:

فریلنسرها یا آزادکارها، کسانی هستند که تخصص خاصی دارند که می‌توانند به صورت اینترنتی تخصص خود را ارائه کنند و از دیگران پول دریافت کنند. ارائه این تخصص به صورت اینترنتی کمک می‌کند که فریلنسرها به کشور خاصی محدود نباشند و بتوانند حتی به کشورهای خارج از ایران نیز خدمات خودشان را ارائه کنند.

وقتی این افراد اقدام به ارائه خدمات می‌کنند، باید سرویسی برای دریافت و پرداخت درآمدهای خودشان داشته باشند که بتوانند به راحتی پول را از کارفرما دریافت کرده و آن را نقد کنند.

برای این افراد، پی پال یکی از بهترین سرویس‌هایی است که کمک می‌کند کار دریافت و نقد کردن درآمدهایشان را انجام بدهند.

یوتیوبرها:

یوتیوبرها نیز دسته دیگری از افرادی هستند که می‌توانند از پی پال استفاده کنند. این افراد نیز باید برای دریافت درآمدی که از یوتیوب دارند، حساب پی پال یا شماره حساب معرفی کنند که متاسفانه امکان داشتن شماره حساب برای افرادی که در ایران هستند وجود ندارد و به همین خاطر پی پال بهترین گزینه است.

شما می‌توانید از طریق پی پال به راحتی درآمدهای خودتان را دریافت کرده و آنها را نقد کنید و در ایران از داشتن درآمد دلاری لذت ببرید.

خرید کردن از سایت‌های خارجی:

یکی دیگر از فوایدی که پی پال دارد این است که برای خرید کردن از سایت‌های خارجی بسیار کاربردی و مناسب است و روند خرید از سایت‌های خارج از کشور را راحت‌تر می‌کند. همان‌طور که گفتیم این سرویس به ما اجازه می‌دهد که پول را از دیگران دریافت کنیم یا برای دیگران پول منتقل کنیم.

به همین خاطر اگر بخواهید از سرویس های خارجی استفاده کنید یا بخواهید خریدی از آمازون و... انجام دهید، می‌توانید با استفاده از سرویس پی پال این کار را به راحتی انجام داده و خرید خودتان را با موفقیت ثبت کنید.

صادرکننده‌ها:

دسته دیگری از افراد که می‌توانند از پی پال استفاده کنند و این سرویس کمک می‌کند که بتوانند راحت‌تر کارهای مالی خودشان را انجام دهند، صادر کنندگان هستند. کسانی که از ایران کار صادرات را انجام می‌دهند، باید بتوانند بستری مشخص کنند که از  طریق آن درآمدهای خودشان را دریافت کنند.

این افراد نیز می‌توانند از پی پال استفاده کنند تا کار مراودات مالی خودشان را به راحتی انجام داده و دچار دردسر نشوند. البته استفاده از پی پال نکات مهمی دارد که بهتر است درباره این موضوع با یک مشاور مالی خوب مشورت داشته باشند تا به مشکل برنخورید.

راهنمای ساخت شماره مجازی رایگان برای پی پال – معرفی بهترین روش ها

آموزش ساخت شماره مجازی رایگان برای پی پال

تا به اینجا در مورد سرویس پی پال صحبت کردیم و گفتیم که این سرویس چطور کمک می‌کند بتوانید کارهای مالی خودتان را راحت‌تر انجام دهید. حالا می‌خواهیم به سراغ موضوع اصلی بحث خودمان یعنی همان ساخت شماره مجازی رایگان برای پی پال برویم. برای اینکه بتوانید کار ساخت شماره مجازی رایگان برای پی پال را انجام دهید، نیاز است که از شماره کشورهایی استفاده کنید که پی پال آنها را محدود نکرده است و می‌توانند به راحتی کار ارسال و دریافت پول را انجام دهند. بهترین گزینه‌ای که وجود دارد، کشور آمریکا است که می‌توانید با استفاده از اپلیکیشن های مختلفی که برای ساخت شماره مجازی آمریکا وجود دارند، اقدام به ساخت شماره این کشور کنید. در ادامه برخی از روش هایی که برای ساخت شماره مجازی برای پی پال می‌توانید از آنها استفاده کنید را به شما خواهیم گفت تا بتوانید کار ساخت شماره را به راحتی انجام دهید.

ابزارها و برنامه‌های مناسب برای ساخت شماره مجازی رایگان برای پی پال

اپلیکیشن text free:

اولین گزینه مناسب برای ساخت شماره مجازی رایگان برای پی پال، اپلیکیشن text free است. این اپلیکیشن یک شماره مجازی را در اختیار شما می‌گذارد که مربوط به ایالات متحده آمریکا است.

شما می‌توانید از بین ایالت‌های مختلف آمریکا، کد ایالت موردنظر خودتان را در این اپلیکیشن وارد کرده و شماره‌های موجود را مشاهده کنید و از بین آنها شماره دلخواه خودتان را انتخاب کنید.

این اپلیکیشن به شما اجازه می‌دهد که تا 30 روز به صورت رایگان از شماره‌ای که انتخاب کرده‌اید استفاده کنید و پس از آن نیاز به پرداخت هزینه دارد که اگر نخواهید می‌توانید هزینه را پرداخت نکنید، اما شماره از دسترس شما خارج خواهد شد.

البته باید بگوییم که اگر از این اپلیکیشن استفاده کردید و به درستی کار نکرد، نیاز است از فیلترشکن استفاده کنید تا بتوانید بدون مشکل کار خود را انجام دهید و از تمامی امکانات اپلیکیشن استفاده کنید. همچنین سعی کنید همیشه از همان فیلترشکن و با همان کشور وارد اپلیکیشن شوید تا شما را بلاک نکند.

وب‌سایت textnow.com:

یکی دیگر از روش‌هایی که برای ساخت شماره مجازی رایگان برای پی پال وجود دارد، استفاده از وب‌سایت textnow.com است. این وب‌سایت نیز مانند اپلیکیشنی که در مورد قبلی معرفی کردیم، به شما یک شماره رایگان مربوط به ایالات متحده آمریکا می‌دهد که می‌توانید با شماره موردنظر، به راحتی کارهای خودتان را انجام دهید.

البته این شماره‌ها ممکن است کیفیت خوبی نداشته باشند و برای تماس خیلی مناسب نباشند، اما اگر فقط می‌خواهید کد فعالسازی پی پال را از طریق پیامک دریافت کنید، برایتان کاملا مناسب خواهند بود.

وب‌سایت receivesms.cc:

ابزار دیگری که برای ساخت شماره مجازی رایگان برای پی پال بسیار کاربردی است، وب‌سایت receivesms.cc است. این وب‌سایت به شما شماره‌های رایگانی را می‌دهد که می‌توانید از آنها برای دریافت پیامک استفاده کنید و کد فعالسازی خودتان را دریافت کنید.

استفاده از شماره‌های موجود در این وب‌سایت رایگان و کاملاً اشتراکی است و به همین خاطر امنیت کمتری دارند، اما اگر فقط نیاز به فعالسازی داشته باشید، می‌توانید از آن استفاده کنید تا کد فعالسازی برایتان ارسال شود.

راهنمای ساخت شماره مجازی رایگان برای پی پال – معرفی بهترین روش ها

نکات مهم در ساخت شماره مجازی رایگان برای پی پال

تا به اینجا در مورد این صحبت کردیم که پی پال چیست و چه کاربردی دارد و برای چه افرادی مناسب است. همچنین با هم بررسی کردیم که چه ابزارهایی وجود دارند که به ساخت شماره مجازی رایگان برای پی پال کمک می‌کنند. در ادامه می‌خواهیم به شما نکاتی را بگوییم که باعث می‌شوند امنیت بیشتری برای حساب پی پال خودتان برقرار کنید و اطلاعات حساب خودتان را از سرقت و... محافظت کنید.

از شماره‌های اشتراکی استفاده نکنید

تمامی اپلیکیشن‌ها و وب‌سایت‌هایی که به صورت رایگان به شما شماره مجازی می‌دهند، به صورت اشتراکی هستند و ممکن است همان شماره ای که شما در پی پال فعالسازی کرده‌اید را شخص دیگری نیز استفاده کند و این موضوع می‌تواند شدیداً امنیت حساب شما را کاهش دهد.

به همین خاطر توصیه می‌کنیم که برای انجام کارهای مهم و ضروری، به هیچ وجه از شماره‌های اشتراکی استفاده نکنید و با سرچ عبارت "خرید شماره مجازی" از سایت‌های فارسی که وجود دارند، یک شماره مجازی اختصاصی خریداری کنید تا بتوانید به راحتی کار ارسال و دریافت پیامک و تماس را انجام دهید و آن شماره، همیشه برای خودتان باقی بماند.

اطلاعات شماره خودتان را حفظ کنید

دومین نکته‌ای که کمک می‌کند از هک شدن و... در امان باشید، این است که اطلاعات شماره مجازی خودتان مانند پسورد و ایمیلی که با آن ساخته شده است را کامل حفظ کنید و هر چند وقت یک بار پسوردها را تغییر دهید تا کسی به آنها دسترسی پیدا نکند.

همچنین برای حساب پی پال خودتان ورود دو مرحله‌ای با ایمیل قرار دهید تا بتوانید امنیت بیشتری را برای آن برقرار کنید و از دسترس هکرها و... دور باشید.

از بلاک شدن شماره‌ خود جلوگیری کنید

ممکن است شما شماره مجازی را از سرویس های گفته شده دریافت کنید یا یک شماره اختصاصی مجازی خریداری کنید؛ اما نتوانید ثبت نام خودتان را در پی پال و... انجام دهید. این موضوع به این خاطر است که سرویس‌هایی مانند پی پال و تلگرام و گوگل و... برخی از شماره‌های مجازی را شناسایی کرده و برای اینکه ربات‌ها در این سرویس‌ها ثبت نام نکنند، اقدام به مسدود کردن این شماره‌ها می‌کنند. در چنین حالتی نیاز است که چندین شماره دیگر را نیز تست کنید تا بتوانید شماره بدون مشکل را پیدا کرده و از آن برای فعالسازی حساب کاربری پی پال خودتان استفاده کنید.

راهنمای ساخت شماره مجازی رایگان برای پی پال – معرفی بهترین روش ها

کلام آخر در مورد ساخت شماره مجازی رایگان برای پی پال

در این مقاله در مورد ساخت شماره مجازی رایگان برای پی پال صحبت کردیم و گفتیم که اصلا سرویس پی پال چیست و به چه افرادی کمک می‌کند تا بتوانند نقل و انتقالات مالی خودشان را راحت‌تر انجام دهند. در ادامه با هم برخی از سرویس‌هایی که برای ساخت شماره مجازی آمریکا مناسب هستند را بررسی کردیم و در آخر نیز به شما نکاتی را گفتیم که کمک می‌کند بتوانید امنیت بیشتری در حساب پی پال خودتان برقرار کنید. امیدواریم این مقاله به شما کمک کرده باشد که در مورد ساخت شماره مجازی رایگان برای پی پال اطلاعات بیشتری کسب کنید و بتوانید برای فعالسازی حساب خودتان، شماره مجازی بسازید و از آن استفاده کنید. از اینکه تا انتهای این نوشته با ما همراه بودید از شما متشکریم.

در اینجا مایلم آموزش شناخت انواع هک و روش های مقابله با آن را در که فرادرس منتشر شده است به شما معرفی کنم تا بتوانید با مشاهده این آموزش با افزایش سطح ایمنی حساب های کاربیتان مانع از نفوذ هکرها به حسابیتان شوید؛ برای دریافت این آموزش روی لینک زیر کلیک کنید: