بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند دارایی خود را در بانک‌ها قرار داده و از خدمات آن‌ها بهره ببرند. اگر شما هم از این دسته افراد هستید، بهتر است پیش از انجام این کار، بانک مورد نظر را به‌ خوبی مورد بررسی قرار دهید. با باز‌کردن یک حساب در شعب بانکی مانند بانک پارسیان، می‌توانید خدمات آن‌ها را استفاده کرده و سود معنوی یا حتی مالی خوبی را کسب کنید. لازم است تصمیم بگیرید که می‌خواهید چه نوع حسابی را افتتاح کنید؛ قرض‌الحسنه، کوتاه‌مدت، بلند‌مدت و همچنین سپرده، از انواع Bank Account هستند.

خدمات پارسیان

پارسیان یکی از این مجموعه بانک­ها است که خدمات مختلفی را برای مشترکین خود در ‌نظر می‌گیرد. با توجه به این خدمات است که بسیاری از افراد به افتتاح Bank Account در این مجموعه تمایل دارند. این مجموعه توانسته عنوان دومین بانکداری خصوصی ایران را از آن خود کرده و در حفظ این عنوان، کوشا باشد.

چنانچه قصد دارید در این پورتال جای داشته و حساب مختص به خود را باز کنید، می‌توانید راه‌های مختلفی را امتحان کرده و از طریق آن‌ها در بانک پارسیان اقدام کنید.

انتخاب شیوه مناسب برای افتتاح حساب

بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند برای انجام این کار به‌ صورت حضوری اقدام کرده و روی تمامی کار‌ها نظارت داشته باشند. برخی دیگر هم که با روش‌های جدید و به‌روز آشنا نیستند، باز هم از این طریق برای افتتاح Bank Account، اقدام می‌کنند.

با اینکه روش حضوری باز‌کردن حساب در بانک پارسیان شیوه بدی نیست، اما اینکه بخواهید این کار را به ‌صورت غیر‌حضوری انجام دهید، برای­تان به ‌صرفه‌تر خواهد بود. با توجه به اینکه تقاضا برای باز‌کردن حساب در این مجموعه زیاد است، اینکه بخواهید مدت زیادی را صرف انجام آن کنید، می‌تواند برای­تان آزار‌دهنده باشد.

افرادی که مسن هستند و نمی‌توانند ساعات زیادی را در بانک‌ها منتظر نشسته و چنین کار‌های اداری را انجام دهند، بهتر است از شیوه غیر‌حضوری بهره ببرند. البته این روش نیازمند آگاهی از اپلیکیشن‌ها و در کل سیستم گوشی‌های هوشمند است.

برخی اپ‌ها به‌ صورتی طراحی شده‌اند که می‌توانید با استفاده از آن‌ها، به افتتاح Bank Account در تمامی پورتال‌ها بپردازید. البته برخی دیگر هم تنها از یک پورتال پشتیبانی کرده و در آن زمینه فعالیت می‌کنند. برای اینکه از این راه اقدام کنید، باید اطلاعات مورد‌نیاز را فراهم کرده و سپس حساب مختص به خود را باز کنید.

برگزیدن چنین راهکار‌هایی می‌تواند برای­تان از بسیاری لحاظ، به ‌صرفه باشد. افتتاح Bank Account در بانک پارسیان از طریق روش غیر‌حضوری و با استفاده از سایت‌ها و اپلیکیشن‌های مختص به آن، می‌تواند در وقت و همچنین برخی هزینه‌های‌تان صرفه‌جویی کند.

انتقال وجه از طریق بانک پارسیان آسان تر از همیشه

باز کردن حساب به صورت آنلاین چه مزایایی دارد؟

اینکه بخواهید تمامی کار‌های بانکی خود را از همان ابتدا به ‌صورت آنلاین انجام دهید، روشی است که می‌تواند برای­تان مزایای فوق‌العاده‌ای را به همراه داشته باشد. انتقال وجه، گرفتن­موجودی، خرید‌های اینترنتی و... از قابلیت‌هایی است که می‌توانید با استفاده از برخی اپلیکیشن‌ها به ‌دست آورید.

چنانچه بسیاری از کار‌های بانکی خود در بانک پارسیان را به‌ صورت آنلاین انجام دهید، لازم نیست دیگر در محل خاصی حضور داشته باشید. با توجه به اینکه افراد بسیاری، از شرایط و اطلاعات مورد‌ نیاز خبر ندارند، در‌صورتی که به آن Bank رفته و برخی از چیز‌های لازم را با خود به همراه نداشته باشند، کارشان به تعویق می­افتد.

 با توجه به این موضوع، کار امروز به فردا موکول می‌شود. اما اگر این امکان برای­تان فراهم باشد که پیش از افتتاح Bank Account، تمامی شرایط را مطالعه کرده و اطلاعات خواسته‌شده را فراهم کنید، می‌توانید کل فرآیند را در همان روز و در کمترین زمان ممکن انجام دهید.

اگر تا به حال برای افتتاح حساب، به Bank مراجعه کرده باشید، می‌دانید که باید کارمزد پرداخته و از این طریق به حساب‌تان دسترسی داشته باشید. اما اگر بخواهید از طریق غیر‌حضوری و آنلاین به افتتاح حساب در بانک پارسیان بپردازید، لازم نیست چنین هزینه‌هایی را متقبل شوید.

انتقال وجه از طریق بانک پارسیان آسان تر از همیشه

نحوه افتتاح حساب غیر حضوری در Bank پارسیان با تاپ

اپلیکیشن تاپ یکی از اپ‌هایی است که می‌تواند در زمینه افتتاح حساب آنلاین و انتقال وجه شما را راهنمایی کرده و کار‌تان را بیش از پیش راحت کند. پیش از هر چیز، باید به اپلیکیشن تاپ دسترسی داشته باشید. برای اینکه در این اپ یا سایت اختصاصی آن به انجام چنین کاری بپردازید، نیاز به شناسنامه، کارت ملی هوشمند، تصویر امضاء روی کاغذ سفید و اطلاعات دیگر دارید.

پس از ورود به بخش قسمت مالی، روی گزینه افتتاح حساب غیر‌حضوری کلیک کنید. بعد از وارد‌کردن کد ملی و اطلاع از شرایط موجود، تیک قوانین را زده و مشخصات فردی خود را وارد کنید. در این بخش از افتتاح Bank Account در بانک پارسیان، باید شماره تلفن و محل سکونت خود را مشخص کرده و سپس آن را تایید کنید.

حال باید از امضا و همچنین کارت ملی خود عکس گرفته و آن‌ها را بارگزاری فرمایید. از خود ویدئو گرفته، متنی که مشاهده می‌کنید را بخوانید و سپس نوع حساب‌تان را مشخص کنید.

برخورداری از خدمات سوپر اپلیکیشن تاپ

چنانچه می‌خواهید در بانک پارسیان، به‌ صورت غیر‌حضوری و آنلاین به افتتاح Bank Account بپردازید، کافی است اپلیکیشن تاپ را روی گوشی همراه خود نصب کرده و با کلیک روی بخش مالی و اعتباری، پس از چهار دقیقه در این بانک یک حساب کاربری مختص به خود داشته باشید. این سوپر اپلیکیشن برای کاربران خود، 73 سرویس فعال را در‌نظر گرفته است تا بتواند خدمات ارزشمندی را در زمینه افتتاح حساب و انتقال وجه به صورت آنلاین ارائه نماید.