حتماً تاکنون عبارت‌های برنامه نویسی، محیط برنامه نویسی، زبان برنامه نویسی را شنیده‌اید. همه عالم و آدم می‌دانند که برنامه نویسی یکی از شغل‌های پر در آمد در دنیا است؛ به همین دلیل بسیاری از افراد در کلاس‌های مختلف برنامه نویسی شرکت می‌کنند، از فیلم‌های آموزشی برنامه نویسی موجود در اینترنت استفاده می‌کنند، به دنبال دانلود اپلیکیشن آموزش برنامه نویسی اندروید و زبان‌های دیگر برنامه نویسی می‌روند و هزاران کار دیگر انجام می‌دهند تا کمی در برنامه نویسی مهارت پیدا کرده و به وسیله آن کسب در آمد کنند.

اگر شما می‌خواهید به هر دلیلی برنامه نویسی را یاد بگیرید به این فکر می‌کنید که در کلاس‌های مختلف شرکت کنید در این صورت باید هزینه زیادی پرداخت کنید اما ممکن است چیزی از این کلاس‌ها یاد نگیرید. و یا به این مورد فکر کنید تا فیلم‌های آموزش برنامه نویسی را از طریق فضای مجازی دانلود کنید و با استفاده از این فیلم‌ها هم چیزی که انتظار داشتید را یاد نگیرید پس فقط هزینه اضافی کرده‌اید. برای همین ما در این پست می‌خواهیم درباره دانلود اپلیکیشن آموزش برنامه نویسی اندروید برای شما صحبت کنیم. تا بدون پرداخت هزینه اضافی شروع به یادگیری برنامه نویسی کنید.

مقدمه دانلود اپلیکیشن آموزش برنامه نویسی اندروید

همه انسان‌ها زمانی که می‌خواهند دنبال کاری بگردند اولین چیزی که به آن فکر می‌کنند میزان درآمدی است که از یک کار به‌دست می‌آید؛ این درآمد ممکن است زیاد یا کم باشد. به عبارت دیگر هر کاری که درآمد بیشتری داشته باشد حتماً کار خوبی است اما کاری که درآمد آن کم باشد حتماً کار مزخرفی است، اما به این مورد فکر نمی‌کنند که هر کاری با درآمدی بالا سختی‌های خودش را دارد.

شغل برنامه نویسی از جمله شغل‌های با درآمد بالا است. اگر می‌خواهید تا از طریق برنامه نویسی درآمد خوبی داشته باشید بهتر است تا در ابتدا با سختی‌های این شغل آشنا شوید. از جمله سختی‌های این شغل می‌توان به اشتباه بودن دستورهای نوشته شده اشاره کرد. به عبارت دیگر اگر بخشی از کدی که نوشته‌اید اشتباه باشد برنامه برای شما اجرا نخواهد شد؛ پس باید با صبر و حوصله دستورات را خط به خط ویرایش کنید؛ این مورد از رایج‌ترین اشتباهاتی است که می‌تواند برای برنامه نویس پیش بیاید.

دانلود اپلیکیشن آموزش برنامه نویسی اندروید با یک کلیک

برای اینکه به وسیله برنامه نویسی بتوانید درآمد خوبی کسب کنید باید قبل از هر کاری با معنای این عبارت آشنا شوید. در کل برنامه نویسی به این معنی است که خواسته خودتان را به زبان قابل فهم کامپیوتر تبدیل کنید. برای مثال فرض کنید می‌خواهید در صفحه نمایش یک پیام خوش آمد گویی را مشاهده کنید، برای این کار باید از زبان قابل فهم کامپیوتر استفاده کنید این زبان همان برنامه نویسی است. به عبارت دیگر چون تکنولوژی‌های مختلف از جمله کامپیوتر و غیره زبان انسان‌ها را متوجه نمی‌شوند، پس مجبور هستیم تا منظور خودمان را از طریق برنامه نویسی به دستگاه‌های مختلف توضیح دهیم.

برنامه نویسی به راحتی که فکر می‌کنید نیست. به این مورد توجه کنید برای اینکه بتوانید یک برنامه نویس حرفه‌ای باشید در ابتدا باید بدانید که زبان‌های مختلفی برای برنامه نویسی وجود دارد که ساختار هر کدام با بقیه متفاوت است. حتی باید بدانید که دستورات مربوط به هر زبان را در کدام محیط، برنامه نویسی کنید. تمام موارد گفته شده تنها بخش کوچکی از مطالب مربوط به برنامه نویسی است که قبل از شروع هر کاری باید بدانید.

اگر به فکر یادگیری برنامه نویسی به طرز جدی‌ای هستید و نمی‌توانید به صورت خودآموز برنامه نویسی اندروید را یاد بگیرید، بهترین راه حل استفاده از فیلم‌های آموزشی است. فرادرس با داشتن فیلم‌های آموزشی در حوزه آموزش برنامه نویسی اندروید یکی از پلتفرم‌هایی است که می‌توان توسط آن به راحتی برنامه نویسی را یاد گرفت. برای دریافت مجموعه آموزش‌های اندروید بر روی لینک زیر کلیک کنید.

دانلود اپلیکیشن آموزش برنامه نویسی اندروید

همان طور که در بخش قبلی به آن اشاره کردیم، زبان‌های مختلفی برای برنامه نویسی وجود دارد که اگر بخواهید برای یادگیری هر کدام از زبان‌ها در کلاس‌های جداگانه شرکت کنید، در این صورت باید هزینه زیادی پرداخت کنید. در بسیاری از شهرها ممکن است که کلاس خوبی برای یادگیری برنامه نویسی نباشد؛ پس شما مجبور هستید تا در شهر دیگری زندگی کنید یا در کلاس‌های آنلاین شرکت کنید. ممکن است پس از تمام شدن دوره آموزشی و پرداخت هزینه آن‌چنانی متوجه شوید چیزی از برنامه نویسی نمی‌دانید پس عذاب وجدان می‌گیرید که‌ای کاش به سراغ یادگیری این موضوع نمی‌رفتم.

اما بهتر است کمی به این مورد فکر کنید، شما می‌توانید با پرداخت کم‌ترین هزینه چندین زبان برنامه نویسی را به صورت یک جا در خانه یاد بگیرید. با گفتن این حرف ممکن است چندین سؤال برای شما پیش بیاید که از جمله این سؤال‌ها می‌توان به سؤال "یادگیری برنامه نویسی سخت نیست؟ چطور می‌توان بدون شرکت کردن در کلاس‌ها برنامه نویسی را یاد گرفت؟ در چه مدت زمانی می‌توان یکی از زبان‌های برنامه نویسی را یاد گرفت؟" و هزاران سؤال دیگر اشاره کرد. البته هدف ما یادگیری برنامه نویسی اندروید است!

برای اینکه بتوانید به تمام سؤال‌های بالا پاسخ مناسبی پیدا کنید پیشنهاد می‌کنیم به سراغ دانلود اپلیکیشن آموزش برنامه نویسی اندروید بروید. ممکن است از خودتان بپرسید که کدام اپلیکیشن برای یادگیری برنامه نویسی مناسب است؟ در جواب این سؤال باید گفت اپلیکیشن‌های مختلفی وجود دارد که با کمک گرفتن از آن می‌توانید در زمان کم و با پرداخت کم‌ترین هزینه و یا در مواردی بدون پرداخت هزینه برنامه نویسی را یاد بگیرید. در ادامه تعدادی اپلیکیشن برنامه نویسی معرفی کردیم که هر کدام از آن‌ها همانند یک استاد حرفه‌ای مسیر یادگیری برنامه نویسی را برای شما هموارتر می‌کنند.

اپلیکیشن آقای برنامه نویس

به این مورد فکر کرده‌اید که امروزه از هر کسی می‌خواهید درباره شغلش برای شما حرف بزند اولین حرفی که می‌گوید این است؛ شغل بسیار خوبی دارم اما درآمد آن کم است. اما اگر از او بپرسی بهترین شغل با درآمد بالا تا حرفتان تمام نشده می‌گوید برنامه نویسی، اگر الآن من برنامه نویس بودم هم درآمد بالایی داشتم و هم کارم آسان بود.

بله درست است که از طریق برنامه نویسی می‌توان درآمد خوبی کسب کرد؛ اما تا به حال از کسی که شغلش برنامه نویسی است درباره سختی کارش سؤالی پرسیده‌اید یا نه؟ اگر برنامه نویس هستید حتماً در جواب این سؤال می‌گویید "شبانه روز تلاش کردم تا توانستم برنامه نویسی را یاد بگیرم". اما اگر یک فرد معمولی هستید باید به این ضرب‌المثل که گوید هر که طاووس خواهد جور هندوستان کشد توجه کنید. اگر یک فرد معمولی هستید و می‌خواهید به هر دلیلی برنامه نویسی را یاد بگیرید باید سختی‌های زیادی که در این راه وجود دارد را تحمل کنید. برای اینکه بتوانیم از سختی‌های شما کم کنیم پیشنهاد می‌کنیم تا از اپلیکیشن آقای برنامه نویس استفاده کنید.

دانلود اپلیکیشن آموزش برنامه نویسی اندروید با یک کلیک

اپلیکیشن آقای برنامه نویس یکی از کامل‌ترین اپلیکیشن‌ها است که با استفاده از این اپ می‌توانید زبان‌های برنامه نویسی مختلف از جمله پایتون، java،php و غیره را به صورت کامل یاد بگیرید.

همه ما می‌دانیم که یادگیری هر مبحث جدید از جمله برنامه نویسی سخت است، پس برای کم کردن سختی یادگیری هر موضوعی به دنبال فیلم آموزشی می‌گردید زیرا با استفاده از این فیلم‌ها می‌توانید هر موضوعی را در کوتاه‌ترین زمان یاد بگیرید. این فیلم‌ها ممکن است فقط بخشی از برنامه نویسی را به صورت کامل آموزش دهند اما در این اپلیکیشن برای هر زبان برنامه نویسی چندین فیلم آموزشی وجود دارد که می‌توانید چندین و چند بار از این فیلم‌ها برای یادگیری تمام زبان‌ها استفاده کنید.

شاید این سؤال برای شما پیش بیاید که چطور با مشاهده فیلم‌ها می‌توان برنامه نویسی را به صورت کامل یاد گرفت؟ در جواب این سؤال باید بدانید که فقط کافی است زبان برنامه نویسی مورد نظر را انتخاب کنید برای مثال اگر زبان HTML را انتخاب کنید می‌بینید که تمام مطالب مربوط به این زبان به صورت جداگانه آموزش می‌دهد.

از دیگر دلایلی که باعث شده تا اپلیکیشن آقای برنامه نویس یک اپ کامل باشد این است که شما علاوه بر اینکه از زبان‌های برنامه نویسی موجود در این اپ استفاده می‌کنید، همچنین می‌توانید آموزش هر زبان برنامه نویسی که در این اپ وجود ندارد را به آن اضافه کنید. اما به این مورد نیز باید توجه کنید که برای اضافه کردن زبان برنامه نویسی در ابتدا باید به سراغ بخش ارتباط با ما بروید. در این بخش می‌توانید نحوه اضافه کردن زبان جدید برنامه نویسی را به وسیله ارسال ایمیل از پشتیبان بپرسید. پشتیبان این اپلیکیشن در کم‌ترین زمان به ایمیل شما پاسخ می‌دهد. اگر قصد دارید تا برای یادگیری برنامه نویسی از فیلم‌های آموزشی این اپ استفاده کنید، می‌توانید با دانلود اپلیکیشن آموزش برنامه نویسی اندروید آقای برنامه نویس استارت بزنید.

دانلود اپلیکیشن آموزش برنامه نویسی اندروید با یک کلیک

اپلیکیشن آموزش آنلاین فرادرس

حتماً با این موضوع رو به رو شده‌اید که در دوران مدرسه هر وقت معلم از شما می‌خواست تا پاسخ مناسب برای تمرین مورد نظر پیدا کنید به سراغ کتاب‌های کمک درسی مختلف از جمله گام به گام می‌روفتید. ممکن است پاسخی که در این کتاب‌ها وجود دارد کمی گمراه کننده بوده و از نظر معلم اشتباه باشد به خاطر همین ما پیشنهاد می‌کنیم از از یک مجموعه آموزشی کامل استفاده کنید. همان طور که می‌دانید فرادرس یک مجموعه آموزشی کامل است زیرا برای هر موضوعی تعدادی فیلم و پست آموزشی دارد که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

همان طور که می‌دانید فرادرس برای هر آموزشی در زمینه‌های مختلف از جمله برنامه نویسی، زبان و غیره بیش از ساعت‌ها فیلم آموزشی از تدریس اساتید مجرب دارد که می‌توانید برای یادگیری راحت‌تر برنامه نویسی اندروید از آن‌ها استفاده کنید. برای دریافت اپلیکیشن آموزش آنلاین فرادرس می‌توانید روی لینک زیر کلیک کنید.

اپلیکیشن برنامه نویسی اندروید (تضمینی)

به چه دلیل می‌خواهید شغلتان برنامه نویسی باشد؟ برای این سؤال می‌توانید چندین جواب مختلف بدهید؛ از جمله از جواب‌ها می‌توان به جواب "علاقه دارم، درآمد خوبی دارد، قصد دارم برای کسب درآمد بیشتر به کشور دیگر مهاجرت کنم" و غیره اشاره کرد. امروزه به دلیل اینکه از طریق برنامه نویسی می‌توان درآمد خوبی کسب کرد، هر کسی که کمی از برنامه نویسی سر در می‌آورد می‌گوید من یک برنامه نویسی حرفه‌ای هستم و می‌توانم به چند زبان هر برنامه‌ای که می‌خواهید بنویسم. این افراد معمولاً چیز زیادی از برنامه نویسی نمی‌دانند. اما اگر قصد دارید تا واقعاً یک برنامه نویس اندروید حرفه‌ای باشید پیشنهاد می‌کنم زبان برنامه نویسی جاوا را یاد بگیرید.

قبول دارم یادگیری این زبان برنامه نویسی کمی نسبت به دیگر زبان‌ها سخت است، اما می‌توانید با دانلود اپلیکیشن آموزش برنامه نویسی اندروید سختی یادگیری را کاهش دهید. شاید این سؤال برای شما پیش بیاید که با کدام اپلیکیشن می‌توان زبان برنامه نویسی جاوا را به طور کامل یاد گرفت؟ در جواب این سؤال پیشنهاد می‌کنیم که از اپلیکیشن برنامه نویسی اندروید (تضمینی) استفاده کنید.

دانلود اپلیکیشن آموزش برنامه نویسی اندروید با یک کلیک

برای یادگیری هر مبحث سختی از جمله برنامه نویسی اندروید نیاز دارید تا از محتواهای آموزشی مختلف از جمله عکس، فیلم و غیره استفاده کنید. به همین دلیل این اپلیکیشن در کنار توضیحات از تصاویر مختلف استفاده کرده تا یادگیری را برای شما آسان‌تر کند. برای مثال فرض کنید که یک فرم جدید ایجاد کرده‌اید و می‌خواهید برای آن چند دکمه عنوان‌های ورود، بعدی و غیره ایجاد کنید، پس قبل از هر کاری به سراغ آموزش نحوه ایجاد دکمه می‌روید. در این بخش علاوه بر متن تعدادی تصویر مشاهده می‌کنید که کمک می‌کند همه چیز را درباره دکمه‌ها بدانید. همچنین می‌توانید در این اپ با نحوه کار کردن Activity آشنا شوید و بدانید که چطور متغیرهای مختلف تعریف کرده و از آن‌ها استفاده کنید.

تمام موارد گفته شده تنها بخش کوچکی از آموزش‌های موجود در این اپلیکیشن است؛ برای اینکه بتوانید به صورت کامل از آموزش‌های موجود در این اپلیکیشن استفاده کنید می‌توانید این اپ را از طریق کافه بازار دانلود کرده و نصب کنید. اگر به سراغ آموزش ویدیویی زبان برنامه نویسی جاوا می‌گردید اما منبع خوب پیدا نمی‌کنید، پیشنهاد اصلی ما به شما مراجعه به فرادرس است. برای دریافت این آموزش بر روی لینک زیر کلیک کنید.

سخن آخر درباره دانلود اپلیکیشن آموزش برنامه نویسی اندروید

همه ما می‌دانیم شغل برنامه نویسی یکی از مشاغل پردرآمد و پر طرفدار است پس برای اینکه از طریق برنامه نویسی درآمد خوبی کسب کنید باید سختی‌های موجود در این راه را تحمل کنید اما این سختی را می‌توان با انگیزه درآمد بالا تحمل کرد به شرط اینکه انگیزه داشته باشید و با هر سختی انگیزه خودتان را از دست ندهید پس برای اینکه بتوانیم به شما در رسیدن به هدفتان کمک کنیم پیشنهاد کردیم تا به سراغ دانلود اپلیکیشن آموزش برنامه نویسی اندروید بروید حتی بهترین اپ‌ها برنامه نویسی را در این پست برای شما معرفی کردم تا با استفاده از آن‌ها یادگیری را برای خودتان آسان کنید امیدواریم که مطالب گفته شده در این پست برای شما مفید واقع شده باشد.