اگر به دنبال راه حلی برای خرید قسطی note 11 pro plus هستید، لازم است بدانید که بهترین میان­رده­های بازار را در حال حاضر شیائومی سامسونگ در اختیار دارند. در واقع، برتری شیائومی نسبت به سامسونگ، در قیمت ارزان­تر آن است. شما می­توانید با بودجه­ای که برای خرید یک گوشی سامسونگ مشخص کرده­اید یک سری میان­رده شیائومی با قدرت بیشتر بخرید. در اینجا با معرفی بیشتر ردمی نوت 11 پرو پلاس، راه خرید قسطی آن را خواهیم گفت.

بررسی note 11 pro plus

ردمی نوت 11 پرو پلاس، یک گوشی میان­رده در بازه قیمتی 9 تا 12 میلیون تومان است. این گوشی قدرتمند به­خوبی می­تواند از پس نیاز­های روزمره یک کاربر متوسط بربیاید و خم به ابرو نیاورد. این گوشی هم برای گیمینگ سبک مناسب است و هم امور روزانه مثل وب­گردی و تماشای فیلم. در ادامه ویژگی­های آن را بررسی می­کنیم. اگر قصد خرید قسطی note 11 pro plus را دارید، می­توانید از طریق بای قسط اقدام کنید.

صفحه نمایش

این گوشی از یک نمایشگر سوپر امولد 120 مگاهرتزی بهره می­برد که قابلیت نمایش با کیفیت 1080 را داراست. اندازه 6.67 تعیین شده که نه خیلی بزرگ است و نه خیلی کوچک. صفحه نمایش این گوشی واقعا حرف­های زیادی برای گفتن دارند و نمایش رنگ­ها در آن تا حد زیادی لذت بخش است.

به صورت پیش­فرض تنظیمات صفحه نمایش این گوشی بر روی 60 هرتز قرار گرفته که شما می­توانید آن را به 120 تغییر دهید. در این سطح قیمتی باید بگوییم که ردمی نوت 11 پرو پلاس از صفحه نمایش خوبی برخوردار است. 

باتری

اگر تصمیم دارید خرید قسطی note 11 pro plus را تجربه کنید، لازم است بدانید که ظرفیت باتری این گوشی 4500 میلی­آمپر در نظر گرفته شده که برای کاربر عمومی مقدار بالایی نیست. با توجه به پردازش گوشی ممکن است کمی با باتری آن مشکل داشته باشید.

شارژر 120 واتی این گوشی می­تواند در عرض 10 دقیقه شارژ گوشی شما از صفر به 70 درصد برساند و در عرض 30 دقیقه آن را کاملا شارژ کند. به علت باتری متوسط گوشی موبایل شیائومی note 11 pro plus مناسب بازی کردن نیست. هنگام پردازش بازی­های سنگین، شما باتری زیادی از دست خواهید داد.

دوربین

لنز اصلی دوربین این گوشی 108 مگاپیکسل قدرت دارد که در بین آخرین گوشی­های معرفی شده این شرکت چیز جدیدی نیست. در این سطح قیمتی، یکی از بهترین دوربین­هایی که می­توانید تهیه کنید در این گوشی قرار دارد. اگر برای شما دوربین اهمیت زیادی دارد، خرید این گوشی را در دستور کار خود قرار دهید.

این گوشی نه‌تنها در دوربین اصلی بلکه در فیلمبرداری، پرتره، سلفی و عکاسی در شب نیز توانایی­های زیادی دارد. اگر به لحاظ قیمتی هنوز در خرید این گوشی شک دارید باید بدانید که امکان خرید قسطی note 11 pro plus وجود دارد.

خرید قسطی note 11 pro plus

پردازشگر

مدیاتک دایمنسیتی ۹۲۰ عملکرد خوبی در این گوشی از خود به جا گذاشته و می­توان روی آن حساب باز کرد. این پردازنده قابلیت اجرای بازی­های گرافیکی را بر روی بالاترین میزان رزولوشن خود داراست که قابلیت فوق­العاده­ای برای یک گوشی میان­رده است.

https://www.buyghest.com/

از لحاظ دما نیز این گوشی پس از انجام فعالیت­های سنگین ممکن است دمای بالایی پیدا کند اما این داغی اذیت­کننده نیست و می­توان از آن چشم­پوشی کرد.

note 11 pro plus را از کجا قسطی بخریم؟

بای قسط امکان خرید قسطی همه گوشی­ها مطرح موجود در بازار را برای شما فراهم کرده است. برای خرید قسطی note 11 pro plus نیازی به چک و ضامن نخواهید داشت. محصول شما در سریع­ترین زمان ممکن به­دستتان خواهد رسید و مطمئن هستید که محصولی اصل تحویل می­گیرید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره خرید قسطی و نوع اقساط کافی­است سری به بزرگ­ترین وبسایت قسطی ایران یعنی بای قسط بزنید. 

جمع­بندی

خرید اقساطی note 11 pro plus با مراجعه به بای قسط امکان­پذیر است. اگر به­دنبال خرید گوشی میان­رده هستید اما از همان هم انتظارات نسبتا بالایی دارید این گوشی نیاز­های شما را برآورده خواهد کرد. پردازنده این گوشی موبایل در بازه قیمتی خود بسیار قدرتمند بوده و به سختی دچار لگ و ایراد می­شود.

اگر از آن دسته از افرادی هستید که زیاد با گوشی عکس می­گیرند و کیفیت دوربین برای­شان بسیار اهمیت دارد، در انتخاب و خرید قسطی note 11 pro plus درنگ نکنید.

بای قسط