شاید در ایام گذشته یکی از دغدغه‌های مردم این بود که برای مراجعه به بانک در کدام روز هفته باید وقت باز کنند. کارمندان بانک نیز از ازدحام در بانک و فعالیت زیاد، تمرکز لازم را برای کار از دست می‌دادند. تکنولوژی در این امر نیز به کمک مردم آمد و آنلاین شدن امور بانکی توانست بسیاری از مشکلات را حل کند. شما از چه اپلیکیشن‌هایی برای انجام خدمات بانکی خود استفاده می‌کنید. در این مطلب شما با همراه بانک پارسیان و امکانات آن بیشتر آشنا خواهید شد.

همراه بانک چیست؟

رکن اصلی در مدیریت امور مالی هر کشور بانک‌ها هستند که نحوه ارائه خدمات در این مراکز بسیار حائز اهمیت است. در چند سال اخیر اینترنت و تلفن همراه کمک کردند تا اپلیکیشن‌هایی از سوی بانک‌ها طراحی شود تا مشتریان بتوانند به‌صورت آنلاین برخی از خدمات اولیه را انجام دهند. این روز‌ها در داخل کشور بسیاری از بانک‌ها در تلاش‌اند تا برنامه‌های باکیفیت و کاربردی را به مشتریان ارائه دهند. همین مسئله باعث شده تا کاربران با گذشت زمان از خدمات بیشتری به این شیوه بهره‌مند شوند. در ادامه می‌خواهیم با خدمات انواع موبایل بانک‌ها شما را آشنا کنیم.

خدمات همراه بانک

امروزه بسیاری از مشتریان در همان لحظه افتتاح حساب، تقاضای نصب برنامه موبایل بانک را نیز دارند و این نشانگر بالارفتن سطح اطلاعات مردم در این زمینه است. شاید برایتان جالب باشد که شما به‌صورت غیرحضوری نیز می‌توانید در برخی از بانک‌ها افتتاح حساب داشته باشید و رمز همراه بانک را نیز به این طریق دریافت کنید. شاید در آینده، شاهد اتفاقات جالب دیگری باشیم که در این عرصه ظهور خواهند کرد. برخی از خدمات پرکاربرد این اپلیکیشن‌ها را معرفی می‌کنیم.

کارت به کارت

یکی از پرکاربردترین تراکنش‌های بانکی که امروزه اهمیت زیادی دارد، کارت به کارت است. شیوه‌های مختلفی برای انجام آن وجود دارد که دستگاه‌های خودپرداز، موبایل بانک‌ها، اپلیکیشن‌های پرداخت و ... نمونه‌ای از این شیوه‌ها است. یکی از برترین سوپراپلیکیشن‌های پرداخت، تاپ بوده که همراه بانک پارسیان را نیز با خود دارد. در این برنامه از جای‌گذاری رمز دوم استفاده شده است و به همین دلیل کارت به کارت با سرعت بیشتر و به‌آسانی هر چه تمام انجام می‌شود.

پرداخت قبوض

دیگر بانک‌ها خدمت پرداخت قبض را به‌صورت حضوری پذیرش نمی‌کنند و مردم باید این امور را به‌صورت غیرحضوری و آنلاین انجام دهند. برای پرداخت قبض برق، آب، گاز و ... لازم است تا یک مرجع معتبر پیدا کنید تا اطلاعات بانکی شما به دست افراد شرور نیفتد. با پیشرفت تکنولوژی، تله‌های زیادی در اینترنت گذاشته می‌شود که بدافزارها یکی از این تله‌ها است. موبایل بانک یک مرجع معتبر برای پرداخت قبوض مختلف است؛ چراکه امنیت آن توسط بانک تضمین می‌شود.

با این همراه بانک 73 خدمت همراه کارت شما است!

خرید شارژ

دنیای امروز دنیای ارتباطات است و یکی از دلایلی که فروش تلفن‌های همراه به‌سرعت بالا گرفت، سیم‌کارت‌های اعتباری بودند. در ایران 3 اپراتور اصلی ایرانسل، همراه اول و رایتل فعالیت دارند که همه آن‌ها برای کاربران سیم‌کارت اعتباری نیز ارائه می‌دهند. برای استفاده از خدمات این محصولات باید قبل از خدمت هزینه آن را پرداخت کرد.

با پرداخت هزینه، می‌توان به‌اندازه آن از خدمات اپراتور بهره‌مند شد. خرید شارژ نیز یکی از نیاز‌های مهم جامعه امروز است که باید از یک مرجع معتبر مانند همراه بانک آن را تهیه کرد. این اپلیکیشن‌ها همراه کارت شما هستند تا در هر لحظه و در هر مکان که نیاز داشتید از خدمات آن‌ها استفاده کنید. برای خرید شارژ همراه اول، رایتل و ایرانسل نیز می‌توانید از تاپ بهره‌مند شوید.

خرید بسته اینترنت

گوشی‌ها بدون اینترنت همانند تن بدون جان هستند؛ یعنی اینترنت امکان استفاده از بسیاری از امکانات را به کاربران می‌دهد. این مهم نیز از طریق اپراتور‌های فعال ارائه می‌گردد که هرکدام بسته‌های متنوعی را برای کاربران خود تعریف کرده‌اند. به‌عنوان‌مثال بسته یک‌ساعته ایرانسل، یک‌روزه همراه اول و ... را هر کاربر باتوجه‌به نیاز خود می‌تواند فعال کند.

برای خرید بسته اینترنت نیز نباید به هر مرجعی اعتماد کرد. موبایل بانک یک گزینه مطمئن برای این کار است که بانک پارسیان خدمات گسترده‌ای در این زمینه ارائه داده است.

پرداخت تسهیلات

در سال‌های اخیر با اخذ وام، یکی از مشکلات زمان‌گیر به لیست اضافه می‌شد و برای پرداخت اقساط باید باز در نوبت می‌ایستادیم. ظهور اپلیکیشن‌های پرداخت، هم کار را برای کاربران و هم کارمندان آسان کردند تا پرداخت اقساط نیز در خانه به‌راحتی هر چه تمام انجام شود.

بسیاری از بانک‌ها تمام این خدماتی را که لیست کردیم در موبایل بانک خود دارند و علاوه بر این‌ها خدمات خاص دیگری نیز تعریف می‌کنند. در میان این ارگان‌ها، پارسیان که برترین بانک خصوصی کشور است توانسته سوپراپلیکیشنی متفاوت به جامعه معرفی کند که در ادامه با آن آشنا خواهید شد.

همراه بانک پارسیان به همراه 73 خدمت دیگر

در میان اپلیکیشن‌های پرداخت به این نکته توجه داشته باشید که بهتر است یک مرجع کامل با ارائه خدمات مختلف انتخاب کنید. سوپراپلیکیشن تاپ با 73 خدمت کاربردی شاید به هر ایرانی بتواند در زمینه‌های مختلف یاری رساند. شما این برنامه را می‌توانید یک همراه کارت برای خود بدانید که در هر زمان از آن بهره ببرید.

از خدمات متنوع آن علاوه بر مواردی که در بالا به آن‌ها اشاره کردیم، می‌توان به پرداخت خلافی، استعلام ممنوع‌الخروجی، پرداخت عوارض خروج از کشور، رزرو هتل و تور، خرید بلیت هواپیما، بیمه شخص ثالث، بیمه گردشگری و ... اشاره کرد. با نصب تاپ، تاپ زندگی‌کردن را می‌توانید تجربه کنید.

جمع‌بندی

در دنیای امروز، همه به امر زمان حساس هستند و برای انجام امور مختلف تمایل دارند تا از جدیدترین شیوه‌ها استفاده کنند. برای انجام خدمات مختلفی مانند کارت به کارت، خرید شارژ، تهیه بسته اینترنت، پرداخت قبض، پرداخت اقساط و ... می‌توان از همراه بانک‌ها استفاده کرد. در این مطلب شما با یکی از برترین اپلیکیشن‌های پرداخت؛ یعنی تاپ آشنا شدید که بیش از 70 سرویس کاربردی برای کاربران ارائه می‌دهد. برای اینکه شما نیز بتوانید از این برنامه استفاده کنید، می‌توانید از یک مرجع معتبر این اپلیکیشن را نصب کنید و از تمام خدمت‌ها بهره‌مند شوید.