امروزه یکی از جذاب‌ترین سرگرمی‌هایی که همه ما می‌توانیم به کمک آن اوقات فراغت خود را سپری کنیم، گوش دادن به موسیقی است؛ درواقع در سراسر جهان، گوش دادن به پادکست‌ها و موسیقی‌های جدید و قدیمی جزء کارهای روزمره افراد جامعه است تا در وقت‌های آزاد خود از موسیقی لذت ببرند. در این زمینه، اهمیت سرویس‌های استریم آنلاین موسیقی به شدت حس می‌شود که پرطرفدارترین آن‌ها، Spotify است. اما اسپاتیفای چیست؟ و خرید اسپاتیفای از چه طریقی انجام می‌شود؟

اسپاتیفای یک سرویس پخش آنلاین موسیقی است که خدمات خود را در تمامی نقاط جهان به کاربران خود ارائه می‌کند تا در هرکجا که هستند از گوش دادن به موسیقی‌ها و پادکست‌های مورد علاقه خود لذت ببرند. Spotify امکانات بسیار جذاب و گسترده‌ای دارد که همه کاربران با خرید اشتراک اسپاتیفای می‌توانند به این ویژگی‌ها دست یابند؛ شرکت اسپاتیفای خدمات خود را به دو صورت رایگان و پریمیوم در دسترس کاربران قرار داده‌است. در ادامه همراه ما باشید تا با انواع اشتراک‌های Spotify و امکانات منحصربه‌فردی که پس از خرید اکانت اسپاتیفای برای شما فعال می‌شود، آشنا شویم.

اسپاتیفای چیست؟

با اسپاتیفای، به موسیقی علاقه‌مند شوید! | بهترین راه خرید اسپاتیفای

پیش از آنکه به نحوه خرید اسپاتیفای و قابلیت‌های خاص آن بپردازیم، بهتر است کمی با ماهیت و چیستی این سرویس اشتراکی آشنا شویم؛ همانطور که قبل‌تر به آن اشاره کردیم، اسپاتیفای یک سرویس پخش آنلاین موسیقی است که برای کاربران خود، امکان استریم انواع مختلف موسیقی‌ها و پادکست‌های فارسی و غیرفارسی در سراسر دنیا را فراهم کرده‌‌است. اسپاتیفای فعالیت خود را در اکتبر سال 2008 شروع کرد و درحال حاضر یکی از بهترین سرویس‌های استریم محسوب می‌شود و روزانه کاربران زیادی را به خود جذب می‌کند.

اسپاتیفای با آرشیو کامل خود، امکان دسترسی به پخش بیش از 70 میلیون موسیقی و پادکست را برای کاربران خود فراهم کرده تا همه افراد با هر سلیقه‌ای از گوش دادن موسیقی‌های مورد علاقه خود لذت ببرند. آرشیو اسپاتیفای برای کاربران نسخه رایگان نیز در دسترس است اما با محدودیت‌های زیادی را به همراه دارد؛ در بخش بعدی هزینه خرید اسپاتیفای را شرح داده‌ایم تا بدون هیچ محدودیتی از خدمات اسپاتیفای بهره‌مند شوید.

انواع اشتراک‌های اسپاتیفای و هزینه خرید آن‌ها

شرکت Spotify خدمات خود را به صورت رایگان و اشتراکی ارائه می‌دهد؛ اما این دو چه تفاوتی با یکدیگر دارند و هزینه خرید اسپاتیفای پریمیوم چقدر است؟

برای پاسخ به این سوال باید بگوییم، سرویس رایگان اسپاتیفای محدودیت‌هایی را برای کاربران به همراه دارد، به عنوان مثال شما در هر ساعت، تنها 6 موسیقی را می‌توانید رد کرده و موسیقی بعدی را پخش کنید؛ همچنین نسخه رایگان اسپاتیفای دارای تبلیغات است و میان پخش موسیقی‌ها شما مجبور به شنیدن تبلیغات هستید. به عنوان سایر محدودیت‌های نسخه رایگان اسپاتیفای، می‌توانیم به کیفیت پخش پایین‌تر و عدم دسترسی به دانلود و پخش آفلاین موسیقی اشاره کنیم.

 در مقابل شما با خرید اشتراک اسپاتیفای، بدون هیچ محدودیتی می‌توانید با بالاترین کیفیت به موسیقی‌های دلخواه خود گوش دهید و همچنین با دانلود آن‌ها، در مواقعی که به اینترنت دسترسی ندارید نیز از پخش موسیقی و پادکست‌های مورد علاقه خود بهره‌مند شوید.

با اسپاتیفای، به موسیقی علاقه‌مند شوید! | بهترین راه خرید اسپاتیفای

انواع اشتراک‌های سرویس اسپاتیفای عبارتند از:

اشتراک دانشجویی (Student)

اسپاتیفای این طرح مقرون‌به‌صرفه را برای افرادی که مشغول به تحصیل هستند طراحی کرده و شما پس از تایید وضعیت تحصیل خود، می‌توانید نسبت به خرید این اشتراک با قیمت 4.99 دلار در ماه اقدام کنید.

اشتراک فردی

این پلن از معمولی‌ترین اشتراک‌های سرویس Spotify است که مناسب افرادی است که به قصد دارند به تنهایی از اشتراک خود استفاده کنند؛ این نوع اشتراک با قیمت 9.99 دلار در ماه قابل خریداری بوده و کاربران می‌توانند نسبت به خرید Spotify Premium اقدام کنند.

اشتراک دوکاربره (Duo)

یکی از پلن‌هایی که میان زوجین یا افرادی که می‌خواهند دو نفری از حساب کاربری اسپاتیفای استفاده کنند بسیار محبوب است، اشتراک دوکاربره است که با پرداخت 12.99 دلار در ماه، امکان استریم همزمان در دو دستگاه را برای کاربران فراهم می‌کند.

اشتراک خانوادگی (Family)

این اشتراک بهترین گزینه برای خانواده‌های پرجمعیت است تا با خرید اسپاتیفای، حداکثر 6 نفر از اعضای خانواده، همزمان از خدمات اسپاتیفای بهره‌مند شوند. هزینه خرید این اشتراک تنها 14.99 دلار است که درمقابل سایر پلن‌ها بسیار مقرون‌به‌صرفه است.

مهم‌ترین ویژگی‌های اسپاتیفای

مهم‌ترین ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی که با خرید Spotify از آن‌ها بهره‌مند خواهید شد عبارتند از:

  • دانلود موسیقی و پخش آنلاین
  • حذف تبلیغات
  • امکان کنترل پلی‌لیست‌ها و رد کردن موسیقی‌ها
  • امکان استفاده در تمامی سیستم‌عامل‌ها
  • عدم نیاز به اینترنت پرسرعت
  • دارای قابلیت‌های Spotify Connect و Collaborate
  • ساخت پلی‌لیست‌های اختصاصی
  • امکان اشتراک‌گذاری با شبکه‌های اجتماعی

نحوه خرید اسپاتیفای

با اسپاتیفای، به موسیقی علاقه‌مند شوید! | بهترین راه خرید اسپاتیفای

یکی از مهم‌ترین نکاتی که پیش از خرید اشتراک اسپاتیفای باید به آن توجه کنید این است که کشور ایران در زمینه پرداخت‌های بین‌المللی تحریم است و نمی‌توانید خرید خود را با کارت‌های بانکی داخلی پرداخت کنید؛ اما چاره چیست؟

درحال حاضر تعدادی فروشگاه آنلاین معتبر مانند سیب کده وجود دارند که شما می‌توانید برای خرید اشتراک پرمیوم اسپاتیفای و همچنین اشتراک سایر سرویس‌های بین‌المللی مانند ChatGPT یا نتفلیکس به آن‌ها مراجعه کنید. درواقع سیب کده و فروشگاه‌های مشابه، با دور زدن تحریم‌های موجود علیه ایران، به صورت قانونی اشتراک مورد نظر شما را خریداری کرده و در اختیارتان قرار می‌دهند.

برای خرید اسپاتیفای با بهترین قیمت، بر روی لینک https://sibkade.com/product/spotify/ کلیک کنید.

مزایای خرید اسپاتیفای از سیب کده

  • با خرید اسپاتیفای از سیب کده، از پشتیبانی 24 ساعته این وب‌سایت بهره‌مند خواهید شد.
  • پس از خرید اکانت اسپاتیفای، حساب شما تا آخرین روز اشتراک دارای گارانتی خواهد بود؛ یعنی اگر مدت زمان اعتبار حساب شما تمام نشده باشد ولی اکانت شما از حالت پرمیوم خارج شده‌باشد، سیب کده مجددا در کمترین زمان ممکن اشتراک پرمیوم شما را فعال خواهدکرد.
  • درصورتی که در اسپاتیفای اکانت نداشته‌باشید، با خرید اشتراک 3 ماهه یا بیشتر، حساب اختصاصی شما توسط تیم سیب کده ساخته خواهد شد.
  • مدت زمان فعال‌سازی اکانت پرمیوم شما بین 2 الی 12 ساعت پس ثبت درخواست است.
  • خرید اشتراک Spotify با کم‌ترین قیمت.
  • فروشگاه سیب کده از معدود وب‌سایت‌هایی است که دارای نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صنعت است.
  • کسب رضایت بیش از 7 هزار کاربر که مشغول استفاده از خدمات این فروشگاه هستند.
  • خدمات وب‌سایت سیب کده تنها در خرید اسپاتیفای خلاصه نمی‌شود، بلکه خدمات دیگری مانند فعال سازی ChatGPT، خرید نتفلیکس، خرید Apple Music و محصولات دیگر را نیز ارائه می‌کند.