در این مقاله قصد داریم شما را با شیوه های جدید کلاه برداری بعضی از باتری فروشان سودجو آشنا کنیم پس تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

به گزارش امداد باطری مشهد شیوه کلاه برداری؛ داخل بازار باتری خودرو در ایران مورد استفاده قرار می‌گیرد، که عبارت است از:

1. فروش باتری های تاریخ مصرف گذشته

2. فروش باتری ماشین بدون ارائه کارت گارانتی شرکتی

3. فروش باتری های خارجی

در ادامه مقاله به شرح موارد بالا می‌پردازیم.

فروش باتری های تاریخ مصرف گذشته

در هنگام خرید باتری باید به تاریخ مصرف باتری که به صورت شماره سریال، بر روی بدنه باتری درج می‌شود توجه داشت. چرا که هر چه از تاریخ تولید باتری ماشین گذشته باشد، باتری مورد نظر زودتر فرسوده شده و از چرخه مصرف خارج می‌گردد. با استفاده از فرمول زیر می‌‌توانید؛ تاریخ ساخت باتری که خریداری می‌کنید را حساب کنید و با خیال راحت باتری را خریداری کنید.

دزدی جدید به روش کلاه برداران باتری خودرو

فروش باتری ماشین بدون ارائه کارت گارانتی شرکتی

دومین نکته که باید در هنگام خرید باتری به آن توجه کنید گرفتن فاکتور کتبی گارانتی شرکتی باتری از فروشنده است، در نظر داشته باشید که بر روی این فاکتور باید مهر یا امضای فروشنده وجود داشته باشد.

فروش باتری های خارجی

چند سالی است که واردات باتری های خارجی به داخل ایران ممنوع شده است، پس تمامی باتری های خارجی موجود در بازار تاریخ مصرف گذشته می‌باشند، به همین جهت عده ای فروشندگان اقدام به فروش باتری‌های خارجی قدیمی که در بازار باقی مانده است، کردند و باتری فرسوده خارجی را با قیمت بالا و به صورت غیر قانونی به دست مصرف کننده می‌رسانند. بدیهی است که باتری های خارجی تاریخ مصرف گذشته بدون گارانتی می‌باشد. پس از خرید باتری خارجی در بازار ایران جدا خودداری فرمایید. پیشنهاد ما برای خرید باتری خودرو، شرکت های ایرانی همچون سپاهان باتری و صبا باتری می‌باشند که از کیفیت و گارانتی بالایی برخوردار می‌باشند.

امیدواریم این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد، برای کوتاه کردن دست سودجویان حتما این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.