امروزه نصب موبایل بانک روی گوشی تلفن همراه می‌تواند از ضروری‌ترین برنامه‌ها باشد. زیرا استفاده از آن باعث کاهش نیاز مراجعه حضوری به بانک می‌شود. موبایل بانک یک اپلیکیشن کاربردی است که با نصب آن گویی بانک را به تلفن خود آورده‌اید و در هر ساعتی از روز به‌راحتی می‌توانید به آن مراجعه کنید.

شلوغی بانک‌ها و عدم رسیدگی صحیح به کار مراجعه‌کنندگان و همچنین روی کار آمدن گوشی‌های هوشمند، باعث شد که افراد متخصص به‌دنبال طراحی موبایل بانک کاربردی باشند تا بتوان با استفاده از آن بسیاری از عملیات‌های بانکی را انجام داد.

در ادامه با کاربرد همراه‌بانک و مزیت‌های آن به‌طور کامل آشنا می‌شویم پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

موبایل بانک چیست؟

استفاده از همراه‌بانک به‌قدری در بین افراد رایج‌ شد که تقریبا همه ما می‌دانیم این اپلیکیشن کاربردی چیست.

در بیان ساده می‌توان گفت همراه‌بانک نوعی بانک‌داری نوین است که می‌توان با استفاده از آن، بسیاری از عملیات‌های بانکی را به‌راحتی در خانه یا هر محیط دیگری و تنها با استفاده از گوشی موبایل انجام داد.

 خدمات زیادی در این اپلیکیشن‌ها به کاربران ارائه می‌شود تا دیگر برای هر کاری نیاز نداشته باشند به‌صورت حضوری به بانک مراجعه و وقت خود را تلف کنند.

موبایل بانک چه خدماتی به کاربران ارائه می‌دهد؟

با استفاده از همراه‌بانک می‌توان عملیات و تراکنش‌های مالی بسیاری را انجام داد که در ادامه به معرفی آنها می‌پردازیم.

  • مشاهده موجودی
  • مشاهده صورت‌حساب و چند گردش آخر
  • انتقال وجه از کارت بانکی به تمام کارت‌های شبکه شتاب
  • تغییر رمز دوم اینترنتی که برای پرداخت آنلاین مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • خرید شارژ به‌صورت مستقیم یا غیر مستقیم
  • مسدودسازی کارت بانکی در صورت نیاز
  • پرداخت قبض‌های مختلف
  • انجام خدمات مرتبط با چک، کارت و حساب
  • مشاهده تسهیلات بانک و پرداخت اقساط

شما به اپلیکیشنی فراتر از موبایل بانک نیاز دارید!

مزیت استفاده از همراه بانک

گذشته را به‌یاد آورید که برای انجام تراکنش‌های مختلف باید برای رسیدن به بانک، مسیری کوتاه یا طولانی را طی می‌کردید و علاوه‌بر آن، در محیط بانک نیز مدت‌زمانی را به انتظار می‌نشستید.

مهم‌ترین مزیت همراه‌بانک را می‌توان در این موضوع دانست که تنها در چند دقیقه و در مکان‌های مختلف می‌توان به بانک دسترسی داشت و تراکنش‌های گوناگون را انجام داد.

گوشی‌های موبایل در حال حاضر بسیار هوشمند و پیشرفته هستند و می‌توان خدمات مالی و غیر مالی بسیاری را از طریق آنها انجام داد.

همان‌طور که گفتیم نصب همراه‌بانک یکی از راه‌های اساسی برای استفاده بهینه از موبایل است. البته گوشی‌های همراه می‌توانند امکانات بسیار زیاد دیگری نیز در اختیار شما قرار دهند.

در اینجا مسئله نصب اپلیکیشن‌های زیاد در موبایل می‌تواند کمی مشکل‌ساز باشد. زیرا پرشدن حافظه، سنگینی گوشی را به‌دنبال دارد که این موضوع باعث کاهش کارایی موبایل خواهد شد.

اگر به‌دنبال راه‌کاری هستید که این اتفاق نیفتد باید اپلیکیشن‌هایی را نصب کنید که چندین سرویس را به‌طور هم‌زمان ارائه می‌دهند.

در ادامه به معرفی یکی از مهم‌ترین اپلیکیشن‌هایی که تمامی امکانات موبایل بانک را برای شما فراهم کرده و در کنار آن نیز بسیاری از سرویس‌های غیر بانکی را ارائه می‌دهد می‌پردازیم.

شما به اپلیکیشنی فراتر از موبایل بانک نیاز دارید!

تاپ؛ اپلیکیشنی فراتر از موبایل بانک

همراه‌بانک با توجه به امکاناتی که در اختیار افراد قرار می‌دهد یکی از اپلیکیشن‌های ضروری موبایل محسوب می‌شود؛ اما در این بین می‌توان نرم‌افزاری را نصب کرد که خدمات بسیار زیاد دیگری نیز برای شما فراهم کند.

اگر بخواهیم بهترین این اپلیکیشن‌ها را معرفی کنیم باید گفت سوپر اپلیکیشن تاپ با سرویس‌های فراوانی که در اختیار ما قرار می‌دهد مناسب‌ترین گزینه است.

این اپلیکیشن زیر نظر پلیس فتا، بانک پارسیان و بانک مرکزی فعالیت می‌کند و از این رو کاملا ایمن است پس نیازی به نگرانی حین کار با آن نیست.

با نصب تاپ شما می‌توانید تمامی امکانات یک موبایل بانک را در گوشی همراه خود داشته باشید و علاوه‌بر آن بیش از 73 سرویس کاربردی دیگر نیز در دسترس شما است.

برای درک بیشترین این موضوع به معرفی چند خدمت مهم این اپلیکیشن می‌پردازیم.

ارائه خدمات بانکی و شهروندی فقط در یک اپلیکیشن

حال که تاپ را به‌عنوان یک سوپر اپلیکیشن و چیزی فراتر از خدمات همراه‌بانک معرفی کردیم، بهتر است با برخی از خدمات آن نیز آشنا شویم.

  • پرداخت تمامی قبوض از طریق اپلیکیشن تاپ امکان‌پذیر است.
  • خدمات خودرو مانند پرداخت عوارضی، خلافی خودرو، جریمه و بیمه شخص ثالث
  • امکانات گردشگری نظیر خرید بلیط هواپیما، اتوبوس و قطار
  • ثبت نام در سامانه سجام و احراز هویت در اپلیکیشن تاپ برای دسترسی به بازار سرمایه

جمع‌بندی

چرا موبایل بانک طراحی شد؟ همه ما در طول زندگی به‌ ناچار مجبور شده‌ایم برای انجام فعالیت‌های مختلف به بانک مراجعه کنیم و گاهی حتی ساعت‌ها در صف‌های طولانی به انتظار نشسته‌ایم.‌

این مشکل در زمان حال و با ارائه همراه‌بانک برطرف شده است. این اپلیکیشن‌ها برای راحتی و صرفه‌جویی در زمان ما طراحی شده‌اند.

از آنجایی امکانات همراه‌بانک محدود است و تنها به امور مالی مرتبط می‌شود می‌توان با نصب اپلیکیشنی فراتر از این خدمات، به‌ دنیای جدیدی از تکنولوژی وارد شد.

سوپر اپلیکیشن تاپ با ارائه بیش از 73 سرویس کاربردی در زمینه امور مالی و غیر مالی به شما کمک می‌کند.